Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• geilerd84
    Het doet me ontzettende deugd dat je een leuke dag in Babylon hebt beleefd na onze diverse pm wisselingen!
    Alisa is waarschijnlijk Alesia (met silli's?).
    Jammer dat je vroegtijdig moest afhaken. Van de andere kant, je kan de schade nog heel wat keren inhalen en dan mét bekende schrijvende ijsberen van Hookers!
    Let op! Bij Hookers verlenen ze geen verslavingszorg

Gr, Sjeuf

Commentaar

• Sjeufke Thanks, ja gaat vast goed komen ????????.

nee het was echt Alisa althans. Ze benadrukte dat ze niet Alesia was ze had ook een paar naturel boobies cup B

Commentaar

• Aaahh, dan is het Alice. Miss Babylon. Die hoort bij het meubilair.
        Deze dus: https://www.hookers.nl/forum/saunacl...e-12-alice-roe

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
          Aaahh, dan is het Alice. Miss Babylon. Die hoort bij het meubilair.
          Deze dus: https://www.hookers.nl/forum/saunacl...e-12-alice-roe
          Dat moet ze zijn!! Wat een geile donder???? uurtje vuurwerk

Commentaar

• Vorige vrijdag leuke tijd gehad in Babylon met heel veel dames aanwezig, eten OK, "wellness" wordt nog aan gewerkt.
            Zeer ontspannen sfeer en niet te opdringerig. Spijtig dat het buitenseizoen is afgelopen...

Commentaar

• Klopt het dat de website tegenwoordig http://www.saunaclub-babylon.net/ is? Zijn de openingsuren in het eerste bericht nog correct, want die vind ik niet op de website.

Commentaar

• Probeer deze: http://www.saunaclub-babylon.net/nl/
                De openingstijden staan boven aan de pagina.

Voor de planner moet je deze link gebruiken: https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

De website is in ombouw. Het is soms even zoeken.
                Een deel van de 'oude' website is verhuisd naar www.saunacubs.org. De reden er achter is dat clubs in Duitsland vanaf 1 jan 2018 zelf geen dames meer mogen tonen op de eigen website.

Commentaar

• OK, bedankt. Ik vond het al raar dat ik verschillende websites tegenkwam die minder of meer met Babylon geaffilieerd leken te zijn. Ik zag door de bomen het bos niet meer.

Commentaar

• Is de nieuwbouw met HWP al klaar?

Commentaar

• Beste heren,

Na het lezen van veel goede recensies ga ik morgen voor het eerst deze saunaclub bezoeken! Super spannend want het is m'n aller eerste keer. Nu had ik een vraagje over de opties. Ik ben een fan van Golden showers en zag dat sommige meiden dit ook aanbieden (als zijnde NS aktiv). Hoe breng je dit ter sprake bij een dame? En vragen de dames hier extra voor? Ben heel erg benieuwd! Ik ga morgen overdag. Lijkt me een mooi moment om als beginner deze wondere wereld te ontdekken

Alvast bedankt voor de info!

Commentaar

• Op 4 november was Sjeuf al om kwart voor 11 binnen. Mijn inkom betaald en gehuld in 'rokje' naar de eerste bak koffie! Er was een verjaardagsparty. Het was doorlopend handjes schudden.
                        Het is toch heerlijk als vele Imps zo vroeg op de dag je even komen begroeten met een paar dikke smakkerds en ZO!
                        Alice is niet te beroerd om een greep naar je kruis te doen.
                        En Bianca......: 'Heute ist alleine Mundsex'. Kan ik overigens iedereen aanraden!
                        The Queen of Sheffield hing al weer vroeg op de dag om mijn nek. Opvallend veel Violetta fans in the building. Even overlegd met de Queen, want ik wil natuurlijk niemand voor de voeten lopen. Dan komen we al snel uit op een workout aan het eind van de dag, met het risico dat ik dan al het werk moet doen. Terwijl ik het liefst op mijn rug ga liggen en hoor wanneer het 'klaar is'. Ja, ik ben lui!
                        Schatje Eva kwam opvallend veel aanwippen deze keer. Het is ook een lekker ding, die Eva. Onweerstaanbaar, dat verleidelijke koppie en heerlijk lijffie. I love little tits.
                        Emma beet bijna een tepel er af. Deze 'ouwe rot in het vak' mag dan al 39 lentes op de teller hebben staan. Ze staat voor uitstekende service! En dan zegt die 'ouwe rot' Emma tegen mij elk bezoek bij herhaling: 'mosule'! (old man). Met pijn in het hart kan ik dat qua leeftijd niet tegenspreken....alhoewel, wat is oud? De 'zevengranenstengel' functioneert nog als een 18 jarige (en dat zonder pilletjes).
                        Roxana, nieuw in de tent. Mijn ogen vielen buitenboord,18 Lentes op de teller. Wat een killerbody! Geen knuffels of zo....nee daar moest ik zelf even poolshoogte gaan nemen. Opvallend gemakkelijk toegankelijk. Dat wordt een tussengerecht dacht ik! Als mijn dochter toch wist wat papa allemaal doet in zijn 'vrije tijd'.....! She killed me!

EVA
                        Enfin, tijd voor warming up! Het voorgerecht! Als je het al een voorgerecht kunt noemen. Eva is gewoon een hoofdgerecht! Al vaker mee gekamerd. De bovengemiddelde aandacht deze dag van Eva besloot mij Eva van haar kruk te rukken en mee te nemen naar een van de sofa's achter in de bar. Ik had gewoon zin in dat pocketroemeentje. Ik herinner mij de presales voor de allereerste kamer nog met Eva. Heel erg gereserveerd van, 'wat heb ik nou weer op mijn sofa liggen', moet ze hebben gedacht! Daar is geen sprake meer van. Nee, de vonken vlogen er vanaf. Zo ook op de kamer. Eva doet ontzettend haar best om er een 100% GFE feestje van te maken. Voor PSE moet je mijns inziens dan ook niet bij Eva zijn.

Ik had er uren mee op kamer kunnen blijven, maar na anderhalf uur de handdoek in de ring gegooid. Ik had nog wat meer op het oog.
                        Terug beneden in bar was de Sündenpfuhl al goed gevuld.
                        Emma kwam weer even melden dat ik een ouwe zak ben. Nou had ik inmiddels de vertaling van old woman op zak: => 'baba'! Die kwam totaal onverwacht. Ze keek me aan of het in Keulen donderde!

DANY
                        Een paar rondjes lopen. Ik had interesse in een Imp, waarmee ik nog niet de lakens heb gedeeld. Anna, newbee Roxana, Erika, Alesia kwamen zeker op de wenslijst voor. Nergens te vinden. Voor de meiden werd er gelukkig veel gekamerd. Ik schoot naast Dany in een van de sofa's achter in de bar. Het gesprek met Dany kwam meteen los. Spreekt goed Duits en weet het gesprek ook gaande te houden. Een open karakter.
                        Na een klein half uurtje met Dany afgedaald naar de catacomben om me een uurtje te vermaken. De kamer met Dany was zeker niet slecht. TZ en de wip, niets op aan te merken. Goed zelfs. Ze vergeet 'die Eier' niet. Doch, het blasen was matig. Nee, ze zoog het laken zeker niet in mijn bilspleet. Ondanks dat ze toch al een tijdje meeloopt, mag ze op dit onderdeel best wel een herhalingscursus volgen.

Geen a la carte vandaag, ondanks dat er geen BBQ was. Het buffet was daarentegen uitgebreider dan normaal. De honger goed kunnen stillen na twee kamers.

Lang gedubd of ik nog een tussengerechtje zou nemen. Ik had al gedoucht, dus kon zo aan een workout beginnen. Weer waren eerder genoemde meiden op kamer. Roxana was aan klitten tussen een paar meiden. Tja....daar ga ik niet tussen liggen. Noglangnietuitgewandeld tipte me over Shana. Twijfels.....dames met een donkere huidskleur heb ik wat minder mee. Een dag later las ik een recensie over Shana op een ander forum. Ik kreeg toenemend spijt bij het lezen van elke regel. Dus, die mag mij binnenkort een keer als slachtoffer gebruiken.

VIOLETTA
                        Halverwege de avond kwam mijn hoofdgerecht te voorschijn. Nou maar hopen dat mijn bevriende voorgangers niet alle energie er uit hebben 'gezogen'. Ik ken die grappenmakers maar al te goed. Dat viel gelukkig allemaal reuze mee. Een half uurtje met Violetta, noglangnietuitgewandeld en nog een paar meiden op het terras gezeten. Ze is aanwezig met haar high English vocabulary. Klemlullen, no way. Ja toch, een bekende heeft haar een keer klem geluld. Dat ging over vrouwen en autorijden. Tja makkie, dat winnen vrouwen nooit. Na een half uurtje terras werd het toch echt tijd voor een stevige pot seks. Ik had een kamertje bespaard, dus kon ik gaan voor een dubbele salto. Eentje voor Sjeuf lekker lui op de rug en een ronde calorieënvreten. Kamer nummer 30! Het blijft voor mij voorlopig nog steeds de nummer 1 in Babylon!

Na een stevige schrobbeurt heb ik mij tussen Emma en Violetta genesteld op de sofa tegenover de bar. Ik voelde mij net zo'n prefect uit het Romeinse Rijk. Imps leunend op het zachte Teddy lijf én eten. Samen knabbelen aan hetzelfde stukje kaas, tomaatje, balletje gehakt, olijfje, enz........ . Gloeiende, ook dat is genieten! Alleen moet Emma ('baba') stoppen met tepelbijten. PIJN!!!!

Wat een dag weer!

Illusion Plopp!

Commentaar

• Gisteren nog maar eens naar het Hof van Eden, genaamd Babylon gereden.

Na de plichtplegingen de rode handdoek omgeslagen en eerst Eva, Bianca en Klara begroet, kameraad swazontneuf een hand gegeven en een kop koffie genomen. De bezetting van het vrouwelijk schoon was goed te noemen: naast genoemde dames ook nog Franzeska, Jenny, Emma, Michelle (met nieuwe haarkleur), Flori, Violetta, Aylin, Karla en nog veel meer dames gezien, waarvan ik of de naam niet weet, of die niet te binnen schiet.

Michelle viel op door haar nieuwe look, de haarkleur was veranderd van blond in lichtbruin, het stond haar werkelijk fantastisch.

Ook nog even een kijkje kunnen nemen in de nieuwe wellness, het ziet er nu al prachtig uit met twee douches, een stortbad en een sauna, zo even snel kunnen zien. De wellness is te bereiken door vanaf de receptie rechtdoor te blijven lopen, trapje op en trapje af en dan loop je zo tegen de toegangsdeur aan.

Het eten smaakte goed, de Bittburger was lekker, de twee kamergangen met Klara en Eva waren goed, de aanwezigheid van onder andere Sjeufke en de eerder genoemde swazontneuf was prima, kortom: een geslaagde dag bij onze oosterburen.

-Swiftnick

Commentaar

• Dankzij een doorgeschoven kortingskaartje gisteren Babylon voor de tweede maal bezocht. De eerste keer was in juni en toen een prima ervaring met Kelly gehad en een slechte met Michelle.
                            Tijd dus voor een tweede kans, een middag verlof van werk en thuis verteld dat ik langer moest werken ?.
                            Dinsdag had ik op de aanwezigheidslijst gezien dat Aranca en Violetta aanwezig zouden zijn, daar had ik wel interesse in (niet dat de overige dames slecht zijn!)
                            Aranca of Violetta heb ik niet gezien.
                            De eerste dame die me aansprak was....Michelle, daar had ik dus geen zin in, ik heb haar netjes bedankt.
                            Daarna Dany ontmoet en na een leuk gesprek en geknuffel een prima uur op kamer gehad met haar.
                            Na wat rust en een drankje in gesprek geraakt met Susi, ook dat bleef niet bij praten alleen ?
                            Vervolgens ruim een uur bij Milenka geweest, een heerlijke (niet sexuele) massage gehad. Goed gesprek gehad, heerlijk gemasseerd en compleet relaxed weer naar beneden. Opnieuw wat eten en drinken en even pauze.

Enkele dames kunnen weerstaan maar Emma kon ik niet weerstaan. Haar getease, open karakter en aandacht voor junior lokte me, tegen beter weten in, een kamer in. (Voor de 3e keer dezelfde kamer op een dag!) Het was prima, lekker gelikt, gezogen en gezoend maar junior was er helaas klaar me.
                            Daarna nog even met Flori gesproken, kan op de wenslijst voor een volgende keer.
                            Want een volgende keer gaat er komen, dit zou een verslaving kunnen worden, het is dat afstand, gezin, tijd en geld voor wat beperkingen zorgen anders zou ik veel vaker in Babylon te vinden zijn.

Wat me verder opviel; een van de dames maakte zich zorgen over de nieuwe wet die vanaf 1 januari blijkbaar strikter toegepast gaat worden; de dames moeten vanaf dan een vergunning hebben. Dat schijnt niet het probleem te zijn, wel de afspraken die met de belastingdienst gemaakt moeten worden. Zij wist niet hoe dat ging uitpakken, als het te duur werd zou ze mogelijk in Nederland komen werken.

Commentaar

• The A-day or a day? Het eerste deze keer. Alle 4 de dames die ik gedaan heb hadden een naam eindigend op -a, toeval nee, vele Babylonische namen eindigen op een -a.

Het was vooralsnog weer een prachtige dag in het pittoreske Elsdorf. De heenweg wat regen maar in de middag wat wisselend bewolkt met af en toe de zon. heerlijk om even bij 15 gr buiten te staan in de zon om wat af te koelen, want dat was wel nodig, kolere wat was het weer heet in Babylonia. Ook werd er weer flink gerookt op de hoek van de bar, heb de dag erna flink last van mijn keel, dat terzijde.

Aankomst rond de middag, het bekende ritueel, vervolgens wat eten en drinken. Het was al flink druk met dames als heren. Veel Nederlanders ook deze donderdag, De nieuwe aanbouw geïnspecteerd en goedgekeurd. Wow erg mooi! Grote bubbelplump, geen gladde vloer! 's zomers met mooi weer moet dit een zaligheid zijn. Zo van de ene plons in de andere. Muziek goed en op normaal volume, eten goed..... nah niet helemaal. De a la carte kaart mogen ze wel eens wat laten wisselen. Is al tijden hetzelfde maar erger het eten is naar mijn bescheiden menig veel te zout.

Het was erg gezellig deze dag en met veel gasten een babbeltje gemaakt. Dames deden goede zaken, rond 16.00 uur waren alle kamers bezet en was er zelfs een wachttijd van 20 min. Tussen alle bezigheden door 4 kamertjes gedaan, nog een menutje besteld en na de avondspits tevreden en met een vette grijns de hut verlaten.

Dit zijn dagen zo als je ze wilt in een saunaclub.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Ropo Bekijk bericht
                                Grote bubbelplump, geen gladde vloer! 's zomers met mooi weer moet dit een zaligheid zijn. Zo van de ene plons in de andere.
                                De jacuzzi is terug in werking? Mooi zo, dan ga ik zondag 2/12 daar nog eens heen. Ik zie dat ik vanuit Keulen met de trein en de bus er wel kan geraken. Nog andere wandelaars die er dan heengaan?
                                Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

• Vrijdagochtend me weten te ontwringen uit m'n 'Bermuda driehoek' en begaf me richting Elsdorf.

De rit verliep voorspoedig, alleen moest ik me een stuk verder weg parkeren, omdat het behoorlijk vol stond. Vraag me eigenlijk af of de parkeerplaatsen voor en naast de deur voor personeel is of voor klanten. Iemand die het weet?

Ik herinner het me goed van vorige keren, 1x aanbellen en meer niet, omdat anders er geen blote welkomstcomité verschijnt. Gelukkig was het niet zo druk en kon ik duidelijk de bel horen overgaan.
                                  Gewapend met m'n kortingskaartje van het forum (waarvoor mijn dank!) kwam ik binnen. En ja hoor, daar staat me een leger aan schone dames voor me. Blijft toch altijd een bijzondere aanblik...

Tussen al dat fraais zie ik al gauw een bekende. M'n doel van m'n bezoek. Een meisje die ik al bijna een half jaar niet meer had gezien. Een meisje wie ik al lang heb gemist. 2x eerder wilde ik haar bezoeken, maar was ze er niet. Was gelukkig wel zo slim om eerst de club te bellen.
                                  Maar ditmaals was er met wat hulp van Sjeufke eindelijk gelukt om weer eens met de lieve Violetta samen te zijn. Werd hartelijk begroet. De beste man was zelf ook aanwezig en even de hand geschud.

Maar first things first. Moest me wel even melden bij de theke. 60 Euro zou er volgens haar afgedragen moeten worden. Totdat ze m'n geprinte email zag en de helft er vanaf trok. Sleuteltje voor klusje kreeg ik mee, maar was binnen een minuut alweer bij d'r terug. Had een veels te kleine locker gekregen, dus even omgewisseld voor een grotere.
                                  Even opfrissen onder de warme douches (heerlijk dat ze al gelijk goed op temperatuur zijn). En daarna terug richtig de bar voor een brunch. Heerlijke asperges soep hadden ze er en genoeg aan verscheidene versnaperingen. Het Is allemaal wat krap, maar wel aardig volledig. En bovenal het smaakte ook nog eens niet verkeerd.
                                  Aan de eettafel kennis gemaakt met ene Verkennertje en samen met Sjeufke even een praatje mee gemaakt. En daarna contact gezocht met Violetta. Voorheen zou ik dingen uitstellen tot later op de dag. Maar Door schade en schande is m'n nieuwe motto nu 'grijpen wanneer je grijpen kunt'. Want voor je het weet zit er een pannenkoeker erop, is ze weg, etc.
                                  Dus even bijgekletst met de lieve meid en daarna een kamertje gezocht. Het werd een uitmuntende sessie. Zo goed heb ik ze lang niet meer gehad. Ik weet niet of het door het verlangen komt, maar ik heb er ontzettend van genoten. En natuurlijk Is zij ook gewoon top.
                                  Na nog even na gekletst te hebben afscheid van elkaar genomen. Ze adviseerde me om het nieuwe wellness gedeelte te gaan bekijken.

Daar Had ik wel oren naar, want dat was iets waar ik al lang naar uitkeek. Van de zomer was namelijk het zwembad al klaar, maar hun uitbouw was nog in volle gang bezig.
                                  En beter iets langer wachten dan te snel en slordig. Want het resultaat mag er wezen. Sauna erin en bovenal een mooie grote jacuzzi. In de uitbouw zitten verder ook 2 douches en een kouwelijk stortbak voor na de sauna. Tot m'n verbazing kwam ik er later pas achter toen een man er ineens uitkwam, dat er ook een toilet naast de sauna zit. En ik telkens helemaal terug lopen naar de ouwe wc's :redface:
                                  Mezelf heerlijk ondergedompeld in hun bubbelbadje... Jeetje wat heb ik dat gemist. Ik bedoel, een sauna Is ook lekker. Maar een jacuzzi vind ik persoonlijk erg ontspannend. Doch hun sauna uitgeprobeerd, die was goed op temperatuur en lekker ruim.

Wat ik verder ook heel prettig vond was dat ze in de wellness een stuk of 6 ligbanken hebben, met tafeltjes ernaast voor wat drinken, om even een dutje op te doen. Cruciaal voor een luie ijsbeer als ikzelf die er een dagje uit van maakt. Dan Is het fijn om tussendoor even in rust bij te kunnen komen. Voorheen trok ik me terug in de kino, maar de wellness Is een zoveel meer fijnere plek ervoor.
                                  Een dagje eens niet gewerkt maar lekker genoten van de wellness, met name meerdere keren de jacuzzi. De club leent zich er ook niet heel goed voor, met Denk een plekje gevonden te hebben waar het de volgende keer redelijk zou kunnen.

Verder de tent nog even rondgelopen. Daar Is verder niks veranderd. Boven nog altijd de Kino, massage plek met ook een jacuzzi erin, en wat kamers.
                                  Beneden in de kelder staan 2 fitness apparaten. De 2 sauna's daar zijn afgesloten. Ik vermoed dat ze die plekjes een andere bestemming gaan geven. Of reserveren voor de drukkere dagen.

Ik zat heel erg te twijfelen of ik nog een kamer zou doen. Ik wilde wel, maar de drift was er niet. Bovendien zou het weer erg koud worden. Dus na nog een hapje en even een jacuzzi afscheid genomen, en de club naar alle tevredenheid verlaten.

Ik zou er vaker terug willen komen, maar bij aankomst wist ik weer waarom ik dat niet eerder had gedaan: het gerook.
                                  Doch, ik sluit niet uit de tent weer eens te bezoeken. De wellness vind ik namelijk een fijne toevoeging aan deze leuke club.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
                                    ...

Ik zou er vaker terug willen komen, maar bij aankomst wist ik weer waarom ik dat niet eerder had gedaan: het gerook.

...
                                    Bedoel je dat er in deze club wordt gerookt op alle plaatsen??

Zonder de waardering voor je aangename omschrijving van deze club, zou dit voor mij echt wel een enorme afknapper zijn mocht dit waar zijn. Is dat ook wettelijk, de rookwetgeving is toch Europees?

Commentaar

• Ik zie meneer liberal guy overal op het forum zijn wijsheden deponeren: van het Antwerpse Schipperskwartier tot aan "prostitutie geklets", maar het zou je sieren als je ook wat eigen ervaringen in de topics van de dames zou posten, i.p.v. alleen maar goed bedoelde kritiek of (suggestieve) vragen te stellen.

Ik weet zeker dat jouw ervaringen bij de dames van plezier door veel leden met interesse gelezen zullen worden.
                                      Immers, iemand met kennis van veel zaken hier op het forum, moet wel een kunstenaar in bed zijn?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht
                                        Ik zie meneer liberal guy overal op het forum zijn wijsheden deponeren: van het Antwerpse Schipperskwartier tot aan "prostitutie geklets", maar het zou je sieren als je ook wat eigen ervaringen in de topics van de dames zou posten, i.p.v. alleen maar goed bedoelde kritiek of (suggestieve) vragen te stellen.

Ik weet zeker dat jouw ervaringen bij de dames van plezier door veel leden met interesse gelezen zullen worden.
                                        Immers, iemand met kennis van veel zaken hier op het forum, moet wel een kunstenaar in bed zijn?
                                        Dat zijn zo van die persoonlijke niet-inhoudelijke aanvallen, waarvan ik mij altijd afvraag of ze wel een reactie verdienen maar vooral wat de bedoeling ervan is.

Wie of wat heb ik nu gekwetst door te zeggen (vragen eigenlijk) of in die club overal gerookt mag worden, behalve jou dan als vermoedelijke kettingroker...?

Ik begrijp echt niet waarom ik zogezegde wijsheden zou poneren of mij zou profileren als iemand met kennis van zaken??

Ik ben zelfs niet eens een kunstenaar in bed!

Uw punt kan enkel zijn dat u mijn stijl niet lust, maar of dit relevant is valt zeker te betwijfelen.

Maar goed, ik zal me meer inhouden in mijn bedenkingen!

Jezus toch!!!

PS : uw locatie verraadt natuurlijk ook wel iets!

Commentaar

• Terzake : er wordt in sommige clubs in Duitsland nog flink gerookt, jazeker. In Babylon is dat niet meer overal, maar elders (zoals Golden Time of Sharks) wel in zowat de hele club. De wetgeving is in Duitsland niet anders dan bij ons, maar men is hier en daar soepeler. Niet overal dan weer : in Samya (Keulen) heeft men na enkele controles wél een totaal rookverbod in de club ingevoerd.
                                          Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
                                            Terzake : er wordt in sommige clubs in Duitsland nog flink gerookt, jazeker. In Babylon is dat niet meer overal, maar elders (zoals Golden Time of Sharks) wel in zowat de hele club. De wetgeving is in Duitsland niet anders dan bij ons, maar men is hier en daar soepeler. Niet overal dan weer : in Samya (Keulen) heeft men na enkele controles wél een totaal rookverbod in de club ingevoerd.
                                            Oprechte dank voor uw antwoord, swiftnick kan er een voorbeeld aan nemen!!!