Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Babylon

Naam: Babylon

Adres: Oststrasse 12, 50189 Elsdorf

Telefoonnummer: 02274 905588
    Vanuit Nederland: 0049 2274 905588

Website: http://www.saunaclub-babylon.de

Aard: Saunaclub.

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag 11:00 - 24:00 uur
    vrijdag en zaterdag 11.00 - 01.00 uur
    zondag gesloten 13.00 - 22.00 uur of langer

Prijzen:
    Entree € 60 (dagkaart) of € 30 (1 uurkaart)
    Diensten van de dames: € 50 per half uur.
    Extra's € 25 of af te spreken

Routebeschrijving en parkeren:
    Elsdorf ligt ongeveer tussen Keulen en Aken.
    Het parkeerterrein achter het huis is niet zichtbaar van de openbare weg.

Inrichting:
    onder andere whirlpool en sauna, kleine tuin.

Verzorging:
    In de entreeprijs is het buffet berepen, evenals alcoholvrije dranken en bier Voor alcoholische dranken moet betaald worden. Bier zit op dit moment bij de entree prijs inbegrepen, dit was eerder niet het geval.
    Gratis hotspot aanwezig. Aanwezigheid van de dames is te checken op de aanwezigheidslijst: http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 24-03-17, 12:52.
    Whoremoans. Just whoremoans.
    B'dum tsch ®

Re: Elsdorf, Oststrasse 12, Babylon

Ik ben de afgelopen weken enkele keren in deze club geweest en ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen.
    De club op zich is niet erg mooi(zou best iets goedkoper kunnen), het eten is soms matig, maar de dames zijn taboeloos en doen heel erg hun best.
    In de clubruimte wordt met pijpen zk gestart en bij de meesten is tongzoenen vanzelfsprekend.
    De absolute topper Liliana schijnt op het moment afwezig te zijn maar er zijn nog genoeg dames over.
    Vorige week was er een pools fotomodel Domenica die bloedmooi is en een perfecte gfe ten beste gaf.
    Ze is jammer genoeg weer terug naar huis maar zou in de week van 11 juni weer terug zijn.
    Een ander meisje Melani geeft regelmatig gangbangs waarbij je voor 1 prijs zo vaak kunt komen als je kunt.
    prijzen zijn inderdaad 50 E entre en 50 E voor een halfuur met een meisje en 1 uur is 100 E
    Laatst gewijzigd door Lalande; 30-05-07, 17:25. Reden: niet meer relevante passage verwijderd

Commentaar

De dames zitten aan een plastic tuinset of hangen/liggen in de zitbanken en kijken meestal verveeld voor zich uit. Vandaag zijn er voornamelijk Duitse en Roemeense dames aanwezig; de Russinnetjes zijn ‘voorlopig’ weg. Animeren is uit den boze, het enige contact met de ijsberen is de vraag of die nog iets te drinken willen. In de loop van de namiddag groeit het aantal vrouwen nog tot 8 aan, terwijl er een 5-tal, meestal oudere mannen, aanwezig zijn.

De ontvangst is zeer hartelijk, de verschillend ruimtes zijn kraaknek en naar typisch Duitse tradities ingericht. Deze club laat zich het best met Bernd’s vergelijken. Geen praatje zonder kamerbezoek, pijpen op de bank en daarna eventueel naar de kamer. Ook het afrekenen gebeurt bij het verlaten van de club. Frisdranken en koffie zijn in de prijs inbegrepen, alsook de traditionele Kuchen omstreeks 15.00 uur; voor bier dient apart betaald te worden. Om de innerlijke mens te versterken zijn er bovendien wat broodjes en aardappelen met kaassaus voorzien.

De eerste sessie wordt met Melanie. Blauwebeer heeft reeds meerdere goede verhalen gelezen, en daarom wil hij eerst met haar aan de slag gaan. Het wordt een echte topsessie met deze Duitse, leuk gesprek en lekkere voorbereiding op de bank, een stomende sessie op de kamer, en aftersales die zijn vergelijk niet kennen, kortom een GFE ten top.

Na Melanie vindt Blauwebeer niet echt zijn gading meer, tot Carmen komt binnenwandelen. Deze Duits-Italiaanse ziet er bijzonder goed uit, geeft een goede, volledige service, maar blijkt bij het afrekenen zeer slecht de klok te kunnen lezen. Geen mogelijkheid tot herkansing.

Blauwebeer

Commentaar

De openingsuren zijn inmiddels uitgebreid van 12 tot 2h 's nachts.Zondag gesloten
        Club is pas door oude uitbaters terug overgenomen en wat opgefrist
        Op de nieuwe website is er ook een vrij correcte 2 wekelijkse aanwezigheidslijst van de meisjes. Meer en mooie dames tegenwoordig beschikbaar.
        http://www.saunaclub-babylon-elsdorf.de
        De prijzen zijn veranderd :
        inkom 35,-
        eerste halfuur van de dag 75,- (dus niet per dame of sessie!)
        elk volgend halfuur van de dag 55,-
        extra's 25,- of af te spreken
        Laatst gewijzigd door Lalande; 11-09-07, 15:38. Reden: vergissing van de moderator (L) hersteld

Commentaar

Na mijn eerste bezoek een klein jaar geleden was het weer tijd voor een herhalingsbezoek ter bewaking van de standaarden.

1. Het was er heel rustig (een dinsdag middag) - ik heb in de loop van de middag een beer of vier, misschien 5 gezien - ze lijken allemaal op elkaar

2. Er waren ruimschoots dames om uit te kiezen:
          Sabrina;
          Nora;
          Sonja;
          Aurelia;
          Nina;
          Isabelle;
          later Melanie.

3. Dat was heel aangenaam - weinig klanten betekent veel tijd om kennis te maken en voor after-sales.

4. Nina was een schot in de roos - uitstekende service! prima, nee: buitengewone pre/after sales. GFE. Warm en vochtig.

Met een maatje om de pauzes door te komen is Babylon een uitstekende plek. Het kan goedkoper (GT, YY, .. noem ze allemaal maar op) maar ik stel prijs op de rust en de tijd die je met de meiden kunt doorbrengen. Het heeft wel wat weg van Bernd - goede service, openbare actie - maar het is er minder sleazy. En Babylon is voor mij dichterbij. Duidelijk dus

Prijzen:
          Entree 35 €
          Eerste halfuur met een dame: 75€
          Elk volgend halfuur met dezelfde of een andere dame: 55 € (ook als je je verblijf onderbreekt voor zoiets werelds als werk of een afspraak met een makelaar of zo - alleen het allereerste uur van je bezoek op een bepaalde dag kost 75€)
          Extra's volgens prijsljst bij de ingang (FT, slikken, plassen, anaal, ...etc.)
          B'dum tsch ®

Commentaar

Het laatste bericht over Babylon van Befke is reeds van Januari. Befke heeft zeer goed de sfeer en service bij zijn laatste bericht aangegen.
            Ben er afgelopen maanden diverse keren geweest, prijsstelling is ook nog hetzelfde. Inderdaad ietwat duurder als de andere clubs en ietwat minder dames, maar de service is van elke vrouwelijk schoonheid perfect.
            De meeste meiden lopen ook geheel naakt, en er is inderdaad meestal al actie in de centrale ruimtes.
            Wel een beetje vreemd dat deze club hier niet zo vaak wordt beschreven. Ze adverteren vrij veel en op de site worden de meiden zeer perfect getoond met de bijbehorende service (en dat is veel).
            Voor de liefhebbers, check eens de internetsite http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php
            Cheers, Pollito

Commentaar

Paar weken geleden ook eens in deze club geweest,
              Hing inderdaad een hele prettige sfeer
              Niet echt veel dames die avond,
              maar wel een hele lekkere,
              en daar had ik meer dan genoeg aan,
              Had ook niet zo veel tijd die avond,
              anders had ik het zeker niet bij 1 sessie gehouden

Was een hele leuke ervaring daar
              Niet gelijk de sleutelvraag, maar werd lekker verleid,
              Ik werd heel subtiel zo geil gemaakt,
              dat ik niet meer wilde weigeren

Trouwens het hele paket in de bar
              op de bank afgewerkt, had wel wat

Haar naam was Mahe

Binky

Commentaar

Ik had bij een bevriend forum bij een tombola een vrijkaartje gewonnen. Gisteren was ik in de gelegenheid dat vrijkaartje te verzilveren - ****A en bedankt Babylon, bedankt IJBF voor het kaartje.

Ik mag die tent, de sfeer, het gemak, wel. De aanwezigheidslijst had een paar namen die me aanstonden, Mahé onder anderen, dus fluks met die buks naar Elsdorf. Een Franstalige ijsbeer rekende op me om terug naar naar zijn vaderland te kunnen dus was er geen sprake van op het laatste moment terugkrabbelen. Er werd overigens die avond behoorlijk veel Frans gesproken - vanuit Wallonië, Noord Frankrijk en Luxemburg is het een makkelijk bereikbare club, en er wordt op een ander bevriend forum dan ook behoorlijk over gecorrespondeerd.

Bij aankomst was het (teleurstellend) rustig - de jonge roemeense meisjes waren aan het dollen en alleen Mahé was zichtbaar een klant aan het opwinden. Een groot aantal van de andere meisjes op mijn geheime todo-lijst waren bezig / vertrokken / onzichtbaar / non-existent. Gelukkig had ik mijn lijstje lang genoeg gemaakt zodat er toch plezierig veel mogelijkheden overbleven.

Het jonge Roemeense kontingent is vriendelijk, gastvrij, fris en vrolijk - en Anna en ik hadden wel oog voor elkaar (maar het zal voor een andere keer zijn).

Mahé, eenmaal haar vrijer tevredengesteld, kwam zich even voorstellen - ze was al min of meer onderweg naar huis, maar besloot nog even 50 € mee te pikken / dacht dat het goed zou zijn op de valreep een nieuwe klant aan zich te binden / viel als een blok voor mijn onmetelijke charme / kon geen weerstand bieden aan mijn Franse accent / was aan een lekkere befbeurt toe - ik weet het niet - in ieder geval belandden we al ras op een kamer waar zich de hemel opende.

.../...

Toen de hemel weer dichtging en haar werkdag er toch echt opzat heb ik nog even van een babbeltje met deze en gene genoten, wat gedronken en gegeten, en ben daarna met een ruime boog via mijn maat's vaderland weer huiswaarts gekeerd met het vaste voornemen Babylon en Mahé snel weer eens te bezoeken.
                B'dum tsch ®

Commentaar

Ik ging met uiterst laaggespannen verwachtingen onderweg. Mijn laatste bezoeken waren, zacht gezegd, teleurstellend: dames uit op extra's, weinig dames om uit te kiezen, afijn - goed dat er in ieder geval één keer een Mahé tussenzat.

Bij aankomst trof ik echter een goedgevulde Babylon - een twaalftal meiden, voor elk wat wils, van jong tot oud, dik, dun, en over het algemeen vrolijk gestemd.
                  Kim zag er bloedgeil uit in een strak wit jurkje (op vrijdag is wat kleding toegestaan - had ik even niet aan gedacht). Met Kim heb ik nog nooit gekamerd - maar het gaat er zeker eens van komen. Voorts waren er heel wat lange, slanke vrouwen met kleine tietjes - daar is Befke nogal gevoelig voor.

Op uitnodiging van Maya bij deze uitgelaten stoeipoes gaan zitten, al rap naar boven, de druk van de ketel laten blazen en trekken. Daar was niet veel voor nodig zodanig dat ik na een half uur alweer beneden zat. Ikke tevreden. Maya tevreden. Iedereen blij.

Tijdens de koffie en broodjes even met Eddy gebabbeld - aardige vent! - en wat Bulgaars geflikflooi afgeweerd. Bij de bar was het druk, er waren inmiddels wat meer mannelijke gasten gearriveerd, de vrouwen werden steeds luidruchtiger met Maya en Angie als gangmakers.

Op de leesbank van Mahé zat stillekes een leuk uitziend meissie (dacht ik nog) - petite, kersentietjes - da's er eentje voor Meneer Befke stelde ik me zo voor.
                  Daar moest ik maar eens bij gaan zitten. Vriendelijke gruin-broene ogen. Geile stem. Nauwelijks geïnstalleerd had ik echter al een tong tussen mijn amandelen. Ik geloof dat ze geen zin had haar kennis van het Puff-Duits op mij te testen. Dus lag even later mijn eikel tegen haar huig. Haar handen zaten overal. Binnen de kortste keren was ons gesprek eigenlijk min of meer beëindigd en terwijl wij innig omstrengeld nog slechts kreuntjes, zuchten en geslobber produceerden gingen mijn gedachten naar de belastingaangifte.
                  Gelukkig! Er bleef wat tijd over om overeind te komen, de weg naar boven te aanvaarden en een kamer te zoeken.
                  Daar gingen we verder met slobberen. Een uur lang afwisselend en wederzijds oraal en genitaal verwennen werd afgesloten met een vuurwerk waar de Chinezen nog een puntje aan kunnen zuigen.

Het betreft de Hongaarse Laura.
                  Die heeft er een bewonderaar bij, Babylon een hernieuwde terugkomgast, ik iets om naar uit te kijken. Iedereen gelukkig!

Maya: 21; 1m60; strakke kleine B-tietjes, slank, mooie poes, halflang geblondeerd haar, tatoeage in wording, navelpiercing, opgewekt en uitgelaten, Duitse, goede service van professioneel niveau. Herhalingsgevaar: 50%

Laura: 28, 1m55, kersentietjes, slank, lekker geurig sappig pruimpje, lang zwart haar, gruin-broene ogen, heerlijke tongzoenster, actieve vriendin, geen ontsierende tatoes of piercings, naturel, rustig en aangenaam willig. Hongaarse, beperkte kennis van Puff-Deutsch, ik had haar zo mee willen nemen maar de baas wilde er niks van horen.
                  Herhalingsgevaar: 100%
                  B'dum tsch ®

Commentaar

Nog even een aanvulling/aanpassing van de info betreffende de prijzen:

Entree € 60 (tot eind juli € 40 uur tijdens happy hour - zie homepage voor details)
                    De meiden rekenen € 50 per half uur. Daarin begrepen: pijpen, neuken, tongzoenen als de dame het aanbiedt. Het overige is in principe als extra te beschouwen en dient men apart te betalen.

Entree betaal je bij binnenkomst, afrekenen van de genoten diensten gebeurt bij vertrek. Maak duidelijke afspraken om teleurstellingen en gedoe bij het weggaan te voorkomen: sommige dames rekenen zich soms rijk - die moeten nog leren wat klantenbinding betekent.
                    B'dum tsch ®

Commentaar

Vorige week woensdag mijn vuurdoop in Babylon gehad. Na binnenkomst (nu weer € 50,- entree) uitleg, handdoeken en een dame meegekregen voor de rondleiding. De club is niet zo groot, dus we waren snel klaar. Beneden redelijke sauna (douche was in 1ste instantie buiten gebruik, dus moest je naar boven om te douchen !) Begane grond is de ontmoetingsplek. Tot 10 dames gezien die veelal op de bank afwachten. Bij binnenkomst van een nieuwe klant moeten ze opdraven en bij de deur gaan staan. Ook een vak, de hele dag door.
                      Eten was divers en redelijk goed. Ik vond de foto's van de dames op de website mooier dan ze in het echt zijn.
                      Uiteindelijk een goede sessie gehad met Jenny.
                      Weer een club van mijn bezoeklijst afgevinkt. Misschien nog eens op herhaling voor een final conclusie.

Commentaar

Babylon,de verborgen Parel in het Duitse Saunaclub landschap.

Gisteren afgesproken met Lustman,mijn Berndsmaatje om een dagje te gaan relaxen in Babylon.
                        Bij aankomst toonde ik trots mijn Vrijkaartje wat zonder probleem werd aanvaard.
                        Aangezien Lustman deze club al meermaals had bezocht kreeg ik van hem een rondleiding en het viel me meteen op dat deze club met benedenverdieping,bovenverdieping en kelder erg gemoedelijk over kwam.Na deze sightseeing tour op naar de bar.
                        Ik had nog maar net mijn biertje vast of daar werd ik al vastgegrepen door een knotgekke dame,Amalia genaamd.Ik werd verplicht om met haar te dansen.Toen ik het welletje vond duwde ik haar richting Lustman die er ook aan moest geloven.Daarna ondernam ze een eerste poging om me van mijn handdoek te ontdoen,deze mislukte.
                        Bij een tweede poging slaagde ze erin om met mijn handoek aan de haal te gaan…daar stond ik mooi,Dolfie de pineut.
                        Ik zette me dan maar in de sofa aan de bar en toen kwam ze mijn handdoek braaf teruggeven en klom ze op mij waarbij ze me heerlijk begon te tongzoenen.
                        Ik vond het tijd om haar eens in de Kino uit te proberen en deze Roemeense Amalia was mijn eerste geslaagde sessie.
                        Nadien kennis gemaakt met de super symphathieke eigenaar die trouwens een Belg blijkt te zijn.
                        Hij en zijn kleine team van 3 mensen zorgen ervoor dat de gasten en dames niks tekort komen.Na wat in de tuin van het zonnetje genoten te hebben viel de Roemeense MILF Nicoletta me op en met deze dame naar de duo kamer waar blijkbaar ook Lustman en Amalia aan het genieten waren.
                        Met deze Nicoletta een heerlijke FT beleeft
                        .Na deze sessies was het tijd om wat te eten,het eten was er doorlopend aanwezig,erg gevarieerd en was echt goed.Na 2borden verobert te hebben ging ik wat uitbuiken in de sofa en raakte ik in gesprek met de sympathieke Française Ines.
                        Tijdens het gesprek probeerde ze me subtiel te teasen maar aangezien ik nog in de recuperatie periode zat en mijn buik nog vol eten zei ik haar dat ik binnen een tweetal uurtjes “misschien” met haar zou gaan.
                        Later realiseerde ik me dat de dames “misschien” anders interpreteren.
                        Na een saunarondje en nog wat gelul aan de bar met andere sympathieke gasten zag ik ineens op de sofa een dame dewelke Lustman aan het berijden was.
                        Toen dit schouwspel me iets te veel werd en ik een rondje liep kwam ineens uit het niets Ines tevoorschijn en ze zei me dat die tweetal uurtjes al lang voorbij waren en dat ik dus een sessie met haar moest doen.
                        Ik toverde al mijn diplomatische capaciteiten uit de kast om haar uit te leggen dat het woord “misschien” een andere betekenis heeft maar dit hielp geen zier en als blikken konden doden hadden jullie dit bericht niet gelezen.
                        Wat later spotte ik de Roemeense Larissa waar ik mijn laatste heerlijke sessie mee heb beleefd.
                        Toen ik terug de bar in kwam trof ik Lustman ietwat bleekjes aan…bleek dat Ines me had zien vertrekken met Larissa en toen heeft ze blijkbaar een scheldtirade op mijn arme maat afgevuurd.
                        Na nog gezellig een bierje te hebben genuttigd waren we het er beiden over eens dat het een erg geslaagde dag was geweest en zijn we met een voldaan gevoel richting Belgenlandje gereden.

Besluit : Deze club heeft prachtige slanke dames waar men niet moet beginnen onderhandelen of ze TZ doen want bij deze dames in TZ hun hobby zo lijkt het wel,met een super GFE tot gevolg;hier wordt je als gast door het management echt in de watten gelegd en iedereen doet er alles aan om je de tijd van je leven te laten beleven.Deze club staat nu samen met Bernds,FKK Planet,PSR en GT in mijn top 5.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Friday the 13th;Babylon,lost in sin city

Bij het betreden van de poel der zonde bemerkte ik dat er op deze vrijdag veel bezoekers aanwezig waren.Hierdoor waren heel wat dames steeds bezet.
                          Na een paar pilsjes spotte ik een zeer mooie deerne op de sofa.Dit bleek de Hongaarse Noelle te zijn.De verbale communicatie verliep wat moeizaam omdat zij slechts basis Duits/Engels spreekt en mijn Hongaars is zeker niet beter.Echter haar handjes zaten al snel onder mijn handdoek en na wat spielerei besloten we naar de kino te gaan,echter wonder bovenwel was net de open duo kamer vrij.De sessie wat super met een heerlijke FT tot gevolg.
                          Toen was het tijd om wat te eten.Groot voordeel in deze club is dat het eten gans de dag wordt bijgevuld en je dus op elk tijdstip je buikje kan vullen.Na een rondje sauna zag ik een zeer ranke verschijning met een enorme ondeugende blik.Dit bleek de Spaans-Franse Blanche te zijn.
                          Deze heel symphatieke dame wou perse op een kamer en aangezien alles bezet was stelde ze voor dat ik haar een massage zou geven in de kino.Deze extra tijd werd niet in rekening gebracht verzekerde ze me.Blijkbaar heb ik talent als masseur want Blanche genoot zichtbaar.Na een tijdje kwam er een kamer vrij en werd ik getrakteerd op een bondage.Heerlijke sessie met haar gehad.
                          Terug aan de bar werd ik voorzien van sekt a volonté aangezien de thekefrau jarig was.Alsook werd ik in de watten gelegd door de chef himself.Dit is nou net het leuke aan deze club.De chef maakt met iedereen een praatje en zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft.
                          Op een bepaald ogenblik was het net of ik zag mijn vroegere lerares geschiedenis terug.Dit bleek de Hongaarse Gina te zijn die er met haar brilletje zoooooo sexy uitzag.Gina gaf erg goeie pre-sales ondanks de drukte en nam me mee naar de kino.Daar ontpopte ze zich tot een echte GFE koningin met als afsluiter een Doggy einde.
                          Uitgeput aan de bar terug in het bier en de sekt gevlogen en een zeer interessant praatje gemaakt met een publiek figuur die ook toevallig in Babylon was beland.Maar omwille privacy kan ik daar niets verder over vertellen.What happens in Babylon stays in Babylon.
                          Alles liep stillaan op zijn einde,echter dit was buiten de Roemeense Lori gerekend.Deze dame is een iets mindere schoonheid echter ze troonde me mee naar de kino.Eerlijk gezegd dacht ik dat het niets zou worden omwille van iets teveel bier en sekt te hebben genuttigd.Maar ik had het gelukkig bij het verkeerde eind.Deze Lori is een absoluut pijpmirakel.Zij gaf me een buitenaardse FT waar ik even moest van bekomen.
                          Ondertussen was het al iets na sluitingstijd maar aan de bar hingen nog wat vaste stammgasten en na nog wat zat gelul en de nodige pilsjes ben ik naar mijn hotel gestrompeld.
                          In het cafe van het hotel was het blijkbaar nog volle bak,allemaal mensen met rare kledij.Ik was zo moe dat ik ineens ben gaan slapen.Echter mijn nachtrust werd ernstig vertoord door allerlei kabaal.Opgestaan met een kater en veel te weinig slaap vernam ik tijdens het ontbijt dat die mensen met rare kledij nu al karnaval aan het vieren waren.
                          Blijkbaar is dit Keulse traditie.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Re: Elsdorf - Babylon, Oststraße 12

Even int rood wat mutaties.

Oorspronkelijk geplaatst door befke Bekijk bericht
                            Naam: Babylon

Adres: Oststrasse 12, 50189 Elsdorf

Telefoonnummer: 02274 905588
                            Vanuit Nederland: 0049 2274 905588

Website: http://www.privatclub-babylon.de

Aard:
                            Op de website noemen ze zich Privatclub, volgens onze normen is het een Saunaclub.

Openingstijden:
                            maandag t/m donderdag :11.00 - 24.00 uur
                            vrijdag en zaterdag 11.00 - 01.00 uur
                            zondag gesloten 13.00 - 24.00 uur

Prijzen:
                            Entree € 50- zie homepage voor details)
                            10 Minuten reinschnuppern - kostenfrei
                            60-Minuten-Ticket - 30 Euro
                            Tageskarte - 50 Euro

Je mag dus 10 minuten kijken, kijken en niet kopen.

Diensten van de dames: € 50 per half uur.
                            Extra's € 25 of af te spreken

Routebeschrijving en parkeren:
                            Elsdorf ligt ongeveer tussen Keulen en Aken.
                            Het parkeerterrein achter het huis is niet zichtbaar van de openbare weg.

Inrichting:
                            onder andere whirlpool en sauna

Verzorging:
                            In de entreeprijs is het buffet berepen, evenals alcoholvrije dranken en bier Voor alcoholische dranken moet betaald worden. Bier zit op dit moment bij de entree prijs inbegrepen, dit was eerder niet het geval.

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Commentaar

Gisteren Babylon eens bezocht. De laatste tijd veel geclubt, wel goede ervaringen gehad, maar toch ook best wel wat missers, en eerlijk gezegd gaat dat laatste me steeds meer tegenstaan. De dames in Babylon hebben een goede reputatie, hier wilde ik het mijne van weten.

Bij de ontvangst de vraag of ik er al eens eerder geweest was. Nee dus. ‘Wir sind ein FKK, das heißt das...warum lachst Du?’ Ik weet wel hoe het in een FKK toegaat, maar een kleine rondleiding zou wel fijn zijn. Nicoletta stond er naast en verzorgde de rondleiding. Na de omkleed schonk ze me wat in en schoven we op de bank bij elkaar. Lekker zoenen, dat is hier een goed gebruik, en ons teruggetrokken. Helaas niet veel chemie, ze deed haar ding professioneel wel goed, maar de klik ontbrak. Pijpen met te veel tandinzet, als ze zoals ik vroeg rustig aan gedaan had dan was ze er eerder mee klaar geweest, nu schoot in de 27e minuut, bijgehouden op de klok aan de wand, haar mond vol met de voorraad van de laatste drie dagen. Ze liet zich niet kennen, liet de boel zonder een spier te vertrekken in de tissue lopen, zoveel vakvrouw is ze wel, en dat was het weer.

Na een korte pauze met het exotische meisje Iman aan de praat geraakt. Mooie café aut lait kleur, lekkere billen en bij uitzondering eens Frans sprekend. Gelukkig heb ik mijn mavo Frans altijd wel bij gehouden, ingegeven door het feit dat ik nog al eens werk heb in Frankrijk en Wallonië, en daar moet je wel. En de vocabulaire in de loop der jaren uitgebreid met een aantal uitdrukkingen aangaande de vrouwelijke anatomie en de geslachtsdaad. Ze vond het prachtig, en wat zoende ze lekker met die volle zwoele lippen en die zachte tong. Uiteindelijk zelf maar eens gevraagd om te gaan pijpen. ‘Tu me feras bien la pipe, chérie?’’Bien sur, avec plaisir’. Ze pijpte even lekker zacht als ze zoende, steeds oogcontact houden, af en toe een guitig knipoogje tot ik er dicht tegenaan zat. Lang in missie op haar gelegen en van dat zachte mondje genoten. En weer oraal afgemaakt met een iets kleinere hoeveelheid dan bij haar voorgangster, maar voor het gevoel een stuk lekkerder.

Nu eerst wat van het buffet genomen en een poosje op de bank gehangen. Een lange meid met zwart haar zond de hele tijd al signalen uit en toen ik in de sauna zat kwam ze bij me. Andrea is Spaans/Roemeens, kan weinig Duits en Engels, mijn Spaans stelt ook niet zo veel voor, maar er kwam toch wel een leuke babbel op gang. In saunaclubpapiamento. Al gauw zaten we zwetend en wel met de monden op elkaar. Ze zakte naar beneden en begon diep en zacht te pijpen. Saunasex is me eigenlijk te heftig, heb het eenmaal meegemaakt in Partytreff Mettman toen de roemruchte Sylvia er nog werkte( ja nlnu, daar noem je er ook wel een op) en we met vier man op rij door vier meiden klaargepijpt werden. Nog een wonder dat ik het overleefd heb. Intussen was de zandloper bijna leeg en om te voorkomen dat ik met de ziekenwagen afgevoerd zou worden, strompelden we bezweet en al naar de douche, ik met een joekel van een erectie, zij met doorgelopen lippenstift. En aangestaard door een verwonderde gast die daar een sigaretje stond te roken. We fristen ons even op en schoten de eerste de beste kamer in. Andrea ontpopte zich tot een ware tongzoenfetisjiste. Onder het neuken bleef ze maar onvermoeid doorgaan het kon gewoon niet dieper, we likten elkaars mond letterlijk uit. Toen ik na een slordige drie kwartier eindelijk afging, werd de rest van het uur gewoon netjes volgetongd. Tot in de reeds geopende deur aan toe. Eentje om te onthouden, wat dit punt betreft de beste tot nu toe dit jaar.

Ik denk dat ik me de komende tijd toch maar wat meer op dit soort clubjes ga richten, goede sex heeft toch prioriteit, de rest is wel leuk maar eigenlijk bijzaak. Nog even een kop koffie om wakker te blijven onderweg en aan de balie afgerekend volgends het Bernd’s systeem en met een goed gevoel en een zalig zinderend gevoel in het kruis vertrokken, nee in Babylon ben ik zeker noglangnietuitgewandeld.
                              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Vandaag voor het eerst deze club bezocht door een ergens anders gewonnen vrijkaart de club had al vaker mijn aandacht getrokken maar werd het steeds niet.
                                Mede door de summiere site die wel de dames mooi weergeeft dat dan wel, houd er wel rekening mee als je de club wilt bezoeken met de vele baustellen.
                                De opweg was om en de terugweg een ramp wat klotezooi die binnenwegen daar maja goed over de club.
                                Van de buitenkant niet echt spectaculair doet eenvoudig aan van binnen gaat het wel kreeg een rondleiding door een aardige milf nicoletta ze begon erover dat ze Italiaans was maar gewoon Roemeens dus zoals de meeste die dit in deze wereld roepen.
                                Verder ja ik weet het niet als ik hier 50 euro voor zou moeten betalen zou ik het te veel vinden het is zeker niet slecht maar niet alles is spik en span onderhouden de kino een grote tv de wellness er is een
                                hot tub en sauna maar niet echt spectatculair de kleedruimte is ook meet PT achtig gemaakt.
                                De bar ruimte heeft nog een beetje sfeer he buffet was redelijk maar voor als je 50 euro moet neerleggen ook niet wow er zijn niet zoveel kamers wel een mooie grote badkamer boven met een groot
                                bubbelbad.
                                Wat wel goed was is de line up ondanks dat het volgens Nicoletta rustiger was door de paasfeesten zeer populair bij de orthodoxe en katholieke dames om terug te gaan naar thuis.
                                waren er toch een stuk of 15 mooie dames aanwezig.
                                Nicoletta valt trouwens wel een beetje in de categorie jager de enige die ik ben tegen gekomen en ze was ook niet extreem opdringerig heb haar wel even overwogen tot ik Imam tegen het lijf liep.
                                heb een leuke avond in de club gehad ik denk als ze de entree tot max. 35 euro zouden verlagen ze in de juiste prijs area zitten.
                                Nu niet veel HH gevaar ondanks de leuke dames en relaxte sfeer maar dan verkies ik liever de grotere jongen als YY/GT/VV/PHG.
                                Voor de liefhebbers deze club is wel echt fkk alle dames geheel naakt en geen badjas maar een handdoek voor de heren.

Commentaar

Babylon is een aparte (sauna) club;

Voor mijn gevoel houd Babylon het midden tussen een saunaclub en een partytreff.
                                  Veel open ruimtes, veel “openbare sex”, in de hoofdruimte staat maar een bank war iedereen op hangt en zit, gezellig.
                                  Fkk is geweldig. Een hondenhok viel me op met gaten en een stahoogte voor dwergen, dat wil ik wel eens in gebruik zien.Een partytreff/saunaclub maar waar ik me zo voorstel, is dat hier wel elke sexuele handeling beprijsd wordt

Ik kreeg een intro verhaal van de theke, ik zei maar ik red me wel, maar een zin bleef hangen..vanaf het moment dat “zaertlichkeiten ausgetauscht” werden gaat de teller lopen. Geen rondleiding gehad, dat is altijd jammer.
                                  Babylon zelf is een kleine zaak, een beschrijving van de ruimte laat ik achterwege. Alleen dat het stinkt onder bij de sauna dat is een feit, verder was het bubbelbad..18 graden, dus daar maar niet ingegaan want ik ben maar een would be ijsbeer..

Zoals ik weleens doe in een club, playing around dan kan het in Babylon weleens duur worden dacht ik, ik besloot wat testosteron af te laten en eerst eens de kat uit de boom te kijken. Aangezien het een fkk is was dat zeer lustverhogend. Geweldig dat al iedere vrouw fkk loopt, bloot slaat dood maar daar had ik toch geen last van.

Alleen weinig optisch mooie vrouwen waren er. Kesha is wel een klassieke duitse schoonheid maar met een paar schoonheidsfoutjes, tja fkk is onverbiddelijk, Blanche, oke gaat wel, een serieuze secretaresse look, een paar wat dikke meiden, eentje onder de plamuur om de gaatjes te dichten in haar gezicht en ook nog arrogant en afstandelijk, jammer dan heb je bij deze niet optickfucker geen kans meer, zelfs niet gratis.Eerste indruk na het zien van een vrouw of 10 plus..hmmmm..de opticks vallen tegen.
                                  Maar ik hoorde dat de service goed was en het is wel een aparte tent..een geile vibe hangt er...het is verder klein en persoonlijk en je ziet veel openbare altie dus net als in een partytreff is dat flink stimulerend. En als niet optickficker..a pussy is a pussy maar ik zeg ook niet nee tegen een hele mooie meid die technisch wat minder is..niks om te wanhopen dus op deze babylon avond.

Ik werd direkt begroet door Maria, die ik heel goed ken van Heaven 7, we liggen elkaar goed en ik heb veel met haar gelachen en gepraat maar nog nooit met haar gekamerd. Cisco zei ze, en een paar kussen volgden. Ze zag er adembenemend uit.

Blanche kwam naar me toe en even kennis maken maar ik vond haar te stijf en niet erg los,een beetje te gemaakt voor mij.
                                  Ik houd van natuurlijke vrouwen..Blanche schijnt heel goed te zijn maar ik denk niks voor deze man.
                                  Mijn maat was wel met Blanche en die sprak over dat hij nog nooit zoiets beleefd had ook niet prive en is helemaal weg van haar service die hij geeneens kon beschrijven.

Maria deed een grote heksenhoed op en een zwarte mantel aan, even voorproeven voor de party van de volgende dag, dat stond deze lange meid met hakken zo tegen de 190 cm heel erg goed.
                                  Gothic stijl en zwart staan haar geweldig en steken adelijk af tegen haar zeer blanke huid. Ik werd meteen verliefd. Ik zocht haar op en een lang veraal kort, na veel praten was er eindelijk dat gevoel dat ik nodig heb, ik wist zeker dat het heel leuk zou worden.

Met Maria een kamer opgezocht die deels open was maar dat boeide me niet.
                                  Eerst genoten van haar echt geweldig erotische lichaam, benen zonder einde, prachtige gevoelige borsten met blauwe adertjes erboven, een hele blanke zachte huid, een designer kutje, mooie voeten, echt een droom deze meid en nu loopt ze zo volwassen, zelfbewust, vrolijk en ontspannen in Babylon rond, ze is hier echt op haar plaats.

De sex en het samenzijn was geweldig, een paar details verklap ik, als ze je toelaat komt ze heel erg snel echt klaar dat kan ze de hele dag door vertelde ze me, daarna is de stemming toch nog veel beter en is het payback time, ze kan verschrikkelijk goed pijpen , echt de top, ze is heel erg betrokken, lief, zacht, uitdagend, meegaand en eisend allemaal in elkaar overvloeiend, heel natuurlijk, sex met je vriendin en de illusie liep erg hoog op, zodat ik alles vergat.
                                  Het was erg goed met deze vrouw, als ik er weer kom kan ik haar niet laten staan.
                                  Schandalig dat ik haar nooit geboekt had in Heaven 7, zij dacht overigens dat we wel al met elkaar geweest waren maar dat is niet zo.
                                  Gedurende de dag was Maria de meest geboekt dvp en ook degen die het meest natuurlijk en makkelijkst kontakt legde..kusje hier, kusje daar..altijd vrolijk..goedlachs..beetje brutaal en uitdagend maar altijd zeer direkt en erg eerlijk, op een innemenden vrouwelijke manier zonder grof te worden met stijl dus...geweldige vrouw naar mijn hart.

Na wat gesauna en een warme smakelijke maaltijd van een goed gevuld buffet ( de boeren bruiloft stijl) koppelde Maria me aan Imane. Ik stribbelde wat tegen, nee ik weet dat je van zo een kontje en zwarte vrouwen houd zei Maria. Imane kwam naast me liggen. Deze vrouw moet je beleven, zo relaxed en naturel en zoveel zelfbewustzijn en schoonheid, een erg aparte vrouw. Als de engeltjes in de hemel zo zijn, dan mag mijn nummer nu omgeroepen worden.
                                  We praten wat, ook een prachtige stem en gezicht heeft ze, haar parfum was lekker, alle details aan deze vrouw klopten en ze begon me te strelen tijdens het praten en dat deed ze zo zacht en geraffineerd dat ik het bijna niet voelde maar ik er al gek van aan het worden was. Ik had andere plannen en een afspraak met mijn marokaanse vriendinnetje in heaven 7 en het zou uitermate lullig zijn als ik daar leeg en verzadigd aan zou komen. Toen Imane mijn liezen begon te bewerken met haar nageltjes werd ik gek, ik besloot de stekker er nu uit te trekken. Ik zei tegen haar dat ik haar geweldlig vond maar een afspraak had met een andere vrouw in een andere club, en dat ze dat niet persoonlijk moest nemen. Ze had alle begrip, kuste me een paar keer en zij ik hoop je de volgende keer weer tegen te komen en dat gaat zeker gebeuren want ik ga zeer binnenkort mijn vrijkaartje opmaken en dan direkt op Imane af, precies mijn type vrouw.

Trots dat ik aan zoveel vrouwelijke natuurkracht ontsnapt was maar ook een beetje boos op mezelf dat ik 2 clubs wilde aandoen op 1 dag, ben ik met mijn maat naar heaeven 7 gereden..waar Nora, Antonia en een ghanees fotomodel Hannabel mijn avond opleukten en me al snel Imane deden vergeten maar ze is er nog en heeft zich in een 5 minuten presale al vooraan in mijn brein gezet. Hele classy, hele mooie en hele aparte vrouw met een zachte touch, die uniek is, en weinig vrouwen hebben dat maar door die zachte touch trekt ze je meteen de diepte in, eerder een ocean trog dan een randmeertje vermoed ik. (ik had ooit een bulgaarse lolita -Silvia- die ik te vaak bezocht heb aan de Vulkaan die kon dat ook, nauwelijks voelbaar je pzc met zoveel gevoel erin en dan werd je helemaal gek van haar vrouwelijkheid, het is veel moeilijker iets heel zacht en met gevoel te doen dan hard en gevoelloos....)

Babylon is een toptent, met een zeer unieke sfeer, geile ambiance door de vele openbare ruimtes, wel een beetje een ondoorzichtig prijsbeleid denk ik, weinig optische schoonheden gezien tot nu toe, maar de service ligt daar vermoed ik op een zeer hoog niveau.

Babylon tot zeer binnenkort.

Commentaar

Gisteren weer een paar uurtjes in Babylon vertoefd. Eerst een korte observatie van de dames, en bij een meisje aangeschoven dat eruit sprong door haar vriendelijke oogopslag. Vicky is een sympathiek meisje uit Tsjechie, neigt tot molligheid, vooral aan haar billen heb je de handen goed vol, en ze spreekt prima Duits. Na een korte introbabbel lekker zitten zoenen, zij met haar hand onder mijn handdoek, en naar boven. Ze maakte het bed klaar en ging liggen in de befhouding. De befhouding bij een vrouw lijkt op de neukhouding (in missie), met dit verschil dat ze dan de blik aandachtig gericht houden op het punt waar hun benen bij elkaar komen. Okay, als ze het zelf prettig vinden wil ik ze dat plezier wel doen. Ik likte eerst de binnenkant van haar dijen drijfnat, gaf een paar lange halen door haar liezen en concentreerde me op haar clitoris. En liet intussen mijn vingertoppen zachtjes pianospelen in de directe omgeving van haar vulva. Ze pakte mijn hoofd beet, zeker bang dat ik op het lekkerste moment terug zou trekken. Als ik opkeek zag ik haar gezicht, vertrokken van extase. Ik bracht voorzichtig een vinger naar binnen en voelde hoe ze langzaam aan de controle verloor tot ze helemaal lag te trillen en me eindelijk losliet. Bij een vrouw die zich zo laat gaan is het wel leuk, dan weet je waar je het voor doet. Ze trok me tegen zich aan, we zoenden een poosje, tot ze overeindkwam voor het pijpwerk. Ze zoog me snel stijf, bracht het condoom aan en ging weer liggen. Deze keer in de neukhouding, die verschilt van de befhouding door het feit dat ze bij de neukhouding niet aandachtig naar het punt kijken waar hun benen bij elkaar komen, maar met hun hand je lid bij zich naar binnen leiden. Ik gleed meteen tot aan de aanslag die versgebefte doos in. Onze monden zogen zich op elkaar vast, ik pakte haar eens goed onder haar mollige billen, ze liet zichzelf helemaal gaan, en ik ramde mezelf in een paar minuten tot een heftig orgasme. Weinig vrouwen die het zo snel voor elkaar krijgen bij me.

De recuperatieperiode gebruikt voor sauna en buffet en mezelf weer eens lui uitgestrekt op de bank. Lolitaatje Sonja en een wat molligere vriendin van haar, lagen op dat eiland in het midden op zeer suggestieve wijze een banaan te verorberen. Bij elke hap greep ik met een angstig vertrokken gezicht in mijn kruis. Ze kregen er schik in, likten de hele banaan zachtjes af, waarop ik even suggestief over mijn handdoek aaide. Tot ze ineens weer toebeten en ik geschrokken achteruitschoot. Ze dachten vermoedelijk al dat ze beet hadden, de teleurstelling was dan ook groot toen degene waar ik eigenlijk op zat te wachten zich aandiende. Ik zwaaide naar Iman, ze vleide zich naast me neer en ik draaide de franse knop weer eens om. Van french talking kwam french kissing, de bananendames waren waren duidelijk not amused. Sorry meiden, van haar weet ik dat ze uitstekend is op de kamer, van jullie moet ik het nog maar afwachten en ik ga graag voor zekerheid. We stonden lang te zoenen en in de spiegel keek ik aandachtig toe hoe mijn eigen handen zich met die heerlijke billen bezighielden. Ze begon weer zo verukkelijk zacht te pijpen dat we aan andere dingen niet eens toegekomen zijn. Ze keek me steeds aan, en schatte feilloos in wanneer ze het tempo op moest voeren, stopte soms even om me wat langer te laten genieten, tot ze een keer niet stopte, met een mond vol zaad als resultaat. Ze kwam de rest van de tijd lekker tegen me aan liggen, wist tot mijn eigen verbazing nog waar we het de vorige keer over gehad hadden. Naast haar uitstekende service is Iman ook echt een lieve meid.

Ik hield het deze keer maar bij twee kamerbezoekjes, de kwaliteit was in ieder geval hoog. Nog even voetbal gekeken, Madrid/Bayern. De Roemeense dames juichten bij elk Spaans doelpunt, het was duidelijk waar hun sympathie lag. Vicky kwam me nog even uitzwaaien met een stevige knuffel, en ik kon weer een geslaagde avond in de boeken noteren. En het zal de laatste keer niet zijn in Babylon, hier ben ik ook noglangnietuitgewandeld.

En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
                                    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Vrijdag 13/07 sexy-outfit party

Op deze party hadden de dames een sexy bovenstukje aan wat best erg geil was.Tevens werd er een Miss Babylon verkiezing georganiseerd waarbij men een heuse catwalk had opgesteld waar de dames op geregelde tijdstippen het beste van zichzelf gaven.Wij de bezoekers fungeerde als jury wat soms erg hilarisch was.

Bekende forumleden : Leuk om nog eens met Sphinkx bij te praten en ook kennis gemaakt met 2 sympathieke heren van het Youppie forum,namelijk Supermario en Rasé.
                                      Er waren veel bezoekers,op bepaalde momenten waren alle kamers bezet,was er zelfs geen plaats meer in de Kino en werden zelfs de toiletten gebruikt.

Dames : Helaas,helaas,helaas was de übergeile MILF Jeanette niet aanwezig,alsook Marlen was nergens te bespeuren.
                                      Echter de Roemeense dames Ina en Andrea,de Duitse MILF in wording Tanja,Maya en als afsluiter de heerlijke rijpere dame Nicoletta hebben aan de verwachtingen voldaan.(recensies volgen ).
                                      Vivian heb ik dolgelukkig gemaakt met de mededeling dat de volgende dag Civicske zou langskomen speciaal voor haar.Hij zal het geweten hebben.

Sfeer : zoals bij al mijn vorige bezoeken zat de ambi er ook deze keer goed in.Deze club wordt druk bezocht door de bourgondische Belgen.De reden hiervoor is het lekkere eten “all you can eat” en dit de ganse dag door,de ongedwongen relaxe sfeer met alle dames en de supersymphatieke leiding.Om 3 uur s’morgens de tent verlaten,kapot geneukt en op het einde,zoals de traditie het wil, ook bijna kapot gezopen.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Babylon, Oststrasse 12 te Elsdorf. Super makkelijk aan te rijden via de A61 en drie afslagen en of een rotonde van de snelweg. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door de thekedame van dienst die zich voorstelde als Jacqueline.

Toch wel verbaasd dat De Shyman zijn hand uitstak en zich ook netjes voorstelde vroeg ze ‘erste mal hier?’ Jazeker, een Babylonmaagd. Mijn Wingman Chucky99 heeft over deze tent zulke enthousiaste verhalen verteld dat ik deze zaak moest bezoeken. Binnenkomst veelbelovend. Alles werd heel keurig uitgelegd. Een dame, Gina, werd erbij geroepen en De Shyman werd begeleid naar de kelder waar zijn kast voor hem werd geopend nadat alle wellness aan hem was getoond zoals de sauna’s, de whirlpool, de douches en rustruimte (waar ook stevig werd gesekst tijdens de bezichtiging).

De Shyman werd verzocht zich om te kleden waarna een verdere rondleiding zou volgen. Na het uitkleden was ik bezig met de scheerbeurt. Gina kwam kijken waar ik zolang bleef. Ik legde uit dat ik nogal graag ‘mushi’ at en dames een schurend gevoel tussen hun dijen niet op prijs zouden stellen. Ook over de klaarliggende tandenborstel werden vragen gesteld. Frisse mond was mijn antwoord. Een verbaasde doch instemmende glimlach was mijn deel.

Achter Gina liep ik naar de begane grond waar mij de bar, het klaarstaande eten (zag er fantastisch uit) en de lounge met veel dames (er waren er die dag 30 en ze zagen er stuk voor stuk prima tot uitstekend uit). De toiletten op het tussenstukje werden getoond (speelautomaten met dames zaten wel wat in de weg) en daarna achter Gina de trap op naar de eerste verdieping waar mij de kino nog meer toiletten, doucheruimtes, zonnebank en ‘speelkamers’ werden gewezen. Op de begane grond weer aangekomen vertelde ze me nog dat ik me overal mocht bewegen behalve als een deur op slot was. Ik verzocht om een handdoek omdat ik me wilde douchen.

Na de verfrissende douche in een prachtige doucheruimte in de bar een kopje koffie genomen. Die kun je zelf uit een automaat tappen. Frisdranken en overige dranken kun je aan de bar bestellen waar altijd weer een leuke en zeer blote dame bereid is om dat voor je in te schenken.
                                        Op een bank de zichtbare line-up bekeken. Bij de deur had ik al een iets vollere zeer donkere dame (Josephine) zien zitten. En verder liepen en zaten er nog veel blonde en donkerharige dames en de lounge en aan de bar. Het volgens De Shyman mooiste meisje zat in het midden met haar rug naar de bar naar de theke te kijken maar daar veel later meer over.
                                        Een koffie en twee mineraalwater later en vele aanmoedigende glimlachjes en ‘alles gut’ opmerkingen later wist De Shyman het wel. Dit werd een fantastische dag. Met een paar woorden Roemeens kun je soms veel bereiken. De Roemeense dames vinden dat wel leuk en dat geeft iets te zeggen. Heel gek, deze dag alleen met Roemeense dames gepraat. Geen enkele meegenomen naar een kamer….

Ik zag Iman en wist het meteen. Zij met haar prachtige latte machiato uiterlijk zou een hele grote kans maken als eerste De Shyman naar de kamer te ontvoeren. En zo gebeurde het dan ook! (zie recensie Iman)

Toen ik ruim een half uur later gedoucht en tandengepoetst weer in de bar kwam Zat de mooiste dame nog op dezelfde plaats aan de bar….. Een mineraalwater gevraagd en gekregen van een dame die me met een verwachtingsvolle glimlach werd aangereikt. Sorry meisje verplichte rust. Rustig het vocht tot mij genomen en maar eens verder gaan ronkijken in deze club. Zo op het eerste gezicht lijkt het niet groot maar overal is heel slim gebruik gemaakt van de beschikbare ruimtes. De kamers zijn ruim bemeten dus het betere gooi en smijtwerk is in elke kamer mogelijk. De kamers naast/achter de zonnebank de op de eerste verdieping blijken open met elkaar verbonden te zijn en ook de wanden lopen niet tot aan het plafond. FKK Goch in gedachten bleken de wanden steviger te zijn dan Goch. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je bij bepaalde gymnastiek door de muur kan gaan. Wel zal buiten de kamer duidelijk(er) te horen zijn waar je mee bezig bent maar who cares.

In de bar werd ik gelonkt door Vivian. De Kleine Shyman begon meteen te steigeren dus dat was wel goed. De gevolgen staan beschreven in de recensie. Voor De Shyman geen ontlading bij deze kamergang maar wat heb ik me vermaakt!! (recensie Vivian) Ik heb haar wat chocola gegeven wat ze meteen deelde met Iman. Die keek mij vragend aan. Natuurlijk heb ik dat goedgemaakt met Iman!

Fris op alle vlakken de bar weer bezocht. Het mooiste meisje van de club was geloof ik nog niet van haar barkruk geweest……… Wat gegeten van het uitstekend voedsel dat er was. Grappig vond ik dat er mosselen lagen. Misschien vinden meer IJsberen dat grappig? Na het eten toch maar even mijn tanden gepoetst.
                                        Weer aan de bar aangeland zat ZIJ er nog steeds op dezelfde plaats. Een naar DVP-maatstaven ouder dame kwam binnen. Ik schatte haar eind dertig (en dat klopte) en struikelde over haar hakken van 15 centimeter. De Shyman keek recht in een open doos en lachte zich rot maar bedekte toch schijnheilig zijn ogen toen deze dame hem aankeek. Hoe stel je jezelf voor. Ík ben Jeanette’ maar dan anders. Voor de rest: lees de recensie over Jeanette.

Fris op het lichaam en in de mond weer terug in de bar en warempel, wie zat er nog op dezelfde plaats als een dame: Die schoonheid. Ongenaakbaar rechtop keek ze neutraal naar de zaken die zich voor haar afspeelden. Ik wilde toch ontzettend graag kennis met haar maken. Al mijn moed verzameld en naast haar gaan zitten. Wat volgde was het beste wat me op 8 oktober is overkomen. (Zie recensie Janine)

Na Janine kon het niet meer beter en het was eigenlijk de hoogste tijd om te gaan. Helaas moest ik Janine achterlaten maar voor dames van haar klasse ga ik terug. Daar zal ik niet meer over schrijven dan want dat is overbodig…
                                        Alle dames die ik op deze dag in een kamer heb mogen leiden kwamen hartelijk afscheid nemen toen De Shyman volledig gekleed bij de Theke stond. Of ik snel weer terug wilde komen. Nou graag maar ja……………..

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:

De thekedame: vakvrouw, professioneel maar vriendelijk zakelijk. Top dus!
                                        De club: zeker in de top drie van alle clubs die De Shyman tot nu toe bezocht heeft. Heel mooi!
                                        Het eten: Zag er goed uit! Werd continue ververst leek wel. Wat ik gegeten heb smaakte uitstekend!
                                        De Wellness: wel gezien en zag er goed uit. Een medebeer vertelde me dat de sauna’s goed waren Helaas was de whirlpool buiten werking.
                                        De kamers: groot en netjes. Mooi is dat er gebruik wordt gemaakt van onderlakens en niet dat je eigen handdoekje het ‘bruidsbed’ bekleed.
                                        De Dames: Er zouden er dertig zijn werd me verteld en dat geloof ik onmiddellijk. Groot, klein, donker, blond, blank, zwart, slank iets voller en stuk voor stuk scoorden het uiterlijk duidelijk boven ruim voldoende. Genoeg uitschieters naar boven!
                                        De mede IJsberen: Te weinig om zoveel dames een goede dag te bezorgen.

Dit is een club die ik heel graag heb bezocht en in de toekomst hoogstwaarschijnlijk opnieuw ga bezoeken.

Groet en Respect!!

De Shyman
                                        Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Commentaar

Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12,

Het was een nogal aparte dag, vrijdag. Het begon ’s ochtends met het opstarten, toen er een mailtje van het Freiercafe in de box zat, Du hast gewonnen! Kaartjes voor Golden Time en Majestic. Aangenaam verrast, goed begin van de dag. Tweede ding was minder, ik kreeg een druk weekend, en niet met clubben. Privé iets waar ik moeilijk onderuit kon. De vrijdag gaf mogelijkheden. Golden Time is leuk op zaterdag als er bekenden zijn, maar van de service van de gemiddelde GT dame ben ik niet onder de indruk. Er lopen ongetwijfeld servicekanonnen tussen, maar die moet je kennen en daarvoor kom ik er te weinig. Tips van collega’s zijn dan handig. Majestic is nieuw voor me, heeft een goede pers op Duitse fora, maar dat komt nog