Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Alice (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Alice (Roe)

Alice, Alice, er is vast ergens een romantisch liedje over een schone met die naam…

Haar hele persoonlijkheid maakte bij mij quasi verliefdheidsgevoelens los, zo van: ik laat je niet meer los maar neem je gewoon mee naar huis…

Voor de verliefde beren onder ons: let goed op dat woordje “quasi”.. de droom spat weliswaar niet uiteen bij het verlaten van de club maar lost wel vanzelf langzaam op in de werkelijkheid van het alledaagse leven, althans bij mij. Maar het fijne gevoel ter plaatse en het na-ebbende gevoel daarna is toch wel iets waarvan ik kan genieten… mooi dat je slechts de tijd hoeft te betalen welke je met je dame op kamer bent en dat je daarna nog lang gratis mag nagenieten… zucht…

Goed, ik ben een romanticus maar kan gelukkig door wat jaartjes ervaring ook het onderscheid maken tussen de illusie in een club en de werkelijkheid daarbuiten. Des te mee kan ik genieten van een dame als deze, waarmee ik in slechts één avond een band heb opgebouwd als was het een liefhebbende vriendin. De combinatie van zowel lichamelijk contact alsook de gesprekken die ik met haar voerde, maakte dat ze langzaam maar zeker uit haar schulp kroop en steeds opener werd, met als resultaat een tweede kamersessie die zo intiem werd dat we moeilijk afscheid van elkaar konden nemen. Goed, voor de nuchteren onder ons: Laat het van haar kant gespeeld zijn, dat maakt niet uit, want ik heb er in ieder geval van genoten! Een volgend bezoek aan Babylon zal aantonen of haar affectie een vervolg krijgt of niet; ik verwacht zelf van wel.. maar wacht gerust op mijn eerlijke recensie…

Alice werkt nog maar twee weekjes in Babylon dus veel is er over haar nog niet geschreven. De feitjes op een rij:
    Naam : Alice
    Nationaliteit / taal : Roemeense / zeer goed Duits, Engels, beetje Italiaans
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/lengte : half lang zwart haar
    Ogen: groen-bruin
    Lengte/gewicht : 1m72 / 57kg
    Postuur / Cupmaat : Slank / 75-B
    Tatoeage : ja
    Service : TZ, PZC, deep throat, NMC en FT .

Ze doet geweldig (en ongevraagd!) deep throat, ze zoent ontzettend lekker en ze is zeer actief bij het neuken… wat wil je nog meer? Ja, ik weet het, maar dat kan nu eenmaal niet... ;-)

Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Alice(uitstekend)

Een tweetal weken geleden moest ik eindelijk voor business nog eens in NRW zijn en het toeval wilde dat ik nog van de Cheffe een freikarte had gekregen die weldra zou vervallen. Als dank aan de cheffe moest en zou ik dus een ommetje naar Elsdorf maken en als tegenprestatie schrijf ik graag dit verslagje. Het was al een tijdje geleden ( van mijn vorige rollebollen met Alexa ) dat ik in Babylon was geweest en werd er dan ook bij binnenkomst verwelkomd door een aantal voor mij nieuwe, leuk uitziende meiden. Dus vlug naar beneden om me effe op te frissen. Vermits ik toch wel dik anderhalf uur a twee uur zou kunnen blijven en vermits ik een sauna nemen zalig vind , of het nu in een FKK is of ergens anders, dus toch maar eerst even de sauna ingedoken. 't Is heerlijk relaxen daar in dat hete hoekje beneden. Als er dan ook nog eens af en toe een dame in volle FKK uitrusting zich voor het raampje komt showen is de sauna sessie - tengevolge de bijhorende plotse temperatuursstijging :-) - helemaal geslaagd. Vermits ik meestal voor of na vergaderingen gegeten heb vooraleer ik bij Babylon binnenval heb ik me ook dit keer beperkt tot een yoghurtje. Het eten ziet er steeds meer dan OK uit in Babylon, maar zoals reeds gezegd heb ik meestal reeds gegeten als ik in Babylon aankom en beperk ik mij tot een yoghurtje en/of een stukje fruit en een simpel drankje: colaatje, fantaatje, watertje. Maakt het wat goedkoper voor de Cheffe wanneer hij mij een vrijkaartje heeft gegeven, en ik vind die 50 Euro die ik dan uitspaar toch beter besteed aan de dames, zo heb ik er wat meer aan, de dames er wat meer aan en gezien mijn lage consumptie is het voor de Cheffe ook een "positive return on investment" :-) :-) Ik moet toch wel zeggen dat de line up die woensdag zeer goed was. Er waren minstens een stuk of 7 dames die ik direct op mijn to do lijstje zou zetten. Het zou dus een moeilijke keuze worden, temeer daar Alexa niet aanwezig was en ik toch met haar nog eens wil kameren omdat we de vorige keer niet verder gekomen waren dan zalig pijpen en ik toch ook eens die nauwe poes van haar wil uitproberen. Terwijl ik wat zat rond te kijken bedacht ik dat als ik van een aantal dames het aspect zou kunnen nemen waar ik het meest op val en dat allemaal in 1 dame zou kunnen bundelen dat in Babylon alles voorradig was om een echte goddin samen te stellen. Zo val ik op dames met een uitgesproken hoekige kaaklijn ( en zo zat er wel eentje tussen; voortgaand op de profielfoto's denk ik dat dat Katharina moet zijn geweest ), op dames met een eerder grote mond en mooie tanden waardoor ze een prachtige lach op hun gezicht kunnen toveren ( zo waren er wel een aantal ), op lange dames ( zo waren er ook weer een aantal van rond de 1m70 denk ik ( zonder high heels welteverstaan ) ), op dames met natuurlijke en niet te grote ( B ) borsten ( ook hier weer keuze genoeg ), op dames met kort zwart haar ( zo was er eigenlijk maar eentje die opvallend met zwarte handschoentjes rond liep, maar die ik op de profielfoto's niet kon thuis brengen ) en "last but not least" op teilrasierte dames ( een klein driehoekje of een strak landingsbaantje zie ik helemaal zitten, maar het is toch wel moeilijk om een niet klomplett rasierte dame te vinden. Toch was er hier ook eentje van : Alice. Een andere kwam in de buurt, niet omdat ze niet komplett rasiert was, dat was ze wel, maar omdat ze op haar venusheuvel een mooie tattoo ( iets met bloemen meen ik gezien te hebben) staan had. Ook deze lange donkerblonde dame kon ik nadien niet via de profielfoto's een naam geven, maar dat mooie poesje onder haar venusheuveltattoo eens verkennen zie ik toch ook helemaal zitten.). Het werd dus een verscheurende keuze : ga ik voor de kaak, de lach, de borst, de lengte, de landingsbaan, de venusheuveltattoo... :-) :-) Toen Alice me een aantal keer lachend aankeek en meerdere malen knipoogde wist ik dat ik (deze keer) voor de landingsbaan zou gaan. Alice kwam bij mij aan de bar zitten waar ik een heel mooi uitzicht kreeg op haar poesje ( inclusief landingsbaantje dus ) en waardoor er wat meer bloed naar een lager gelegen onderdeel van mijn lichaam begon te vloeien. Nadat Alice dit had gecheckt en nadat we wat hadden gedold aan de bar besloten we dan maar om een kamertje op te zoeken. Het werd het grote bed achter de halfopen wand beneden aan de whirlpool. Rollebolen in de kino vind ik misschien net een beetje te open, maar daar beneden achter die halfopen wand dat zag ik toch wel zitten. Vond het wel spannend dat er af en toe eens een toeschouwer op ons gekreun zou (kunnen) afkomen. De sessie met Alice was een langerekt hoogtepunt. Het begon met rustig strelen en een verkenning van de perfecte architectuur van haar peosje : gewoonweg zalig. Nadien vond Alice het tijd voor een pijpbeurt, in 2 woorden : gewoonweg hemels. Alice pijpt super en doet als geen ander deep throat. Ik moest dan ook op de rem gaan staan om niet vlug over mijn hoogtepunt heen te zijn want ik wilde het niet zoals vorige keer met Alexa alleen bij een zalige pijpbeurt houden, ik wilde ook nog wel eens in haar poesje. Alice ging over me heen recht staan waardoor ik een zalig kikvorsperspectief had op haar prachtige lichaam. Ook mijn kikkertje sprong heen en weer van genot en wilde in de mooie poes van haar, dus liet Alice haar zachtjes zakken tot ze goed en wel als cowgirl in het zadel zat. Ik vroeg haar om een tijdje vast in dat zadel te zitten want als ze was overgeschakeld op gallop dan was ik meteen gekomen. Zo gezegd zo gedaan, cowgirl Alice bleef rustig "in het zadel zitten", ik begon zachtjes met haar mooie borsten te spelen en er aan de sabbelen en zij begon me zachtjes te melken met haar blijkbaar goed getrainde bekkenbodemspier. Man, man, man, die kutspieren, samen met haar zachte gekreun, daar gingen mijn tenen van krullen. Het duurde dan ook niet lang vooraleer ik heftig klaar kwam en nadien in Alice haar armen nog wat mocht nagenieten. 't Was weer een zeer geslaagde sessie. Ik kijk al uit naar een volgende bezoekje aan Babylon en vraag me af wat de keuze dan wordt : opnieuw landingbaantje, of toch maar kort zwart haar, of, of ... misschien is de cheffe binnenkort nog eens in een gulle bui om me eens een ander aspect van een dame voorop te laten stellen bij mijn keuze :-)

Commentaar

Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Alice

Gekopieerd uit mijn recensie van 03-06-2014...

Uiteindelijk was het dan zover: kamer 8 was vrij (een van mijn favoriete kamers, dat wist Alice, beneden tegenover de wasruimte) en tezamen met een flesje massage-olie liepen we als twee geliefden richting onze verblijfplaats voor de komende twee uur. Ik kreeg als eerste een heerlijke massage, waarbij ik wel mag zeggen dat Alice er behoorlijk wat van kan en ook niet zo slapjes ook… Ik werd eerst lekker ingewreven met de olie, vervolgens werden handen, vuisten en ellebogen ingezet om mijn behoorlijk vastzittende rugspieren met het nodige geweld los te maken… Dit had ik echt niet achter Alice gezocht! Ze ging tot op de pijngrens en soms er net even overheen, zich meteen verontschuldigend als ik het daarbij behorende geluid uitbracht… maar ik gaf telkens aan dat ze door mocht gaan. Ook mijn voorkant werd heerlijk gemasseerd maar kleine Luke werd telkens plagend omzeild, werd ttelkens net even betast en werd zonder twijfel steeds meer opgewonden…

Toen het mijn beurt was om te masseren heb ik me uiteraard zo goed mogelijk van mijn taak gekweten en kreeg er zelf enkele complimenten voor, hoewel ik aangaf dat ik eigenlijk maar wat deed en uiteraard geen echte masseur was of ooit iets op dat gebied geleerd had. Alice was echter tevreden, zelfs over de iets meer pijnlijke drukpunten op haar rug waar ook bij haar de nodige spiertjes vast bleken te zitten. Ook haar voorkant mocht in insmeren en toen ik daarmee klaar was stonden/lagen we beiden geheel glimmend van de olie naast elkaar te zoenen. Wat een opwindend gezicht was dat, naast het gevoel dat we tegen, langs en over elkaar glibberden! Kleine Luke was al lang geen kleine Luke meer en verlangde naar haar handjes, mondje, borsten en wat er nog meer aan deze heerlijke ingeoliede engel zat. Stante pede heb ik haar dan ook van “Alice” omgedoopt naar “Ölice”…

Na een massage van tot grotere proporties gegroeide Luke met haar borsten werd Luke schoongemaakt en begroet met enkele natte kusjes, die dieper en dieper werden, gevolgd door een geweldige pijpbeurt met een (laat ik het ook maar eens zeggen) knallend hoogtepunt. Alice gaat heerlijk door met haar pijpkunsten als je klaarkomt en stopt gelukkig niet te vroeg, waardoor je extra lang van je hoogtepunt kunt genieten. In de laatste fase lagen we in standje 69 hetgeen nog extra opwindend is, bovendien pijpte Alice me klaar zonder handjes. Een hemels gevoel waarbij er geen weg terug is, mocht ik soms nog de wens tot neuken hebben gehad … Ze zei me overigens achteraf nog dat ze gedacht had dat ik ook nog wel zou willen neuken maar ik gaf aan dat ze dit zooo lekker had gedaan dat ik daar op een gegeven moment maar niet meer aan gedacht had (met het weinige bloed dat zich in mijn hersens bevond kon ik toch niet meer fatsoenlijk denken).

Na deze voorlopig onvergetelijk daad hebben we nog knus bij elkaar gelegen en zijn daarna samen gaan douchen. Ook zo’n heerlijk ritueel, elkaar inzepen en afspoelen terwijl weer de nodige natte zoenen worden uitgewisseld. Dikke pret onder de douche… Correct als ze is was ze wel eerst even haar kaartje in gaan vullen, zodat de douchetijd niet meer als kamertijd kon worden gezien. Toffe meid…

Commentaar

Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Alice (Roe)

Vorige week het genoegen gesmaakt nader met deze dame kennis te maken.

Sta ik rustig met een collega wandelaar aan een tafeltje wat serieuze zaken te bespreken, voel ik onder de tafel een handje en een tongetje hun weg zoeken naar mijn meer private delen (voor zover die in een FKK club bestaan). Het was Alice die al een poosje rond ons dartelde en niet al te veel business had op deze rustige babylonische dag. Alice is een leuke meid, mooi, spontaan, vriendelijk. Lekker bekkie ook en een prima lijf. Ik had al veel eerder besloten dat zij de eerste kamergang van de dag zou worden, maar liet haar toch maar even begaan…

Op de kamer is Alice inderdaad een topper. Gul zoenend, teasend, aan je lip zuigen, actief tongworstelen. Pijpwerk van buitengewone klasse. Diep, nat, met gevoel en Ausdauer. Laat zich gewillig beffen en speelt redelijk overtuigend dat ze dat waarderen kan. Neuken prima de luxe. Zo hebben we het gaarne! Prima sessie!

Na afloop nog wat nagekletst over haar carriere op korte termijn, waarbij ze opvallend veel vroeg over mijn stamclub. (Binnenkort een verhuisberichtje? ). Pre- en after-sales uitstekend. In de loop van de middag (na de sessie dus) nog diverse keren aandacht en zoentjes van haar gekregen (waarschijnlijk op zoek naar een tweede ronde…). Herhalingsgevaar groot.

Commentaar

een topper van de bovenste plank. echt een GFE ten top
          voorspel op de bank ruim een half uur
          er na samen douchen meer dan 15 min....en maar zoenen
          toen weg ging wilde ze me niet laten gaan....zoenen zoenen en nog eens zoenen.
          ze wilde eigenlijk mee naar Amsterdam.....had dik moeten doen?

Commentaar

Telkens ik in Babylon beland, is Alice een van de uitverkorenen. Gewoon een lekker , geil sexdier zonder capsones.
            Gelieve Alice netjes in Elsdorf te laten, want Amsterdam is voor mij dubbel zo ver rijden.

Commentaar

Vrijdag weer een babylon dagje geworden met uiteraard weer een top samen zijn met ALICE, ze is en blijft een heerlijke dame. de hele dag door kusjes, gezellig kletsen en tussen door als ze tijd voor me had en me wilde....heerlijke vrij partijen
              Saludos Amigos

Commentaar

Een paar weken geleden voor de eerste keer met deze meid op de kamer beland. Ze heeft een heerlijk figuur met mooie borsten. Haar gezichtje vind ik iets minder mooi. Ik had Alice al eerder die dag gadegeslagen toen ze op de ronde bank vlakbij de bar 2 ijsberen bezig hield. Ze ging 1 voor 1 met deze ijsberen naar de kamer. Ik had wel verschillende keren oogcontact met haar gehad. Ze kwam toen een beetje arrogant over maar naar wat later bleek is Alice verre van arrogant. Nadat ik haar in de bar had benaderd hebben we verder kennis gemaakt in de bioscoop. Voor de bioscoop gekozen omdat daar het geluid niet zo hard staat
                Daar wist Alice me al aardig op te warmen. Ze begon me te strelen, gevolgd door heerlijk TZ. Ze begon me ook te pijpen waarna ik haar maar snel een sleutel heb laten halen. Op de kamer ging ze met deze zaligheden door en heb ik haar lekkere kutje gebeft. Daarna nog in diverse standjes geneukt waarbij ik ook stevig door mocht stoten. Ze zei dat ze gedurende sessie 3 keer klaar was gekomen. Al geloof ik dit nooit wanneer een dvp zegt klaar te zijn gekomen en zo ook deze keer neem ik dit met een korreltje zout. Maar een prima tijd met haar doorgebracht.

Commentaar

Een paar weken geleden weer met Alice in de bioscoop beland. Wat een straf is dat toch. ;D Nadat ze haar warming up er op had zitten vertelde ze me dat ze in haar maandelijkse periode zat. Ik zou haar wel mogen neuzen maar ik zou haar alleen rustig mogen neuken. Op dat moment kwam Bianca de bioscoop net binnengelopen. Slim van Alice toen ze Bianca riep en me een trio voorstelde. Nu ben ik meestal niet zo van de trio's. Bianca had haar presales prima gedaan en ik heb me over laten halen voor een trio. Alice heeft heftig haar mond gebruikt en ik heb Bianca goed kunnen nemen. Al met al een goede tijd met deze 2 meiden op de kamer gehad.

Commentaar

Uit mijn verslag van het bezoek op 19 juni

Alice had bij binnenkomst al meteen door dat een kamer in het verschiet lag. Ze kwam dan ook regelmatig presalen. En dat doet ze op een wel heel prettige manier. Met die nagels over je rug, zodat de rillingen van je hoofd tot in je tenen voelbaar zijn. Zachte volle lippen, over het zoenen niets te klagen. En een prettige 'bijt' eigenschap. Ja, kleine Sjeuf had geen moeite met steigeren. Kreeg nog een 'pak slaag' van haar borsten in mijn gezicht [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/movingtits.gif[/IMG]. Het is me wel duidelijk waarom het een favo is van de heer LL.
                    Met Alice naar een kamer op de eerste verdieping. Over het algemeen pik ik in clubs toch vaak de dames eruit met goede service, maar Alice is wel van bijzondere klasse. Niet alleen haar mooie lijf is er een om mee naar huis te nemen, maar ook een uitstekende service. Alice staat in mijn GFE-klassement met stip op 1. Langdurig natte tongzoenen, knuffelen, strelen, bijten. Een waar knuffelbeest waar ik me graag een voorafje in een jacuzzi bij zou wensen om op te warmen. Van het blaaswerk kreeg ik maar niet genoeg. Zo goed! En wel zo goed dat de wip achterwege kon blijven. Het was precies een half jaar geleden dat ik met enkel blaaswerk en een FT de kamer zou verlaten. Tintel, tintel, tintel [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/dance001.gif[/IMG] Alice smaakt naar meer........

Alice: Donkerblond, 75B, lengte 1,70m, 23 jaar, Roemeense, spreekt goed Duits
                    PZC: WOW! GOSP = 1,1M (herijking?, maar wat doe ik dan met die 'G')
                    EL: aaaah! lekkah
                    TZ: Uitstekend
                    Vingeren: No problem
                    Beffen: lekker fris
                    NMC: niet aan toe gekomen
                    GFE: 200%
                    PSE: zou het niet weten
                    Optiek: Lekker ding
                    Extra's: FT met blikseminslag
                    Herhalingsgevaar 200%
                    Aftersales: Alice onderhoudt haar klantjes wel
                    Kamertijd: 60 minuten
                    Opmerking: De tweede dame waarbij ik het etiket 'Teddy' krijg opgeplakt.
                    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Ik had een zeer geslaagde sessie met Alice tijdens mijn (eerste) bezoek aan Babylon. Ze nam uitgebreid de tijd om kennis te maken met een babbel + tongzoenen. We bespraken mijn wensen en ze zei ook wat zij leuk vond. Alles was op het gemak, geen rush en uiteindelijk na een 20-tal minuutjes vroeg ze of ik klaar was om naar de kamer te gaan. Dat was ik.

Ik heb het graag, zacht en langzaam (GFE) en zoals afgesproken deed ze dat zeer behoorlijk. Ze kan ook wild tekeer gaan zei ze... . We zoenden langdurig en stilletjes aan begon ze naar onder te schuiven. Ze deed een fantastische blowjob en na de ontlading in haar mond bleef ze nog een hele tijd verder doen, om geleidelijk aan uit te deinen. Best blow job ever !

Daarna heb ik haar wat gemasseerd om even op krachten te komen en daarna diverse posities uitgeprobeerd. Dit lukte niet meer zo goed, maar dat lag helemaal aan mij: hoe feller de eerste ontlading hoe meer recuperatie-tijd ik nodig heb

Na een uurtje nog wat innige kussen gegeven en daarna zeer tevreden de kamer verlaten.

Wat later heb ik een tweede sessie met haar gehad, in trio met Bianca. Terug een voltreffer ! Het klikt goed tussen Alice en Bianca en dat zie je aan de manier waarop ze met elkaar stoeien. Volop kussen en strelen waarbij ik werd uitgenodigd om mee te doen. Het was mijn eerste trio en het viel best mee: drie monden/tongen die kussen, 4 borsten om de strelen, enz ... Het was een leuke grappige sessie met opnieuw een zeer goede blow job.

Dit allemaal is zeker en vast voor herhaling vatbaar !

Commentaar

Na lange tijd kwam ik weer eens een paar dagen voor mijn werk in de buurt van de Duitse paradijsjes. Het was lang geleden dus spendeerde ik enige studietijd in het opstellen van mijn 'verlangmeisjes'. Uiteindelijk tot Babylon gekomen o.b.v. verwachte prijs-prestatieverhoudingen. Ik had het in eerste instantie gemunt op Alice, Alexa, Melinda of Sasha die allemaal ook inderdaad bleken rond te lopen 'in hun blote kutjes'… (heerlijk dat weer eens te zien!!). Gundi, de 'Thekenfrau', gevraagd of ze mij op Alexa of Alice wilde attenderen en dat werkte prima. Voor alle 'stamgasten' onderschepte ik Alice toen ze na haar vorige 'cyclus' van de doucheruimte terugkwam. We gingen samen op een bankje zitten en begonnen gezellig te 'plaudern'. Ik merkte meteen dat er een GFE-klik was. Ik vond Alice een gezellige babbelaarster. Ze lijkt enig Chinese invloeden te hebben in haar gezicht (in het bijzonder haar ogen). Op de bank zittend begon ik al te watertanden toen ik zag hoe haar klitje een beetje nieuwsgierig naar buiten koekeloerde. Op de kamer aangekomen begon een lekkere kroelpartij, eerst op de knieën tongend op het bed, daarna liggend en al snel kreeg mijn hardgeworden paal een orale verwenbeurt. Ze nam hem af en toe lekker diep in haar keel, tegen de DT aan. Daarna was Alice aan de beurt om verwend te worden. Ik genoot van een langdurigen befsessie. Alice ook zo te zien en te proeven al werd ze blijkbaar een beetje verlegen als ze merkte dat ik haar aankeek voor 'feedback'. Vervolgens op mijn verzoek in 69 zodat ik richting orgasme kon gaan terwijl ik mij tegoed kon blijven doen aan haar heerlijk smakende poesje. Uiteindelijk zoog Alice mij heerlijk klaar, zonder handen maar in telkens versnellend tempo. Zij liet mij vakkundig volledig klaarkomen door zachtjes door te blijven zuigen totdat alle zaad was geloosd.
                        Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Heeft er iemand een idee wanner Alice terug in Babylon is. Een tijdje geleden zei ze dat van club zou veranderen, misschien is ze elders gesignaleerd ?

Commentaar

Alice was vorige week tijdens mijn bezoek zoals gewoonlijk aanwezig in Babylon. En een blik op de aanwezigheidslijst op de website leert dat ze ook deze week in Elsdorf te bewonderen is.

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

Commentaar

Ik deel regelmatig de lakens met Alice. Een aardige, sociale meid met goede presales en een uitstekende service. En dank zij haar heb ik ook andere goede meiden ontdekt, door haar een triopartner te laten kiezen. Een goede strategie vind ik wel. Deze keer kwam er een trio met Precieuze, mij welbekend. Het was eigenlijk niet de bedoeling, het gebeurde gewoon. Net als bij vreemdgangers in een bekende soapserie. Iemand suggereerde een Dreier met die twee meiden daar..........

Een seconde later had ik ineens drie tongen in mijn mond, de mijne meegerekend. Het kon niet anders dan dat hier sex van kwam. Met hoofdletters. Hier had ik wel zo ongeveer de top van Babylon aan de zwans. Hij heeft het volgende half uur weinig daglicht gezien. Werd nonstop door de gulzigste zuigmonden van de club verzwolgen. Eén grote zoen- en pijporgie, de handen intussen vol met borsten en billen. Uiteindelijk was het wederom Precieuze die de kwak eruit haalde, met haar lange diepe pijphalen. Maar als Alice niet zo heerlijk zoenend tegen me aan had gelegen, dan had ze er heel wat meer werk aan gehad.
                              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Zalige sessie met Alice beleefd:
                                pre-salen doet ze goed, maar ik hou ervan om in de kamer pas echt te beginnen, dus snel naar de kamer.
                                een echte gfe bijna, lekker tongen, handjes die afzakken, en een pijpbeurt waarbij ze alles in de mond neemt, heerlijke deeptroat. Snel beginnen beffen om af te koelen, rubbertje er rond en in missio begonnzn.
                                dat vond ze maar niks, en ze sprong op haar knietjes met de vraag om haar zo te neuken.

moet je geen 2x vragen, hup der in en gaan maar.. ik voelde al snel het hoogtepunt komen, maar wou dat niet in het rubbertje spuiten. Geen probleem, ze nam hem diep en wild in de keel en bleef zonder handen doorzuigen tot de laatste druppel er uit kwam.. top service, zeer goeie sessie, blijft een vaste waarde in babylon

Commentaar

Uit verslag: http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post2084976

Snel omgekleed en de tent eens verkennen, niet lang want zag achter Alice zitten op een bankje. Daar langs gaan zitten en eerst gewoon gezellig praten. Dit is echt een plus punt van haar je kunt gewoon rustig met haar praten zonder dat je snel de kamervraag krijgt, ze neemt de tijd voor je. Over van alles en nog wat gepraat. Ze heeft mij nog wat Roemeens proberen te leren want ik kwam niet veel verder dan pizda en pula en ze wilde dat ik ook wat normale dingen in het Roemeens zou kunnen.
                                  Ze zag dat mijn handen droog waren aan de binnenkant, ik had er verder geen last van maar zij kon het niet hebben en ging crème voor mij halen en smeerden mijn handen in. Ze zorgt goed voor je.
                                  Na wat gefriemel en gezoen werd het tijd om eens naar de kamer te gaan. Ze wilde graag want zoals ze zelf zegt was ze nog maagd vandaag. Dus op naar de kamer.
                                  De meeste kennen Alice wel, dus de kamer was gewoon goed. De lol die je hebt met haar buiten de kamer is er ook op de kamer. Meestal doe ik half uurtjes maar zij wist mij een uur te laten blijven. Was weer top op de kamer.

Commentaar

Gisteravond heb ik mijn derde ronde met Alice doorgebracht.
                                    Al vanaf het begin had ik deze mooie meid in het oog met haar pretoogjes.
                                    En dat is ze ook, erg leuk in de omgang .
                                    Maar ja het was mijn derde keer dus veel kruid had ik niet meer. Daar wist Alice wel een manier voor en in standje 69 maakte ze er toch weer een feest van en duurde het niet lang voordat ik klaarkwam in haar mond. (ze slikt het niet door).
                                    Daarna moest ik terugreizen naar huis met toch een heerlijk gevoel over wat ik allemaal had ervaren deze avond.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X