Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Marlen (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Marlen (Cub)

Naam : Marlen

Nationaliteit / taal : Cubaanse / Duits, Spaans.

Leeftijd : 28jaar

Haarkleur / ogen : Lang donkerbruin krullend haar / bruin

Lengte : 1.65m, 52 kg.

Postuur / Cupmaat : Slank, perfect figuur / 75B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee...

Service : PZC, NMC, zoenen, russisch
    Zie ook: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/45.php

Marlen is een mooie Cubaanse schone, met lang en veel krullend haar, een lief en mooi koppie, heerlijke borsten, super lekker lichaam met een paar slanke benen er onder om het af te maken. Een relaxed topmeissie waar ik 2 sessies mee heb mogen beleven.

Helaas staat Marlen niet op de site van Babylon met haar foto's. Ze staat wel in de aanwezigheidslijst.

op de bank kennis gemaakt, vrijwel direct na binnenkomst. Na wat woordjes over en weer zitten we al snel te zoenen en voor ik het weet ben ik bezig met een heerlijke ontdekkingsreis door de caribbean. Ik weet gewoon niet waar te beginnen en wordt echt even helemaal gek van deze mooie meid met haar heerlijke lichaam en uitstraling. Na een minuut of 5 stelt ze voor richting een kamer te gaan en daar voltrekt zich een heerlijke sessie met deze prinses die ik niet kan beschrijven. Zoenen, beffen, pijpen, neuken, alles top, gevarieerd, lang en diverse malen moet ik op de rem trappen om niet na 10 minuten al mijn kruit te verschieten.

De 2de sesie met een dame deze dag is ook met Marlen. Het liep gewoon zo...

Uiteindelijk dus na saunatje enz. weer op de grote bank geploft naast Marlen en van het een komt het ander. Samen met een Belgische ijsbeer die tussen 2 andere dames belandde en uiteindelijk koos voor Sabrina in de whirlpool beland op initiatief van de dames. Beetje spelen zoenen en frunniken. Pas later zag ik het bordje dat in de whirlpool geen sexuele handelingen verricht mogen worden. Echt waar, ik zat er met mijn rug naar toe, sorry! Ik heb dat dan maar geïnterpreteerd als "Ze bedoelen vast, zaad binnenhouden dames!"

De Belg & Sabrina vertrekken al vlot naar andere oorden en ik beland met Marlen van de Whirlpool in de hete sauna waar we een wel heel erg stomende pot sex hebben. Weer Top maar voor een happy end moet ik toch echt een beetje afkoelen dus uiteindelijk op het grote Rood-kunst-lederen-speel-bank-bed beland hier beneden alwaar ik mijn 2de hoogtepunt van de dag mag beleven. Alles bij elkaar een heerlijk uurtje met Marlen doorgebracht. Top, ze zijn overigens mijn zweet nog aan het opdweilen daar… Sorry…

Groet allen,

Chucky
Aan het werk...
X