Düsseldorf - Oceans, Oberhausenerstr 17, Jordan (Tsj)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Düsseldorf - Oceans, Oberhausenerstr 17, Jordan (Tsj)

Tweede meid in Freude werd de Tchechische Justine. Haar uiterlijk was eigenlijk onweerstaanbaar. Ze heeft een figuur als een model - ze is 1m77 lang, supersmalle heupen en taille, en borsten van playboy kwaliteit: cup E, sensueel glooiend en trillend bij elk van haar beweging. Ze liep topless rond in een korte roze panty.
    Ik ging bij haar zitten en na 1 minuut waren we diep aan het tongzoenen. Vrij snel voorgesteld om naar een kamer te trekken, want ik kon niet erg lang meer blijven. Daar heb ik me vooral geconcentreerd op die fantastische boezem van haar. Ik heb haar erg mooi kutje ook uitvoerig gebeft. En dan in meerdere posities geneukt.
    Prachtige vrouw, die nog wel wat moet leren haar borsten te gebruiken om te masseren: dan wordt ze pas top.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 24-09-07, 17:23. Reden: tekst bij formulier geplaatst

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Justine (goed)

Wat een lichaam: groot, slank, blond en mooie grote natuurlijke E cup borsten die ongegeneerd wiebelen terwijl Justine door de zaal wandelt. Ik kon niet weerstaan en heb het me zeker niet beklaagd. Hevig tongzoenen, strelen en pijpen en likken van de eiern op de bank. Op de kamer volgde een uiterst intense en zachte pijpbeurt afgewisseld met het strelen van mijn hele lichaam door haar grote zachte borsten. Heb deze keer ook haar pruimpje geproefd: hoe lekker! Had wel zin om in haar mondje klaar te komen, maar -prijsbewust- ben ik al neukend klaargekomen.
    Justine heeft enorm veel bijgeleerd. In mijn eerste recensie was het resultaat "goed". Mocht ik het herschrijven, ik gaf haar "uitstekend" voor alle criteria.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Justine (uitstekend)

Ben inmiddels ook al tweemaal door haar onder handen genomen. Vanwege de hitte niet geneukt maar lekker laten pijpen (doet ze errug goed) en klaargekomen over die prachtige cup E van haar. Ze teast en weet goed het hoogtepunt uit te stellen door van techniek te wisselen... weet ook wel verdomde goed waar ze mee bezig is en lijkt haar 'slachtoffers' uit te zoeken door ze zelf aan te spreken. Gelukkig blijft ze ook eenmaal op de kamer lekker actief meedoen.

Commentaar

Re: Hagen, Am Stockey 3, Gangbang Team, Pamela

Büsenwünder Justine werkt niet meer in Freudenberg, maar nu in de partytreff Gangbangteam in Hagen. Nu noemt ze zich Pamela. Volgens haar zeggen is zij daar de bazin samen met Alisia.
        Justine, sorry Pamela heeft nog steeds haar prachtig lichaam, slank, groot en EE natuurlijke boezem. Ik kreeg 2 x een luxebehandeling van haar met zuigen en slurpen op mijn willy en likken van de ballen. Ze blijft je dan in de ogen staren met haar spermageile ogen.... Ik heb haar in meerdere posities geneukt, en anaal was geen probleem. Ze ging met haar kont op mij zitten en bereed me anaal in cowgirl. Bij mijn eerste sessie kreeg zij bijstand van Laura, die heerlijk tongzoent. Beide dames wisselden het ballenlikken en het pijpen af. Tijdens mijn bezoek heb ik ook nog twee maal genoten van de Roemeense Alisia (ook één maal in trio met Laura) die prachtig werk levert met haar tong en heerlijk neukt.
        Als kers op de taart is de ongeëvenaarde prijs van 79 euro for all you can eat (or fuck)!!!

Commentaar

Re: Hagen - Gangbang Team, Am Stockey 3, Pamela (uitstekend)

Broeders,

Ik had deze week ineens een dag zonder afspraken, en dan ga je zoeken naar een nuttige besteding van je tijd. Op mijn lijstje stond allang een bezoek gepland aan het gangbangteam in Hagen. Had daar al de nodige positieve berichten over gelezen, maar de afstand was tot nu toe steeds een te hoge drempel geweest, en de keren dat ik er vlak bij langs reed liet de planning het niet toe. Vandaar nu maar eens een dagje 'excursie' ingelast...

Ik moet zeggen dat ik het alleen maar eens kan zijn met alle (positieve) beschrijvingen door de collega's hier (en mn onder de algemene clubinfo Duitsland - Q:waar wil onze moderator de recenties hebben ? -). Om kort te gaan, ik heb 3 1/2 uur plezier gehad !

Bij binnenkomst 79 (!!) eurootjes betaald, overtollige kleding verwijderd en de boel wat opgefrist met een douchebeurt. Vervolgens terug naar het 'keukentje' waar een van de beeldschone dames me glimlachend vroeg "Na und, mochtest du zuerst etwas trinken or willst du gleich ficken ?". Mijn blik zei al genoeg, maar na de mondelinge bevestiging werd ik met een (voorzichtige) greep in mijn kruis meegevoerd naar een van de bedden...

Na de eerste sessie, wat drinken, broodje eten en wat hangen op de bank heeft het ritueel zich nog twee keer herhaald met twee andere meisjes. Allemaal waren ze zeer bedreven in het pijpen (zonder), heb ik tussen het neuken door liggen beffen, vingeren, zoenen en zowaar rustig uithijgen met een schoonheid tegen me aangekroeld. Een keer heb ik de dame 'gedeeld' met een collega, wat voor mij (en mijn gelegenheidsmakker) de feestvreugde alleen maar groter maakte... Helaas werkt dit niet voor iedere bezoeker - onze Deutsche Collegen zijn iha meer in voor het 1:1 werk.

Ik heb begrepen dat het team (hopelijk in zijn geheel !) binnenkort verhuist naar een nieuwe/betere locatie in Datteln - met meer ruimte, bar en sauna - wat dus naar verwachting het kleine minpuntje van de wat onhandige/nauwe indeling in Hagen gaat wegnemen. Bovendien komen ze voor mij wat dichterbij te zitten... De prijs zou gelijk blijven - ongelofelijk.

Kortom, als je genoeg tijd hebt om te reizen of 'toevallig' in de buurt bent is dit een uitstekende keuze.

De DroomPrins

Commentaar

Datteln - Gangbang-Treff, Am Bahnhof 2, Pamela (uitstekend)

MOD: Volgens mij heb ik hier eerder recensies gezien over Pamela. Misschien bij de omzetting naar de nieuwe indeling tussen wal en schip gevallen?

Hoe dan ook, vandaag eens met deze aparte blonde Tsjechische een klein feestje gemaakt.

Bij binnenkomst stond ze naakt achter de bar en mijn hormonen begonnen al te gieren. Even later, nadat ik me had uitgekleed, bleek ze in de grote gangbangkamer aan de gang met een paar heren.

Saunaatje gepikt, met een Duitse gast (die ook voor het eerst was) wat gekletst en vervolgens aan de bar gaan zitten wachten tot Pam weer beschikbaar was.

Na enige tijd kwam ze fris gedoucht weer terug en ik knoopte een gesprekje aan. Pamela houdt wel van een beetje dollen en daarvoor was ze aan het goede adres.

Ze nam wat broodjes, trok me mee naar een bank, legde haar benen over mijn schoot en begon te eten. Erg veel conversatie had ze niet, maar uiteindelijk sleepte ze me mee naar de Gangbangkamer. Eigenlijk wilde ik privé, maar dit wilde ik ook wel proberen.

Ook Alisia voegde zich bij ons en had twee heren meegesleept.

Pamela begon lekker aan mijn schwanz te kluiven, nodigde het verzamelde publiek uit mee te komen doen, maar die bleven schaapachtig grijnzend toeschouwen.

Uiteindelijk heb ik haar in missionaris even te grazen genomen en kwam ik snel tot een hoogtepunt op dat lekkere lijf. Alles bij elkaar hooguit 10 minuten.

Erg lekker ding, maar wel een beetje vluchtig. Herhaling? Vielleicht.
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 09-04-09, 21:48.

Commentaar

Re: Datteln - Gangbang-Treff, Am Bahnhof 2, Pamela (uitstekend)

Enige weken geleden heb ik ook deze Gangbang Treff bezocht. Al met al een prima ervaring en zeer zeker waar voor je geld.

Inmiddels zijn de openingstijden verruimd, nu tot 10 uur doordeweeks. De keer dat ik de club bezocht was dat nog 8 uur en dat is wat krap wanneer je ondeugende uitstapjes wilt combineren met een degelijke baan

Bij binnenkomst werd ik er overigens netjes op gewezen dat ik alles bij elkaar zo'n twee uur te gaan had. Wat mij betreft prima maar voor hetzelfde geld, EUR, 79 kun je ook de hele dag blijven wanneer je dat zou willen.

De dienstdoende dames die dag, Pamela, Alisia, Lajla en een oudere Poolse dame, zagen er uitstekend uit en waren ook zeer vriendelijk.

Meteen bij binnenkomst uitkleden, opfrissen en met een handdoek en slippers van de zaak in het barretje plaatsgenomen (TV met Discovery Channel?? prominent aanwezig) waar 2 andere bezoekers zaten bij te komen terwijl verderop in de kamers 2 liefhebbers volop in de weer waren.

Omdat ik geen tijd te verliezen had volgens Alisia nodigde ze me uit om meteen maar naar de gangbang kamer te gaan waar ondertussen de oudere Poolse dame (naam vergeten) flink werd genomen door een collega bezoeker. Terwijl Alisia gulzig aan mijn paal begon te lurken zag ik in de prive kamer tegenover me Pamela een andere bezoeker klaarrijden. Alles bij elkaar een broeierig sfeertje en ik was dan ook snel op sterkte om haar te neuken. Inmiddels was nog een bezoeker op het grote bed komen liggen om vakkundig gepijpt te worden. Al snel werd het me teveel en spoot ik ongegeneerd het condoom vol.

Douchen, terug naar de bar en uitpuffen met een drankje. Al snel had ik Pamela in het vizier en maakte ik snel contact omdat ik in haar een goede kandidate zag voor mijn tweede ronde. Misschien omdat einde dag was duurde het eventjes voor ze meeging maar eenmaal weer op het grote bed ontdooide ze snel. Lekker met pielemans spelen, pijpen, neuken (terwijl ze je geil blijft aankijken en aanmoedigd hmmm) om haar daarna met een lekkere spermadouche over haar grote borsten heen klaar te komen.

Douchen, terug naar de bar en uitpuffen met een drankje.

Ook nu weer van korte duur want de oudere Poolse dame vond dat ik met haar mijn afsluitende rondje moest maken. Hele vriendelijk dame maar voor mij iets te mollig en daardoor niet helemaal mijn type. Als 'man with a mission' toch met haar meegegaan en gevraagd me lekker geil af te trekken. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Onderwijl de meest geile taal uitslaande gaf ze me een lekkere stevig oliemassage met een wild (om gevraagd) slot.

Voor de laatste keer opfrissen en als een van de laatsten voldaan naar huis. Prima bezoek, en dankzij het kleine clubje medebezoekers prima aan mijn trekken gekomen maar volgende blijf ik wat langer zodat ik minder hoef te haasten.

Enige minpuntje dat ik kon ontdekken, wellicht is het het normaliter anders, is dat ik geen echte gangbang actie heb meegemaakt. De actie die er was, was voornamelijk 1 op 1 actie (noodzaak dames te delen was er ook niet) in dezelfde ruimte. Op zich ook wel kinky maar samen met 1 of meerdere heren een dame delen vind ik ook erg geil dus hoop ik bij een volgend bezoek nog mee te maken
              Laatst gewijzigd door Spuit11; 03-11-09, 11:36. Reden: Oordeel staat op 'Slecht' moet 'Uitstekend' zijn

Commentaar

Justine

Wauw, Ik had haar zien lopen, Lange meid, Blond krullend half lang haar, in een wit visnetje en een paar prachtige grote tieten, verder een mooi slank figuur. Z had me al een paar keer verleidelijk aangekeken als ze met een beer langsliep.

Ik ben over het algemeen geen borsten man maar ze straalde sex uit. Ze wandelde langs me op zoek naar een bank. Ik volgde haar en vroeg haar om acher een bankje op te zoeken. We zijn uiteindelijk in het sauna gedeelte uitgekomen. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en kwam naast me zitten en drappeerde haar lange benen over mijn schoot en begon relaxed een peukje te roken. Deze dame komt uit tsjechie is 22 jaar en heeft 1 jaar geleden hier al gewerkt, is een tijdje thuis geweest in nu sinds een paar maanden weer terug.

Ze zat naast me, wat een benen en wat een borsten in dat witte visnetje, shit wat was ze geil. Ze kwam tegen me aan zitten en begon me echt fantastisch te zoenen met veel gevoel ondertussen mijn inmiddels keiharde pik te voorschijnhalend. Ze zoent overtuigend, veel gevoel met lippen en tong, heerlijk hier houdt ik van. Ze ging op haar knien zitten en begon me ook super te pijpen. De hele stam aflikkend dan liet ze hem weer in haar mond glijden, tongentje rond de eikel, veel speeksel.... super geil!

Er kwam een dame van de kamer daar die ze gelijk haar sleutel ontfutselde, slim hoeft ze niet helemaal naar voren te lopen. Wij naar die kamer toe, visnetje uit, ooh echt lekker. Ze ging op haar knien voor me zitten, billen naar de spiegel en begon me weer super te pijpen. Ik keek naar die fantastische billen in die spiegel waar een mooi kutje tevoorschijn kwam. Ik deed wat speeksel op mijn hand en begon haar te vingeren wat ze kreunend onderging. Ik maakte haar goed nat en merkte ook dat ze reageerde als ik over haar kontgaat gleed, ook daar ging een vinger in. Op een gegeven moment had ik een vinger in haar natte spleet en in haar kont terwijl ze met met veel speeksel diep aan het pijpen was, echt te gek.

Heb haar op haar rug gelegd. Heb me even met die fraaie borsten bezig gehouden en ben toen verder naar beneden gegleden. Die fraaie benen spreide ze maximaal terwijl ik haar frissen natte kutje ging likken. Ze kreunde lekker, spieren spande zich en ze kwam na een tijd kreunend klaar. Ooh nu wil ik neuken zij ze, wil je me in mijn kont neuken, ik twijfelde en zij misschien zo.

Condoom erom en ze ging op me zitten waarbij ze mijn kloppende pik met veel gevoel in haar natte spleet liet glijden. Wauw, wat een geil gezicht voor me. Ze bewoog lekker, twee fraaie schomelende borsten voor me en ze keek met een geile blik naar me. Ik trok haar naar me toe en ze begon weer heerlijk te tongen terwijl ik haar billen vastpakte. Ik voelde al van alles borrelen, dit ging ik niet lang volhouden. Ze richte zich weer op en keek me verlekkerd aan. Ik gaf aan zo klaar te komen, het was te lekker. Toen ze voelde dat ik begon te komen begon ze plots heerlijk snelle diepe korte stootjes af te geven. Ik spoot vanuit mijn tenen, dit was zo lekker. Ik schokte zeker minuten na terwijl ik tot aan de wortel in haar zat. Ze zoende me lekker en gleed van me af.

Dit was top!

Ze vertelde de komende 6 weken veel te gaan werken omdat ze daarna op vakantie wilde.

vos

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Justine (v/h Pamela) (uitstekend)

Heb met haar gekamerd op een avond. Eerst had ze haar zoen- en pijptalenten al in het openbaar op de coach laten zien. Ze zei me dat geen enkele man haar die dag had geneukt: ze waren allemaal in haar mond klaargekomen. Ik begreep waarom en kwam klaar... in haar mondje.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Justine (v/h Pamela) (uitstekend)

Justina werkt nog steeds in Freude, ze vierde deze week zelfs haar verjaardag met de collega-DVP's aldaar, dus nog steeds te boeken voor liefhebbers van mooie grote dames met grote natuurlijke borsten. Degelijke service zonder te excelleren, ietwat professionele aanpak, maar zeker van bovengemiddeld niveau vergeleken met de NRW-clubs als GT/LR/PHG... Ze is nog steeds ondanks haar lange staat van dienst in Freude vaak geboekt overigens, ze heeft haar vaste klanten en gezien haar fraaie looks vallen ook nieuwere bezoekers van Freude (zoals mezelve) voor haar looks/aanpak. Kan me moeilijk voorstellen dat een kamergang met haar zou tegenvallen voor de meeste bezoekers... verwacht geen "ultieme" GFE-sessie...

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Justine (v/h Pamela)(uitstekend)

Tijdens mijn eerste bezoek aan Freude ( zie Algemene Info) en de kamer-sessie met een donkerharig Poolse schone, dacht ik; vanaf de verhoging aan de rechterkant kan ik mooi de hele zaak overzien en zo was het ook. Toen zich op de lager gelegen bank voor me een lange blondine plaats nam dacht dat wordt de volgende sessie. Maar er was nog iemand die hetzelfde dacht dus ik kreeg nog even tijd om verder bij te komen. Uiteindelijk nam ze weer plaats op de bank en kwamen we in gesprek, waarbij ze me uitnodigde bij haar op de bank te komen zitten. Na een korte kennismaking waarbij ze niet direct onder je bademantel graait maar subtieler te werk gaat kwam al snel het voorstel; sleutel? De kennismaking op de kamer ging door.. en ja als het net-jurkje uitgaat gebeurt er wel iets met je, wat een super aantrekkelijke vrouw staat er dan voor je. Wat er zich vervolgens allemaal afspeelde laat zich raden maar het was van hoge kwaliteit. Nee het gfe gevoel komt niet helemaal maar wat een heerlijk lijf heeft ze en ik heb alles mogen onderzoeken ...! Ik weet in ieder geval zeker dat ze bij mijn volgende bezoek weer aan de beurt komt.

Commentaar

Re: Herne, Freude 39, Riemkerstrasse 110, Justine (v/h Pamela)

Na mijn geweldige eerste sessie met Putri (zie recensie) volgde er nog eentje met Justine. Ik ging het vandaag dus houden op vrouwen die ik al kende en waarvan ik wist dat er garantie op plezier was, ook al waren er verschillende andere mooie "nog niet door mij verkende" dames. Ik was wat met haar en anderen aan het praten op het terras tijdens een rookpauze en het duurde niet lang of ik veranderde reeds van gedacht, hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om haar te nemen. Op de kamer kon ik haar lekker poesje uitgebreid uitlikken, kreeg ik een zalig langzame pijpbeurt en mocht ik haar in verschillende posities neuken. De grote spiegel aan de muur zorgde een geweldig uitzicht terwijl ze met haar pracht van een lichaam op me zat... had ik maar vroeger saunaclubs ontdekt
                        Niets op aan te merken, lekker lijf, lange blonde haren en lekkere grote borsten en ze is ook nog een leuke meid, wat wil je nog meer. Herhalingsgevaar groot, zoals ik zelf al heb mogen ondervinden.

Commentaar

Zijn er wandelaars die Justine, of hoe ze nu mag heten, nog ergens zijn tegen gekomen.
                          Ik ben heel benieuwd of deze beauty nog ergens te bezoeken is..
                          Laatst gewijzigd door les gold; 28-07-15, 00:06. Reden: qoute verwijderd

Commentaar

Volgens de laatste bij mij bekende informatie in Oceans, de vrij nieuwe saunaclub in Düsseldorf.

http://fkk-oceans.de/

Hoewel Oceans dagelijks 's ochtends vanaf 11:00 uur is geopend is het in tegenstelling tot Freude39 was qua damesaanbod en sfeer meer een avond- en nachtclub. Ik weet niet of Justina, zoals haar artiestennaam in Freude was, in Düsseldorf ook overdag al aanwezig is of vaak 's avonds en 's nachts. In Bochum was ze meestal al vanaf het einde van de ochtend actief.

Overigens weet ik niet of ze in Oceans ook als Justina door het leven gaat. Het zou goed kunnen dat ze zich daar Jordan noemt.

Misschien dat iemand anders dat zeker weet of wellicht dat een belletje naar Oceans je wijzer kan maken.
                            Laatst gewijzigd door les gold; 28-07-15, 00:07. Reden: qoute verwijderd

Commentaar

Aan het werk...
                            X