Algemene Info Dolce Vita

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Dolce Vita

Naam: Dolce Vita

Adres: Briedestrasse 44, 40599 Düsseldorf

Telefoonnummer: 0211 7489046
    Vanuit Nederland: 0049 211 7489046

Website: http://www.dolce-vita.com

Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    maandag t/m woensdag 11:00 - 03:00 uur
    donderdag en vrijdag 11:00 - 05:00 uur
    zaterdag 13:00 - 05:00 uur
    zon- en (Duitse!) feestdagen 13:00 - 03:00 uur

Prijzen:
    van 11:00 - 14:00 uur:
    entree EUR 25,-
    dames EUR 25,- per 15 minuten

van 14:00 - 20:00 uur:
    entree EUR 35,- (incl. alcoholvrije dranken en buffet)
    dames EUR 25,- per 15 minuten

vanaf 20:00 uur:
    entree EUR 50,- (incl. alcoholvrije dranken, buffet en EUR 20,- aan alcoholische dranken)
    dames EUR 50,- per 30 minuten

Inrichting:
    Bar, Sauna, Kino, Whirlpool

Algemeen:
    Voor de liefhebbers; op maandag en dinsdag van 11uur tot 20uur is het FKK oftewel de meiden lopen dan naakt rond.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door les gold; 04-01-15, 12:13.

Re: Düsseldorf, Ackerstrasse 153, Dolce Vita Nachtcafe

Ik heb in januari deze club bezocht. Adres klopt, Ackerstrasse 153. Voor 19.30 was de entree gratis. Het is een kleine saunaclub met weinig sfeer. Alles was wel schoon en netjes. Koffie en softdrinks gratis. Prijzen € 60,- voor de eerste keer met een dame op de kamer en € 30,- voor de volgende keer. De dames zagen er goed uit, het moet gezegd, maar waren niet erg vriendelijk. Ze waren met zijn vieren en ik ben de eerste keer met Hongaarse Laura geweest, sprak slecht Engels. Pijpen en neuken MC, zoenen helemaal niet, gewoon zo snel mogelijk afwerken. Daarna een saunaatje genomen en nog een keer met Poolse Anka, sprak slecht Duits. Gepijpt MC en met de hand afgemaakt. Een leuk praatje zat er echt niet in. Ze zitten maar aan de bar wat voor zich uit te staren, er is geen gezelligheid. Geen aanrader, Düsseldorf heeft meer te bieden.

NM. De club is inmiddels verhuisd naar de Briedestrasse 44. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 17-09-07, 15:53.

Commentaar

Re: Düsseldorf, Ackerstrasse 153, Dolce Vita

Sinds een paar weken werk ik in Duitsland, en uiteindelijk heb ik Dolce Vita ook bezocht. De locatie is niet meer Ackerstraat, maar Briedestrße, een mooie villa waar behoorlijk wat vrouwen aanwezig zijjn.

In de paar keer dt ik DV nu bezocht heb, heb ik nog nergens spijt van gehad, de vrouwen zijn eerlijk over hun eigen doen en laten, kijken niet overdreven op de klok, en hebben bij mij de indruk achtergelaten dat ze plezier in hun "werk " hebben (voor sommigen is het echt werk en hobby gecombineerd).

Nee, ik zou er echt weg blijven als ik jullie was, des te meer blijft er over voor mij
      Laatst gewijzigd door Lalande; 16-01-10, 19:09. Reden: verouderde info verwijderd

Commentaar

Re: Düsseldorf, Briedestrasse 44, Dolce Vita

Ik heb dus laatst (woensdagavond) ook Dolce Vita bezocht omdat ik nog een vrijkaartje had dat verzilverd moest worden.

Was eigenlijk alleen Villa Vertigo gewend, maar verandering van spijs doet eten.

Dolce Vita heeft geen eigen parkeerplaatsen en is gelegen aan een (vooral overdag) vrij drukke straat, waar ook enkele winkels en bedrijven zijn. Ik kan me goed voorstellen dat er in het weekend, overdag, problemen zijn om een parkeerplaats te vinden.

Dolce Vita is toch een heel stuk kleiner dan de Villa en dat weerspiegelt zich in het aanbod van de dames. Kan ook niet anders.

De kleedkamers (vrij klein, kastjes groot genoeg) en de douches (roken een beetje muf en de warmwatervoorziening laat soms te wensen over) zijn in de kelder.

Eerste indruk: schoon, netjes, mooi ingericht. Wel zijn de banken in de "wintergarten" dicht op elkaar geplaatst. In de Villa is dit stukken ruimer. Hier mag ook gerookt worden.

Buiten is dus het zwembad en de sauna. Dit ziet er allemaal netjes, schoon en leuk aangekleed uit.

Ik heb snel enkele kamers gezien en de meeste hebben geen douche. De kamer (boven) die ik had, leek gewoon heel sterk op een normale slaapkamer met wat extra's.
        De trap naar boven is overigens verlicht wat het meer een "bordeel" laat lijken dan een saunaclub. In feite is het ook wel zo.

De dames die er zijn, zijn over het algemeen erg vriendelijk en van animeren is er wel sprake maar niet dat opdringerige. Zolang je duidelijk zegt wat je wil en eerlijk bent, begrijpen ze dat ook en laten ze je met rust. Helemaal met rust laten is iets teveel gezegd, maar dat is overal zo. De leeftijd varieert van 18 tot 50 zou ik zeggen en voor elk wat wils. Er was een wat oudere dame, had leesbril nodig, die er voor haar leeftijd nog best wel goed uitzag. Overigens de meeste dames lopen er vrijwel naakt rond, of dragen een minuscuul slipje of accessoire.
        Verhouding dames: gasten 2:3

Verder was het eten best wel goed en lekker. Niet zo uitgebreid zoals in de Villa, maar dat kan ook niet.

Korte samenvatting:
        Dolce Vita is gevestigd op een wat drukkere locatie, mooi en smaakvol ingericht en ook buiten ziet het er netjes uit.
        De dames zijn vriendelijk en correct, eten is er goed.
        Op sexgebied is er hier wel meer mogelijk.
        Verbeterpuntje: kleedkamer en douche

Op de vraag of ik nog een keer ernaartoe ga zeg ik heel misschien. Het echte relaxen mis ik toch wel. Als ik weer zou gaan, dan is het voor die dame waarmee ik naar de kamer geweest ben. Zie recensie.

Commentaar

Vandaag voor het eerst naar de dolce vita in duesseldorf-reisholz geweest niet de club die het kortste bij is voor mij (120 km red.)
          Maar de site en en de prijs trok me toch aan om eens te gaan kijken.
          Eenmaal daar is het idd. kut dat er geen eigen parkeerplaats is en van de buitenkant kun je idd. je bedenking krijgen.
          Maar in de straat zijn toch wel veel gratis parkeerplaatsen en 1 minuutje lopen is goed voor de lijn zullen we maar zeggen.
          Eenmaal binnen zag het tip top verzorgd uit vond ik vriendelijke gastvrouw ( en vooral de entree van 25 euri als je voor 14:00 binnen bent is top )
          zeker wat je ervoor krijgt alles wat je ook bij de andere saunaclubs krijgt alleen er is geen alcohol bij inbegrepen maar die kun je wel los kopen.
          nou en voor de mensen die het echt belangrijk vinden er is geen bubbelbad en bios wel een kamer met mooie grote jacuzzi.
          Verder alles in de middag zijn er wat minder (mooie) dames maar toch gewoon voldoende hoor maar na 16:00 loopt het ook qua dit goed binnen.
          Het eten in de middag al wel na 14:00 was top ruime keuze lekker echt super veel beter als de GT trouwens.
          Ook de drank is allemaal A-merk net als de dames die ook zo lekker vertier bieden heb 2 keer een spontane paaldans act gezien echt goed de eerste keer dook de dame ernaa op mijn schoor voor een lapdance ben hierna ook met haar na de kamer geweest voor een vluggertje en dat vind ik ook super je betaald per 15 minuten 25 euro voor mij ideaal de theke vrouw houd alles netjes bij een super systeem vind ik
          Verder nog een aantal dames op bezoek gehad er word niet echt gejaagd en soms komen de dames een beetje aandacht vragen maar heb er 2 lekker geknuffeld en al en een paar minuten bij gezeten/gelegen en daar niets voor betaald of naar de kamer mee geweest.
          ik kan maar een conclusie trekken de ideale prijs/kwaliteit verhouding op dit moment daar kan zover ik weet op dit moment geen andere club aan tippen
          Wat ik ook nog wil zeggen is dat het er super netjes is een hele staf mensen werkt hard om de boel op te ruimen bedienen de club is op zijn Duits einfach sauber
          Ik heb er in ieder geval een top middag gehad

Commentaar

Ben er ook geweest.

Leuke club, mooi smaakvol ingericht, sfeer is apart omdat de club klein is is er een soort huiskamersfeer als het niet te druk is.
            De dames vond ik deels aardig en benaderbaar deels erg koud, kil en passief.

Thekedame en personeel is zeer goed en zeer profi. De masseur is een prutser en werkt erg langzaam en op zn bulgaars alsof het 40 graden is in de schaduw.

Sauna was net vernieuwd en oke , zwembad is buiten en lekker na de sauna maar in ons klimaat meestal alleen goed als je een grote erectie hebt en er erg snel vanaf wilt.

Toiletten is bagger geregeld veel te weinig.Douches idem.

Met een dame op de kamer geweest, op zn duits grottenslecht. Maar geen nood gewoon aan de noodrem getrokken en 25 euro betaald en elders mijn heil gezocht en gevonden.

Ik denk niet dat ik er snel weer eens heenga, de andere clubs die ik ken hebben veel meer te bieden, een betere sfeer en daar heb ik veel leukere vrouwen ontmoet.

Commentaar

http://www.youtube.com/watch?v=AVaFX...eature=related

Commentaar

Dolce Vita is mijn eerste ervaring in een saunaclub en ik vind de prijs / dienstverhouding erg goed - de bon voor gratis entree uitgeknipt en voor 13:00 uur binnen
                gekamerd met carmen een echt toppertje voor 25 euro PZC tongzoenen en neuken wel binnen 15 min klaar zijn
                http://city-fkk.de/?job=girls&search...details&id=598

en met Eve - mooi gemaakte boobs - gezellig gekletst en gefriemeld op de banken - ze gaat alleen naar de kamer voor een half uur dus 50 euro maar ik was al verkocht
                http://city-fkk.de/?job=girls&search...details&id=241
                de foto's zijn oud want ze heeft inmiddels een D cup een heerlijk half uurtje gehad
                Och was mijn wandelbudget maar groter dan ging ik hier vaker naar toe uh nee dan zou ik linea recta naar GT rijden gezien alle recensies

Maar als je de bon uit de duesseldorfer express uitknipt kun je op vrijdag voor 25 euro per 15 minuten super kameren.

Groet Rodan

Commentaar

Ik ben hier ook maar eens gaan kijken. Dusseldorf is vaak op een of andere manier out of picture. Nadat ik bovenstaande verhalen gelezen had wel wat twijfels maar toch maar eens gaan kijken. De straat in bij de Shell en dan is het gelijk links. De buitenpoort stond open, dus ik loop gewoon door naar het hek, geen bel te vinden, ik wat rammelen en wachten. Na een minuut gaat het hek open. “ik moest klingelen aan de poort”, Ja, weet ik veel, lekker begin. Bij de theke stonden 2 dames die iets moesten en ik, klant ging voor dus een chagrijnig blondje met uitermate lekkere prammen keek mij verwijtend aan. De prijsstructuur op de site vond ik wat verwarrend, tot 14.00 uur 25.00 euro entree waarbij geen vermelding staat dat het incl fris en buffet is. Wel werd mij vertelt dat voor die 25.00 euro ik max 4 uurtjes mocht blijven anders moest ik 10.00 euro bij betalen. Geen probleem, we zien wel.

Op de theke staan 2 borden, een met daarop de prijsstructuur en een met de toeslagen die de dames mogen vragen. Korte uitleg gekregen en een rondleiding die bestond uit het vertellen waar ik wat kon vinden. Nou zo’n speurneus ben ik zelf ook wel. Kortom een stroef begin echter wel zakelijk en helder.

Omkleden, douches, badjas aan, Ja Badjas, van die heerlijke dunne dingen. in YY zijn de handdoeken bij de sauna van dezelfde stof. Echt een verademing niet van die dikke stofjassen in die toch al warme clubs. Bij het douchen rook je inderdaad een wat muffe lucht. Er zijn echter maar 3 douches. 1 koude en 2 normale waarvan bij één de douchekop defect was.

Op naar boven. Een mooie modern ingerichte ruimte verlicht met gekleurd licht. Een 20-tal dames en een zelfde aantal heren. Mijn eerste indruk, ik ben in de dorpse variant van GT terecht gekomen. Eerst even aan de bar zitten en wat drinken om een en ander eens in me op te nemen. Colaatje besteld, Nou ze zijn niet kinderachtig, een flinke bel kreeg ik voor mijn neus gezet.

Er zijn twee hoeken met banken met langs de glazen wand naar de winterkamer krukken en tafeltje waar veel dames zich ophouden. Vergelijkbaar met de “wand” van GT. De tuinkamer was helaas geheel ontruimd. Ik weet niet of dit was voor onderhoud of omdat deze in de winter niet gebruikt wordt. Achteraan links heb je nog een ruimte waar het buffet staat opgesteld. Tot 14.00 uur broodjes met soep en knakworst, dus eerst ook maar even wat broodjes worst gehapt. Na 14.00 uur komt het warme buffet. Ik vond het goed verzorgd, 2 soorten vlees, vis, pasta en 3 soorten warme groente, salade en soep. Werd ook steeds aangevuld.

Het interieur is modern strak, de loungebanken zijn wat mij betreft wat ongelukkig, fatsoenlijk er in zitten kan je niet en lekker liggen ook al niet. Maar goed ik ben dan ook een zeurkous. In het loungegedeelte heb je roodoranjeroze verlichting, in de bar zit een brede band met roze verlichting. Men projecteert verschillende kleuren bewegende lichtpuntjes, hetgeen ik erg irritant vond.

De dames, zoals het hoort in een echte FKK, allen naakt, de meeste met een lendendoek of een klein open vestje. Een 20-tal. De meeste jong maar enkele 30erg ook. De site geeft een goed betrouwbaar beeld. Wat mij opviel dat er opmerkelijk weinig tattoo’s waren deze dag. Ze waren er wel maar geen opzichtig grote, zo her en der een subtiel kleintje maar daar bleef het bij. Grootste gemis, Hilary was er niet, ik heb haar een keer gezien in PSR, als ze er was geweest had ik deze arrogante bitch wel willen hebben, helaas pindakaas.

Sfeer/ animatie. Het contact tussen man en vrouw is makkelijk in deze club. Een aftastend praatje is makkelijk gemaakt. De dames animeren duidelijk wel maar niet op zo’n geforceerde manier als bv in GT. Vaak gaat het onder het mom van even wat te drinken voor je pakken etc. In de club zijn er veel mannen die binnen komen en een wipje maken en dan snel weer vertrekken. Dit brengt met zich mee dat lekker babbelen er vaak niet bij is. Omdat er naast de sauna verder niet veel te doen is kan de verveling toeslaan. Zo ook bij mij. Na drie dames en de nodige cola’s en nog een keer extra eten had ik het na 4 uur wel gezien. Typisch een club waar je eigenlijk niet alleen heen moet gaan.

Fazit: Voor 25.00 euro ben ik 4 uur daar geweest met warm en koud eten en drank, 20 naakte vrouwen om me heen. Alles was netjes schoon en strak geregeld.

Met drie dames naar de kamer geweest, de eerste een halfuurtje met 2 maal HP en FT en 2 maal een kwartiertje a 25 euro.

Denk dat ik er nog wel eens vaker heen ga.

Commentaar

Re: Düsseldorf - Dolce Vita, Briedestrasse 44

- Vertrokken met 2 mede-beren: de airco op koel, stralende zon, racen over de banen met extreme en extravagante muziek volle bak. De fun kon al niet op in de heenrit.
                    - Mijn tweede bezoek, hun eerste bezoek.
                    - Wederom vriendelijk ontvangen door een wulpse theke.
                    - Verrassend hoeveel dames er om 12:00 al waren: een stuk of 20 en ongeveer evenveel beren. De ambiance zat er al meteen in, hoofdzakelijk in de tuin.
                    - Het ontbijt was weer lekker, zij het dat net op het middaguur men alle moeite moest doen om de aanvallende eters (zowel vrouwen als mannen) niet zonder eten te zetten.
                    - Het viel me weer op hoeveel personeel in de weer is om alles hygiënisch en netjes te houden. Flink zo!
                    - Na het eten kwam Veronica regelrecht naar me toe. Ze begon met te zeggen dat Gela er niet was vandaag. Mijn liefje van vorige keer kwam inderdaad van heel de dag niet opdagen. Veronica stond er op dat ik met haar en haar Bulgaarse vriendinnetjes mee het zwembad in zou gaan.
                    - waterfun (bommetjes voor de dames die droog aan de kant lagen of zaten...!
                    - Vandaag ging ik eigenlijk op café. Een café met vele mooie blote dames. Veel geouwe****d dus. Niet van mijn gewoonte. Moet al eens kunnen.
                    - De dames zagen er vandaag weer prachtig uit en toch voor ieders wat wils. Genoeg van mijn types. Wie op vol valt, komt in DV toch net iets te kort.
                    - Na een saunarondje en wat baantjes trekken, wees Veronica met haar vingertje naar mij. Ze had me een tijd niet gezien en dacht dat ik haar ontrouw was geweest. Stommerik dat ik was, zei ik dat ik Geli niet ontrouw wou zijn met uitgerekend haar beste vriendinnetje.
                    - Na wat geouwe**** in de tuin, nog wat in een tweepersoonsbed buiten gaan liggen in het zonnetje. Ik kreeg al gauw het gezelschap van Sparilla (of zoiets, het was in elk geval niet spirelli = deegwaren). Ze kwam bij me liggen en pakte me klem met haar benen. Ik verwittigde haar dat ik nog niet lang terug was van kamer maar ze bleef me verleiden. Mijn lul groeide terwijl ze hem verwende maar ik gaf niet toe. Ze was best te doen maar er liepen andere dames rond die nog meer mijn type waren, vandaar dat ik niet toehapte.
                    - Ondertussen was mijn maag weeral leeg. Een lekker soepje, verse groentensalade en penne met kippenblokjes in gedroogde tomatensaus. Heerlijk! Ik liet nog een gaatje voor de BBQ. Die was om 20:00. Ook daar voor het vertrekken naar huis nog heerlijk van gesmuld. De BBQ was lekker. Sausjes, nieuwe andere verse groentjes.... Alles was er bij.
                    - Tussen de gewone maaltijd en de BBQ gekamerd met Paula. Ik had haar eerder op de dag al gespot. Nog meer goesting had ik in een dame met veel tatoes (ja, ondanks dat), kort zwart haar en wat langer dan de dames waar ik doorsnee mee ga. Zij was echter 's avonds altijd bezet.
                    - De avondshift was nog mooier om te zien. De dagshift was voor ieders wat wils met erg mooie slanke dames tussen maar de late shift waren stuk voor stuk pareltjes. Was het niet dat we tijdig wilden vertrekken....
                    - Bij de BBQ weer gratis bier van het vat, net als vorige keer bij het gewone eten.
                    - Voor 20:00 uur dienen de dames in FKK-kostuum te lopen, na 20:00 uur mogen ze kiezen. De meeste doen dan een topje, kleedje of gewoon een bikini (of monokini) aan. Een leuke wissel. Tof ideetje van de club.
                    - ' s Avonds waren er ongeveer 30 vrouwen aanwezig voor ongeveer 50 mannen.
                    - De muziek staat nooit te hard in de bar. Ze opteren voor lounge-beat-moderne muziek. Geknipt voor die club en eens wat anders.
                    - Alle kamers zijn ruim, mooi, hygiënisch en proper. Alle kamers op de bovenverdieping. Eén kamer met douche op het gelijksvloers. Ook enkele kamers met jaccuzzi (tenzij er geen andere kamers vrij zijn, extra te betalen: € 100 extra of € 160 voor een fles champagne op kamer).
                    - inkomprijs € 35 (alles onbeperkt), sessies vanaf € 35.
                    - Wederom een top tweede bezoek gebracht aan deze club. Op dagen dat je buiten kan is dit een topclub. Een superclub op hete zomerse dagen. In de winter daarentegen valt het buitengedeelte weg (en misschien de veranda ook als ze die niet verwarmen, wat veel kost en gezien de budgetprijzen van de club). Dan is het een gewoon klein clubje waar je komt om te neuken en niet om te wellnessen, luieren en/of relaxen.
                    - Jammer van de koude douches 's avonds. Blijkbaar durven kleinere clubs daar wel eens last van hebben als ze druk bezocht worden (ook het geval in ROM, Münster (Altheim). Ik heb het gemeld. Het zou een boilerpanne geweest zijn en geen wederkerend algemeen probleem.
                    - Ik was al zó lang niet meer in LR maar schijnbaar zit qua vrouwen half LR daar nu.
                    - Weeral een toffe ontdekking gedaan. Is het deze zomer niet meer dan staat Dolce Vita voor volgende zomer vaker op mijn agenda gepland. Dat is zeker !

Commentaar

I won't comment on the club. All important things have been told already.
                      I want to add some info about how to get there by public transport from Venlo station.
                      When buying a ticket at the DB machine choose first "NRW angebote", then "SchönerTagTicket NRW Single".
                      It will cost you 27 euro and is valid for the day, including S-bahn.
                      In Dusseldorf you should go to platform 11 and take the S-6. Get off at Dusseldorf-Reisholz at platform 4. Takes about 10 minutes
                      The station has only one exit. Downstairs on the street take a right. At the crossroads take a left (along the Shell gas station) entering the Kapellenstrasse (large trees on both sides of the street). Then take a left at the fourth street, which is Briedestrasse. Then it is only about 50 meters to the club. The walk won't cost you more than 15 minutes.
                      Going back should be very easy. Take the S-6 train from platform 3 in the direction of Essen hbf and get off at Dusseldorf hbf. To get to platform 3 you should walk past the entry to platform 4, which is the only catch in this journey.
                      If you decide to visit Dolce Vita with a group then it is cheaper still. The "SchönerTagTicket NRW 5 Personen" is 37,50 euro!!!
                      Note that not all street signs in Dusseldorf are correct (Kapellenstrasse), but my directions are.

Commentaar

Zondag 9 september:

Vandaag een heerlijke dag gehad in dolce vita.
                        Er waren iets minder dames dan de vorige keer en iets meer beren, maar het was nog niet storend. Er waren nog steeds voldoende oogverblindende pareltjes die allen heerlijk naakt (leve fkk zondag! ) ronddartelden. Mijn buddha, wat een schouwspel. Pistol zag ook dat het nog steeds goed was.

Vandaag weer zeer ruime presales gehad van katrin (zie website DV). Ik was niet meteen van plan haar te nemen omdat ik haar vorige keren ook al genuttigd heb, maar haar presales blazen je zo uit je badjas. Wat zij doet is animatie van de bovenste plank.
                        Met haar goddelijke naakte lichaam (leve fkk zondag! ) gaat ze all over you zitten of liggen, en haar handen en lippen, nagels en tanden, gaan recht naar je zwakke plekken, en ook al zeg je stop, ze geeft niet zomaar op en blijft op onweerstaanbare wijze je zinnen bespelen tot je niet meer "stop" KAN zeggen, laat staan "pap". Ik heb het proberen zo lang mogelijk af te houden, maar toen ik op een gegeven moment haast letterlijk klaarkwam in de zetel, heb ik haar toch maar een kamer toegezegd.
                        En die kamer had niet veel meer nodig. Een kwartiertje harde stomende afreageersex was al wat ik nodig had om de brand te blussen.
                        Dit totaalpakket voor 35 euro, dat noem ik nog eens een superdeal.

Niet alleen Katrin, maar ook enkele andere meiden animeren zeer aangenaam in DV. En als die animatie dan op fkk zondag gebeurt , brengt dat de clubervaring toch tot een heel ander niveau vind ik.

En verder... het was het met dit zonnig weer heerlijk luieren aan het zwembad en dompelen in het bubbelbad.
                        Het eten was zoals gewoonlijk weer verrukkelijk.

Bij het buitengaan werd ons ditmaal niet om 10 euro extra gevraagd, hoewel we met happy hour tarief (25 euro) 's middags zijn binnengekomen en veel langer dan 4u zijn gebleven. Ik heb de indruk dat het zo'n beetje van de thekefrau afhangt of deze "ongeschreven regel" wordt toegepast of niet.
                        chi ama è perduto - wie bemint is verloren

Commentaar

Gisteren had ik een afspraak in de omgeving van Mönchengladbach een blik op de landkaart deed me besluiten om deze club maar eens een keer te verkennen. Voor mijn afspraak zou het redelijk krap worden en was ik niet vrij in het zelf bepalen van het eindtijdstip, dus het zou na mijn afspraak op de terugweg worden.

Mijn TomTom bracht me tot bijna in de straat, totdat ik een geslotenverklaring tegenkwam, maar ik had op google maps al gezien dat er op de hoek een redelijk grote parking zat van een bandenfirma (die op zondag toch gesloten was). De ingang op nr. 44 had ik over het hoofd gezien en aangezien de meeste panden niet genummerd waren kwam ik daar pas 20 nummers later achter. Met een klein beetje vertraging lukte het dan toch de ingang te vinden.

De ontvangst was vriendelijk en tegen inlevering van mijn vrijkaartje (geen enkel probleem, er lag een lijst met codes achter de balie) kreeg ik een sleutel en een naar zeggen nog niet eerder gebruikte badjas. Vervolgens werd me veel plezier gewenst. Toch maar even gevraagd waar ik naartoe moest . "Ow, je bent hier voor het eerst? Door dat gangetje richting de bar en net daarvoor rechts naar beneden." Geen rondleiding dus, maar uiteindelijk wees alles zichzelf (met een klein beetje zoeken).

Na het omkleden en douchen maar eens boven rondgekeken. Mijn eerdere saunaclub ervaring was met Babylon Elsdorf, dus daar vergleek ik het dan maar een beetje mee. Dolce Vita is meer "trendy" ingericht als club en beschikt ook over een uitgebreidere buitenruimte met een relatief ruim zwembad en een nu afgedekte whirlpool. Persoonlijk beviel de club in Elsdorf me wel, omdat je vanaf de bar relatief simpel een indruk kunt krijgen wat er allemaal te bieden is (na ca een half uur heb je ongeveer alle dames wel gezien, tenzij ze net een uurs-boeking hebben), in Dolce Vita heb je wat meer "hoekjes en kamertjes" en moet je dus zelf ook wat actiever rondkijken. Daarnaast heeft Elsdorf het hele jaar door een whirlpool (binnen). Als het wat warmer wordt is Dolce Vita wellicht weer wat beter aangezien je dan echt gebruikt kunt maken van de tuin, terwijl Babylon enkel een terras en ene klein grasveldje heeft.

Qua dames was er in beide clubs genoeg te zien. Gisteravond liep ongeveer de helft van de dames in FKK-kledij en had de andere helft lingerie of bikini aan.

Na even rondgekeken te hebben, eerst maar even de sauna in, relatief ruim en voldoende warm. De sauna bevindt zich buiten. Buiten bevindt zich ook een koude douche en natuurlijk het zwembad voor een frisse plons, maar nu was dat toch wat te koud en dan moet je de hele club door naar de douches in de kelder. (ach ja, ondertussen maar meteen weer even een blik werpen op het geboden schoons )

Na de douche maar even het buffet verkent. Hier was wel wat lekkers te vinden.

Na even rondgekeken te hebben vond ik ook nog wel wat anders lekkers . In de serre zat een donkere schone met een redelijke boezem. Iets later kruisten onze paden elkaar bij de bar en raakten we in gesprek. Het bleek Kelly te zijn waarvan ik ook al wel wat foto had gezien. Op één van de bankjes was het wat gemakkelijker praten en wat comfortabeler. Na een tijdje besloten we om het "gesprek" voort te zetten op een kamer op de bovenverdieping.

Kelly
                          Afkomst: Jamaica (naar eigen zeggen) / Kenia (volgens DV website)
                          Talen: Duits
                          Postuur: Normaal met een stevige D-cup
                          Leeftijd: 27 jaar (naar eigen zeggen) / 34 jaar (volgens DV website)
                          Uiterlijk: Uitstekend
                          Service: Ruim Voldoende
                          Vriendelijkheid: Uitstekend
                          Geboden diensten: Frans (ZC), zoenen, NMC (reiter)
                          [IMG]www.dolce-vita.com/girls/view/726[/IMG]

Op de kamer volgde wat licht zoenen, waarna ze afdaalde om met haar mond kleine Koosje te verkennen. Omdat het de eerste sessie van de dag was, voelde ze wel aan dat ze na een tijdje moest stoppen. Na het aanbrengen van een rubbertje nam ze bovenop plaats. Op deze manier hadden ik de perfekte mogelijkheid om met haar grote volle borsten te spelen, terwijl ze het in die positie kundig afmaakte. Na die tijd hebben we nog een tijdje in elkaars armen liggen nagenieten.

Na nog een saunagang en een klein hapje was het tijd om nog wat meer rond te kijken. De dames die ik in het vizier had verdwenen helaas met een heer naar de kamer en kwamen niet zo snel terug. Een aantal dames probeerde wel de aandacht te trekken of kwam er even bij zitten. De perfecte dame zat er echter nog niet tussen. Op een gegeven moment kwam er nog wel een jonge blondine naast me staan die ook een woordje Nederlands sprak, maar die werd even weggeroepen. Ongeveer op dat moment raakte ik in contact met Amalia, een donkerharige Roemeense. Naar eigen zeggen een beetje gek in het hoofd, maar met een goed hart. Ook met deze dame belandde ik uiteindelijk weer op een kamer. Ook hier eerst weer voorzichtig zoenen, maar ze afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje monteerde ook Amalia een rubbertje en nam ze bovenop plaats. Nu was er echter de mogelijkheid om na een tijdje naar doggy te wisselen en later in missio waarin het afgemaakt werd. Na nog weer even naast elkaar gelegen te hebben met nog wat meer zoenen was het echter tijd en werd het tijd om af te rekenen. Dit was voor mij ook weer het tijd om de reis huiswaarts aan te vangen.

Amalia
                          Afkomst: Roemenie (naar eigen zeggen) / Spanje (volgens DV website)
                          Talen: Engel / Duits
                          Postuur: Normaal met een natuur B-cup
                          Leeftijd: ca 25 jaar
                          Uiterlijk: Ruim Voldoende
                          Service: Ruim Voldoende
                          Geboden diensten: Frans (ZC), tongzoenen, NMC (reiter, doggy en missio). lichte massage (van de schouders)
                          [IMG]www.dolce-vita.com/girls/view/548[/IMG]

Herhalingsgevaar voor deze club? Waarschijnlijk wel, maar waarschijnlijk wacht ik dan nog wel eerst even het goede weer af

Commentaar

Standaard

Afgelopen zaterdag bedacht ik me dat ik nadat ik Mönchengladbach was geweest, ik nog wel even via Düsseldorf kon rijden om Dolca Vita een herhaalbezoekje te geven. Rond 18:00 kwam ik ter plekke aan. De ontvangst was relatief kort (maar efficient en duidelijk). Na het omkleden en douchen was het tijd om eens te kijken wat er boven allemaal te zien zou zijn. Behalve een halve buslading aan Italianen ook een groot aantal aantrekkelijke dames.

Alvorens wat lekkers uit te zoeken uit deze selectie vond ik het eerst tijd voor wat lekkers van het buffet. Er was onder andere kip, aardappelpuree en spaghetti met een sausje. Hier kon ik wel wat tussen vinden om mijn maagje te vullen. Tevens was die dag het BBQ seizeon geopend. Op de BBQ lagen verschillende soorten vlees (waarvan een wel een aantal "privat" waren, dat komt toch wat minder gastvrij over als de Grillmeister voor zichzelf wat anders klaarmaakt waar je niet aan mag komen......

Na het eten eerst nog even een saunaatje gepakt (wat wordt die vloer heet als je er weer uit wilt er liggen geen houten vlonders op de vloer, maar stenen tegels....)

Ondertussen had ik wel een blik kunnen werpen op wat er zoal qua dames rondliep. Ik had al wel een tweetal blonde dames gezien die me beiden wel interesseerden, maar helaas iedere keer dat ik ze zag waren ze in het bijzijn van een vent gekleed in badjas......

Ook viel me een aantrekkelijke dame op met kort bruin haar. Na wat blikken uitgewisseld te hebben vroeg ze of ze naast me op de bank plaats mocht nemen. Na klar! Deze jongedame bleek enigzins Engels te spreken, 19 jaar oud te zijn, uit Polen te komen en ze noemde zich Veronica (niet de blonde eveneens Poolse Veronika die momenteel op de website staat vermeld). De communicatie verliep wat lastig door de niet al te uitgebreide kennis van de Engelse taal (en mijn Pools was nog slechter), maar ze was wel heel erg vriendelijk en lachte erg lief. Ze vertelde dat het haar eerste dag in deze club was en dat klopte volgens mij ook wel. Na een tijdje toch maar gevraagd of we een kamer zouden gaan bezoeken en dit wilde ze wel.

Eenmaal op de kamer begon ze langzaam kleine Koosje mondeling te verkennen. Na dit enige tijd zeer goed en teder gedaan te hebben (totaal anders als iets eerder op de dag met Zhuzha) vroeg ze of ze een condoom aan moest brengen. Ja doe maar. Vervolgens nam ze bovenop plaats en wist ze het wederom op een tedere manier om het tot een goed resultaat te brengen. Vervolgens was er nog tijd vrij om elkaar rustig te strelen en elkaar op de mond te zoenen. Na afloop bedankte ze me voor de prettige sessie en uiteraard was dit geheel wederzijds. Veronica is nog een jonge en lieve dame, die het ook verdient om goed behandeld te worden.

Veronica:
                            Herkomst: Polen
                            Leeftijd: 19
                            Postuur: Slank, ca 165 cm
                            Borsten, B-naturel
                            Haren: Bruin, kort
                            Tatoo: Ja
                            Piercing: Ja, een knopje boven de bovenlip
                            Geboden service: Strelen, aftrekken (zc), PZC, NMC, kussen
                            Service: Uitstekend

Na nog een saunagang en wat verkennend rondlopen, zag ik aan de bar één van de twee blondines die ik al aan het begin van mijn bezoek had gespot. Nu stond ze gelukkig zonder man aan haar zijde. Ik bestelde een drankje en nam naast haar plaats. Ze stelde zich voor als Nancy uit Duitsland. Zo dicht bij haar leek ze nog een stuk kleiner (ca 1,55) dan ik eerder had ingeschat. Ik vroeg haar of we ergens konden gaan zitten waar het wat comfortabeler was, dit werd uiteindelijk een bankje in de wintertuin. Nancy lijkt een stuk jonger dan ze is. Ik schatte haar 21, maar ze is reeds 27.

Op de kamer ook hier eerst weer een mondelinge verkenning van kleine Koosje, waarna ze bovenop in Reiterstellung plaatsnam. Vervolgens volgden ook nog doggy en missio om het uiteindelijk weer in Reiterstellung af te maken. Deze keer duurde het een stuk langer door activiteiten eerder op de dag. Uiteindelijk vielen we beiden voldaan neer op het bed.

Nancy:
                            Herkomst: Duitsland
                            Leeftijd: 27
                            Postuur: Mager, ca 155 cm
                            Borsten, a-naturel
                            Haren: Blond, middenlang
                            Tatoo: Ja
                            Piercing: Ja, navelpiercing
                            Geboden service: Strelen, aftrekken (zc), PZC, NMC, kussen
                            Service: Uitstekend

Na deze twee sessies was het weer tijd om terug naar huis te gaan. Immers 's ochtends zou er weer een collega op de stoep staan om samen een klant te gaan bezoeken.....

Commentaar

Net terug van de party bij Dolce Vita, was heerlijke dag, helemaal top!

Was al op tijd aanwezig, kon daardoor nog voor het zomertarief van €35 naar binnen.

Mooie club waar alles dik voor elkaar is. Erg mooie meiden, van alles wat. De advertentie maakte reclame met 80 dames, die waren er niet, maar toch wel een stuk of 50. En allemaal zeer sexy gekleed, vaak compleet naakt met alleen een kettinkje hier of daar.

Dames zijn best toegankelijk, praatje hier, knuffeltje daar, lapdanceje, kusje etc. 2 heerlijke sessies gehad (recensies volgen). Anestasia, Roemeens jong blondje (ca 22 jr) met sexy koppie en prachtige body. Vervolgens met Turkse Dalia, die kende ik nog uit een andere club. Zeer expressief mooi gezicht (knap en heel mooie bruine ogen die je heel diep doordringen). Prima sex en super goede pijpsessie (zc), TZ etc.

Alle drankjes bbq etc inclusief (allen sterker spul, cocktails en champagne bijbetalen). Eten was heerlijk, buffet en bbq.

Regelmatig showtje, lesbisch, paaldansen noem maar op. Lounge muziek en mooie meiden. 's avonds werd het er beetje te druk.

Maar wat wil je nog meer?????

Oja, als klap op de vuurpijl won ik bij de verloting de hoofdprijs !!!

Mijn dag kan niet meer stuk , super club, ietsje verder rijden maar zeker de moeite waard!

Commentaar

Over precies een week zit ik er weer.

Het was nog erg rustig toen ik de bar binnenkwam. Een vijftiental dames, enkele mannen, muziek op zeer laag volume. Je hoorde vooral geroezemoes. Gezellige menselijke geluiden. Een beetje fun is niet alleen mezelf gegeven natuurlijk. Een dame bediende zichzelf van drank. Ze deed dat van de verkeerde zijde van de bar maar het ging. Gewoon water. Ze deed er echter een citroenschijfje bij. Ze deed dit in een Tequilaglas. De bardame vroeg vijf euro. De dame in kwestie zij dat ze het tiendubbele zou krijgen maar dat ze eerst met deze man (ik) daarvoor een kamertje moest doen. Ik vertelde haar dat dat haar probleem is en dat ik trouwens enkel maar voor 35 euro op kamer ga in DV zo in de vroegte. Er zou al veel moeten gebeuren als ik bij binnenkomst al direct op kamer zou zijn vertrokken.

De rustige sfeer, de weinige dames (wel al een paar mooie dames), een beetje een verrassing voor mij. Zo ben ik DV niet gewend. Het zal wel aan de vakantieperiode liggen.
                                Een tweede verrassing was dat de HWP werkte. In Duitsland kent men blijkbaar niet het gezegde derde keer beste keer. Na een tiental bezoeken aan DV kon ik eindelijk eens wat badderen in de HWP van DV. Het is wel een aparte HWP (of was hij niet helemaal o.k.?). Hadden ze er misschien een bidon zeep in laten vallen? Het water schuimde zo hard dat je gerust allerlei vieze dingen kon doen onder water. Niemand die het zo merken.

We gaan vandaag Gery een klein beetje in de kijker zetten. Verdient ze het of net niet?

Na de HWP vond ik het nog steeds vrij kalm in DV. Het zou pas aantrekken tegen de vroege avond. Laten we dan maar gewoon verder wellnessen en genieten van het zonnetje, het water, de omgeving, eten en drank. Een saunaatje dus, een koude douche, een zwempartijtje in het onverwarmde zwembad van DV. Na een sauna dus op ideale temperatuur.

Nadien rust ik wat uit, in het zonnetje, in een ligzetel (waar er niet al te veel van zijn).
                                Eerst maakt Gery geen attentie op mij. Alsof we mekaar niet kennen. Niet van GT en al zeker niet van DV. Ineens heeft madam toch zin om me te herkennen. Ai, ai, ai... wat doe je toch... ken je het s&f-hersenbrein nog niet dan? Ze waait van wat verder enthousiast (beetje over acting) naar mij. Ik waai dan uit beleefdheid gewoon even terug. Heren die Gery kennen, weten wel dat Gery niet de stilste is en graag opvalt. Ze komt dus niet even langs maar roept van aan de overkant van het zwembad of alles o.k. met me is. Ik val niet zo graag op (ik ben dan ook een stuk lelijker dan Gery) en steek mijn duim naar haar op (naar boven). Ik had natuurlijk ook mijn middenvinger kunnen opsteken. Het schijnt echter dat dat niet gepast is, voor conflicten kan zorgen of nog erger. Daar laat ze het bij. Ik twijfelde daaraan bij haar. Waarom toch? Slechts enkele minuten later.... Ze zit heel even (ze valt graag op maar kan ook niet stilzitten - op haar kontje -) in een sofa met een fijne mooie collega. (Nee, meestal zijn het geen vriendinnetjes als het er op aan komt.) Bla, bla, bla... niet zo lang. Af en toe een blik in mijn richting. Heb ik het juist of heb ik het juist? Er komt een triovoorstel op me af. Dat antwoord ken ik nu al. Beide staan ze op. Ik deed heel nonchalant. Wat weet ik er van dat beide dames mijn richting zouden uitkomen? Laat staan dat ik nog maar zou kunnen raden dat zij een voorstel tot een triootje zouden gaan formuleren tot mij. Ze komen dus mijn richting uit. Een beetje zwalpend (als echte katten, die lopen ook nooit rechtdoor op hun doel af). Beide kruipen ze dicht tegen me aan. Altijd leuk om omringd te worden door twee schoonheden die 9/10 jou nog wat gaan uitdagen, verlekkeren, proberen zin te doen krijgen.... Grappig was wel dat ineens de theke (controle op naleving regelementen) van aan de overkant van het zwembad aan beide dames opmerkte dat ze niet samen in één sofa mogen zitten. Ze waren zo dicht tegen me aangekropen, om me heen geslingerd met armen, poes, mond en benen dat de theke nog niet eens gezien had dat ik er ook nog mee tussen zat. "Piep", deed de gevangen muis. Een muis kan het slechter treffen. Voor mij was het de gelegenheid om hen te zeggen dat ze misschien inderdaad beter weer alleen ergens konden gaan zitten. Met andere woorden: ik liet hen weten dat mijn hoofd niet naar een trio stond. (Vorige keer dat Gery er was en zo met zoveel over acting bij me was komen zitten, ben ik met haar naar kamer gegaan.) Gery moest er dus van overtuigd geweest zijn dat ze mij wel zou kunnen overhalen tot een trio (of dan hopelijk toch minsten tot een sessie met haar). Ze bleven mij dus maar verleiden en uitdagen. Ze deden dat meer dan behoorlijk maar toch ook zo gemaakt. Een doorwinterde saunaclubwandelaar ruikt dat al van ver natuurlijk. Door hun gedrevenheid stond ik (zonder het zelf zo te willen) dan ineens toch in de belangstelling. Behoorlijk wat dames en heren gaapten onze richting uit. Heren, als dit voor jullie een rariteit is, bezoeken jullie de verkeerde club te veel. Uiteraard groeide mijn lul (ik ben ook maar een mens van vis en water). Ze moesten toch met lege handen vertrekken. Gery haar bedprestaties ken ik al. Nu graag andere dames. Haar collega (Isabella) vond ik ook erg aantrekkelijk. Ik vermoed dat haar bedprestaties die van Gery benaderen. Waarschijnlijk iets rustiger en langzamer. Ik wil haar echter later alleen eens aan de tand voelen. Dan krijg je een veel beter beeld van iemand. Isabella vrolijkte ik dus weer wat op door haar op hoop te laten leven. Ze was een beetje down (gefrustreerd, ambetant) omdat er geen resultaat bij mij werd geboekt. Isabella namelijk zal niet zelf op mannen afstappen en al zeker niet zo ver gaan met de pre sales. Bijna zeker had Gery haar op dat pad gewerkt met de belofte dat het zeker zou lukken. Ze probeerden eerst nog om er dan maar een drankfestijn met veel alcohol van te maken maar daar doe ik niet aan mee. Isballa valt op door haar grote tatoe (gezicht van een man).
                                Ik liet Isabella toch maar gaan verder op de dag. Ik hoorde toevallig aan de lockers dat ze voor 31' + € 25 probeerde te vangen bij een man.

Ondertussen werd het wat later. Ik was geïntrigeerd geraakt door twee mooie dames die altijd samen optrokken. De ene had rode haren en de andere zwarte. Toch zou het er niet van komen. Geen trio, ook niet met één van hen apart.
                                Ik zou wat later met Adina op kamer gaan. Dat hoort dan weer onder een ander draadje thuis.

In de late uurtjes nog wat genoten van de sfeer. Eerst buiten dan binnen. Het ging nog wel buiten maar als alle dames binnen zijn, zie ik niet zo direct in wat ik buiten nog zou kunnen doen. Wel nog een cocktail besteld. Ik had geluk dat de man die de cocktails uitschonk nog les kreeg van een ervaren man. De ervaren man moest er op wijzen dat hij al meer dan genoeg alcohol in mijn glas had gedaan. Voor één keer kon ik dus zat worden van een cocktail.

In de zomerperiode is DV een stuk interessanter dan in de winter. Dan houdt de club zo goed als op bij de kleine bar .

Commentaar

Dolce Vita – 19 nov 2013
                                  Dinsdag 19 november een eerste bezoek aan Dolce Vita gepland, samen met KanariePiet.

Overigens erg vreemd dat hij tot nu toe nog geen verslag/recensie heeft gepubliceerd, normaal gesproken maait hij me steeds het gras voor de voeten weg… Ik grijp dus mijn kans!

Afgesproken bij de club rond 13:30 uur, beiden enigszins verlaat door verkeersdrukte en de door Google navigatie geadviseerde route dwars door Düsseldorf. Ik parkeerde achter de club op het parkeerterrein aangegeven door een groot bord met daarop “Dolce Vita” en “P”, dat vond ik logisch (?). Hij parkeerde tegenover de club op een bedrijven-parkeerterrein dat gelukkig niet kon worden afgesloten. Op zich minder logisch, maar wel recht voor de deur, terwijl ik tot even moest zoeken waar ik nou precies naar binnen moest…

Bij binnenkomst beiden een vrijkaartje aan de rondborstige thekevrouw overhandigd, hetgeen met de nodige nadrukkelijkheid onderzocht werd op authenticiteit, hetgeen even later in orde bleek. Duidelijk aangegeven dat we er de eerste keer waren en matig verblijd met de beknopte uitleg van voornamelijk dames, services, tarieven en de weg naar de kleedkamers. Overhandigen van een zo’n vreselijke halsband-achtige ketting met daaraan de sleutel van de locker en een plaatje met het lockernummer en de rest moesten we duidelijk maar zelf uitzoeken. Omdat je wel een koe lijkt als je met zo’n rinkelende toestand om je nek rondloopt verdween dat gedoe al snel in de zak van de badjas.. In Babylon Elsdorf doen ze dat ook en daar heb je helaas geen badjas, ekelhaft…

Een snelle blik richting barruimte leerde ons al dat er al een ruime hoeveelheid van lekkere hapjes aanwezig waren en daarmee bedoel ik niet het buffet want dat kon je van daaruit niet zien ;-)

Dus de smalle trap af richting de kleedkamers en douches alwaar zich ook een toilet en massageruimte bevindt. Alles schoon en goed onderhouden, op een douche (de eerste bij binnenkomst) na die meer water tegen het plafond spoot dan op ondergetekende. Zelfde douchegel als bij Babylon Elsdorf overigens, voor huid en haar…

Vervolgens de trap weer op en rechtsaf naar de bar, waar zich een aardige hoeveelheid dames in FKK tenue ophield en ons aandachtig bestudeerde (ze ruiken het volgens mij als je voor een eerste keer komt). De club wat verkend, meteen maar een hapje te eten genomen en er een biertje bij genuttigd. Het eten was overigens voldoende en werd door de dag heen goed aangevuld, met voldoende variatie maar verder niet om veel woorden aan te besteden. Er waqs iets te eten, het was voldoende en het smaakte voldoende, that’s it. Uiteraard niet te vergelijken met clubs die a la carte eten bieden, maar daarvoor kwamen we ook niet. Bovendien waren we al enigszins van plan om des avonds richting Panthera door te gaan en daar konden we dan ook nog eens 2x a al carte dineren, dus we maakten ons geen zorgen om de versterking van de inwendige mens.

Omdat KanariePiet en ik al een tijdje niet hebben kunnen bijpraten vielen we hier van het ene in het andere onderwerp, daarbij gelijktijdig begeleid van het ene naar het andere fassbiertje. Enkele dames vonden dat maar vreemd, twee nieuwe beren in de club en die zaten maar de hele tijd met elkaar te praten? Hoewel er in Dolce Vita nauwelijks geanimeerd wordt werden een paar dames toch dusdanig nieuwsgierig dat ze eens kwamen in formeren waar we dan zoal de hele tijd over aanhet praten waren, waarbij ook meteen gevraagd werd waar we vandaan kwamen. Dat is op zich dan weer een leukere opening van een gesprek die naar een kamergang kan leiden, echter vooralsnog werden de dames op vriendelijke manier afgewimpeld en konden we onze conversatie vrijwel ongestoord voortzetten. Overigens waren er, voornamelijk voor KanariePiet, een aantal uiterst moeilijke momenten bij, dat wil zeggen momenten waarop hij zich uiterst moeilijk kon concentreren op de gespreksonderwerpen, omdat zijn visuele zinnen overgeprikkeld raakten van al het vrouwelijks schoon dat rond ons langs paradeerde. Zeker als zijn blik viel op de vele heerlijke kontjes moest ik moeite doen om hem bij de les te houden…

Uiteindelijk zijn we aan de bar beland en werden we daar overvallen door de Roemeense Bonny, een vrolijke spring-in-het-veld die “spontaan” bij KanariePiet op schoot belande. Na kort converseren besefte ze dat ze haar pijlen vooralsnog op iemand anders moest gaan richten en verliet ze ons evenzo snel als ze ons overvallen had, om echter regelmatig nog langs te komen voor wat ondeugende nieuwe pogingen tot contact. Leuk, lief, waarschijnlijk aardig, maar mij (en KanariePIet z’n rug) te wild. Bovendien waren we zowel de zaak als het vrouwelijk schoon nog aan het verkennen en kon KanariePiet zijn keuze maar niet maken (immers, als je met de een naar de kamer gaat moet je de anderen laten staan, dat maakt de keuze uit al dat lekker niet makkelijker). Zelf vond ik het wel jammer dat er niet veel geanimeerd werd en dan toch ook weer dat het weinige animeren dan wel weer op een leuke wijze gebeurde. Ik begin me langzaam maar zeker toch wel een beetje thuis te voelen hier…

Na een tijdje kwam ik terug van het toilet (deze keer op de begane grond, bij de theke) en zag ik KanariePIet in gesprek met de schone MILF genaamd Mandy die zich naast KanariePiet had gezeteld. Die had al snel door dat dit niet zijn "cup of tea" was (de slimmerd) maar tegelijkertijd dat het wel iets heel leuks voor mij zou kunnen zijn. Onder het mom van een telefoontje plegen verdween hij dus even en gaf mij de kans om met Mandy aan de praat te komen. Galant en tactvol tegelijkertijd...

Ik dus in gesprek met Mandy en ik kreeg meteen al een heel goede indruk van deze charmante dame. En zoals dat gaat, van het een kwam het ander en wat daarvan kwam zal ik nooit meer vergeten… Zie mijn recensie over haar in het desbetreffende topic (http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1727591).

Dik anderhalf uur later kwam ik met gelukzalige uitdrukking op mijn gezicht weer terug in de bar, waar KanariePiet op mijn zat te wachten. Hij had intussen ook een kamergang gemaakt (en daarvan genoten) en zo konden we onze ontgroening in deze mooie club onder genot van een fassbiertje evalueren . Hoewel mijn gezicht schijnbaar boekdelen sprak heeft hij toch de beleefdheid gehad om mij naar mijn ervaring te vragen, dat is nou het charmante van die Belgen, altijd goed gemanierd…

Conclusie van mijn eerste bezoek aan Dolce Vita: dit kon wel eens een favoriet clubje worden, in elk geval wat mij betreft. Niet alleen door de dame en bijbehorende kamergang van vanavond, maar ook vanwege de sfeer en indruk over het algemeen. De club is niet te groot en ook niet te klein, voldoende overzichtelijk, er zijn voldoende mooie tot zeer mooie dames, geen jagertjes (althans niet gemerkt tijdens ons bezoek), een mooi buitengebied (dat ik zeker in de zomer nader zal onderzoeken!), voldoende verzorgd eten en drinken en prima tarieven (Happy Hour: € 35,00 tot 14:00 uur). Nu alleen nog een makkelijkere route daarheen vinden, welke niet door heel Düsseldorf voert…
                                  Laatst gewijzigd door Licky Luke; 20-11-13, 23:02.

Commentaar

Afgelopen donderdag ben ik samen met Licky Luke voor de eerste keer naar Dolce Vita getrokken. Met dank aan Licky Luke die mij 1 zijn 2 vrijkaartjes heeft gegeven!

Wegens tijdsgebrek heb ik nog geen verslag kunnen schrijven, maar Licky Luke heeft zich ondertussen blijkbaar uitstekend van die taak gekweten. Hij heeft dat zelfs zó goed gedaan, dat ik nog maar weinig kan toevoegen.

Toch snel even enkele persoonlijke indrukken:

DV is een hele mooie, moderne club.

Alle noodzakelijke faciliteiten zijn aanwezig: bar, restaurant, buitenzwembad, jacuzzi, sauna, rustruimte, rookruimte, toiletten, goed werkende douches …

Voor mij is de club net iets te klein om er een ganse dag te kunnen verblijven (toch zeker in de winter, misschien moet dat wel mogelijk zijn in de zomer). Het is voor mij een ideale club om een 6-tal uur in te vertoeven, maar daarna zal ik het meestal wel gezien hebben.

Er was tijdens ons bezoek voortdurend voldoende eten aanwezig. Het eten was goed zonder meer (vergelijkbaar met de kost die je in Sixsens krijgt, veel beter dan in Van Goch, minder lekker dan in pakweg HP of GT).

De line-up was héél sterk. Ik heb op een bepaald moment in de namiddag 30 aanwezige vrouwen geteld, waarvan de ene nog mooier was dan de andere. Ik wist niet waar eerst te kijken: zoveel mooie gezichtjes, borsten, billen …

De ontvangst door de theke was tegenvallend. We kregen een korte uitleg mbt de geldende tarieven en dat was het. Zoek je weg maar zelf

Het barpersoneel was héél vriendelijk. Mooie meiden ook.

Ik ben 1 keer op de kamer geweest (met Duitse Esther). Dat was een uitstekende kamergang.

Voor mij is het jammer genoeg bijna 2 uur rijden naar de club en ik vind de ligging, zo in het centrum van de stad, niet echt aangenaam.

DV was een héél aangename ontdekking. Ik zal niet speciaal naar Düsseldorf rijden voor DV, maar als ik in de buurt ben of als ik een bezoek aan DV kan combineren met een bezoek aan pakweg Magnum of HP, zien ze me zeker nog terug. Eerstvolgende keer dat dat zal voorvallen: 30/11!
                                    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Dolce Vita, dinsdag 7-1-2014

Het eerste clubbezoek van 2013 stond voor ondergetekende gepland op dinsdag 7 januari en de reis ging deze keer (met vrijkaart van een collega-forum) naar Dolce Vita. Mijn eerste bezoek aldaar was destijds goed bevallen en de kennismaking destijds met Mandy, die me toen de hemel in gepijpt en gereden heeft, stond me nog vers in het geheugen…

Afgesproken met KanariePiet, die me destijds daarheen vergezeld heeft en er ook een prima indruk aan overgehouden had, en Knaktuut, die zijn eerste keer Dolce Vita ging bezoeken. In eerste instantie afgesproken om tegen 14:00 uur op de stoep te staan aldaar, maar door uitlopende en onverwachte werkzaamheden was ik er een anderhalf uur later, Knaktuut een halfuur later en KanariePiet een flinke tijd vroeger. Voor mij was dat alles geen probleem, want ik had bij mijn vorige bezoek het mobiele nummer van Mandy gekregen en met haar afgesproken dat we ons om 17:00 uur zouden treffen. Ik was voor mijn afspraakje dus nog ruim op tijd en had nu nog tijd om even met mijn makkers bij te praten.

Natuurlijk ging dat bijpraten niet geheel ongezien door de (nog redelijk weinige) dames aldaar en gezien ze daar niet helemaal goed tegen kunnen, kregen we al snel gezelschap van Cleo en Gabriella. Ze kwamen zich even in het gesprek (dat ze natuurlijk niet konden verstaan) mengen en probeerden met wat grapjes een aanzet tot een kamergang te maken. Beiden vielen volgens mij wel bij mijn makkers in de smaak, zelf had ik weinig interesse omdat ik op Mandy aan het wachten was. Die had zich kort na mijn binnenkomst al even bij mij gemeld om te zeggen dat ze nog even met haar vorige klant aan het afronden was en dat ze daarna vanzelf naar me toe zou komen. Zeer netjes en attent!

Toen Mandy wat later naar me toe kwam, waren Knaktuut en KanariePiet nog volop in gesprek en heb ik ze veel succes en plezier gewenst met de dames, waarop ik met Mandy naar de rokersruimte ben gegaan om wat te presalen. Dat is overigens een geheel ander presalen dan bijvoorbeeld bij Panthera, waar men (de meeste dames althans) dan al volop bezig gaan met tongzoenen, betasten en soms zelfs openlijk pijpen. Presalen bij Dolce Vita houdt meer in een kennismaking in, eventueel gepaard met wat voorzichtige kusjes en knuffels.

Na een half uurtje of zo is ze dan een sleutel gaan halen van een kamer, links bovenaan de trap, waarvan alle wanden met spiegels bedekt zijn. Heel speciaal, omdat je jezelf en de dame van werkelijk alle kanten kunt bekijken… soms lijkt het wel wat druk op de kamer, maar als je in al die mensen jezelf en je dame herkent besef je toch weer dat je slechts met zijn tweeën bent…

Op de kamer ging het weer zoals de vorige keer: lekker langzaam, veel zoenen (steeds een beetje dieper, echter niet tot mijn amandelen, hetgeen dan ook weer niet hoeft van mij), elkaars lichaam met kusjes verkennen, en dan weer dat hemelse pijpen… Ze doet iets met haar tong om je eikel, wat mij behoorlijk veel genot geeft. En als ze dan voelt dat het te snel gaat neemt ze vanzelf weer wat gas terug… Ik zou zo wel elke morgen wakker willen worden, pfff…

Ik merkte opeens dat Mandy van plan was om me met pijpen te laten klaarkomen, eventueel met een FT, maar ik wilde ook nog neuken. Vooral omdat ik de vorige keer had gevoeld dat ze een heel nauw poesje heeft (dat overigens ook heel lekker smaakt, zoals ik deze keer heb geproefd!) en dat wilde ik deze keer ook weer voelen. Dus rubbertje geplaatst (met haar mond) en wat standjes afgewerkt. Hier en daar kreunde ze volgens mij wat overdreven, maar dat was haar snel vergeven. Uiteindelijk heeft ze me, al likkend aan mijn tepels, heerlijk klaar getrokken. Ze had nog gevraagd of ik een FT wilde, maar toen ze de hoeveelheid sperma zag die ik produceerde (de eerste keer klaarkomen, je kent dat wel) begreep ze waarom ik dat niet wilde...

Na onze heerlijke vrijpartij, die al anderhalf uur had geduurd, hebben we nog wat nageknuffeld en gezoend en hebben we uiteindelijk na een uur en 3 kwartiertjes weer tevreden de kamer verlaten. Bij het afrekenen drukte ze me nog op het hart dat ik me vooral via sms bij haar moest melden als ik weer kwam, ze zou proberen om weer tijd voor me vrij te maken. Uiteraard heb ik dat plechtig beloofd…

Terugkomend in de bar had ik al een Whatsappje ontvangen van KanariePiet: die was met Gabriella op kamer geweest en hoewel dat goed bevallen was, voelde hij toch de nodige onrust en had hij er minder van genoten dan verwacht. Die onrust zorgde er ook voor dat deze vogel alweer gevlogen was richting… nou ja, je weet wel. Maar daar mag hij zelf over vertellen.

Ook een Whatsappje van Knaktuut die KanariePiet en mij aan het zoeken was. Ik weer terug appen dat ik er aan kwam (vanuit de kleedkamer) en in de bar gekomen nog eentje dat ik er was maar hem niet kon vinden (en het is nou ook weer niet zo groot daar in Dolce Vita). Plotseling stond hij weer voor me met .. Cleo. Daar was deze goede man maar liefst 2 uur mee op kamer geweest! No need to ask of het bevallen had, maar daarover schrijft hij zelf vast een mooi verhaal.

Hij moest nog wat zaken afronden (of aftersalen) met Cleo en ik nam plaats in de fauteuils waar ik nog met KanariePiet kon Whatsappen. Ik kreeg via zijn mobiele telefoon de nodige voiceberichten van een niet nader te noemen dame binnen die graag wilde dat ik ook naar daar kwam, en zelfs dreigde dat ze anders bij mijn volgende bezoek ter plaatse niet meer tegen me zou praten. Dreigement of belofte? Wie zal het zeggen… We wachten met spanning af…

Even later kwamen Knaktuut met Cleo bij me zitten en we begonnen wat te kletsen, waardoor ik het gevoel kreeg Cleo in relatief korte tijd toch een stuk beter te leren kennen. Deze dame heeft koppie koppie en kan heel goed verwoorden wat ze van haar job en haar klanten verwacht. Ze heeft een hekel aan mannen die haar als een stuk vlees behandelen en laat dat dan ook heel goed merken. Knaktuut kan hier veel meer over vertellen maar ik geef je alvast een heads-up: als ze haar linker wenkbrauw optrekt is ze boos en kun je maar beter zorgen dat je uit haar buurt komt…. Verder lijkt ze me heel lief, aardig en intelligent, een dame met inhoud zou je kunnen zeggen. My cup of tea..

Al snel nadat Knaktuut en Cleo mij waren komen vergezellen werd ik bijna letterlijk besprongen door een schone deerne, die zich Giselle noemt. Lekker lijf, heerlijke kont maar helaas had ze al snel door dat ik net van kamer was gekomen en dus nog moest “recupereren”, zoals KanariePiet dat altijd zegt… Geen probleem, zei ze, gevolgd door “bis später” en ze verdween zo snel als ze gekomen was...
                                      N.B. Ik hoorde achteraf nog van Knaktuut (die zijn huiswerk wel heel goed had gedaan!) dat zij op de lijst van niet-zoeners staat… ik neig er echter naar om haar toch op mijn todo lijstje te zetten…

Niet veel later kwam Gabriella bij me zitten en zij vond het wel lekker om het wel gezellig om haar benen op mijn schoot te leggen. Op zo’n moment ga ik dan, zonder er echt bewust van te zijn, meteen wat kriebelen, strelen en masseren, wat deze dame zeer goed beviel en mij er op tijd aan deed herinneren dat ik moest stoppen omdat Knaktuut en ik nog wat wilde eten. Bovendien wilde ik bij Gebriella niet de indruk wekken dat ik nog ging kameren, want het zweverige gevoel van mijn kamergang met Mandy tintelde nog wel een tijdje na en dat wilde ik graag zo houden. Wederom geen probleem, Gabrielle sprong op en nam vriendelijk afscheid, evenals Cleo, en de weg lag vrij voor Knaktuut en mij om het buffet te gaan bezoeken.

Vanavond zag ik o.a. een bak met rundvlees en rijst, kipvlees en frietjes, pasta en salade, en pizza(stukken). Meer dan genoeg om lekker van te smikkelen en met ons bordje vol hebben we onze innerlijke mens weer voldoende kunnen versterken.

Na het eten nam Knaktuut weer afscheid om aan de lange weg huiswaarts te beginnen. Ik deed vrolijk nog een rondje buffet, checkte even mijn Whatsappjes (geen taal noch teken meer van KanariePiet vernomen, die lag wellicht onder zwaar vuur?) en besloot toen alsnog om er ook maar een einde aan te knopen. Thuis lag nog wat werk dat voor morgenvroeg af moest en als ik tegen 21:00 uur zou vertrekken had ik thuis nog voldoende tijd om dat netjes af te ronden.

Uiterst tevreden heb ik mijn sleutel bij de theke ingeleverd en “Jasicher!” geantwoord op haar vraag of alles goed bevallen was. Overigens hoorde ik haar telefoneren met een dame die morgen kwam werken en ving ik op dat het morgen stukken drukker werd als gevolg dan de beurs die dan van start zou gaan, hetgeen voor de nodige extra (eenmalige) gasten zou zorgen. Het is maar dat U hiervan op de hoogte bent…

Commentaar

Dinsdag 7/01 ben ik voor de 2de keer in Dolce Vita beland, met dank aan een ander forum voor het vrijkaartje.

Ik had ter plaatse om 14u afgesproken met Knaktuut en Licky Luke, maar omdat een afspraak voor het werk plots weg viel, kon ik al om 10u15 vertrekken, wat ik dan ook deed.

Dolce Vita is voor mij net geen 2u rijden, dus iets voor 12u15 kwam ik aan. Ik parkeerde me op de parking rechts tegenover de hoofdingang van DV en begaf me naar binnen.

Ik overhandigde mijn vrijkaart aan de theke, een mooie meid met lang zwart haar, dikke borsten en hele mooie ogen. De ontvangst kan op zijn minst heel koel en afstandelijk genoemd worden. Ach, geen probleem: het vrijkaartje werd zonder mopperen aanvaard, ik ontving mijn badjas en sleutel en kon richting kleedkamers trekken. In mijn kastje vond ik mijn 2 handdoeken.

Ik heb me omgekleed, heb me een frisse douche genomen en ben richting bar getrokken. Aangezien Knaktuut en Licky Luke nog enige tijd op zich gingen laten wachten, heb ik me maar aan de toog gezet.

Het was op dat moment nog heel kalm in de club. Er waren slechts een handvol mannen en 3 vrouwen aanwezig.

Duitse Esther, tot gisteren de enige meid waar ik in DV al mee gekamerd had, merkte me op en kwam vriendelijk goeiedag zeggen. Na de nodige 'verwijten', waarom het zolang had geduurd eer ik was teruggekomen naar DV, kreeg ik een kusje en verliet ze mij terug. Er wachtte een klant op haar.

Ik bleef nog even hangen aan de toog, waar ik onder het genot van een pintje kennis heb gemaakt met een Duitser voor wie het het eerste bezoek aan DV was. Na een kort gesprekje heb ik hem een rondleiding door DV gegeven en heb ik hem uiteindelijk achtergelaten in de rookruimte, waar zijn oog was gevallen op een meid met vurig rood haar en mooie, natuurlijke borsten.

Ik had ondertussen honger gekregen en heb dus maar een ontbijtje genuttigd: 2 broodjes met mozzarella , tomaat en komkommer en 2 gebakken braadworstjes met mosterd. Het heeft gesmaakt!

Ik ben na mijn ontbijtje eens rustig door de club gewandeld, maar het aantal aanwezige vrouwen bleef tegenvallen. Ik telde een tiental beren en slechts 2 vrouwen. En die 2 vrouwen interesseerden me jammer genoeg niet.

Ik heb me dan maar een cola gevraagd en ben me in de binnenruimte, naast het zwembad gaan zetten. Het zou niet lang duren of Esther kwam me gezelschap houden. We hebben een leuk gesprek gehad van een klein half uurtje, waarop Esther me vroeg of ik met haar op herhaling wou gaan. Aangezien ik haar mooie kont en lekkere C-cup nog eens goed onderhanden wou nemen, heb ik uiteraard niet nee gezegd. De kamergang was uitstekend, op zijn minst even goed als mijn eerste ervaring met haar (meer info: zie Esther haar topic).

Toen Esther en ik na de kamergang de receptie passeerden, op weg naar de kleedkamers, zag ik de Duitser, die ik eerder op de dag had leren kennen. Hij verliet de club al weer. Jammer genoeg kon ik hem niet vragen waarom. Had hij al gekamerd en was hij voldaan? Had hij geen tijd meer? Beviel de club hem niet? Was het te rustig? We zullen het nooit weten.

Nadat ik Esther haar zuurverdiende centjes had gegeven, was het 14u25 geworden en was het nog steeds wachten op mijn collega ijsberen.

Ik heb me dan maar rustig in een zeteltje geïnstalleerd, heb genoten van mooie porno en heb de omgeving een beetje bestudeerd. Nog steeds viel het aantal aanwezig vrouwen sterk tegen. Ik telde 2 vrouwen voor 15 mannen.

Om 14u45 kwam Knaktuut eindelijk aan. Ik heb hem een korte rondleiding door de club gegeven (ik had daar gisteren geld voor moeten vragen), waarop we ons aan de toog installeerden en een beetje bijpraatten in afwachting van de komst van Licky Luke.

Knaktuut had zich blijkbaar heel goed voorbereid: hij had 2 lijstjes opgesteld. 1 met de meiden die kussen en 1 met de meiden die niet kussen. Aangezien het mij niet echt uitmaakt of een meid op de kamer kust of niet, heb ik niet gevraagd of ik de lijstjes in detail mocht bestuderen.

Licky Luke zou ons uiteindelijk om 15u30 ook vervoegen, waarop we gezellig nog een uurtje verder keuvelden, ik onder het drinken van 2 pintjes, mijn confraters hielden het bij plat water (daar bezondig ik mij niet aan: water is voor de vissen, zoals mijn grootvader zaliger vroeger altijd zei).

Tegen 16u30 kwamen Cleo en Gabriella ons gesprek plots verstoren en ons gezelschap houden. 2 leuke meiden die wel in waren voor een beetje plezier. Licky Luke was niet in hen geïnteresseerd, hij was op zijn Mandy aan het wachten, dus richtten de dames hun pijlen maar op Knaktuut en mij.

Cleo hing hoe langer hoe meer aan Knaktuut en ik kreeg steeds meer aandacht van Gabriela. Aangezien beide meiden mijn leeftijd totaal verkeerd inschatten (Gabriela dacht tussen de 38 en de 41, Cleo dacht 42. Zware overschattingen want ik ben er nog maar 34. Ik moet precies dringend iets minder alcohol beginnen drinken, iets meer uurtjes per nacht slapen en iets gezonder gaan eten) en mijn lust daardoor naar ongekende diepten duwden en aangezien Gabriela met haar 1,78m 3cm groter is dan mijzelf (en ik heb het meer voor kleinere vrouwtjes), leek het er niet op dat ik met Gabriela op een kamer zou belanden.

Toen achtereenvolgens Licky Luke echter door Mandy werd ontvoerd en Knaktuut plots ook met Cleo naar een kamer vertrok, bleef ik alleen met Gabriela achter. We praatten nog even leuk verder en toen Gabriela ineens diep in mijn ogen keek en met een pruillipje vroeg of wij ook niet samen naar een kamer moesten trekken, zei ik tot mijn eigen verbazing ja. Enfin, ik heb het mij niet beklaagd: het is een heel goede kamergang geworden (voor meer info: zie haar topic).

Na mijn kamergang was het 17u20 geworden en had ik terug honger . Knaktuut en Licky Luke waren nog nergens te bekennen, dus ik heb me alleen naar het buffet begeven. Ik herinner mij onder andere rundvlees en rijst, gyrosvlees en frietjes (die waren jammer genoeg koud op het moment dat ik aanschoof), pasta, salade, tomaten gedrenkt in yoghurt, kebabbrood... Ik heb gyros met rijst en brood gegeten. Het smaakte goed zonder meer.

Na mijn maaltijd heb ik mij terug richting toog begeven en van Knaktuut en Licky Luke was er nog steeds geen spoor. Pannekoekenliefhebbers als het zijn, wist ik wat er mij te wachten stond. Ik zou nog enige tijd alleen in de club mogen rondhangen. Ik had het ondertussen echter wel gezien in DV, dus tegen 18u15 heb ik besloten de club met een tevreden gevoel te verlaten en ben ik doorgereden naar HP, uiteraard pas nadat ik Licky Luke daarvan via een Appje op de hoogte had gebracht.

Ik was 6 uur in DV geweest, had 2 heel goede kamergangen gehad, had goed gegeten en had me uitstekend geamuseerd. Meer moet dat niet zijn.

DV: de club is voor mij jammer genoeg net iets te ver rijden, maar ze zien me er zeker nog terug!!