Düsseldorf - Dolce Vita, Briedestr 44, Geri (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Düsseldorf - Dolce Vita, Briedestr 44, Geri (Bul)

Omdat ik nog een vrijkaartje had, ging ik gisteren (7-4-2010) op weg naar het voor mij onbekende land: Dolce Vita in Düsseldorf.

Tot nu toe ben ik alleen maar in de Villa geweest en wist dus niet wat ik kon verwachten. Maar wie het niet probeert, komt het ook nooit te weten. Ik had me wel al goed voorbereid door op hun website alvast een voorselectie te maken ivm de dames. Geri was er dus eentje van.

Ik kwam aan zo tegen 17.45, Jacqueline liet me het Dolce Vita zien. Ik moest er eerst wel aan wennen omdat het toch stukken kleiner is vergeleken met wat ik al kende.

Na een verfrissende douche, liep ik richting de bar en keek een beetje rond. Bestelde me wat te drinken en ging verder op onderzoek uit. Bijna alle dames waren in hun blootje, op het een of andere accessoire na.

Ik zat aan de bar en Geri (wat een toeval ook) kwam naar me toe en probeerde me te verleiden, wat deels ook gelukt is. Ik raakte met haar aan de praat en zij kwam tegen me aan staan. Mijn grote vriend ontwaakte uit zijn slaap maar het kwam nog te vroeg. Tot Geri's grote verbazing wist ik al vrij veel over haar.

Omdat ik nog niet geheel ontdaan was van de werkdruk, was er toch nog niks mogelijk. Ik dronk een beetje, wandelte wat, raakte in gesprek met andere ijsberen en met een knappe Poolse van 28. Haar naam ben ik helaas vergeten.

Toen kwam Geri weer naar me toe en vroeg me nogmaals, ondertussen streelde ze me, of ik er nu klaar voor was. Ik stelde haar teleur en ze ging weer.

Ondertussen kreeg ik wel wat honger en nam me wat te eten. Het eten was lekker en ik zat vol.

Ik had daarna nog even tijd nodig om uit te buiken

Ik liep naar de bar en bestelde me een glas water, Geri was in de buurt en vroeg me nog een keer of ik er klaar voor was. Ik lachtenaar haar en zei ja. Zij geloofde me niet en ik zei nogmaals ja. Toen geloofde ze me. Een spelletje spelen hoort er ook bij

Geri is 23 jaar, 1.55m, Bulgaars, slank (50kg), heeft middellang roodgoudblond haar (geverfd), bruine ogen, C-cup, en een verhullende glimlach. Verder heeft ze nog 2 piercings (tong en navel) en een tattoo op haar onderrug.

Mogelijkheden:
    tongzoenen ja, en hoe.. van zacht en onschuldig tot...
    Beffen en vingeren beffen wel, vingeren niet echt
    pijpen zonder condoom en erg lekker (DT). Ook mijn ballen kregen aandacht, inzet van tanden was er ook (lichtjes bijten)
    neuken heel erg goed, heeft me flink laten zweten.
    Herhalingsgevaar: 100%

Hier zijn nog wat foto's van Geri: http://www.dolcevita-nachtcafe.de/?j...details&id=213

We gingen op een bank zitten en Geri kwam dicht tegen me aan kruipen. Ze vroeg me of ze een sigaret mocht roken, dat voor mij geen probleem is

In de tussentijd ging haar hand op zoek naar mijn vriend en begon hem te masseren. Die werd wel heel snel wakker en stak zijn kop op Ik was al die tijd haar tieten en kutje aan het masseren. Snel maakte ze opeens mijn badjas weer dicht, andere hoeven dat niet te zien.
    We waren elkaar de hele tijd ook aan het kussen, was een heel geil gevoel. Zeker omdat ik nog nooit met een vrouw met tongpiercing gekust had.
    Toen ze haar sigaret opgerookt had, draaide ze zich naar me toe en ging op me zitten. Ik kom zo haar stevige billen masseren en haar tieten likken. Mijn vriend was ondertussen echt wakker en kwam omhoog.
    Ze vroeg me of ik naar de kamer wilde, precies dat had ik in gedachte.

Eenmaal op de kamer gearriveerd, deed ik de badjas uit en ging op bed liggen. Zij kwam naar me toe en begon me heel langzaam en teder te kussen. Ik wilde haar ook kussen maar kreeg er geen mogelijkheid toe.
    Toen raakte ik haar tieten aan en begon die te likken. Eindelijk mocht ik haar ook weer zoenen en mijn vriend werd alsmaar groter.
    Opeens begon Geri me in mijn nek te kussen, vind ik erg fijn, en beet lichtjes in mijn oorlelletje. Zij bepaalde wanneer en hoe er gekust en geknabbeld wordt.
    Ze ging langzaam richting kruis en begon mijn ballen te likken. Nog niet pijpen, ze was me wat aan het teasen.
    Opeens begon ze me te pijpen, langzaam en teder tot snel, diep en hard. Een paar keer dacht ik zelfs dat ze mijn vriend in wilde slikken, zo diep was hij al in Geri's mond verdwenen.
    Ik streelde ondertussen haar billen en raakte haar kutje aan. Echt vingeren wil ze niet, maar dat is ook niet erg.
    Ik keek haar aan en Geri draaide zich in standje 69. Dat was pas echt geil. Ik likte haar kutje en tegelijkertijd nam zij mijn harde paal in haar mond. WOW
    Ik moest even een kleine pauze inlassen want ik wilde nog niet klaarkomen. Zij ging van me af en legde zich naast me, maar ook weer omgedraaid.
    Ik kon zo haar benen en kutje goed zien en strelen cq. aanraken. Snel begon ze me weer te pijpen en ik neukte haar in haar mond.
    Na een paar minuten wilde ik toch het onbekende land gaan ontdekken en het Bulgaarse kutje neuken.
    Snel en goed bracht Geri het condoom aan met haar mond.
    Ze ging naast me liggen en ik begon haar in missionaris te neuken. Ik begon langzaam en voerde het tempo langzaam op. Geri merkte dat en trok haar benen open tegen mijn borstkas. Zo kon ik haar nog dieper neuken totdat ik heerlijk in haar klaarkwam.
    IK was helemaal bezweet. De hele tijd kreunde Geri licht en maakte tijgergeluidjes, niet overdreven, wat dus de illusie perfekt maakte en mij erg geil.
    Kennelijk houdt Geri ook van SM, ze was van plan mij met haar ketting te slaan (riempje). Ze begon te lachen en had me dus beet genommen.

Het was uiteindelijk een geile maar ook intensief half uurtje.

Nadat ik haar het geld gegeven had en wat extra's, maakte ik me snel weer fris (douche) en bestelde nog iets te drinken. Geri was ook in de buurt en we aten en dronken wat samen.

Ik kuste en knuffelde haar nog een keer en nam afscheid. Moe maar zeker voldaan reed ik de donkere nacht in naar huis.

Re: Düsseldorf - Dolce Vita, Briedestrasse 44, Geri (uitstekend)

I was with Geri yesterday for about 1,5 hours.
    I guess most important things have been said already.
    I would like to add the following:
    She doens't kiss (anymore?), not at all with tongue and very little with her lips.
    She is more than friendly, she is kind.
    Be kind to her, you will receive more than you give.
    Most important. Rodeo with her is unbelievable.
    After 10 seconds I would have come if she had not swayed her body sideways!!!!
    But after little more than a minute I came, no way to fight it.
    If you have trouble coming, Geri is your perfect solution.

Commentaar

Aan het werk...
    X