Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anika (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anika (Hon)

Ik heb precies nog geen recensie gevonden van deze mooie slanke Hongaarse dame. Misschien mijn eigen schuld want het is voor mij de tweede keer dat ik met haar de kamer op ben gegaan en vorige keer geen recensie geschreven. Isabella dus... een slanke Hongaarse meid met met lang zwart haar, een piercing in haar lip en haar navel. Verder nog een tattoo van een paardenhoofd op haar schouder. Lieve mooie meid die zeer goed Engels spreekt, geen jagertje en haar tijd steekt in pre-sales. Zeer kleine tietjes die passen bij haar slanke figuurtje. GFE zeer goed en dat is wat ik verkies. Lekker tongzoenen (wel een rookgeurtje), zalig pijpen in 69 zodat ik haar fris poesje kon likken. Hurkend in cowgirl heeft ze me dan klaargereden. Daarna stelde ze nog een massage voor, maar dat is niet zo mijn ding. Ze vertelde nog dat ze vandaag haar eerste dag terug aan het werk was na haar vakantie en dat het tevens haar verjaardag was. Voor mij is Isabella iemand om toe te voegen aan het lijstje van mijn favorietjes.

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Isabella (Hon)

dinsdag 27.12 gekamert met Isabella (hongaarse) schoone precies zo als ik ze graag heb.
    Transposia ik moet je gelijk geven wat een leuke lieve meid. het uurtje was zalig en zeker voor herhaling.
    wel even w8ten tot 2017. ze viert oud/nieuw thuis in budapest en is dan weer in Sixsence.
    de massage heb ik wel als super ervaren, die kleine maar oohhh zo zalige handjes van haar weten wat ze doen
    Isabella köszönöm édesem

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Aneka

Deze jonge hongaarse ontmoet, ze houdt zich vooral stil achteraan in het kleine zitkamertje te wachten op een vis.
      Eigenlijk best wel leuk, aangezien je dan rustig kan klappen en je vragen stellen...nu moeilijk was dat niet, had haar zien staan, een fijn klein meisje, ... ik wenkte haar met een knipoogje en ik moest niet veel vragen, everything is possible baby, tja dan maar meteen de sleutel, jammer genoeg was het bloeiend heet in de kleinste kamer, dat ik haar op hoog tempo anaal moest vingeren om lekker in haar bekje te komen lol.
      Superleuke zoentjes...
      Ga haar volgende week eens anaal onderzoeken

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Aneka (Hon)

Kan samengevoegd met deze: http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post2075924
        Is dezelfde dame.
        Laatst gewijzigd door les gold; 02-05-17, 11:48. Reden: topics samengevoegd

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anika (Hon)

Anika/Aneka in GT is 100% zeker Isabella van SS/YY, heb haar in december 2016 leren kennen in SS, mee gekamerd in YY in januari 2017 en voor het eerst gezien in GT in februari. Voor mij absoluut geen herhaling. Leuke, vriendelijke dame, maar technisch ondermaats en op de kamer ontbrak de klik die er buiten de kamer wel was.

Het is niet de Anika van sexdo. Dit is namelijk een Duitse dame.
          Je moet de sexdo profielen van GT met een korreltje zout nemen. Staan een aantal dames op die al maanden niet meer werkzaam zijn in GT. Een voormalig favorietje van mij is een half jaar geleden gestopt, maar haar profiel staat er nog steeds op.

MOD; link naar de verkeerde Anika verwijderd.
          Laatst gewijzigd door les gold; 05-05-17, 00:07.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anika (Hon)

Ja dat gebeurt veel natuurlijk, vele dames komen enkel in de zomer terug en in de winter zijn ze weg, profiel moet daarom niet verwijderd worden, maar je hebt een punt, zo zijn de dames Natascha en Luana ook weer terug en deze verdwijnen dan weer in november, ....
            Laatst gewijzigd door les gold; 16-06-17, 00:55. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Anika was gisteren terug in GT, blijft echt een geweldige GFE dame, lekker tongzoenen en doen wat je wilt, echt super, tov trutten die mooi zijn en echt tegenvallen, hoop dat ze nog een tijdje blijft..

Commentaar

Vandaag terug met aneka gekamerd, aangezien mijn favorietjes er niet waren , flink meegevallen ,superzachte strelingen en zachte aanrakingen , ze heeft bijgeleerd en dus herhaling weer mogelijk

Commentaar

Ik kan de bovenstaande positieve reacties beamen. Ze kwam bij mij liggen in de kino. We hadden een leuk gesprek, waar ze echt haar tijd voor leek te nemen.

Iets later, op de kamer, begonnen we te tongzoenen, maar hoewel ze me leuk knuffelde, vond ik het kussen zelf nogal terughoudend. Maar dat was wel de enige tegenvaller. Ze likte namelijk mijn hele borst af voor ze me begon te pijpen, ze liet me overal aan haar lijf zitten (vingeren mocht niet), op haar tepeltjes zuigen, ik mocht haar naar hartenlust beffen en rimmen en talloze standjes...
                  Tijdens het neuken liet ze me lekker begaan maar was ze ook relatief passief, wat mij wel niet erg stoort. Ik vind het wel eens leuk om gewoon mijn gang te kunnen gaan met zo'n lekker fijn poppetje.

We hadden nog een nagesprekje, een afscheidszoentje en iets later lag ik alweer in de mooie tuin na te genieten.

Een heel leuk meisje is dit!

Commentaar

ps vingeren mag wel, als je bijbetaald...

Commentaar

Voor de boekhouding nog ff noteren , afgelopen maandag was het vrij kalm in GT dus maar een vertrouwd kamertje gemaakt met aneka ..

Commentaar

Aan het werk...
                      X