Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (Dts)

Naast alle erg professioneel ogende Oostblok dames (merendeels groot, blond en sexy) leek Duitse Tanya een stuk sympathieker en toen ze me lief en een beetje verlegen aankeek was ik verkocht. Ben naast haar gaan zitten op het tafeltje en heb kennis gemaakt. Ze reageerde leuk, en het was al gauw gezellig. Na een tijdje gevraagd wat ze wel en niet deed (op dat moment wilde ik vooral lekker zoenen, had geen zin in een onpersoonlijke afwerkbeurt). Alles behalve anaal en pijpen zonder tot het einde was mogelijk dus ik was helemaal in mijn nopjes.

Op de kamer bleek ze aardig en meegaand, pikte snel reacties op, en het voelde meteen lekker. Haar lijf was nog strakker en beter gevormd dan ik had gedacht, heerlijk!
    Omdat ik pijpen zonder had genomen ging het condoom er pas laat omheen, en al die tijd bleef ze heel alert, verloor hem niet uit het oog ;-). Of misschien vond ze hem erg mooi, dat is natuurlijk ook mogelijk ;-)). Maar het verstoorde het relekste karakter dat ik graag wil een beetje, vooral als ze op haar buik lag (dan bleef ze over haar schouder kijken, blijkbaar vervelende ervaringen gehad, dat hoor je vaker) dus de volgende keer gaat er gelijk een regenjasje omheen, dat neemt (tenminste de helft van…) de zorgen weg ;-).

Tanya is een klein juweeltje van ca 1m50, met een perfect figuurtje: korte maar stevige onderdanen die (onterecht) doen vermoeden dat ze actief sport, een strak lijf, lieve precies bijpassende tietjes en een verrukkelijk kontje. Een heerlijk lichaam om te strelen en masseren, vooral de benen en billen. Sluik bruin haar tot op de schouders en een min of meer ingebakken smile op het gezicht, in de bar een beetje krampachtig. Geen echte schoonheid maar zeker ook niks mis mee.
    Later op de avond hebben we het allemaal nog eens lekker over gedaan -- zie ook mijn algemene impressie bij PHG FAQ -- toen was het ijs gebroken en ging het nog veel relekster.

Ze wist me heerlijk op te winden, pijpt niet zo diep (klein mondje ;-), maar in combinatie met goed handwerk, zeker later op de avond, was het toch veel te lekker, ik moest haar stoppen om niet te vroeg mijn kruit te verschieten.
    Veel standjes gedaan, waarvan de lekkerste was waarbij ze me gehurkt met flinke slagen gek maakte. Perfect in controle, lange slagen, vast tempo.. klasse! Ook een heerlijk gezicht zo, weinig lichamen ogen in die houding nog perfect maar Tanya wel. Toen begreep ik opeens waar die kuitspieren vandaan kwamen!
    Ook hondjes was heerlijk. Ze is behoorlijk strak, dat was opvallend want ze heeft een dochtertje van 4! Nou dat was absoluut nergens aan te merken, strak als een beginnertje en een keihard buikje!

Overigens viel me beide keren op dat het condoom wel heel erg strak zat, viel vooral op bij het aandoen. Terwijl ik in mijn eigen ogen niet echt ruim bovengemiddeld geschapen ben. Zouden die Duitse pikkies dan toch…. ;-)?

Het werd de tweede keer echt een beetje gf6 , ze raakte helemaal knuffelig, en liet aan het eind merken dat ze iets toch wel erg lekker gevonden had bij de intieme verwennerij een kwartiertje eerder…. Ik had wel gemerkt dat ze even de controle over haar bewegingen kwijt was geweest maar had daar verder geen conclusies aan verbonden: de meeste dames faken aan de lopende band, en laten het zeker horen als je echt de jackpot raakt… Daarbij was het in een erg rare houding, zeker niet relekst voor haar. En ik had er niet eens op aan gestuurd. Maar dit was blijkbaar heel stilletjes gebeurd. Zo leer je telkens weer wat nieuws bij onze hobby! Maar dat moet ik nog eens goed over doen dus ;-)!
    De een beetje geforceerde smile van uit de bar aan het begin vande avond was trouwens helemaal weg, ze had nu een spontaan en open gezicht, en was een heerlijk zonnetje, ook om nog even mee te praten.

Kortom, Tanya is een echt aanradertje! Enige nadeel: ze is er meestal niet op vrijdag en zaterdag…

gisteren voor de 4e keer naar het PHG geweest. Een wat bedrukte sfeer; weinig dames en heren in witte jassen.
    Na lang wachten en twijfelen toch met Tanya naar een blokhut gegaan......
    zit nog na te genieten. Beste meid; lief, attent, niet het afraggen en weer naar buiten.

Komt mijn aantal op 4
    kleine anja,
    grote lena ( meisje met twee vlechten)
    en vorige week hoog blond, voor de eerste keer die dag , 29 jaar oud, niet echt mooi, maar wel heel lief. (dacht dat ze helena heet)

en nu maar even wachten op de volgende keer.
    groeten stiertje

Commentaar

De tweede keer bij PHG, ook de tweede keer met Tanja naar de kamer geweest. Dit kleine meisje is lief, een klein beetje verlegen maar op de kamer maakt zij alles goed. Tijdens het pijpen blijft ze je heel geil aankijken en stopt op het juiste moment om dan weer verder te gaan. Ze is vrij nauw maar wil niets liever DAN FLINK GENEUKT TE WORDEN. VOOR MIJ EEN LIEF KLEIN TOPPERTJE.

Commentaar

Tanja is zoals hierboven al uitgebreid beschreven een lief vlot klein ding. Ze oogt wat verlegen, komt ook in de bar e.o. zo over, maar een maal op de kamer begint het feest.
        Ze neemt zelf het iniatief en bedrijft het spel van de liefde met overgave.
        Kortom ik kwam heerlijk diep in haar klaar. Tanja heeft een plekje bij mij veroverd en zal me als klant zeker terugzien.

TB

Commentaar

was vandaag ook met tanja en kan al het hierboven geschrevene alleen maar bevestigen. Tanja is een onopvallende verschijning alhoewel ze een heel mooi lichaam heeft en op de kamer is ze een erg erotische lieverd.

Commentaar

Nadat dit kleine opdondertje me enige tijd geleden in de bar al enkele keren had aangesproken ( en ik haar even vaak wandelen had gestuurd ) was het deze keer Bredero himself die het vuur aan de lont stak en haar verzocht even een sleutel te gaan halen.

Ik heb daar geen spijt van gehad. Deze meid heeft een lekker strak lichaam, gaat rustig, lief en zelfverzekerd te werk. Haar stijl lag me wel.

Kortom geen absolute top maar een beter dan gemiddelde ervaring. Subtop zeg maar.

Commentaar

Bij het binnenkomen al heel snel Tanya gespot en om niet het risico te lopen dat ze weer weg zou zijn ben ik er maar meteen op afgestapt. Altijd leuk om met een oude bekende te beginnen, dan weetje dat het wel goed zit. En ze zag er weer verrukkelijk uit, die gespierde billen en benen, allemaal yammy yammy!

Het werd al snel vertrouwd en lekker, ze doet alles serieus en met toewijding, en heeft het vak erg goed onder de lekkere knietjes!
              Na een tijdje heerlijk relekst pijpen ging ze over op haar specialiteit: gehurkt mijn knots berijden ;-). Ondanks de prima herinneringen hieraan (die wel eens mooier willen worden dan de realiteit), was het toch weer lekkerder dan verwacht, met een prachtig uitzicht!
              Na het scala verschillende standjes (die ze goed aanvoelt, ze wisselt snel en gaat overal lekker in mee) lekker op zijn schildpadjes klaargekomen.

Ze is in het begin even een beetje stug maar blijkt dan telkens al gauw een klein juweeltje met een hartje van goud te zijn!
              Nog even kroelen en helemaal verkwikt kon ik op zoek naar mijn tweede target: de fameuze Katalin!

Commentaar

De jeugddroom van Mr. Goodbar om zo maar te zeggen - in levende lijve (het leuke is dat ze is geen jaar ouder is geworden !) - volgende keer.....
                Nu dus -
                ik kwam Tanja, brunette met wat rode strepen, staartje deze keer, vrijdagavond weer tegen samen met haar vriendin Eve - Tanja dus, wat een scheet - niet om haar lange benen, want zo lang zijn die niet - maar om haar lieve lachje, beetje verlegen, haar vriendelijke ogen.
                Het zijn reflecties naar je jeugdvriendinnetje..... :

Ach, Pokey heeft het allemaal al verteld. :-\

Ik ging met Tanja, Duits meisje, naar het nachtcafe, even gezellig babbelen met een drankje erbij, lieve kusjes. Schlusel dus! We gingen naar een blokhut buiten, best gezellig en spannend.
                Goed en wel binnen zat Goodbar met z'n ijsberenjas nog aan op de (vrij hoge) bedrand met Tanja in z'n armen. Ze is lang niet zo verlegen als je zou denken, al snel zakte ze naar beneden en zette ze de eerste orale variant in.
                Daar kon m'n jeugdvriendinnetje dus niet tegenop.....
                Jongens, wat een feest, kussen en vingeren, pijpen en beffen, trekken en 69en - vele varianten in cowgirl en het hele programma - terug naar het orale werk kwam kwam Goodbars bijdrage voor het nageslacht uiteindelijk over de kleine tietjes van Tanja terecht, oewowwww - :P
                Het was tijd voor strelen, vrijen en babbelen...., wat een heerlijk grietje.....
                En zo is een uurtje is gauw gevuld met Tanja - toen ik rond de klok van 9 uur aanstalten maakte te vertrekken wachtte ze mij al op en ik ging niet zonder afscheids knuffeltjes de deur uit. :-*

Zakenvrouwtje hoor, die Tanja....!

Over m'n jeugdvriendinnetje - welnu - geef mij Tanja maar, is een stuk beter - hoe ouder je wordt - hoe beter het leven.....! ;D
                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Toen ik gisteren weer bij mijn vriendinnen in Oedt op bezoek was kon het feest weer beginnen. Leuk gebabbeld met de meiden, wat ge-o.h.-ed met wat Nederlandse lotgenoten, wat gegeten en gedronken en mijn (moeilijke) keuze gemaakt.

Ik had vandaag mijn zinnen op Giovanna gezet, maar ze bleek er niet te zijn. Dus iets anders nieuws proberen of achter zo's lekker vertrouwd kontje kruipen.

Uiteindelijk ben ik weer aan de babbel geraakt met Tanya die me inmiddels van een sapje had voorzien. Samen met haar aan de bar nog wat nagepraat over onze gesprekjes van de vorige keren. Tot ze me ineens heeeeeeeeeeeel onschuldig aankijkt en vraagt of we samen misschien iets anders leuks kunnen gaan doen ;D Toen ik haar vroeg of dat een oneerbaar voorstel was zei ze vriendelijk lachend "Ja". De schat :P

Zo vertrokken we dus naar de kamer waar het meiske liet merken niet alleen Duits te kennen, maar ook veel van Frans (zc) te weten ;D Na een groot deel van de Kama Sutra doorgenomen te hebben en de naschokken weggeebt waren hebben we nog wat nagekletst, gemasseerd, gelachen en nog veel meer. Dit was echte GF6 met hoofdletters!

Later in de bar hebben we nog een tijdje samen lol gehad, waarna ik met lood in de schoenen weer naar huis moest. Helaas mijn 8 uur PHG zat er weer op en ik moest er de volgende ochtend weer vroeg uit.

Tanya is een lekker ding en zoals ook ik vandaag weer gemerkt heb: ze is niet van suiker en houdt van een stevig robbertje echte seks. Laat je dus niet van de wijs brengen door dit onschuldig ogende kleine opdondertje, ze is een beest in bed!

Caligula 8)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
                    Tanya is een lekker ding en zoals ook ik vandaag weer gemerkt heb: ze is niet van suiker en houdt van een stevig robbertje echte seks. Laat je dus niet van de wijs brengen door dit onschuldig ogende kleine opdondertje, ze is een beest in bed!

Caligula 8)
                    Voor al diegenen die haar gemist hebben - Tanya is weer terug! Ze heeft een paar maandjes Urlaub gemacht maar is gisteren (15 augustus) weer begonnen.

Na eerst wat geijsbeerd te hebben tussen betrekkelijk weinig andere ijsberen en na een hapje en een drankje heb ik even lekker op het terras met Tanya zitten babbelen. Ze kijkt je daarbij zo lief en onschuldig aan; het is bijna niet mogelijk daaraan weerstand te bieden. Na een tijdje hebben we ons kampement maar opgeslagen in hutje 23 waar we ons ruim een uur vermaakt hebben. Samen hebben we mijn hobby uitgebreid doorgenomen: masseren v.v., pijpen, beffen, kussen en nog veel meer. Zo nu en dan onderbroken door gelach. Het blijft een vrolijk ding die Tanya.

Caligula 8)

Commentaar

Tijdens omkleden had Mr. Goodbar de kleine Tanya al te pakken - bij haar lekkere reetje wel te verstaan. Ze had een goud/zwart panter broekje en een bijpassend panterlijfje - daar mankeerde weer niets aan.
                      Wat later in de bar werd zij juist voor mijn neus weggekaapt - even geduld dan maar - ik was vastbesloten ;D ;D
                      Tanya was een van de weinige Duitse meisjes aanwezig in Happy Garden - na een gezellig onderonsje waarbij Tanya vast begon met mij te beklimmen gingen we naar kamer 4, helemaal beneden daarachter in een hoekje - hoe spannend was dat ! 8) 8)
                      Tanya's mimiek is onnavolgbaar - wat een scheet - noem het een Girl Friend Experience - absoluut. Ze is gewoon vreselijk lief, en alles mag. Kussen (Deep French Kissing) is een continue proces ...
                      Veel is al gezegd, ik las laatst hoe een dame moet pijpen - nou Tanya kan het - oogcontact , vanuit alle hoeken, ze masseert je eikel tot je grommend tegen de muur op kruipt, afgewisseld door beffen, 69 - uiteindelijk had Tanya me zo te pakken dat ik het liet gebeuren, wwwooowwwww
                      Al stoeiend en kreunend het uur (het was ruimschoots een uur) volgemaakt tot een tweede climax :P :P
                      enfin - eigenlijk had Mr. Goodbar het toen wel gehad voor de goede zondag.
                      Er zijn niet zo veel Duitse meisjes in PHG - maar die er zijn behoren tot de top.

Tanya kneep met haar kleine handjes eens lekker in Mr. Goodbar's wangen "du bist ein freches Hollaenderchen" zei ze - wat een scheet ....., ongelooflijk :-* :-* :-*

Commentaar

Heb met Tanya 'n absolute topervaring beleefd. Want voor 'n dame die Hollandmale 3x in 'n uur 'n hoogtepunt bezorgt, is die kwalificatie volledig op z'n plaats !

Alles is absolute top met Tanya; van passioneel tongzoenen, via stevig doch gevoelig neuken, tot aan heerlijk nat, diep en geil pijpen inclusief FT. Dat alles vergezeld van 'n portie girlfriend-experience van heb-ik-me-jou-daar, waarbij Tanya niet schroomt je zo vaak te laten klaarkomen als fysiek maar mogelijk is. Nog nooit meegemaakt in 1 enkele sessie !

Zittend op de rand van het bed begonnen, waarbij Tanya me op haar knietjes lekker stijf zoog. Daarna op bed verder in 69 met 'n perfecte close-up van haar natte draaiende grotje boven me. Vervolgens 'n lekker langzame blowjob, met Tanya's neusje frequent tegen m'n buik gedrukt, pfwhoeh : !

Daarna in cowgirl en doggy geneukt; dat Tanya met haar kleine lichaampje en nauwe grotje toch zo stevig gepakt wil worden. Ze kan het goed hebben en meer dan dat, Tanya liet ook zichzelf bepaald niet onbetuigd. Wat Hollandmale lang zal bijblijven zijn haar heftige tongzoenen, in doggy liggend op haar. Dat kan ook alleen maar met 'n klein meisje zoals Tanya, waarbij tongzoenen in doggy mogelijk is :.

Heb al vaker gezegd dat neuken-met-rubbertje niet Hollandmale's ding is: hij laat dat dan ook meestal achterwege. Dat wil zeggen, tot de sessie met Tanya kwam. Voelde in doggy al snel iets lekkers opkomen; daarom gestopt en Tanya gevraagd oraal aan te leggen. Resultaat: op 'n half uur heerlijk leeggezogen, waarna Hollandmale tien minuten later 'n tweede keer Tanya's mondje mocht vullen. Tja, zo blijkt maar weer: als 'n dame echt goed is, herstel je werkelijk pijlsnel ;D.

Zo snel, dat we besloten om het uur nogmaals liggend in doggy vol te maken. Hetzelfde ritueel als in het begin van de sessie, met dien verstande dat Hollandmale's passie nu de vrije loop kreeg. Mocht diep in Tanya's supernauwe grotje m'n rubbertje heerlijk volspuiten, onder het genot van enkele hele lange natte tongzoenen. Een geweldig einde aan 'n topervaring met 'n heel lief en geil meisje :.

Afsluitend hebben we nog lekker gedouchet in de herenkleedkamer, waarbij we mekaar nog 'ns flink hebben ingezeept. En als je dan ondertussen alweer enkele warme tongzoenen krijgt, tja, dan sta je dus binnen de kortste keren letterlijk voor paal ;D.

Tanya is me later op de avond nog koffie komen brengen en kwam me tegen enen welterusten kussen. Je zou werkelijk willen dat alle dames in GT zo zorgzaam voor je zijn. Ook -of beter: juist- om die reden is Tanya echt 'n klassemeid !

Commentaar

Op donderdag 5 januari voor het eerst naar GoldenTime gereden. Voor de gezelligheid samen met Lalande die er ook voor het eerst naar toe ging. (Voor het goede begrip - voor het eerst in 2005 natuurlijk, want ons vorige bezoek aan GT was op 28 december 2004 )

Wat deze keer opviel was dat er betrekkelijk weinig dames waren en vrij veel ijsberen. Maar een deel van de dames behoorden tot de toppertjes, dus dat zou wel goed komen. In de loop van de middag gesproken en een hoop onzin uitgekraamd met o.a. MiniME, Benny75, Boeddah en zijn vriend D alsook enkele andere forumleden waarvan mij even hun nickname is ontgaan. We hebben in ieder geval ontzettend veel lol gehad! Na het eten (wat vandaag redelijk goed was: aardappelpuree, rode kool met rollade) was daar ineens mijn groot - klein vriendinneke. Zij loopt als een rode draad door mijn Duitsland leven, altijd vrolijk en dartel. Ik heb het natuurlijk over Tanya :-* In de hal kwam ze nog even lekker tegen mij aanleunen en toen was ik (alweer) verkocht. We zijn maar even op een van de bankjes gaan zitten en hebben wat zitten kletsen - deze keer zonder interventie van MiniME en trawanten ;D Maar heel lang duurde het niet en ik heb maar gevraagd om een sleutel te gaan halen want ik was best hongerig geworden door haar aanwezigheid.
                          Op de kamer hebben we voor een uur afgesproken, dus zou je denken dat we een uur lang flink hebben liggen rollebollen. Maar nee hoor, we hebben het eerste half uur samen liggen huilen (van het lachen dan) om daarna toch maar van elkaar te gaan genieten. Ik vertel daar nooit veel over omdat het belevingsmomenten zijn die voor iedereen anders kunnen zijn. Maar onze/mijn Tanya is een klasse apart, super!
                          Het leuke van Tanya is ook dat ze donders goed weet dat ik gevarieerd moet eten maar dat wat lekker is zo nu en dan opnieuw geproefd moet worden ;D Ondanks dat komt ze me iedere keer spontaan en vrolijk begroeten hetgeen in enorm in haar waardeer!

Caligula 8)

Commentaar

De dag begonnen met een dame op mijn verlanglijstje: 'kleine' Tanya, die normaliter Golden Time verrijkt door topless ;D rond te lopen. Ik had haar een vorige keer al af moeten wimpelen omdat ik het te druk had, och, die luxeproblemen ook altijd. Nu liepen we elkaar tegen het lijf bij de kleedkamer (geen wonder, want mevrouw jaagt actief) en had ik wel tijd en zin. Dat werd dus een lekker begin van de dag (die toen al halverwege was, maar dan moet GT ook maar eerder open gaan). Prima prijs/kwaliteitsverhouding !

Commentaar

Had woensdagavond, na Olga, ook het genoegen met de kleine Tanya. Ze is heel erg lief. Ik vind haar nu niet de knapste, maar een vriendelijke dame, die iets minder mooi is, boven een schone met een "narrige" houding.
                              Tanya is klasse!

Commentaar

Oeff, ik had kleine Tanya nog niet gepost - een van m'n favotjes die nog altijd te vinden is - ze werkt tegenwoordig alleen vanaf 6 uur nm op wisselende dagen.
                                Eigenlijk had ik mijn tax wel gehad (afgelopen woensdag) met twee beurten en nog een paar centjes te goed, maar wat doe je als je dat kleine ding tegen het bevallige lijf loopt en je houd dat lekkere reetje vast .... uiteindelijk is ze je vriendinnetje .... leuk pakje had ze weer aan "Ja , man muss ab und zu neue Klawatten kaufen ...." , aldus Tanya ....

Ik weet niet meer wat we gedaan hebben , wat een lekker lief ding , het begon en eindigde met een blase beurt die zijn weerga niet kende :P :P :P
                                een FT x 100 om zo maar te zeggen , en een 10 had ik al gegeven .....

Tschuss Tanya ..... :-*

Commentaar

Na eerder op de avond met Celina op de kamer te zijn geweest, een tijdje rond lopen ijsberen en hier en daar wat geklets het was niet erg druk komt zeker door het voetbal.
                                  Wat te drinken gehaald en toen dat een heel lief en onschuldig? uitziend meisje die me lachend aankeek en vroeg of ik wat plezier wilde maken, nou daar had koosje wel zin in, en ze kwam bij me op de bank zitten en stelde zich voor als Tanya, ik denk zo ongeveer de kleinste van de klas die ik daar tegen ben gekomen na wat geklets naar de kamer gegaan, en toen, ja ja kwam het ware duiveltje naar boven. Ze begon heerlijk aan het kopje te sabbelen en wel op een manier als of ze hem op wide eten ;D, na haar uitgebreid gebeft te hebben met de indruk dat dit haar niet helemaal onberoerd liet, moest het CD`pje erom en werd er een heuse kamasutra act opgevoerd, in een woord dit is een absolute TOPPER , ook na afloop was het niet gelijk van wegwezen maar hebben we heerlijk liggen babbelen en mekaar een beetje liggen plagen, en zie kleine Koosje stak de kop alweer op en zijn we verder gegaan daar waar we waren gebleven, over dit meisje kan je maar een ding zeggen, HIER DOEN WE HET VOOR EN WERKEN ONS IN HET ZWEET 8)
                                  Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Vrijdag 10 juni mijn eerste bezoek aan GT gebracht. (Ervaring zie geouwezwam) .
                                    Na eerst een tijdje aan de bar gezeten te hebben, zag ik een leuke, knappe dame aan de rand van de bar zitten. Na wat kijken en lachen over en weer ben ik op haar afgestapt. Ik weet niet hoe ze het wist, maar ze had meteen door dat ik hier nieuw was. Na een kort praatje vroeg ik om een rondleiding door GT.
                                    Omdat ik het in de bar nog wel wat eng vond, heb ik haar maar meteen een sleutel laten halen.

Wat ik op de kamer kon verwachten wist ik niet dus heb ik me maar laten leiden. En dit kon ze wel. Eerst rustig zoenen en op bed een beetje strelen.
                                    Ze vroeg vervolgens wat ik wilde. :-\\\\\\\\\\\\\\\\ Ik stond met mijn mond vol tanden. Na wat gehakkel in mijn duits, maar duidelijk gemaakt dat ik gewoon wilde, met evt FT.

Vervolgens begon ze aan een pijpbeurt, zo goed kon gewoon niet bestaan. Weinig handwerk, rustig tempo en soms lekkere diepe halen. Ik moest gewoon opletten niet al meteen klaar te komen.

We vervolgde mijn/ons avontuur in doggy style. Mijn favoriete standje. Oh wat was dit goed. Ik kan gewoon niet beschrijven hoe goed dit voelde. Helaas duurde dit niet lang want ik stond op het punt mijn eerste zaad in GT te verliezen.
                                    Dus gestopt en met de mond verder. Het duurde niet lang of ik kwam heerlijk in haar mond klaar. Mijn eerste keer ooit, en ik wist vanaf dat moment dat ik nooit meer anders wilde. ;D

Met een big smile op mijn gezicht hebben we nog een behoorlijk tijdje nagekletst.

Ik ben niet meteen voor de knapste dame van de klas gevallen, maar heb hiermee wel een top ervaring meegehad. GFE, mischien?

Commentaar

Na enkele inspanningen deze dag zie eerdere recencie`s :P, kwam ik mijn absolute nummer1 tegen te weten Tanya, klein van stuk groot in daden.
                                      Ook nu weer heb ik mogen genieten van dit vrouwtje die je het gevoel geeft of ze er alleen voor jou is, zo lief en soms ook zo teder maar een echte wilde in bed.
                                      Ik zou er een pagina aan kunnen wijden maar gaat dat zelf maar onderzoeken. ;D ;D ;D
                                      Tanya tot snel maar weer, je kan geen 11 geven,toch
                                      Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Gisteren in Goldentime - het was een superdag. Ik had besloten van de zon te genieten en mijn kruid niet te snel te verschieten - dat loonde de moeite. Na het eten kwam kleine Tanya tevoorschijn en het duurde niet lang of ze was van mij.

Een supersessie waarbij ze mij langdurig tegen het hoogtepunt hield en ik diverse keren moest afkloppen. Op gegeven moment lagen we in 69, ik boven , terwijl ze mij stevig onder handen nam liet ik precies die ene dikke (avond) zonnestraal die binnen kwam precies in haar muschi schijnen, daar hebben we later dikke pret om gehad. De dag kon niet meer stuk :P :-* :P :-*

Commentaar

Gisteren voor het eerst in GT geweest, en 's avonds met een "lief meisje" een hut opgezocht.
                                          Hoewel ik eigenlijk meer van lang hou vond ik haar er veel relaxter uitzien dan haar vrije collega's.
                                          Daar ik niet zo van het recht toe rechtaan werk hou heb ik haar gevraagd of ze niet eens voor een spelletje in was.
                                          Ondanks dat ze dit nog niet eerder had gedaan zag je gewoon aan haar inzet dat ze er alles aan doet om je te plezieren.
                                          Zeker een aanrader!

NM. Om de anderen maar gelijk voor te zijn:
                                          Je maakt ons erg nieuwgierig. Spelletje? Vertel!!! (L)