Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Vanessa (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Vanessa (Roe)

Ik kwam in gesprek met een nieuwe meid die net een half uurtje binnen was. Even ervoor had ik haar al voorbij zien lopen en ik vond het er wel leuk uitzien. Dus stond ik even om me heen te kijken bleek ze gewoon naast me te zitten. Het werd een leuk gesprek, sinds een paar dagen in GT en hiervoor in Oceans.

We moesten even op een sleutel wachten maar die tijd konden we makkelijk doden zonder dode momenten. Eenmaal in de kamer bleef het gezellig en de sex die was goed. Eerst lekker knuffelen waarna ze effectief aan de zwans zoog, ketse dat gebeurde in 3 standen wat uiteraard zorgde voor de wel bekende ketszwansexplosie.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Vanessa (Roe)

Doet trio met Luana, leuke tijd met deze twee, kostprijs trio met lesbische show 150 eu half uur, tja en ze verwisselen steeds de cd als je wisselt, tja wel hygienische meisjes

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Vanessa (Roe)

Haar naam in LR is Bella.

Tnx, aangepast. Dp.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 22-02-17, 14:47.

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Is terug in GT, vooralsnog als Vanesa omdat er nog een Vanessa is.

Ketserr,
        GT icon.

Commentaar

Als dat Bella met het spleetje tussen haar tanden is was ze gisteren,zondag dus gewoon in LR

Commentaar

Vanessa, een zeer slank klein fijn lolita, kwam rond 17 uur binnengewandeld, ze zou hier pas enkele dagen zijn... zeer lang krullend blond haar, maar zeker niet aankomen lol, stond bij Natalia te babbelen en kwam in mijn oogzicht, effe oogjes knippen en kwam in de lounge zitten, kort besproken, what is not possible lol, and she says, everything, alleez kzal maar geloven zekers...
            Eenmaal op de kamer, ging ze al terug buiten, no condoms with me ...pfff tijdverlies ..?? dan op de kamer, kleinste kamertje, niks meer over, zegt ze tegen mij , we gonna have a perfect hour, ... hour, ik zeg starters, neem ik altijd voor half uurtje,... verder knuffelen, kleine tip tongzoentjes, kleine tietjes ... 69 en aangezien alles zou mogen, vingertje richting ..., maar werd weggeduwd bij beide gaatjes, what the fuck, mijn zin was al rap over en besloot over te gaan in doggy om half uurtje af te sluiten, fijn vaarwel, maar geen herhaling, jammer heeft zeer mooi fijn figuurtje

Commentaar

Dan heb je een ander voor je want ze was zondag ook in GT.

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Van dit kleine opdondertje is al een topic, terug in GT dus.
                https://www.hookers.nl/forum/saunacl...vanessa-gt-roe

Ketserr,
                GT icon.

Commentaar

Thx, @ Mod, mss dan maar samenvoegen

Commentaar

Alhoewel er iets niet klopt, ze heeft wss al in GT gewerkt, en ik heb ooit een trio met Luana gedaan, maar dat was niet met deze Vanessa, heel zeker van dus ...??

Commentaar

Die trio is dan met Vanessa uit Litouwen geweest. Luana is overigens ook terug.

Ketserr,
                      GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
                      X