Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill (Dts)

Vrijdag 27 april geen zin om te gaan werken, maar wel om naat GT te gaan.
    Was er al om 11.30 uur. Twee keer Spass gehad. Eerst met Naomi die in GT
    welbekend is, en later met Gill. Over Gill is nog niets bericht. Gill is een Duitse,
    +/- 34 jaar schat ik met een karaktergezichtje. Wat een ontdekking! Ik heb bijna een half uur lang haar lekkere Muschi gelikt. Daarna haar van achteren gebumst. Van beide activiteiten scheen ze zeer te genieten. (Ze vertelde me dat ze niet in eerste instantie voor het geld naar GT kwam, maar voor de sex.) Daarna heb ik mogen genieten van een heerlijke optisch geile FT. Ze staat daarmee op mijn favorietenlijst nu. Volgende keer weer FT en dingen waar ik deze keer niet aan toegekomen ben.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill 4 (Duitse, blond) (uitstekend)

Ja als eerste gisteren had ik, terwijl GT volstroomde met meiden, Jill al zien staan, mooi koppie met blond haar en niet al te groot, ik 1,65.
    Strelen vondt ze al fijn maar het werd veel leuker. Ze ging, na wat knuffelen en zoenen, maar eens op zoek naar wat ik had meegebracht en of ze kan pijpen ook hier was deeptroat geen probleem en het lijkt of die meiden allemaal een bijscholing hebben gehad of had ik gewoon geluk ??? Ze heeft inderdaad siliconen borsten , dat is lelijk gedaan je ziet flinke littekens maar dat terzijde. Ze ziet er goed verzorgd uit en vondt ik mijn befbeurt maar moest onderbreken net zoals ik haar pijpbeurt had gedaan. Ze wilde n.l. nog even wachten met klaarkomen, na nog flink wat pijpwerk heb ik haar verder gebeft en ze kwam nogal ruidluchtig klaar. Toen maar eens doggystyle , ook haar favoriet, lekker afgemaakt. Daarna heb ik haar een lekkere massage gegeven en dat vondt ze SUPER. Erg hoog herhalingsgevaar wat mij betreft, een lekker ding.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill 4 (Duitse, blond) (uitstekend)

Bij mijn bezoek begin oktober was ze er ook.
      Tot mijn grote tevredenheid heb ik toen ook van haar diensten gebruik gemaakt.
      Ze vertelde me overgens ook dat ze 's morgens vroeg nog een gewone job heeft (halftime)...

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill 4 (Duitse, blond)

Weet iemand of Jill uit Koln (blond haar, cup D denk ik) nog ergens werkzaam is?
        Nu weet ik niet of hetzelfde betreft. Ik heb een zekere Jill eerder getroffen in Six. Heerlijke meid
        en dacht dat ze 24 jaar was. Wil haar graag bezoeken....Wie weet het?

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jill 4 (Duitse, blond)

Jill was always one of my favorites in the afternoon..

Unfortunately, she is long gone....

Best Regards

Smuler

Commentaar

Aan het werk...
          X