Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Rachel (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Rachel (Dts)

Met dat mooie weer maar weer eens naar GT gereden. Nog niet te druk. Rustig rondgekeken en alle "versiersters" afgewimpeld.Er zat een rustig leisje aan de bar. Zag er leuk uit,setje vol met dat waar mannen naar kijken.
    Contact gemaakt. Blee Duitse. Toen had ik de eerdere waarschuwing van een mede-wanfelaar ter harte moeten nemen. neem nooiy een Duitse,zei hij. het zijn luie donders.Pak een Poolse, die weten hoe het moet.
    Noi ik ging toch maar voor die Duitse Rachel.
    Praten ging moiizaam. Ze zei dat ze niet wist v-waarover ze wilde praten. Zwijgzame toestand dus.
    Ik dan maar gevraagd: Kusst du auch? Ja, zei ze maar alleen op de kamer en knuffelen en noiken, zoals die duitse meiden daar zeggen.
    Nou dan maar naar de kamer.
    Die grote direct bij de ingang met die spiegels.
    Ze deed haar setje uit. Veel tattoo's. Te veel naar mijn smaak.
    Meteen ging ze liggen. Voor de spiegel, ze vindt zichzelf erg mooi, geloof ik.
    Nou dan maar eerst kussen. nou mooi niet dus, daar bakte ze niks van, echt tegen haar zin duidelijk.
    Ze ging liggen, greep haar eigen borsten vast en begon meteen te kreunen als of ze klaar kwam. Faker kan niet.
    Ze pijpte zonder enig gevoel, was duidelijkbezig met snel geld verdienen. Dan maar even beffen,maar de geur stond me tegen.
    Nou, de echte lust vergaat je dan wel.
    Tenslotte maar zelf gedaan tussen haar borsten. Dat mocht wel dus, maar het was meteen het einde voor haar.
    Binnen het halfuur zat ik alweer in de jacuzzi.
    Eezn afknapper vond ik het. Ik raad haar niet aan.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 28-03-10, 11:53.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Rachel (Duitse, bruin haar) (voldoende)

Ik ben donderdag ook met deze meid op de kamer geweest en ik had niks te klagen. Eerst begon ze met PZC, daarna hebben we geneukt en als laatst trok ze mij af met olie waarbij ik over haar gezicht mocht spuiten.

Beffen of tongzoenen heb ik niet gedaan, dat doe ik nooit in GT omdat bijna al die vrouwen FT en ik geen behoefte heb om met mijn tong in het zaad van een andere vent te roeren.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Rachel (Duitse, bruin haar) (voldoende)

ja hoor was afgelopen donderdag nog aanwezig.heb haar ook eens de opdracht gegeven een nieuw type raket te testen maar ook bij mij was de lancering niet zo n succes.er lopen nog vele leukere geheim agentes rond james.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Rachel (Dts)

Rachel was gister weer van de partij.
        The only things that counts in life are;
        fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
        GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
        X