Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Ella ex Chantal (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Ella ex Chantal (Roe)

Hallo,

Toen ik met Envert aan de bar stond te praten had ik dus het Franse/Roemeense cente bakkie op het oog wat een wederzijds oogcontact opleverde. Waarom weet ik niet maar ze viel me ineens op terwijl ik me nu herinner dat ik afgelopen zomer naast haar heb gelegen op een bedje genietend van het mooie weer. Ze zat op een kruk net naast de krukken van de Roemeense hoek waarna ze vertrok naar de speelautomaat naast de bar en ook nu hielden wij elkaar in de gaten. Ze deed me ook denken aan Bulgaarse Stella uit de Geleenstraat die zit natuurlijk dichterbij maar die zoend niet en pijp niet zonder dus is de keus snel gemaakt en word het Chantal in het Duitse kets oord waar we de reis op de koop toe nemen net als alle andere dames.

Ik denk dat het inmiddels 21uur geweest was en ik bij de bar sta en om me heen stond te kijken en achter mij waren een paar krukken vrij totdat ik werd geroepen door Chantal met me nickname. Ze kwam aangelopen en bleek op de kruk achter me te zitten. Ze gaat zitten en trekt mij naar haar toe en we maken een praatje en uiteraard kwam daar de sloesol vraag. Dat vond ik goed maar zei dat niet direct en ik lulde er wat omheen en speelde wat met haar borsten en zij was ook al bezig mij te betasten en trok me nog verder naar haar toe om me te zoenen. Haar hand glee naar beneden en kroop onder me badjas en ze voelde de ketszwans en toen schrok ze, keek er naar en gebaarde met haar handen hoe groot hij zou worden. Ondanks dit wilde ze toch met me naar de kamer maar er was een wachttijd dus stelde ze voor om het in de kino te doen waarop ik zei dat we het ook buiten konden want daar is het koud en word de ketszwans niet zo groot. Ze kwam niet meer bij. We besloten naar de kino te gaan waar het behoorlijk druk was en ik zei dat we ook in het restaurant, de tent buiten, konden gaan ketse en dat vond ze en goed idee. Daar aangekomen waren we de enige maar ze had hem nog niet in de mond of de eerste pottekijkers kwamen al aangelopen waaronder ook een paar dames.

Ik zit lekker onderuit op de bank en zij gaat op haar knieen op de grond met een laken over haar schouders en ik hield me badjas aan want het was qua temperatuur zwaar onder de maat want de kachels waren uitgezet. Ze begint aan de ketszwans te kluiven wat direct het juiste effect had ondertussen kwam theke Maggie ook de tent in lopen maar die was al snel weg maar ze glimlachte nog naar me. Ik trok Chantal op me schoot en we begonnen lekker te zoenen waarna ze vroeg of ik haar wilde ketse maar ik zei; je bent toch Frans dan moet je die specialiteit maar tonen en ze ging weer kluiven. Oh wat lekker. Ze stopte want ze wilde geketst worden en kwam weer op me schoot zitten en pakte een rode condoom waarop ik zeg die gaat roze worden en weer kwam ze niet meer bij. Ze deed dat condoom om en klom op de ketszwans en ging daar een partij op zitten rije wat een ketszwansexplosie zou kennen opleveren maar ik kon me inhouden en trek het laken helemaal over ons heen en zeg; nu ken niemand zien wie wij zijn. Ik trek het laken bij de billen omhoog en zeg; alleen dit kennen ze zien. Ze verklaarde me voor gek, lag in een deuk van de lach en trok gelijk het laken weer omlaag. Dit ging nog even zo door tot ze van positie wilde veranderen. Ze ging op haar rug leggen en ik begin haar te ketse in een hoog tempo want het was echt koud daar maar langzaam aan onder me badjas werd het toch warm, ik vouwde haar dubbel en we ketste flink door tot en met de ketszwansexplosie wat de derde maar ook de beste was van zaterdag. Toen dit gebeurde kreunde ze zelf ook behoorlijk en toen ik klaar was met na ketse zegt ze tegen me dat ze is klaargekomen.
    Eet smakelijk de volgende keer.

Het was een dolle boel met haar en zeer geslaagd zowel zij als in die tent. Later op de avond zit ze weer op haar kruk toen ik langsliep en me weer riep. Ik er naartoe en dat werd weer knuffelen maar ze wilde nog een keer en ik dacht dat gaat ook gebeuren maar niet vandaag, een volgende keer zeker.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Chantal (Roe)

Vreemd eigenlijk dat er maar 1 recensie over Chantal is want ik heb haar toch vaak gezien in Golden Time en had ze in mijn ogen toch aardig wat werk.

Zo had ze ook een keer werk aan mij. Ik vond wel dat dat ze een grote brutale mond had maar dacht ach laat ik haar eens een keer nemen.

Er was eigenlijk niks mee al viel het zoenen wat tegen omdat ze alleen kusjes gaf. Over haar lichaam is met geen mogelijkheid over te klagen want die is mooi slank met prachtige siliconen borsten. Ze vertelde mij Frans te zijn, haar franse kunsten waren ok net als het neuken.

Ik heb Chantal al een hele tijd niet meer gezien.
    Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Chantal (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door AntonioDePachas Bekijk bericht

Ik heb Chantal al een hele tijd niet meer gezien.
      Als je haar wilt zien dan zal je naar Yin Yang moeten.

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Chantal (Roe)

Ik heb nog het laatst met deze mooie blonde chantal gekamerd een heel lieve meid met een mooi gezicht borsten kont alles is gewoon top aan deze meid het pijpen doet ze heel lekker en dat weet ze zelf ook en doet het met vol zelf vertrouwen. Het sex was ook prima maar omdat het mijn eerste kamergang was van de dag heb ik niet lang kunnen genieten van de sex maar ik ga zeker nog kameren met deze mooie blonde chantal.

Commentaar

Sinds deze week terug in het kets oord.

Ketserr,
          GT icon.

Commentaar

Ben haar gelijk op gaan zoeken! Ze heet nu Ella.

Tnx. Omgedoopt. Dp.
            Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-09-18, 13:47.
            Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

Aan het werk...
            X