Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Criss (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Criss (Roe)

Ik kon het niet laten om na het aanschouwen van dit goddelijk lichaam haar snel een sleutel te laten halen.

Tijdens het zoeken van een eet plaats wenkte ze me dat er aan haar tafel nog plaats over was.
    Ik bedankte haar en schoof aan.
    Tijdens het eten zag ik dat zij een heel mooie uitstraling had en vertelde haar dat ze mooie ogen had.
    Ze bedankte me en vroeg of ik wat wou drinken,ik antwoorde graag een cola.
    Ze liep aan en ik schrok gewoon van het super mooie lichaam wat schuddend de trap af ging buiten naar de nachtbar.

Toen ze terug kwam prooste ik met haar en zij ging in gesprek met vriendinnen.
    Ik ging bij een paar bekende zitten maar ik bleef haar figuur volgen.
    De vrienden van me zagen dat ik helemaal kapot van dit lichaam was en ik raakte niet uitgepraat.

Na enkele minuten ging ik naar haar toe en vroeg even binnen op de bank plaats te nemen.
    Ze rook echt lekker vrouwlijk en haar borsten waren ook te mooi om niet aan te raken.

Ik vroeg haar een sleutel te halen van kamer 17 of 15 (vol spiegels)

Ze kwam terug met nr 15 en vroeg waarom speciaal deze ik vertelde dat ik har dan aan alle kanten van de kamer steeds terug zag.
    Ze lachte en ging me voor.
    Op de kamer boog ze zich voorover om het laken op het bed te leggen en ik kuste haar billen en liet mijn tong tussen haar bilnaad tegen haar schaamlippen spelen.
    Ik deed haar slip uit en kuste en likte haar tot ze op het bed viel waarop ik haar benen uit elkaar deed en een kussen er onder stopte.
    Na enkele minuten liephet vocht uuit haar poes en draaide zij zich snel om.
    Ik kreeg een PZC en na nog een bef partij deed ze me berijden met haar borsten voor mijn ogen.Na dit standje heb ik haar in een doggy houding genoemen en ook nog staand op bed tegen de spiegel aan.
    Oh wat was ik geil en deed deze dame zijn best.
    Om het af te ronden heb ik haar zijdelings van achteren gepenetreerd met mijn paal in haar poes en zij met haar vingers haar clitoris bewerken.
    Ik kwam heel fanatiek spuitend klaar en het condoom was vol van sperma.
    Na samen een douche terug naar de bar en samen wat gedronken.

Super ervaring en na 2 dagen weer speciaal terug gegaan voor haar wat nog heftiger was en de muren bol stonden van spanning.

Door de te hoge temperatuur liep het zweet van onze lichamen maar ook dit was geil.

Ook nog een trio met haar en haar vriendin gedaan op het laatst van deze avond dit schtijf ik later.

zie haar foto,s op de site van PHG

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Andrea (uitstekend)

Gisterenmidag weer even naar haar terug gegaan.
    Ze liep in pantykouzen en een geel setje rond we hebben weer samen op kamer 8 heftige sex ondergaan.
    Ja deze meid zou miss Roemenie kunnen zijn echt een playboy model.
    Daarna wisselde ze zich af met een blauw,oranje en een rood gekleurde bikini rond.
    Ik ben op de avond nog even naar Vila Vertigo gereden en heb dar ook nog eveneen meisje genomen.
    Super middag en avond.

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Criss (Roe)

Hallo,

Sinds drie weken werkt deze Roemeense in GT en direct viel ze mij op door haar mooie figuur dat uiteraard binnen de ketsnorm valt en was dus direct een kets optie. Toen ik gister opzoek ging voor een derde ronde ging ze rond 22uur bezet om vervolgens pas om 23.30 weer vrij te komen maar zittend aan de bar en aandacht van de andere dames kwam ik die tijd wel door. Ze had vorige week al door dat ik haar op het oog had want ze begon haar tong al uit te steken naar me als me zag. Ze loopt langs me naar de gok automaat en steekt weer haar tong uit. Terwijl ze zit te gokken loop ik erheen en begin met de toepasselijke vraag of ze aan het winnen is en of we dan samen van de winst naar een zonnig eiland gaan. Van het een komt het ander dus ook hier een sloesol. Ze komt terug en we moesten 10 minuten wachten. Ze speelt nog even verder en grijpt naar de ketszwans en vraagt; what the fuck you have here? Dus ik denk oh jee daar gaan we weer want ze zei gelijk dat ze niet met me ken ketse dus kon ik weer gaan lullen als brugman zodat ze toch wel met me wilde ketse.

Ze heeft lang stijl zwart haar, een piers boven haar kin, een prachtig slank en gebruind lichaam, heeft meestal grote gouden oorbelringen in, een gezicht met een ****ige uitstraling en was gekleed in een rode bikini. We lopen naar de ketsbungalow helemaal achterin het park maar het was al aardig fris. Ze deed eerst haar knalrode lipstift af want pas dan mocht ik haar zoenen. Ze komt bij me leggen en begint te zoenen en al snel wil ze ketszwans onderhanden nemen en zei dat ik het moest zeggen als ze het niet goed deed, ze deed het goed en is dus stuurbaar. Ketse was totaal geen probleem wat we deden in normaal, doggie, zij boven, zij op de buik en natuurlijk normaal in opgevouwen toestand en ze leek ervan te genieten. Het was gewoon lekker om met haar te ketse ze zei zelfs dat ik zo door zou gaan ik over de tijd heen mocht gaan zonder kosten. Ik heb dus een beetje gebruik gemaakt van dit aanbod en heb het naar een knallende ketszwanexplosie gebracht.

Met deze zou ik zo nog een keer naar de kamer gaan en ze gaf zelf ook aan dat ze nog wel een keer zou willen.

KETSERR.
      The only things that counts in life are;
      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Cristina (roemeens)(goed)

Ben voor de 2e keer in gt geweest vorige week,toen ik langs de (roemeense)hoek kwam pakte een mooie en lekker ****ig uitziende dame.m'n hand en vroeg of ik eff bij haar kwam zitten.ze vertelde dat ze criss heet en in phg gewerkt had 24 jaar is en uit roemenie kwam. Heb met haar eff gezellig zitten babbelen wat gerookt.ik vondt haar wel een relaxt vrouwtje en heb haar gevraagd om een sleutel te halen.eenmaal in het blokhutje aangekomen begon ze heerlijk vol te zoenen toch kan Ze dat wel heb haar toen op bed gelegd en even lekker gelikt.volgens mij kOn ze het wel waarderen maar zij ze ik ben hier om jou te plezieren.ze heeft me heerlijk gepijpt,ben per ongeluk gekOmen in haar mond.ik was erg opgewonden en ze deed het zo lekker dat ik al snel kwam ze was erg pissed. Ik wist niet dat het een probleem was dacht dat dit normaal was in een saunaclub.doe dit niet nog een keer zij ze streng.ze ging haar mond spoelen.toen ze terug kwam zij we verder gegaan heb haar in een paar standjes genomen.hier leek ze ook van te genieten.na de sex nog een beetje ouwe****en, heb nog een lekkere massage gehad.erg aardige meid mooi lichaam en een lekker ****ig uiterlijk.maar volgende keer probeer ik weer wat anders want er loopt zoveel lekkers rond daar. Bij elkaar 1,5 uur op de kamer geweest.toch houdt ik haar wel in m'n gedachte want bij criss is het zeker goed.ook ik heb trouwens opgemerkt dat criss behoorlijk verslaafd is aan de gokautomaat,ik heb het idee dat deze dame een hele hoop van wat ze verdient ook vergokt.wel jammer maar het is haar keuze.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Criss (Roe)

Sta ik gister tegen die danspaal aan te leunen hoor ik iemand roepen; WTF Ketserr!!!!

Staat Criss voor me neus! Bijna 2 jaar was ze weg en nu dus helemaal terug, zowel in de bar als in de kamer alsof ze niet is weggeweest. En hoe zag ze er uit? Net als toen en de kenners weten dan genoeg en hoe ik het noem.

Ketserr,
          GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Criss (Roe)

Is sinds een paar maanden weer zeer regelmatig te ketse in het kets oord.

Ketserr,
            GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
            X