Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Samira (Iran)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Samira (Iran)

Hallo,

Nadat ik de vriendin van Antonella gezien had wist dat zij eraan moest maar helaas ging ze toen bezet maar ze komt natuurlijk een keertje vrij en dat gebeurde ook en zag ook dat er een ander op haar stond te loeren maar hij had pech.
    Ze had net wat te drinken gepakt toen ik naar haar toe liep. Ze kwam vrij snel ter zaken maar ik wist al dat zij het moest worden en toen ze zei dat ze half Duits en half Iraans is riep ik hard op sloesol!

Ze had een zwart setje aan, lang bruin stijl haar, lekker slank en gebruind lichaam en bruine ogen. Ze gaat een sloesol halen, ik kijk even om me heen en ze stond alweer voor me en we konden direct aan de slag.

In de kamer kon ik haar mooie lichaam naakt goed bewonderen terwijl zij de ketszwans bekeek en nam hem toch maar al te graag in de mond wat volgde was lekker, ze ken er wel wat van. En ik betaste haar lichaam natuurlijk maar ben niet aan de bef gegaan.
    Er moest ook nog geketst worden en zij begon dus ik kon lekker op me rug blijven leggen. Overgeschakeld op normaal gevolgd door doggie wat ik niet te hard mocht doen waarna we weer terug gingen in standje normaal met haar benen opgevouwen zodat ze probeerde me op afstand te houden. Op een gegeven moment kijkt ze op haar horloge en zegt; oh nog 5 min. Normaal ken dit een slechte invloed hebben op de ketszwansexplosie maar ik kon met gemak overschakelen op de Ron Jeremy modus en was het zo gebeurd.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Melissa (iraans/duits)

er is iets fout gegaan dus hier het recensie formulier

Ketserr,
    GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Melissa (Iran)

Sinds afgelopen week terug in het kets oord onder de noemer Samira.

Naamsverandering onverwijld doorgevoerd. Dp.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-10-16, 16:02.

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
      X