Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira (Dts)

Vorig bezoek deze fraaie donkerharige al gespot, maar vandaag was het zover: sleuteltje graag!

Kira bleek tot mijn verbazing Duitse, waar ze qua looks 100% Pools had kunnen zijn. Ze heeft een mooie zongebruinde huid, slank en lenig lijf, prachtige B-cup, een mooi gezichje en kortgeknipt zwart haar.

Ze zit meestal in die damesgalerij helemaal achteraan (bij de deuropening richting buiten en kino).

Doc heeft Kira al vaak geobserveerd, maar er kan nimmer een lachje vanaf en ze keurt geen enkele gast ook maar een blik waardig. Beetje à la Lisa.

Maar eenmaal met haar aan de praat is ze toch redelijk goedlachs en bleek wel van bizarre grapjes te houden. Bovendien is ze evenals Doc groot fan van Roadrunner, dus het ijs kon definitief geen weerstand meer bieden aan deze click.

Op de kamer alles prima, alhoewel aardig professioneel dus nauwelijks GFE te noemen.

Gewoon keertje doen deze schoonheid en weer verder gaan.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira (D)(goed)

Kira geeft inderdaad een bijzonder koele indruk. Gisteren ben ik voor de eerste keer met haar naar een kamer geweest, terwijl ik inmiddels al een 6-tal maanden bijna wekelijks naar de GT ga en, naar mijn bescheiden mening, Kira de mooiste borsten heeft van alle dames . Iedere keer bewonderde ik haar borsten (ze loopt ook steeds topless), maar haar koele uiterlijk weerhield mij.

De laatste twee maand kreeg ik nu wel steeds een vriendelijke glimlach. Ondanks dat ik nooit echt contact zocht, verdween het afstandelijke dus dan probeer je ze eens uit. En net zoals bij Dr Love verandert ze (in positieve zin) enorm op de kamer. Vriendelijk, grappig en heel open. Blowjob was heel goed; gevarieerd, diep en regelmatig 'zonder handjes'. Neuken was minder; de handjes ertussen zodat je niet diep kan penetreren. Misschien betert dat als ze je wat beter kent. Voor mij dus wel voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira (D)(uitstekend)

Bij de algemene info was ik haar naam kwijt, maar na wat zoekwerk heb ik haar teruggevonden. Kira, het kapstertje uit Duitsland die op zondag en maandag wat bijverdient in de GT. Alhoewel, ik ken het loon van een kapster en ik ben er zeker van dat GT haar hoofdverdienste is.

Kira staat zoals steeds in de bar aan de deur. Glimlacht enkel naar haar vaste klanten en is cool tegenover de rest. Maar op de kamer verandert dit volledig. Warm, aangenaam, je kan er een goed gesprek mee voeren en vooral, haar service is uitstekend. Ik heb met haar mijn dag afgesloten en dan keer je met een goed gevoel terug naar huis.

Commentaar

Niet geneukt, wel gesproken. Is vaak andersom. inderdaad een prachtige vrouw. Ziet er slimmer uit dan gemiddelde kapstertjes. prachtige groene ogen, heerlijke joopies en mooi gebruind. Bijna overstag, maar ze gaf aan niet te zoenen. Hierop ben ik afgehaakt, maar ze staat ondanks dat nog steeds op de to do list.

Commentaar

Ik heb haar al eens meegevraagd naar de kamer. Ze valt best mee. Ze heeft een prachtig, lenig en slank lichaam.
          Haar service is zeer goed (ze pijpt zalig), en eens als je klant bent van haar blijft ze je toelachen. Voor vreemden is ze inderdaad een beetje stuurs.
          Ik kan haar echt aanbevelen, dit lieve kapstertje.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira (D)

Het was al een lange tijd geleden, maar gisteren toch nog maar is bij Kira geweest. Ik ben gek op die fonkelende heldere blauwe ogen, mooi gezicht en dito borsten.
            Op de Kamer een zaaaaaaalige pijpbeurten, waar ik uiteindelijk meer haar mond neukte. Beffen wil ze ook in toom houden, maar eens ik haar sapjes smaakte kwam ze losser.
            Ze is pro, zoenen doet ze niet, alhoewel mag ik haar nu al op de lippen kussen. Al bij al blijft ze de moeite waard.

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Kira

Lopend door de gang verraste deze kort harige Duitse mij door een positieve indruk op mij te maken toen zij mij aanhield. Haar vriendin die erbij stond vind ik ook wel wat waarvan ik de naam kwijt maar omdat Kira mij aansprak werd het Kira. Haar vriendin komt nog wel een keer.
              Het is duidelijk dat Kira al wat jaartjes meeloopt en dat resulteerde in degelijke seks waar ik niks over te klagen heb. Dit is een dame voor de liefhebber van sex zonder franjes.
              Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

vandaag weer eens na 1,5 jaar in gt geweeest en kira gesopt en dat was de tweede voor de dag zag haar al bij binnen komen maar heb mijn best moeten doen oom haar tepakken te krijgen maar geen spijt van hoor de eerst was liviera na 1,5 jaar terug zien
                maar kira maakten ies in mijn los en zie eff mijn best doen en met haar naar de kamer en een super wiefie er bij gt
                hadt na eef tijdtje een super tijd in gt was weer een top dagje kan er weer eff tegen aan maar het duurt zekker geen 1,5 jaar voor ik weer in gt ben gewoon super tijd

Commentaar

Aan het werk...
                X