Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Liliane (Oek)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Liliane (Oek)

Mijn tweede dame was de Oekraïnse Liliane.
    Op deze dame werd ik door een medewandelaar attent gemaakt, die al eerder van haar diensten gebruik had gemaakt.

Nou geeft dat geen garantie op succes, maar Liliane overtrof mijn stoutse verwachtingen.

Liliane is een blonde 35- of 36 jarige dame uit de Oekraïne. Ze spreekt Duits als voertaal.
    Haar haarkleur is blond, ze heeft een normaal postuur met kleine A-cup borsten. haar lengte wet ik niet, ik schat 1m65.
    Ik heb geen tattoeages of piercings kunnen ontdekken.

In één van de tuinhuisjes met haar een heerlijk uurtje beleefd.
    Ze begon enthousiast op je te liggen, overal zoentjes en langzaam een tongetje in je mond. Strelen en likken over mijn hele lichaam en langzaam afdalend naar beneden waar mijn jongeheer op oorlogsterkte werd gebracht. Geraffineerd pijpwerk, deepthroat en de ballen werden niet vergeten.

Tussendoor, om niet te snel klaar te komen, haar even gebeft, daarna had zij weer aandacht om mij te plezieren.
    Pijpen als ware godin, daarna condoom erom (beetje veel glijmiddel) en op mij zittend heeft ze mij heerlijk klaar gereden.

Kortom: Liliane is niet de jongste, maar heeft ruime ervaring en weet hoe ze het een man naar de zin moet maken.
    Vrolijk lachebekje op de kamer. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

- Swiftnick

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Liliane (Oek)(uitstekend)

Naam : Lilia(ne) Gebruikt beide
    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : Slank/A
    Nationaliteit/Taal : Oekraiens/Duits
    Leeftijd : Midden-30, oogt jonger ( 36 naar eigen zeggen)
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service : Zeer goed TZ, beffen, NMC, PZC + FT,Anaal?
    Voordelen : 100 % GFE, pijpt hemels lekker
    Nadelen : Drukbezet, moeilijk te vangen
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100,-
    Extra’s bij het bezoek : FT
    Bijzonderheden : Lijkt op Sylvia-PHG, alleen kleiner en slanker

Volgens een medewandelaar een oud gebouw. Echter ik wist totaal niet wie het was maar het was er weer zo een waarvan ik aan haar kop kon zien dat het wat zou worden. Soms het ik dat. Paar maal troffen onze blikken, haar mooi smalle lippen zag ik in gedachten al langs mijn kloppende eikel glijden. Ze pakte wat te drinken achter de bar. Ik keek haar strak aan en dan kan het niet anders dat haar opslaande blik de mijne zou treffen, Het scenario is al eeuwen oud en zou ook nu plaatsvinden. Voeg daarbij een klein glimlachje en je weet zeker dat ze linea rectie naar je toe komt. Zo geschiedde.

Kort babbeltje geslagen en snel de keyorder gegeven. Het was warm in GT en aldus heb je al snel last van een zwetend kruis met dito plakzak dus ik heb haar aangegeven dat ik eerst even snel een douche zou nemen. Waardeerde ze erg, zouden meer mannen moeten doen aldus heur. Stralend stond ze me met lakens en handdoeken bij de theke op te wachten. In ons blokhutje was het te warm volgens haar, dus een van de loopjongens werd er bij gehaald om de heather terug te schroeven naar 25 gr. Ook het raam werd opengezet. Samen de lakens op het bed gespreid en er op gedoken. Teasend begon ze me eerst voorzichtig kusjes te geven, Ik was eerst nog bang dat, dat haar tactiek was om het echte TZ-werk te vermijden. Gelukkig niet het bleek de opbouw naar een dampende sessie. Langzaam daalde ze via de tepels met haar fijne mondje af naar pielemans en de balletjes. Al snel had ze door dat ik een groot liefhebber ben van een goede natte balsabbel- en liksessie. Deze dame was hier uitermate bedreven in.

Op een gegeven moment begon ze wat te rommelen in haar tasje en wilde een condoom om haar vinger doen en u raadt het al een vingertje tegen een opslag van 25 euro ergens instoppen. Hier had ik op dat moment geen zin in en besloot de 25 euro opslag in te zetten voor het vakkundig besmeuren van haar gezicht.

De pijp- en liksessie werd regelmatig verruild om even heftig te tongzoenen. Deze mevrouw was mijn tweede dame van de dag echter haar orale kwaliteiten waren zodanig dat het geen enkele moeite kostte om het eerste schot op minuut 20 in haar gezicht te lossen. Na de gebruikelijk corveewerkzaamheden was het de keus aan mij doorgaan of niet. Ik twijfelde wat omdat het tot op heden goed was met haar echter geen GFE. Ik besloot door te gaan. Mevrouw veranderde en leverde het tweede halfuur een GFE van heb ik jouw daar.

We begonnen weer met veel en nat tongzoenen om dit na verloop van tijd af te wisselen met pijp- en likwerk. Ik had haar nu een Fischermann’s friend gevoerd voor de extra tinteling. Ze had er overduidelijk zin in want keer op keer bracht ze haar hoofd zover over pielemans dat deze tot ver achter in haar keel zat, een echte deepthroat dus. Niet een paar keer maar wel een 20 min. achterelkaar. Op een gegeven moment was ik haar gewoon aan het keelneuken. Toen het uurtje bijna vol was heb ik het in missio met haar benen omhoog afgemaakt.

Samen de gemaakte bende in de blokhut opgeruimd en afgerekend @ the lockers.

Het was een erg goede sessie, GFE het tweede deel. Echter ik vond haar in het begin wat stuurs wat dwangmatig de zaken willen dirigeren. Toen die fase voorbij was werd het goed.

Zal haar zeker nog wel eens doen. Heb haar later nog aan de hand genomen het halve GT mee doorgesjouwd en afgeleverd bij een andere wandelaar.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Liliane (Oek)

Was er gisteren inderdaad en ben met haar naar de kamer geweest voor
      een 1/2 uur. Wat is dit een heerlijke en wilde meid ! Super goed in tongzoenen,
      frans zonder en zeeeeeeeeeer die[ pij....... Heb ik al lang niet meer zo meegemaakt !
      Zeurt niet en licht je niet op. 50 euro betaalt voor een 1/2 jaar met super
      goede sex.....tot gauw.....

Commentaar

Wat een uithoudingsvermogen heb jij zeg en dat is wel heel goedkoop..............50 euro voor een half jaar. Ik zou willen dat ze allemaal zo waren

Commentaar

deze dame tijdens het douche tegen gekomen samen gedoucht later in gang na een pintje tegen het lijf gelopen en naar de sleutel gevraagd op de kamer was het heerlijk pijpt zeer goed maar daarna vlug tot neuken met overgegaan is vlug bezet ik denk dat ze de ene na de andere aan de haak slaagt ze gaan daarna terug douche en geraakt met de volgende aan de praat

Commentaar

Aan het werk...
          X