Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta (Hon)

Vanavond in de Golden Time de Mooie 33jarige Henrietta Zien Lopen .. Echt EEn klasse vrouw .. ZE hadden Een mooi kleedje Stijlvol AAN, kleine ronde borstjes, Prachtig slank figuurtje, en super sympathiek!

Eenmaal voldaan Haar op de Kamer Hebben we directe afgesproken OM niet to the klok te Kijken en Het Gewoon Rustig AAN DOEN te .. Na EEn massage en EEn zwoele pijpbeurt Hebben we Echt Heerlijke sex gehad .. ZE is Echt een Top Ervaring! Vooral de Hoge nauwkeurigheid waarop ZE amazone standje Doet is fenomenaal, en ZE ER geniet Laptop duidelijk Echt van! Geen Glijmiddel Select server file etc, en IK voelde Het opmerkelijk nat Worden tijdens Haar orgasme, DUS Denk niet gefaked DAT Het was!

EEn toppertje!

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta (uitstekend) Hongarije

Tijdens de lekkere bbq kwam henrietta bij ons aan tafel zitten. Al snel kregen we door dat dit een vrolijke meid is die volop grapjes aan het maken was.
    Ze is gewoon leuk in de omgang en ik kan zeggen dat het een lekker wijf is met een paar hele mooie ogen in haar hoofd. Mijn keus was dus eigenlijk onder het eten al bepaald.
    Aangezien ik me flink vol had zitten proppen moest er eerst uitgebuikt gaan worden. Over het algemeen is de dvp van me keuze als ik haar daarna gaat zoeken dan bezet maar gelukkig werd ik er door twee collega's op attent gemaakt dat ze gewoon op een barkruk zat. Ik keek weer eens niet goed.

Na een praatje pot zijn we op zoek gegaan naar een bed. In een bungalow waar de airco wat rare geluiden maakte speelde ze of ze de piloot van een vliegtuig was dat neer ging storten. Na nog even gebabbeld te hebben waar ik het idee kreeg of dat we elkaar al jaren konden ging ze aan de slag.
    Het zuigwerk was zeker niet slecht. Daarna kwam ze boven op me zitten. Toen viel me al op dat ze zich niet helemaal over me heen liet zakken.
    Dat werd gevolgt door nog twee standjes waarbij ze er elke keer voor zorgde dat ik er niet helemaal door kon halen. Daarvoor zal het herhalingsgevaar ook nul zijn.

Om echter even een praatje te maken en gewoon wat gezelschap te hebben is het in mijn ogen een erg tof mens.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta(goed)

Onlangs nog gezien maar is sporadisch aanwezig.
      The only things that counts in life are;
      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta

Gisteren (dinsdag 10-12-2013) terug naar GT geweest en Henrietta was aanwezig! Ik moet er verder geen tekening bij maken dat ik haar heb meegenomen zeker?
        Zeer leuke dame en een echte aanrader. Soms wel een beetje aan de gekke kant maar het is de gezonde gekke kant! Kan dus enkel maar meevallen.
        Pijpen doet ze zoals de beste incl het likken van m'n ballen en neuken was ook lekker. Het kussen kon wel beter in mijn ogen. Er werd niet getongzoend en het bleef bij zachte kusjes. Dit had voor mij intenser gemogen maar zoals ik al zei was mijn pijpbeurt meer dan een goedmakertje hiervoor. Beffen was spijtig genoeg geen optie wist ze me te zeggen.
        Nadien geeft ze volle service en neemt ze zelfs de tijd om nog even na te praten. Heb zelfs enkele foto's van haar gezien in haar privéleven en moet eigenlijk toegeven dat ze er dan nog beter uitziet met minder make-up! Prachtvrouw!!! zeker als je weet dat ze ondertussen 36 is en naar haar figuur kijkt.
        Herhaalbaarheidsfactor: 200%

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Henrietta (Hon)

Henrietta is niet altijd aanwezig en elke keer als ik haar zag liep ik haar mis om haar te boeken voor een kamer, onlangs was zij er weer en greep ik mijn kans.

Zij is niet de jongste maar zoals zij er nog uitziet voor haar leeftijd daar zullen een hoop vrouwen jaloers op zijn. Wat typerend is aan Henrietta is dat zij altijd een wit 'golden time' hemdje aan heeft wat voor sommige misschien een extra dimensie geeft als je met haar naar de kamer gaat.

Afijn, zoals ik al zei ziet zij er voor haar leeftijd heel erg goed uit en dat is naakt niet anders. Even later lagen we samen op bed en toonde zij haar seksuele kunsten en die zijn meer dan goed. Lekker zoenen, zij pijpt goed en neuken met haar is ook heerlijk. Ik zou bijna weer over haar leeftijd beginnen maar dat word een beetje eentonig feit is dat het een mooie vrouw is waar je heerlijke sex mee kan hebben.
          Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

Ik heb eigenlijk 2 soorten vrouwensmaak. De smaak voor vrouwen als ik in een FKK ben (tikkeltje ordinair en zaadvragende ogen ) en voor vrouwen in het echte leven (liefelijk en spontaan). Bij wijze van hoge uitzondering dan toch maar eens voor het liefelijke en spontane gegaan in de GT. Henriëtte behoort hier 100% toe. Het is een echte schoonheid, vroeg in de 40. Spontante lach, prachtige lippen, lekkere bruine huid, superfiguur en kleine echte borsten. Een plaatje. Ik had een leuke sessie met haar, maar de superklik was er niet. Over haar tepels likken maakte haar zichtbaar ongemakkelijk. Het pijpwerk was echt subliem, net als het neuken. Ze klaagde wel dat ik te groot geschapen was, terwijl ik volgens mij heel gemiddeld ben. Ze manoeuvreerde zich zo dat ik niet lekker plankgas kon doorstoten. Ik had dus geen superklik met haar, maar ben jaloers op de mannen die dat wel met haar hebben. Desondanks heb ik er toch van genoten. Ze maakte het me erg naar de zin. Ik kan ze iedereen aanraden.

Voor mij vanwege de ontbrekende klik geen herhalingsfactor.
            Of eigenlijk wel: 0%.

Commentaar

Ik heb eigenlijk 2 soorten vrouwensmaak. De smaak voor vrouwen als ik in een FKK ben (tikkeltje ordinair en zaadvragende ogen ) en voor vrouwen in het echte leven (liefelijk en spontaan). Bij wijze van hoge uitzondering dan toch maar eens voor het liefelijke en spontane gegaan in de GT. Henriëtte behoort hier 100% toe. Het is een echte schoonheid, vroeg in de 40. Spontante lach, prachtige lippen, lekkere bruine huid, superfiguur en kleine echte borsten. Een plaatje. Ik had een leuke sessie met haar, maar de superklik was er niet. Over haar tepels likken maakte haar zichtbaar ongemakkelijk. Het pijpwerk was echt subliem, net als het neuken. Ze klaagde wel dat ik te groot geschapen was, terwijl ik volgens mij heel gemiddeld ben. Ze manoeuvreerde zich zo dat ik niet lekker plankgas kon doorstoten. Ik had dus geen superklik met haar, maar ben jaloers op de mannen die dat wel met haar hebben. Desondanks heb ik er toch van genoten. Ze maakte het me erg naar de zin. Ik kan ze iedereen aanraden.

Voor mij vanwege de ontbrekende klik geen herhalingsfactor.
              Of eigenlijk wel: 0%.

Commentaar

Dit is Henrietta
                https://sexdo.com/55698-henrietta
                Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

Aan het werk...
                X