Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Asia (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Asia (Pol)

Ik was al een tijdje aanwezig in het plaatselijke YY. Ik kwam maar niet tot het inzicht welke dame ik kon verblijden met een klein aandeel in haar maandelijkse onderhoud. Dit kwam mede doordat een andere wandelaar mij steeds afhield van de core business. Op een gegeven moment heb ik me maar even teruggetrokken in de bios. Ik was daar moederziel alleen. Ik had nog wel een stelletje bezig gezien in een van de peeshokjes achterin maar dit schouwspel kon me niet boeien. De documentaire die vertoond werd trok mijn aandacht. Het duurde echter nog geen twee minuten of ik hoorde dat er iemand door de deur van boven kwam. Een prachtige blonde Bimbo, geheel gezonnenbankt en voorzien van een prachtige voorgevel een uitermate mooi snoetje en fijne wulpse contouren. Ongevraagd kwam ze vleiend naast me liggen en begon te strelen. Haar bovenbeen trok ze wat op zodat deze tussen mijn badjas schoof en al snel mijn geslachtsdeel contacteerde. Ow wat was ze mooi, zacht, ze rook zo lekker en begon ook nog mijn tepels te strelen.

Na mijn protocolistisch kruisverhoor bleek het om een ca. 25 jarige Poolse te gaan met halflang blond haar een dubbel D cup en tot slot ook nog een piercing in haar linker tepel en jawel boven de grot van genot. Boven haar bilnaad een tattoo, iets rondachtigs. Als dit geen klassieke optick fuck misser zou worden dan wist ik het ook niet meer.

Ze begon me kusjes in mijn nek te geven waarna ze al snel voorstelde naar een kamertje te gaan. Dit werd de afsluitbare kamer tegenover de bios. Daar had zij zich snel ontdaan van haar rood/roze fijn geblokte bikini. Haar wulpse contouren en traag erotische bewegingen brachten de balletjes al zowat aan de kook met een stomend fluitketeleffect als gevolg. De klassieke vertragingstechnieken werden maar van stal gehaald anders was het snel afgelopen dit prachtige samenzijn. Nadat ik een tijdje met haar fantastisch borsten gespeeld had en de tepeltjes bewerkt gaf ze haar roze vulva de mogelijkheid oralistisch te laten bewerken. Bij de aanblik van haar piercing ter plaatse met daaronder die wijd openstaand genotsgrot hoefde ik niet lang na te denken. Na verloop van tijd moest de finale ingezet worden. Het rubber ging er op en na een minuut of 5 genoten te hebben van de ritmische genoegens kwam er een overvloedige warme golf die haar vulde.

Was dit typisch een klassieke optic fuck --> JA
    Zoenen wel maar geen TZ, handelingen als PZC en ballen likken waren technisch op orde doch beperkt in tijd en van een vloeiende samenhang was geen sprake. Lekkerheidsfactor 100. Herhaarfactor een stuk kleiner.

De druk was van de ketel dus de dag kon ontspannen verder.
    Laatst gewijzigd door Ropo; 18-10-10, 15:03.

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Aisha (Pol) (goed)

Afgelopen vrijdag avond naar YY getogen.

Kan mij bijna bij het verhaal van Ropo aansluiten.
    In de Kino kwam deze dame lekker tegen je aan liggen.
    Ook bij mij ging dr beentje tussen het berevelletje.
    Mooie dame om een avondje mee te beginnen.

goede optische fuck, groot geil gehalte maar een dame die vooral in de kino de klanten werft.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Aisha (Pol) (goed)

@mod,

topic kan denk ik naar GT.

Zie http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1344742

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg q, Aisha (Pol)(goed)

Topic naar het Duitse deel verplaatst; Aisha is weer werkzaam in GoldenTime.

Krukkie
        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg q, Aisha (Pol)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
          Topic naar het Duitse deel verplaatst; Aisha is weer werkzaam in GoldenTime.

Krukkie
          Correcte naam is Asia

NM: Naam in formulier aangepast. Uitspraak in het Pools schijnt echter wel zoiets als "Aisha" te zijn (A).
          Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 27-01-11, 19:26.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Asia (Pol)(goed)

spreek uit Asja

meeste vrouwen in Polen hebben een a of meerdere a s in hun naam

Kasia Asia Gosia Zosia Aghate etc,

Commentaar

ik heb haar gisteren gedaan. vriendelijk, maar wel wat mollig. als je daar van houdt en als je houdt van geknuffel in plaats van het ruigere werk is ze een leuk begin van de avond
              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-03-12, 06:53. Reden: quote eruit

Commentaar

Door omstandigheden kon ik letterlijk 10 weken niet naar welke gelegenheid dan ook om eens aangenaam te verpozen, tenzij mijn vriendin me zou brengen. En dat leek me beter van niet.
                Ik koos Asia omdat ze zo'n lieve lach heeft en verder pools is, blond en de bekende service biedt.
                Ik vind haar borsten te groot (ik denk eerder E) dus geen groot herhaling-gevaar, maar verder was de sex met 100% inzet bijzonder plezierig. En een keer grote borsten is dan ook niet echt erg, want echt zijn ze !

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Asia (Pol)

Asia na een tijd van afwezigheid weer terug in GT.
                  The only things that counts in life are;
                  fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

Wauw. Nooit gedacht dat ze ooit nog een keer zou terug keren in het wereldje.

Tijdelijk?
                    Laatst gewijzigd door les gold; 11-10-15, 20:23. Reden: qoute verwijderd
                    Appels pluk je als ze rijp zijn

Commentaar

who knows: in elk geval voorlopig alleen op zaterdag
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 26-11-15, 11:52. Reden: Quote uit laatste bericht hoeft niet.

Commentaar

Aan het werk...
                      X