Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Ola (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Ola (Pol)

Vaandaag maar weer eens naar Golden Time.Ik was vroeg en het was errrrrig rustig.Later liep het redelijk vol.
    Ik was even aan het uitblazen in de kino toen een stevige Poolse vrouw naast me kwam liggen. Niet zo bloterig als dse meeste andere , jonge meiden,maar heel vriendelijk en charmant.
    Leuk gesprek in het Engels over van alles en nog wat. Ze was naar mijn gevoel niet erg happy daar, maar omdat ze intern is gedurende een dag of 10 en dan weer naar huis gaat in Polen en zo afwisselend werkt houdt ze het vol.
    Wordt over drie dagen 28 en heeft kind van 8. Man natuurlijk weer vertrokken, want, Pools probleem, drank.
    Zijn naar de kamer vertrokken en wat bleek weer waar , zoals velen zeggeen, hoe meer ze aangekleed zijn hoe meer ze te verbergen hebben.
    Klopte ook weer dus. Stevig figuur, wat trieste borstjes, slap en gestriemd.
    Een slappe buik ook . Maar eigenlijk vond ik het wel doorleefd en ze was erg gezellig.
    Zoent graag en goed. Pijpwerk was matig, maar dat lag ook aan mij. Ze wilde alles doen wat je vroeg, en dus heb ik haar maar gevraagd eens te laten zien wat ze kon met zichzelf. Was niet erg overtuigend, maar ook geen probleem. Vreemder was dat ze tijdens de act een sigaret opstak.
    Uurtje gebleven .
    Keek even in lijst hier en zag een OLA staan. Dat was Ola 2 en niet deze Ola.
    Ik heb er dus maar Ola 3 van gemaakt.
    Lieve meid, houdt van oudere mannen en er is geen sprake van onwennigheid met de situatie. Bijna GFE gevoel.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-08-10, 20:46. Reden: Tijdsduur aangepast van 3,5 naar 1 uur
Aan het werk...
X