Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Miranda (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Miranda (Roe)

Last minute keuze. Geen kamers beschikbaar, dus dan maar de bios. Leuke dame, vriendelijk en met aandacht. Grote meid ook, voor de langere man. Lijf wel in proportie. Die ogen doen het: ze blijft je maar geil aankijken. Goede keus.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Miranda (uitstekend)

Toen ik op Joanna wachtte die de sleutel aan het regelen was (20 min wachten), kwam miranda zich even voorstellen. Ik vond haar wel lief, maar niet helemaal mijn type. Ik vertelde haar dat ik op Joanne wachtte. We kletsen wat en de ondeugd straalde uit haar ogen en haar lieve lach.
    Heel anders dan sommige dames die weten dat je een keuze gemaakt hebben, naar een andere ijsbeer op zoek gaan.
    Toe ik haar een uur of 3 later weer tegenkwam was de keus gemaakt. Hoewel kwa fisiek (brunette) niet mijn voorkeur heeft ben ik blij met haar op de kamer geweest te zijn. Wat een geweldig leuke meid is dit. Lief, ondeugend, goede technieken. Een toppertje, als je op zoek bent naar een GFE en van rustige sex houdt, dan lig je bij haar goed!

Commentaar

gisteren weer naar GT geweest en me vooraf al voorgenomen met deze mooie dame mee te gaan. Het was weer een heerlijke ervaring. Een lieve meid.

Commentaar

Miranda was weer top. Ze was niet de eerste van de dag, maar ik denk dat ze me ook na 5 sessies nog moeiteloos paraat krijgt. Erg sexy dame, al zou je dat van de buitenkant niet denken. Miranda is misschien niet de mooiste maar wel een van de lekkerste voor mij. Ze gebruikt haar lichaam goed. Goede technieken. Ze is niet opdringerig en kreunt tenminste niet zo overdreven (afknapper voor mij). Ze neemt de tijd. En die felle ogen doen het helemaal. Wel jammer dat ze niet of nauwelijks zoent.

Commentaar

Eigenlijk helemaal niet mijn type, maar deze meid is zo puur en eerlijk.
          Dat voel je, in haar handen ben je als was.
          Zoenen, strelen, heerlijk. Ze kan lekker pijpen en neukt als de beste !

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Miranda(uitstekend)

Ik heb haar vandaag nog gezien .

Ik had eigenlijk wat andere dames op het oog voor een kamersessie, maar op een gegeven moment kwam de Roemeense Miranda naast me staan om even te kletsen. De vriendelijkheid sloeg er vanaf en vooral de zeer fraaie blauwe ogen maakten het bijna onmogelijk om uiteindelijk niet op een kamer te belanden

Vanwege de warmte vandaag wilde ik me vantevoren nog even douchen. Miranda zou ondertussen op zoek gaan naar een sleutel. De sleutel bleek van een van de airconditioned tuinhuisjes, dus dat was goed vertoeven. Eenmaal ontkleed namen we plaats op het bed en de Roemeense schone begon met het nodig strelen en likken waarna onze tongen elkaar vonden. Vervolgens daalde haar lippen af naar beneden waar ze kleine Koosje begon te verkennen en daarbij ook de balletjes en de schacht de nodige aandacht gaf. Na een tijdje draaiden we de rollen om en kon ik haar andere lipjes verkennen om daarna nogmaals de rollen te wisselen waarna ze een condoomp uit haar tasje nam. Nadat deze was aangebracht nam ze bovenop plaats. Al zoenend beëindigden we zo onze sessie.

Na nog wat kletsen en strelen over en weer was het weer tijd om de hut te verlaten en de hitte op te zoeken.

Later op de dag kwamen we elkaar nog regelmatig tegen en wisselden vrolijke blikken uit.

Overigens gaf ze zelf aan 29 jaar te zijn (iets ouder dan de datum in het profiel dus) en ze heeft blauwe ipv groene ogen.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Miranda

Op zaterdag voor Pinksteren Miranda even gesproken. Ze is er dus nog steeds. Ze is inderdaad best groot, maar beslist mooi in verhouding.

Commentaar

Aan het werk...
              X