Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sabrina (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sabrina (Hon)

Ik had zondag voordat ik vertrok naar huis nog snel met deze dame een half uurtje door mogen brengen. Zij werkt er al langer, maar wist haar naam niet. Het is een beetje een lief en lacherig type. Erg vriendelijk. Mooi lang donker haar en super figuur. Mooie heldere blauwe ogen. Mooie B-cup, maar wel nep volgens mij. Gewoon een poppetje!

Ze geeft een beetje stevige pijpbeurt, maar wel lekker met gevoel. Ze vouwt haar lippen strak over je harde pik heen, maar zonder dat het te hard is. Het is gewoon een genot om te zien hoe mijn pik lekker in haar mondje verdwijnt. Ik speel lekker met haar kale poes, likken, vingeren het maakt haar niet uit. Ze wordt snel nat heb ik gemerkt. Uiteindelijk haar in cowboy genomen en missionary afgemaakt.

Ik heb haar ooit eerder gehad en volgens mij wat minder actief. Maar nu was het een totaal andere vrouw. De spetters vlogen er niet vanaf, maar ze is zeker niet slecht. Ik zou volgende keer weer gaan.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sabrina (Hongaarse) (uitstekend)

Gisteren ook met Sabrina gekamerd, of beter gezegd ge-kinoot.
    Was mijn derde sessie, ook de laatste voor gepland vertrek. Leuke verschijning, goedlachs, mooie B-C met wat sillies. Ze begon met een pima pijpbeurt. Ik was wel toe aan een stevige stokslobber, en dat deed ze met verve. Toen ik op m'n knieen ging zitten neukte ik haar mond en kon heerlijk bij haar billen en doosje. Wat een lekkere strakke taille heeft dit meisje!
    Rubbertje erom en doggy tekeergegaan. Lekker luid, veel publiek en zalig afgerond. Echt een lekkere sessie met een prima meisje.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sabrina (Hongaarse) (uitstekend)

Hallo,

Opeens zat ze daar op een kruk, ik had haar nog niet gezien gister maar dat kwam omdat ze net binnen was, na de bbq. Ik was al vaker door haar aangesproken de afgelopen maanden en na het vorige GT bezoek en een praatje vroeg ik mezelf af waarom ik haar niet genomen heb. Ik heb haar toen aan de lijst toegevoegd en gister mocht ze een sloesol gaan halen.

In de ketsbungalow dat mooie lichaam maar eens bekeken. Heerlijk slank, mooie tint en dan die borsten! Wie is die witte jas die hier aan het werk is geweest? Dit is echt perfect gelukt, niet te groot en ook nog zacht.
      Bij het ketszwanzaugen had ik het idee dat ik de kieteldood kreeg. Na wat zoenen kwam ze bovenop, doggie en vervolgens nog standje normaal tot en met de ketsbuisexplosie.

KETSERR.
      The only things that counts in life are;
      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sabrina (Hon)

Dit is Sabrina
        https://sexdo.com/55713-sabrina
        Ik ga er voor het is maar 50€.

Commentaar

Aan het werk...
        X