Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Dolly (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Dolly (Cub)

Afgelopen vrijdag was ik er om 11 uur. En rond 1130 zag ik haar. WoW wat een mooie natuurlijke vrouw. Alles erop en eraan, super mooie lieve uitstraling. Ze lachte vriendelijk, ik wilde op haar afstappen en er was me net iemand voor. Balen....vind altijd wel extra geil om de eerste te zijn, maar ja dus maar even wachten. Na een half uur kwam ze vrij, ik sprak haar direct aan maar ze had een afspraak al staan. Weer balen. Ze kuste mij en zei, wacht een half uurtje krijg je geen spijt van.

Dit gedaan en na drie kwartier was ik met haar op de kamer. Ik ben drie uur met haar gebleven, het mooiste en beste wat ik ooit heb gezien. Ongelooflijke lieve meid, die bij de juiste klik alles doet. Ze is Cubaans, woonde lang in Duitsland en nu in belgie. Spreekt zelfs goed Duits en ook Nederlands. Ze vroeg of ik wilde klaarkomen overal op haar lichaam, mond gezicht borsten. Dit was zoooo lekker. Na dik drie gekamert te hebben , zijn we douchen en samen in restaurant lekker gegeten. Meisje om verliefd op te worden en nooit meer te laten gaan

Mijn derde keer in GT, dus toch ook maar eens een recensie. Ik ben redelijk verslingerd geraakt aan deze club, 3de bezoek in krap 1 week tijd. Eerder op de avond net na mijn binnenkomst kwam de Roemeense Eva (als ik het goed gehoord heb) naar me toe. Klein praatje en stelde me gelijk voor om de druk eraf te halen. Met haar naar een kamer geweest, maar het was allemaal niet heel speciaal wmb. Half uurtje aardig, maar daarna weer terug aan de bar beland om daar maar weer een verder te scannen wat er aan vrouwelijk schoon binnen zat.

Opeens liep een mooie naturel dame achter de bar om zichzelf wat te drinken in te schenken en onze blikken kruisten elkaar, waarbij we naar elkaar glimlachten. Ah, deze dame had ik bij mijn eerste bezoek ook gezien en vond ik qua looks 1 van de toppers in de club. Slank met flinke naturel borsten, precies mijn ding! Ik kijk nog wat rond en was nog wat aan mijn pilsje aan het lurken, komt ze toch ineens naar me toe gelopen om een praatje te komen maken! Vind ik erg leuk, als de dame me zelf komt begroeten! Bleek de Cubaanse Dolly te zijn. Cubaans? Ik zei haar, dat ik dacht dat ze Oost-Europees was, maar bleek dus verkeerd! Wat een leuke lach heeft deze meid, was ook erg vriendelijk. Zei haar gelijk dat ze voor mij een echte beauty was. Ik kon me niet inhouden en heb haar gelijk een kamergang van een uurtje voorgesteld. Deze was zeker goed! Ze is lekker plagerig, nat pijpen, haar lekker gebeft (geil dat kleine toefje schaamhaar van haar), verschillende standjes neuken: top! Kleine minpuntjes wel: geen volle tongzoenen (ben ik juist wel een fan van) en ik ze hield met haar hand tegen om volledig bij haar te kunnen binnenstoten. Maar zeker een leuke dame! Dus wellicht een volgende keer weer, maar ook nog zoveel nieuws te ontdekken in deze club!

Commentaar

Aan het werk...
    X