Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (Chi)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (Chi)

Oorspronkelijk geplaatst door Joyforever
    Beter was mijn ervaring met de Chinese Lynn. Deze mooie Aziatische had mij al direct bekoord maar anderen waren mij steeds voor. Toch hadden wij al verschillende keren een veelbelovend oogcontakt gehad. Het was pas in de avond dat zij plots bij mij op het terras komt zitten om een praatje aan te knopen. En dan laat ik haar niet meer los.

Ook hier word de wachttijd voor de kamer volgemaakt in de kino maar wat een verschil met de 1ste keer. Nooit gedacht dat het zo opwindend zou zijn om gepijpt te worden onder het oog van verschillende geinteresseerden. Lekker zoenen kan ze ook. Maar het echte werk hebben we op de kamer gedaan: 1 uur lang.

Er waren eens ...

Een Belg en een Nederlander die tesamen met al hun makkertjes naar Gt wilden. Dus besloten ze zoveel mogelijk makkertjes op te trommelen. Aangezien ze 2 dagen na elkaar in Gt zouden zijn besloot de Belg het op de eerste dag rustig te doen en af te wachten.
    Op het einde van deze eerste dag zaten de Belg en zijn Nederlandse vriend nog even in de pool, heel vermoeid van al het geouwezwam met hun makkertjes.
    De Belg zag daar lin in haar eva-pakje tesamen met een man in de pool stappen. Wat een tepels, deze trokken zijn aandacht wel. Ok, morgen was hij wel weer hier dus ... ineens afgesproken met de dame om elkaar volgende dag te ontmoeten en ietsje verder te gaan dan de paar woorden die dag.
    De volgende dag, de zon was daar, een deel van de makkertjes konden er ook niet genoeg van krijgen en waren ook weer te bowonderen (in volle glorie) in de tuin van GT.
    Ok eindelijk Lin gespot, ze was nog even bezig ok ff wachten dan maar! Na enige tijd dook ze weer op. Tesamen naar BlokHut 17 getogen ...
    Eerst een beetje liggen strelen en kussen ... lekker
    daarna mezelf laten pijpen Oh Boy ... ze kan er wel wat van ! daarna terug gewoon wat gelegen strelen, kussen om dan haar poesje te likken ( er staat wel een beetje haar op) lekker zo ... wat had ik een dorst ... even Room Service geroepen (thx Deux Deux) daarna nog even laten pijpen en dan tot het paringsritueel overgegaan Doggy,me on top,she on top, en nog allerlei andere standjes ... Om zo te besluiten met een FT( sja je moet het toch eens een keer proberen, nietwaar?)!

Zero.
    :

Commentaar

Wat een verschikkelijk geile dame is dit zeg! Je zou het op het eerste gezicht niet zeggen. Ziet er wat gewoontjes uit. Maar op de kamer (dit keer weer eens een tuinhuisje dat erg koud was, maar na 5 minuten niet meer ) is ze niet te houden. Voor mij klopte alles aan haar. Hoogtepunt was voor mij haar verzoek (boijna een smeken) om haar eens lekker te vingeren terwijl zij zelf met haar klit speelde en wel net zo lang (eerder kort) dat ze klaar kwam. Fake of niet maakte mij geen zak uit. Als slot lekker over haar borsten klaar gekomen waaraan het nodige neukwerk vooraf was gegaan. Top!!!

Commentaar

Ik heb een redelijke tijd met Lin in de whirlpool gezeten. Deze 34 jarige chinese verpleegster laat haar handjes snel onder je gordel zakken :. Ik moet wel zeggen dat ze al met haar voetjes was begonnen mij op te geilen. Ik denk dat haar service zeer goed is maar ze is wel wat plakkerig en opdringerig.

Groet Willem2

Commentaar

14 juni met willem2, wil48 en ali naar GT geweest, er moest op deze dag natuurlijk wel worden gewerkt door de heren.
          In afwachting van wat er zal gaan komen mezelf maar eens heerlijk in de zon neergevleid 8) , en wat te eten en drinken genomen.
          Na daar even te hebben gelegen komt daar zeer uitdagend een chinese dame met de naam Lin naar me toe, om even later te happen naar het hoofdgerecht te weten kleine Koosje, zich niks aantrekkende van de andere ijsberen die bij mij zaten. Toch maar opgestaan en voor wat privacy aan de andere kant op het grasveld gaan liggen. Daar aangekomen werd ik letterlijk en figuurlijk besprongen door deze chinese die er geen misverstand van wilde maken van wat er moest gebeuren ;D.
          Na voldoende te hebben gehapt en daar voor haar, de 1e prijs te hebben ontvangen, werdt het mij duidelijk dat dit door mijn broertje Wil48 in elkaar was gezet, hij had namenlijk zelf de spits afgebeten met Lin en toen gezegd dat zijn broertje er maar aan moest geloven. Na deze opbiechting van Lin voelde ze er wel voor om met beide broertjes te rommelen, dit maar niet gedaan.
          Was zeker niet onaardig maar herhalingsgevaar minimaal. :-\
          Deze dag zal nog meer kunnen brengen ;D ;D
          Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Donderdag 16 juni weer eens voor Lin gekozen. Is gewoon erg goede sex met haar. Niks mis mee. Wel wat te weinig variatie vind ik, na een aantal keren met haar te zijn gegaan. Ze wikkelt een vast repertoire af, maar dat doen er meer.

Commentaar

14 juni met willem2, wil48 en ali naar GT geweest, er moest op deze dag natuurlijk wel worden gewerkt door de heren.
              In afwachting van wat er zal gaan komen mezelf maar eens heerlijk in de zon neergevleid 8) , en wat te eten en drinken genomen.
              Na daar even te hebben gelegen komt daar zeer uitdagend een chinese dame met de naam Lin naar me toe, om even later te happen naar het hoofdgerecht te weten kleine Koosje, zich niks aantrekkende van de andere ijsberen die bij mij zaten. Toch maar opgestaan en voor wat privacy aan de andere kant op het grasveld gaan liggen. Daar aangekomen werd ik letterlijk en figuurlijk besprongen door deze chinese die er geen misverstand van wilde maken van wat er moest gebeuren ;D.
              Na voldoende te hebben gehapt en daar voor haar, de 1e prijs te hebben ontvangen, werdt het mij duidelijk dat dit door mijn broertje Wil48 in elkaar was gezet, hij had namenlijk zelf de spits afgebeten met Lin en toen gezegd dat zijn broertje er maar aan moest geloven. Na deze opbiechting van Lin voelde ze er wel voor om met beide broertjes te rommelen, dit maar niet gedaan .
              Was zeker niet onaardig maar herhalingsgevaar minimaal :-\.
              Deze dag zal nog meer kunnen brengen ;D ;D

Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Lin, Bruggen
                Dinsdag 9 augustus. Ik kwam wat laat aan in Bruggen;
                22.00 uur. Staande aan de bar, wachtend op de mogelijkheid een drankje te bestellen keek in aan de overkant van de bar in de ogen van een lieve chineese dame, ongever 35 jaar.
                We lachten even naar elkaar, ik bestelde een drankje en wandelde naar de whirlpool.
                Enkele ogenblikken later kwam zij ook naar buiten en lachte uitnodigend naar me.
                Ik was de prooi en niet zij!
                We wandelden de tuin in en direct begon ze, zodra we zeten, mijn jongeheer te strelen. Een kort gesprek en zij stelde voor naar de kamer te gaan.
                Een uitstekende sessie volgde.Zonder een ogenblik te aarzelen pakte ze mijn heer met haar lippen.We namen, na betaling, afscheid en douchten afzonderlijk.
                Nauwelijks zat ik even bij te komen of ik zag haar op het volgende \"slachtoffer\"afgaan. Ook deze wandelde na enkele minuten met haar weg.
                Deze dame weet uitstekend maar niet hinderlijk haar klanten te werven.
                Een uitsteknde ervaring.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (8.2)

Vandaag 18-10 van 11.00 tot 15.00 uur met TR naar Brüggen getogen, het was er erg rustig en weinig dames, Lin had ik al wel eens gezien en van gehoord en vandaag maar eens uitgeprobeerd.
                  Niets teveel over gezegd, echte GFS alsof je met je eigen vriendin ligt te wippen.
                  Zoenen als de beste , maar let er op dat je je tong terug krijgt.
                  Iedere keer weer iets anders , met handen , voeten, mond etc.
                  Wat mij beterft in de categorie Magdalena die er helaas weer niet was, Weet iemand misschien wanneer ze werkt?? onlangs zei men dat ze door de week werkt en dan ben je er en zij is er niet???

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (8.2)

Al een tijdje me voorgenomen met Lin de kamer te bezoeken. PR was me voor gegaan en zeer tevreden. Toen de middag al ver vorderde en ik onderhand aan de terugreis moest denken, zag ik haar in de omkleedruimte. Ik vroeg haar meteen de sleutel te halen. Dat duurde nog even omdat ze zich eerst moest opfrissen. Wel zo sympathiek, je weet immers nooit wat ze net in d'r mond heeft gehad. Na 10 minuten was het mijn beurt. Ze had me al vaker gezien en wist dat ik met PR vaker op stap ging. De conversatie in het engels ging best aardig, maar haar sexuele capaciteiten zijn inderdaad de moeite waard. Ik denk dat lin me met gemak een derde keer kan laten komen! Ze weet met pijpen en d'r handen, waarbij ze mijn kont niet vergeet, je zo te prikkelen dat je d'r af en toe moet manen rustiger aan te doen. Naturgeil noemen ze dat in duitsland. Wat drukken ze zich toch heerlijk plastisch uit. Via standje 69, werd er een jasje omgedaan, deed ze overigens niet handig. Neuken in de bekende posities, ze is lenig genoeg om van haar rug te draaien in een doggystyle positie. Op die wijze heb ik het heerlijk afgemaakt. Al met al een goede ervaring. Ik ben wel blij dat ik haar als laatste genomen heb.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (uitstekend)

Eigenlijk val ik altijd al op blond! Maar de laatste tijd en ook in Golden Time heb ik mijn beste ervaringen steeds met zwartharige dames!. Ik had haar nog nooit gezien, wel over gelezen en gehoord en toen ik de oosters uitziende jonge vrouw zag, wist ik meteen dat zij het was: Lin. Ik zat in de wihrlpool en zij ging schuin tegen over me zitten op de ligstoel bij de douches en glimlachte naar me. Ik lachte terug en even later zat ze naast me op de rand van de wihrlpool. Ik vond mezelf een stommeling dat ik eerst twee andere kontakten gehad had, waarvan een stevige dubbel van een uur met schwarze Ola 2 en nu pas serieus had uitgekeken naar Lin. Nu zat ik op de blaren: mogelijk al mijn kruit verschoten en dan deze mooie chinese vrouw naast me. Ik schoof een kamerbezoek nog even voor me uit. "spåter" stamelde ik, "Ich muss erst noch was Kråfte sammeln". Voor een kwartiertje nam ze daar genoegen mee, maar toen stond ze weer achter me en eiste me op: Sleuteltijd! Met een dubbel gevoel schoof ik mee door de smalle gang achter de bar naar buiten. Volgens mij was er nog maar weinig gevoel in mijn kleine Johannes over. Ze had een sleutel van een blokhut en dat beviel me wel. Daar is het rustiger. Ze kleedde zich uit en ik was vol bewondering: wat een mooie vrouw en wat een echte vrouw. Zonder kleren nog mooier dan met. Een mooi en sympatiek gezicht, mooie bruine ogen, vlot haar, een mooie huid en mooie niet te grote jonge borsten, een strakke platte buik en prachtige benen. Hoe ze het gedaan heeft weet ik niet, maar binnen de kortste keren was alle gevoel terug en had de kleine Johannes plaats gemaakt voor zijn grote broer. "Doe maar een uur" zei ik nonchalant. Wat we allemaal gedaan hebben laat ik hier in het midden, maar ik verzeker u dat het een uur vol van actie en variatie was. En schaamteloos geil.

Carolus

Commentaar

Na het eten wat in de pool gezeten waar Lin op een ligbed een beetje lag uit te rusten. na een poosje vroeg de gast naast mij of ze er ook in wilde komen , daar had ze echter niet zo`n zin waarop ze wegging nou had ik eigenlijk wel weer zin in een verzetje dus ben ik achter haar aan gegaan maarje eerst afspoelen en drogen , enfin, even later trof ik haar in de kino aan waar ze al hevig een dikke Duitser lag leeg te zuigen, waarop ik maar verder ging op zoek naar iets anders lekkers, wat natuurlijk niet ver te vinden is in GT, maar hierover in een ander bericht. Later op de avond dan toch nog tegen Lin aangelopen en na wat kwebbelen op de kamer beland. Op bed een beetje zoenen en haar poesje eens lekker verwent waarbij ze goed nat werd, daarna was het mijn beurt, lekker relaxed begon ze me lekker te pijpen me wisseld diepe halen ook zoog ze aan mijn ballen , ze pijpte zo goed dat ik bijna in haar mondje klaar kwam dus maande ik haar het wat rustiger aan te doen want ik wilde haar ook nog lekker neuken. na een beetje afgekoelt te zijn heb ik haar lekker van achteren genomen, vervolgens in de lepeltjes stand en als laatste missionaris waarbij ik lekker klaarkwam. Na afloop nog wat liggen kletsen over haar part time job , ze schijnt nl `Krankenschwester` te zijn en komt ze uit China van de Oost kust waar ik `toevallig ` ooit eens ben geweest, de plaats is bekend om zijn bier en de jaarlijkse bierfeesten, ze was echt verbaasd dat ik dat wist . Hoe dan ook na een poosje begon ze spontaan mijn lul weer af te likken en zei dat ze er weer wat leven in wilde blazen , nou ik zou zeggen ga je gang ik zal je niet tegenhouden . Pijpen deed ze weer prima dus was hij snel weer op `oorlogssterkte` klaar voor de volgende ronde. na een poosje geneukt te hebben wilde ze me klaar pijpen. Nou ze heeft me helemaal leeggezogen waarna ze alles in een doekje deponeerde . Lin is een lekkere meid die het wat rustiger aandoet maar je toch lekker geil kan maken. Ik zal haar zeker nog eens vereren met een bezoek

Commentaar

Vandaag weer eens naar Brüggen gereden. Op mijn programma stond in ieder geval Lin, onze Chineese schoonheid. Ze vertelde me eerder dat ze er op vrijdag en zaterdag altijd wel is. Eerst omgekleed en daarna wat rondgekeken wat er zoal aan mooie meisjes aanwezig was. Vooralsnog geen spoor van Lin in de barruimte. Dan via het atrium naar de Kino en terug naar het Atrium. Daar even besluitloos gestaan en ineens was ze daar, midden in het Atrium en keek me lachend aan. 'Ik zag je binnenkomen', zei ze. Ze nam me mee naar de Kino en zocht het hoge bed, voorin rechts uit. Het is ongelooflijk, maar binnen de kortste keren tovert ze kleine Johannes om in zijn grote broer. Al haar handelen is sensueel en dient maar een doel: jou als man behagen en ervoor zorgen dat je je echt man voelt. Ik denk dat dat haar geheim is. Ze nam me mee naar kamer 5, met spiegel naast het bed en aangrenzende badkamer. Het werd een heerlijk uurtje waarbij niets aan haar doen en laten gekunsteld of gemaakt was.
                          Lin is een topper! Alleen al voor een bezoekje aan haar rijd ik 400 km.

Carolus

Commentaar

ook Lin weer eens voor de verandering genomen. Ze zag me in de pool zitten maar had zelf niet zo veel om erin te komen, jammer dan ben ik er ook maar uit gekomen want ze had toch zo`n zin om te `knutschen`. Op de kamer met haar weer een prima sessie gehad, pijpen en neuken doet ze goed, alhoewel niet veel afwisseling met de vorige keer, maar mij hoor je niet klagen

Commentaar

Tja, het is intussen al bijna een maand geleden, maar zeker niet vergeten

Door pc problemen ff een tijdje off line geweest, maar wel in GT geweest, en daar heb ik me eind februari vermaakt met 3 lekkere dames, en Lin was de laatste die dag..

Na 2 eerdere sessies die dag die eigenlijk allemaal in de wirhlpool zijn begonnen, ben ik tegen middernacht nog maar 1 keer naar de pool gegaan, om nog ff te ontspannen, alvorens weer voor 1 1/2 uur achter achter het stuur te kruipen.

Toen ik in de pool stapte zater er 3 mannen en Lin, die zat te praten met de man naast haar, de enige comfortabele plek was tegenover Lin, ze was niet echt mijn type dus ben ik achter over gaan zitten om de bubbels hun werk te laten doen.

Na een paar minuten voelde ik ineens wat in mijn kruis, toen ik op keek zat Lin stiekem te glimlachen, terwijl ze nog gewoon met die Duitser zat te praten, was ze met haar voetjes begonnen mijn aandacht te trekken

Eea gelaten zoals het was, maar ze gaf niet op dus toen de Duitser na 5 minuten vertrokken was, vroeg ze of ik naast haar kwam zitten om ff gezellig te praten

Ik haar verteld dat ik juist in het bubbelbad zat om weer een beetje bij te komen voor mijn trip naar huis, en dat ik niks meer van plan was, maar daar nam ze geen genoegen mee, en nadat we zeker een kwartier hebben liggen vozen, toch maar naar een kamer gegaan, ze zei dan gaan we straks nog wel ff terug in het bubbelbad om te ontspannen, tja daar kon ik natuurlijk geen speld tegen in brengen, en door al het gezoen en gespeel in het bubbelbad, stond alles weer op scherp, dus maar naar de kamer gegaan, en inderdaad mijn voorgangers hebben niks teveel geschreven over haar, het was echt werelds, dus na het half uur naar de kleedkamer gelopen en heb haar daar betaald voor de geweldige afsluiting van deze dag...

Dus toen ze weg liep, was het kwart voor 1, en ik dacht ok nog ff in het bubbelbad en dan naar huis....

Ik zat er nog maar net in, en tot mijn verbazing kwam ze inderdaad ook nog ff in het bubbelbad, ze had een kamer geregeld om te gaan slapen straks, en wilde ook nog ff ontspannen...

Maar van dat ontspannen kwam niks, ze zat binnen de korste keren weer aan kleine Harry, dat was haar manier van ontspannen zij ze, ze kan er gewoon niet vanaf blijven zei ze, dus hebben we tot sluitingstijd nog zitten.......

Ik was echt kapot toen ik thuis was, en dat was Lin's schuld

Inderdaad een zeer groot herhalingsgevaar ....................
                              Laatst gewijzigd door Lalande; 15-03-06, 22:24. Reden: Tekst en formulier bij elkaar gezet

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (goed)

Ja een beetje late reactie ,maar gezien de drukte de laaste tijd nog geen tijd gehad om even te reageren op mijn bezoek met TR aan GT op 23-02. Lin was daar weer en zocht direct contact en ook al was ze die dag de eerste, kwam het mij goed uit omdat ik weet wat je krijgt bij Lin. Pijpen en zoenen alsof haar leven er van afhangt. Standaard etc en uiteindelijk weer doggystyle afgemaakt. Het kwam weer uit m'n tenen en kon het lang volhouden.Zoals TR al zei de volgende keer maar weer eens op zoek naar iets nieuws. maar ze bljift voor herhaling vatbaar!!!!

Commentaar

Gisteren in Golden Time ben ik er tot 2 keer toe eraan herinnnerd dat ik nog een belofte moest inwilligen, namelijk een recensie over mijn samenzijn met Lin van bijna 2 weken terug.
                                  Ben toen overdonderd door een sessie met Sara ( 7 heb ik inmiddels begrepen!? ) en schrijven over Lin is er toen helemaal niet meer van gekomen.. Eerste keer gisteren komt Lin lief lachend langs vanuit het Atrium de bar inlopen. Even later in de wachtrij voor het eten(levert toch wel eens aardige gesprekken op overigens) kennisgemaakt met een nog vrij nieuwe GT bezoeker. Hij was nog aardig onder de indruk van wat Lin hem even tevoren allemaal had aangedaan.
                                  OK, nu over mijn eigen ervaringen. Lin ken ik al vanaf (mijn) GT-dag één begin September. Toen al na enkele bezoeken haar aangegeven dat ze op mijn verlanglijstje was geplaatst. Het is er op een of andere manier echter nóóit van gekomen. Tot......, vorige week maandag ze een drankje voor zich maakte achter de bar. even een praatje met haar gemaakt. Vraagt ze op een leuke manier of ze 1) nog op mijn verlanglijstje stond en 2) op welke plaats dan wel.
                                  Niet te geloven, dat ze dat nog weet. Nu, op mijn 35ste bezoek komt ze naast me staan aan de bar en maakt een leuk praatje met me. Met kleine Gustomass begint ze ook een "gesprekje" , maar deze vorm van communicatie was meer van manuele aard. Nou, Kleine Gustomass kon zich deze chinese handjes goed laten welgevallen. Intussen bereikten in mijn schakelcentrum steeds meer signalen vanuit de midden regionen dat het nu toch wel erg sneu zou zijn voor kleine Gustomass maar ook voor Lin om ons van verdere communicatieontwikkelingen te onthouden. Vliegensvlug ging er een signaal vanuit het zenuwcentrum terug naar kleine Gustomass en er werd gauw een afspraak gemaakt waarna Lin beide Gustomassjes voor even excuseerde om een sleutel op de kop te tikken.
                                  Beland in kamer 7 of 8, heerlijk licht van ondergaand zonnetje bescheen ons beiden. Op de kamer weet Lin heel goed de in de bar beloofde en aangeroerde emoties voort te zetten en tot chinese hoogtes te brengen. Deze dame weet je heel lekker te raken, weet best wat afwisseling te brengen, in handelingen, in snelheden en in ritmes. Haar pijpkunsten zijn van een hoog niveau en het neuken in diverse posities mag er zeker zijn.
                                  Ze is heel plezierig, maakt goede geluidjes zonder te overdreven over te komen. Bij aziatische dames heb ik altijd wat moeite om aan de gelaatsuitdrukking te zien hoe ze zich voelen , maar daar had ik nu geen twijfel over. Ze genoot lekker mee. Lin is gewoon heerlijk in bed en ik heb echt getwijfeld om naast een rubbertje ook een heel uur vol te maken.
                                  Omdat ik eerlijk is eerlijk speciaal voor Sara 7 vanmiddag naar GT was afgereisd moest Gustomass even heel flink zijn en, zo bleek na 35 minuten, toch maar de sessie te beeindigen en een andere keer een vol uur chinese kunsten te bezigen.
                                  Komen we na alles opgeruimd te hebben de gang op, wie loopt ons daar op de gang tegemoet..... Jawel, Sarah die luid roept ****** bist du auch hier heute...
                                  Ik heb met Lin afgerekend in de kleedruimte maar eerlijk is eerlijk mijn aandacht was al erg sterk afgedwaald naar Sara 7.

" Gustomass reports" is bij u terug na de reklame, maar wel onder Sarah 7.
                                  zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (matig)

Ondanks alle goede berichten over Lin, was het voor mij niet zo'n goede belevenis. Dit kwam vooral door de gesprekken over meerprijzen (zie mijn bericht in duitsland algemeen, van vandaag).
                                    Deze dame is super commercieel, speelt een min of meer goed spel, maar voor mij geen groot herhalings gevaar.

Commentaar

op 19-04 weer bij GT en LIn zag me onmiddelijk, afgesproken eerst met een ander te gaan en dan bij terug te komen. Volgende keer maar een Thaise nemen, die liepen er nu veel en anders loop ik ze zeker mis. Bij Lin niets te kort gekomen, het tenslotte uit m'n tenen en ze is en blijft een echte GF lady.
                                      Ik ga me maar voorlopig niet meer aan haar zondigen omdat ik nu ook wel eens vaker wat anders wil uitproberen.
                                      Ze blijft de moeite waard

Commentaar

Afgelopen maandag 7 augustus is Gustomass wezen chinezen in Golden Times.
                                        Naast wat luie beren trof ik alleen Lin als vertegenwoordigster van onze doelgroep aan onder de veranda.
                                        Wo ist denn die Sonne geblieben, was op dat moment de origineelste openingszin die me binnenviel. Lin riep enthousiast"aber Ich bin doch die Sonne für dich, oder..? " Voor ik het wist zat ik bij haar, had ze kleine Gusto al in haar complot betrokken en kon ik niet meer weigeren. Zou het aan de stok krijgen én met Lin én met kleine Gusto. Eerlijk gezegd, lag ik al in mijn gedachten met haar in het tentje toen ze me voorstelde in de tent het zonnetje te laten schijnen voor ons tweën. Zo gezegd, zo laten doen.
                                        Een heerlijke sessie gehad, wat heeft Gustomass mogen snoepen, wat is dat mooi in het volle licht. Nu proef je niet alleen alles, je ziet ook hoe mooi het er bij Lin uitziet. Alsof ze pas 18 is en alsof ze nog maar weinig sex heeft gehad. Nu weten wij zowel wat haar leeftijd als haar sexuele capaciteiten wel beter.......
                                        Geweldig, de donder werd luider, mijn VeltinplusLemon rolde door de tent, en toen we halverwege waren werd me pas duidelijk dat ik wel erg onbeleefd was geweest. Had haar niet eens de gelegenheid gegeven zich fatsoenlijk uit te kleden en aan me te laten presenteren. Nee, die Gustomass had wel erge honger.. Slipje opzij en snoeptrommel letterlijk en figuurlijk opengetrokken en heerlijk snoepen.
                                        Geen protest dus gewoon doorgaan maar.
                                        Met Lin samen sexen geeft toch weer de dimensie van het krijgen, het ondergaan van de ervaringen, van de service, van de kwaliteiten van een oudere dame, sorry van een dame die véel ervaring heeft, die intussen, het was pas mijn 2e keer met haar, heel goed weet wat jíj fijn vindt. Ze wist me te vertellen dat ze in GT veel had geleerd. Op eerste plaats dat wel heel veel mannen anaal verwend wilden worden, dat prostaatmassage mannen nog gekker maakt dan ze al zijn. De techniek heeft ze niet alleen hier zichzelf aangeleerd, maar blijkbaar wil ze er alles aan doen om te voorkomen dat ze haar expertise zou verliezen, dus oefent ze regelmatig op .......ons...... Jawsee, jawsee, jwaseee!!!!.
                                        Lin het was weer geweldig met je.
                                        Waarom ga ik potverdikkie niet vaker met je ..
                                        Intussen regende het pijpestelen, weer zo'n niet GoldenTime woord, wat hier toch wel een hele speciale betekenis kan krijgen.
                                        Lin onder mijn handdoek laten schuilen en lekker rustig door de stromende regen naar de douches. PS, het tentje is waterdicht, althans voor het vocht dat vanuit de hemel valt....
                                        Lin, bedankt.

Gustomass kent geen woord chinees, komt gewoon omdat ie zich qua taal te veel met het spaans voor de Latinaclub bezig houd....

Toch wil Gusto je bedanken dat jij een stuk het zonnetje voor me wilde zijn deze maandagmiddag...
                                        Laatst gewijzigd door Lalande; 12-08-06, 13:54. Reden: offtopic passage gewist
                                        zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lin (Chi)

Iemand Lin nog gezien.....?