Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (Thai)

Even een kort berichtje betreffende Lulu uit Thailand in GT.
    Deze dama, 30+ is zeer geil. Ook vrij ordinair, maar dat heeft best wat.
    Bij stevige sex houdt ze ervan om wat klapjes in het gezicht van de steker te geven (tenminste bij mij). Ze is ook voor anaal in, maar dat kan ik afraden want
    daar heeft ze het toch wat moeilijk mee. Beter, zonder bijbetaling, een geoliede
    vinger in haar anus(JE) steken.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 14-03-09, 07:53. Reden: Details dame toegevoegd

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (goed)

Lulu,

Deze dame had ik de laatste maanden tijdens mijn aanwezigheid al meermalen gespot. Ze is niet knap, heeft flinke tepelhoven. Loopt altijd topless dus dat is makkelijk waar te nemen. Kijkt neutraal en lacht gemaakt. Fout dus. Tja, en foute dames kunnen ook wel wat hebben. Zoals zo vaak zat ze bij het gokapparaat., ze keek mijn kant op, 1 glimlach en ze weet dat ze moet komen. Dat deed ze dus ook. Op de bank gelijk tegen me aan kleffen, eerst voorzichtig zoenen maar naar eventjes vol op de bek. We moesten wachten tot de kamer vrij was dus was ze steeds wel erg lang verdwenen om polshoogte te nemen. Uiteindelijk was de key er.

Op de kamer was het allemaal toch wat minder. De mooie tieten met hoven werden profi afgeschermd. Het vingeren werd steeds op slinkse wijze verruild voor een andere bezigheid. Kortom het was er op gericht om de regenjas aan te trekken en fuckie fuckie te doen. Hetgeen niet slecht was maar ook geen super ervaring.

Eenmalige ervaring met deze dame dus…

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (voldoende)

Vandaag weer een bezoekje gebracht aan GT. Was er om 13.00 uur
      Eerst lekker in de sauna en bubbelbad gezeten. Daarna in de bios gekeken naar de film waarbij er veel vakantie sex te zien was. Daar zag ik LULU bezig op de bank naast me, nadat ze die man klaar had gepijpt kwam ze bij mij. Ze presenteerde me haar grote tepels waarin je lekker kon zuigen. Toch maar besloten naar de kamer te gaan. Daar heeft ze me eerst lekker gepijpt en ik haar gelikt. Daarna moest ik haar neuken in missionaris na een tijdje wilde ze in doggy. Daarbij zette ze een been opzij, waardoor ik bij haar klit kon komen ze was al ontzettend nat, maar door de extra stimulatie van haar klit kwam ze knallend klaar. Ze heeft me toen lekker afgepijpt en ben in haar mond gekomen. Ze gaat vanaf volgende week donderdag terug naar Thailand voor 2 maanden
      Ik vond het een geile ervaring.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (Thaise) (goed)

Terwijl ik in de filmzaal met Bee stond te praten maakte Lulu me berenvel open en begon de den piemel in take off positie te brengen.
        Nu is ze in mijn ogen al over de uiterste houdbaarheidsdatum heen gegaan maar ik dacht toch bij mezelf; jouw gaat ik er nog een keer aanrijgen.(zal waarschijnlijk wel een keer gebeuren ook) Waarna ik met Bee een blokhut opzocht.

Vandaar dat ik haar topic is even door genomen heb. Ben nu toch wat aan het twijfelen gebracht.

Commentaar

In één woord heerlijk.....

Lulu was voor mij de afsluiter van de avond en kroop samen met 2 vriendinnen naast me in de kino..... De 2 vriendinnen maar snel weer laten vertrekken, want dat kon ik niet meer aan na 3 keer eerder die middag/avond....

Heerlijk gepijpt in de kino en daarna genoten van een lekkere massage....

Voor mij zeker herhalingsgevaar!!

Commentaar

Donderdag 12-01-2012 weer eens naar GT; lange tijd al niet meer daar geweest.
            Kort na binnenkomst werd ik in de bios door Lulu verleid, vooral door haar (overdreven) geil gedrag.
            Op de kamer nam zij het initiatief voor allerlei dingen en posities en maakte daarbij primitieve geile mededelingkjes.
            Op ''give sperm into face of Lulu'' ging ik niet in, omdat ik alle sperm voor Lin opsparen wilde.
            Ook op de uitnodiging ''fuck Lulu in ass'' ben ik niet ingegaan.

Commentaar

Deze Thaise dame won het duel om Dolfie met de Poolse Sonja
              Lulu plofte zich ongegeneerd naast me neer op één van de sofa's en met haar stoute handjes onder mijn te warme badjas kreeg ik een erectie van hier tot in Chang Mai
              Ik waande me even in Bernd's en vroeg naar haar orale kwaliteiten waarbij ze me lichtjes onder dwang naar een kamer dwong.
              Eénmaal op de kamer kwam Lulu pas echt los;een super super geile B to B massage met de nodige olie,Thais profi pijpwerk,Doggy en Misseo...daarna nam ze kleine Dolfie in haar warme mondje en pijpte ze me zonder handen waardoor ik het gevoel had een A.Ooootje te hebben
              Ik voelde mijn Dolfiecellen opborrelen en haar mondje nam alles tot het laatste drupje.
              Geweldige sessie waarbij ik ook nog even wil meegeven dat deze dame de Thaise regels nog stipt opvolgt,met name zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zorgzaam
              Zij houdt ervan je een beetje te pamperen,heeeeerlijk

Grtz,Dolfie

Commentaar

Weer eens met Lulu op de kamer geweest.
                Maar voorlopig voor de laatste keer.
                Reden: ze probeert de klant (mij en wellicht ook anderen) veel te snel af te werken.
                Jammer: want ze is best geil.

Commentaar

Dinsdag met dat lekkere weer naar GT gegaan en rechtsachter in de tuin liep ik voorbij deze thaise milf.
                  Ze liep me direct achterna en vroeg of ik zin had in een massage. Ik gaf aan dat ik wel wat gezelschap kon gebruiken.

Op een ligbed gaan zitten met Lulu voor me: tongend en aan haar grote tepels zuigend.
                  Snel ging mijn badjas uit en knielde ze voor me om mijn lul in haar warme mond te nemen. Deze thaise kan behoorlijk lekker pijpen. Moest al vrij snel zeggen dat ze een beetje rustig moest doen om niet te snel klaar te komen.
                  Even weer gezoend en aan haar tepels gelikt alvorens in positie 69 te komen op het bed.
                  Zo ook haar geile kutje gelikt en haar gevingerd, ondertussen gaf ze mijn lul een goede franse massage.
                  Ik hield het zo niet langer en heb mijn warme zaad in haar pijpmond gespoten.

Na het schoonmaken nog een korte massage gehad van Lulu daar buiten.

Dame niet direct voor herhaling vatbaar maar was een lekkere manier om van mijn zaad af te komen achter in de tuin

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Lulu (Thai)

eerste keer naar GT geweest en met een uur in contact gekomen met Lulu,zeer vriendelijke vrouw die goed voor een man zorgt.
                    Massage heerlijk en de B to B was top,de happy ending werd zeer intensief gedaan met de vraag of ik in haar mond wilde komen.
                    Ik gaf te kennen dat ik dat niet wilde ivm kosten ,bij het naderende hoogtepunt gaf ik een waarschuwing maar ze blijf gewoon doorgaan alle gevolgen vandien.
                    ik vind Lulu een top vrouw en ga zeker nog een keer terug

Commentaar

Iemand Lulu nog gespot in GT?
                      Ik ben er de laatste 2 maanden 4x geweest maar heb haar niet meer gezien.
                      Of weet iemand waar ze eventueel naar toe is?
                      Life is a Bitch.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patjem69 Bekijk bericht
                        Iemand Lulu nog gespot in GT?
                        Ik ben er de laatste 2 maanden 4x geweest maar heb haar niet meer gezien.
                        Of weet iemand waar ze eventueel naar toe is?
                        k ben er 20 x geweest de laatste 4 maanden, nooit gezien, ga er morgen weer naartoe, maar denk niet...

Commentaar

Lulu had gisteren gedurende de dag gewoon gewerkt, in de avond was ze wel absent. Los van het feit dat ik haar niet bepaald knap vind (veel putjes in haar gezicht) vind ik haar ook vrij mannelijk ogen. Vooral haar kaaklijnen en grove handen zijn niet bepaald vrouwelijk en zeker niet voor een vrouw van Aziatische origine, maar gezien haar positieve recensies hier op het forum wellicht toch een keertje het proberen waard.

Commentaar

Onlangs met Lulu kennis gemaakt en het viel niet mee het was bijna een nummertje trekken, dat terwijl deze Thaise niet meer de jongste of knapste dame in de tent is.
                            Maar goed vanwege het warme weer had Lulu geen zin naar een kamer te gaan dus hebben we maar ergens een tent dicht gemaakt.
                            Na eerst een flinke massage die beiden gaven en namen daarna lekker een echte Thaise pijpbeurt gehad zeer goed te noemen.
                            Ook qua sex is Lulu lekker los en vurig al had ze het nu wel wat warm dus wou ze niet te lang bovenop.
                            Al met al leuke dame met een goede service alleen jammer dat ze niet een paar jaar jonger is wel flinke natuurlijke tieten voor een Thaise.

Commentaar

Aan het werk...
                            X