Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Diane (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Diane (Pol)

Ik liep gewoon doelloos wat rond in GT tot ik plotseling werd aangesproken door Diane uit Wit-Rusland. Ze bleek behoorlijk goed Nederlands te spreken met zo'n typisch Russisch accent. Omdat ik vond dat ze er goed uitzag gingen we vervolgens naar een kamer om te sexen.

Helaas zag ik nadat ze haar zwarte jurk had uitgedaan dat ze een hoop littekens had. Ik denk dat ze vroeger erg dik is geweest en dat men daarom overtollige huid hebben weggehaald nadat ze was afgevallen. Dit min puntje deed verder niets af aan de prima service die ze op de kamer gaf.

Ik werd zonder condoom gepijpt en mocht haar in elk standje dat ik maar wou neuken. Ook wou ze standje 69 doen maar daar had ik geen zin in. Tongzoenen was ook mogelijk maar aangezien de meeste meiden van GT zich meerder keren per dag in de mond laten spuiten, laat ik dat maar liever over aan de mannen die het blijkbaar geil vinden om met hun tong in het zaad van hun voorgangers te roeren. Tenslotte kan ik als klant immers nooit controleren of die vrouwen zich na elke FT wel goed genoeg schoonmaken.

Toen de tijd bijna voorbij was ging ik op de rand van het bed zitten en zij op haar knieën op de grond. Pijpend en trekkend maakte ze mij klaar en voor 25 euro extra mocht ik in haar gezicht spuiten. Met haar vingers veegde ze het zaad van haar gezicht in haar mond en slikte toen alles door.

Aangezien er nu een half uur voorbij was gingen we terug naar de lockers waar ik haar het geld gaf 75 plus 5 euro fooi omdat ik sowieso niet gepast kon betalen. Het geld was weer prima besteed, behalve dat ze wat littekens had kan ik eigenlijk geen minpunten bedenken. Deze Diane is echt een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 05-03-09, 15:43.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Diane (uitstekend)

Vandaag de GT eens met een bezoekje vereerd. Na wat rondslenteren en genieten van mijn drankje zag ik een slanke, donkerharige schoonheid zitten in een zwart jurkje welke gelijk mijn interesse deed opwekken.
    Na wat over en weer "geflirt" naar haar toe gelopen voor een nadere kennismaking. Ze sprak heel behoorlijk Nederlands en ze had een goed gevoel voor humor. Ze komt van origine uit Wit-Rusland en is 27 jaar jong.
    Al met al duurde het niet lang voordat wij naar de kamer gingen.

Nou, deze dame verstaat haar vak en niet zo'n beetje ook! Heerlijk strelen (en daar ben ik nogal van) en zoenen. Allemaal heerlijk relaxed en geen plichtmatige toestanden.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ik zag haar gisteren in de tuin lopen en had maar één reactie : DIE MOET IK HEBBEN !!! Spijtig genoeg was ik niet de enige die daar zo over dacht. Later op de avond zag ik haar zitten in één van buiten sofa’s en toen onze blikken kruisten deed ze teken om even bij haar te komen zitten. Jonge wat een vrouw, lekker groot, mooi gezicht en zwoele ogen. Het duurde dan ook niet lang voor we een kamer gingen opzoeken. Op de kamer me op het bed gezet en plots stond ze in volle pracht voor mij. Ik heb een zwak voor lange vrouwen dus dit was buitengewoon aangenaam. Toen ze over me kroop en me overal begon te kussen wist ik dat het een supersessie ging worden. Heerlijke tongzoen, passionele kussen in de nek, plagende blikken, ...WOW. Haar mond zocht een weg naar beneden en vond daar een wakkere krijger die ze meteen de nodige aandacht gaf. Haar warme mond heeft mij langdurig doen genieten, afwisselend zacht tot deepthroat en telkens die ogen die me geil aankeken.

Zoveel overgave dat vraagt voor een wederdienst. Na een langdurig oraal examen kreeg ik van haar een dikke 10 in de vorm van ongecontroleerde wilde bewegingen en plotse toename van de poesvochtigheid, zeker geen fake dus ☺ Hierna ging het stijl bergop, rubbertje erover en heerlijke sex in verschillende standjes en nog een tweede orgasme bij haar. Toen vond ze het tijd om mij te laten exploderen en een combinatie van haar mond, haar handen en die geile blik was genoeg om mij naar de 7de hemel te brengen.

Effe uitrusten en nog wat gepraat waaruit het wel duidelijk is dat ze een eigen wil heeft en dat ze respect vraagt van de ijsberen die met haar willen spelen. Ze bekloeg zich over het feit dat sommige mannen nog altijd met een stinkend oerwoud rondlopen en dat ze eerder die dag een klant had gedumpt om die reden.

De hele avond heb ik nog mogen genieten van de goede after service, af en toe een kusje die ze me toewierp en telkens supervriendelijk. Voor mij staat deze dame vanaf nu bovenaan mijn top 3. Ik kan niet wachten om weer eens met haar te mogen spelen

Commentaar

Deze dame heeft klasse en geniet er zelf ook van.
        Diane is wel kieskeurig en neemt niet iedere man mee naar de kamer, zij kiest zelf wie ze meeneemt.
        Eenmaal op de kamer gaan alle remmen los, ik heb ongeveer een half uur in standje 69 gelegen met haar, en ze wist mijn orgasme perfect te timen, zelf kwam ze 2 keer trillend en gillend klaar.
        Ik kwam lekker in haar mondje klaar, bij mij deponeerde het in de vuilnisbak waarna zj eerst met water en daarnamet mondwater haar mondje schoonmaakte.

Diane bedankt je bent en van mijn favorieten

Commentaar

Eerst keer in Golden Time.
          Toen ik eerst binnen kwam rond 20.00u waren er veel heren en relatief weinig dames. Tussen al die mannenlijven voel ik me niet zo thuis.
          Maar rustig een sauna en een whirpool gedaan en
          later op de avond werd de mix beter.
          Veel trotse, lange dames. Ik kan me voorstellen dat Xenia uit de Bokkingshang in Deventer daar rondgelopen heeft.
          Volgens de kenners waren de poolse dames nog op vakantie.
          In de gang liep ik een lange dame tegen het lijf, die me vroeg of ik
          nederlander was. Als naam dacht ik Diana te verstaan.
          Hup gelijk maar naar een kamer, onderweg al lekker tongzoenen.
          Op de kamer gekomen bleek janneman te groot voor haar, maar ze beloofde mij de pijpbeurt van mijn leven te geven.
          Normaal kom ik niet klaar met alleen pijpen, maar ze was zo aardig dat ik dacht, "laat maar gebeuren, daarna nemen we er nog een".
          Pijpen was gelijk deep throat, wow wat lekker. Ik was akkoord met E 25 extra voor cim.
          Het idee dat iemand op mijn blanke pik aan het werk was met als doel in de mond klaarkomen, was extra geil. Het lukte, voor het eerst cim.
          We komen daar nog wel een keer!

Commentaar

DIANA wouw wat een leuke meid. Ik kwam binnen en bestelde een koffie en zag haar al lonken, met een hele lieve lach. Ik er heen, hoe ze heette en zo...
            Al vrij vlot sprak ze me aan in het nederlands (daar kan maxima nog wat van leren) dus na de koffie mocht ze de sleutel halen. En wat ze toen allemaal met me deed daar kan maxima zeker wat van leren (anders boft onze prins wel heel erg). Haar pijptechniek is fenominaal, lekker diep, lekker nat echt geweldig, haar vingertjes raken/drukken ondertussen op de gevoelige plekjes.... hmmmm uiteraard begon het allemaal met zoenen en heb ik er uiteraard via 69 lekker gelikt, maar haar pijpen is echt lekker.
            In doggy style heb ik het condoompje volgeschoten. Daarna werd ik nog even lekker verzorgd, zoals het hoort en had ze d'r 50 eurootjes prima verdient.
            Herhalingsgevaar: 100%

Commentaar

Ik was inmiddels al vaker met deze dame op de kamer geweest, maar wist niet zeker of het een succes was of niet. Dat heb je soms, dan denk je wat een leuke meid, maar hoe zat het ook alweer. ik besloot de gok te wagen, de smalltalk op de barkruk gaf me een beeld van een meid met wie het niet fout kon gaan. Dat klopte ook helemaal. Diana is van begin tot eind gewoon haarzelf en doet enorm haar best je te plezieren. Pijpen, neuken, zoenen alles even lief en lekker. In diverse standjes maaktje ik een eind aan deze erotische ontmoeting. Heerlijk. Ik heb haar gevraagd me de volgende keer gewoon aan te spreken bij mijn naam en te zeggen dat het lekker was de laatste keer. Al denk ik dat ik het dan wel weer weet......

Commentaar

Deze poolse is geweldig. "Je hebt er wel lang over gedaan voor je me weer meevroeg" Zei ze. Inderdaad, zie ik nu, 2 jaar. Dat is voor deze meid veel te lang. Die wil ik wel iedere keer.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Diane (Pol)

weer geweldig wat een lijf, wat een wijf!

Commentaar

Hi, is Diane nog aanwezig?
                    Ik zie op http://sexdo.com/privates_modell/498...9-tatjana.html veel dames staan, zijn die allemaal actief? En is er ook zo'n site waar ze op alfabetische volgorde staan?

Commentaar

Er is nog een site met foto's van de dames en dat is deze
                      http://www.6profis.de/sauna-club/bru...ldentime/#team
                      Helaas worden deze sites niet bij gehouden want er staan dames op die er niet meer werken en zijn er zat dames die er niet op staan die er wel werken.
                      Poolse Diana zegt mij niks dus ik denk dat zij al geruime tijd niet meer in GT werkt.
                      The only things that counts in life are;
                      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                      GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
                      X