Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (Pol)

Tegen het eind van de middag leek het wel of er een bus mannen was binnen komen zetten. Mannen en ook nieuwe vrouwen. Het werd tijd voor een 2e ronde en PR had al een mooi vrouwtje geschaakt. Ze kwam terug en zei tegen hem, nog ff wachten: de wachttijd is nu 40 minuten. Kut dacht ik nog, dat gaat mis, weg 2e ronde. Nu scoren gaan.
    Mijn oog viel op een blonde meid van een jaar of 23. Ik stelde me voor en vroeg de voor mij belangrijke service, waarbij ze dit bevestigde. Nou haal maar een sleutel, zei ik de wachttijd schijnt nogal lang te zijn. Maak je niet druk zei ze, ik heb al ingetekend, dus dat komt wel goed.
    Uiteindelijk na een minuut of 20 met haar naar de kamer waarbij ik met Jana een lekker half uurtje heb beleefd. Zoenen, pijpen, vingeren en heerlijk neuken. Enige minpuntje zijn mischien de slappe tietjes, aan de andere kant ze voelen lekker aan omdat ze gewoon echt zijn. Jana is de moeite waard kan geweldig goed pijpen, en ook het neuken doet ze lekker. Hmmmmmmmmmmm.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (Pol) (goed)

Hallo,

Na het eten een rondje aan de wandel en in het bubbelbad beland waar zat dames voorbij lopen. Om deze tijd waren er nieuwe dames neer gestreken in het ketsparadijs maar ook Jana uit Polen kwam langs lopen die ik in de middag en bij eerdere bezoeken al gezien had. Ze heeft qua bouw en uitstraling wel iets weg van het allerliefste poppetje die in Den Haag werkt. Na het douchen en een rondje was het druk en weer moeilijk om te kiezen en zocht ik Jana.

Ik zag haar op een kruk tegenover de bar zitten met haar lange wit blonde haren met ponny, mooi strak en gebruind lichaam klein maar wel met vrouwelijke vormen, een rode bikini met wit randjes en witte stippen. Het was dan wel geen roze maar ook dit keur ik goed voor de ketsnorm. Dus dit was mijn kans om erop af te stappen. Een praatje met haar in het engels ging erg goed zonder haperingen en als ik niet had aangegeven dat ze en sleutel kon gaan halen had ik zo een uur of mischien wel de rest van de avond met haar staan kletse. Ze was net op weg om een sleutel te halen komt Knerp bij me staan en verteld me dat hij naar huis wil en de tweeling heeft geannuleerd omdat het 45min zou duren voor een sleutel. Hier moest ik even overleg plegen en ben ik richting Jana gelopen die al kwam aanlopen met een sleutel en dat duurde hooguit 10min. Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen is me een raadsel. Heeft ze voorrang door haar poppetje uitstraling? Heeft ze verteld dat ze met Ketserr apart zou gaan? Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat we een hoop bekijks hadden toen we langs de bar naar de ketsbungalow liepen.

In de ketsbungalow deed ze haar topje uit en zag ik daar haar waarschijnlijk enigste minpunt, haar borsten hingen er maar wat bij zeker omdat de rest er zo goed uit zit valt dit op. We lagen op bed als een verliefd stelletje met elkaar te spelen. Zoenen, strelen, vingeren, ze speelde met de ketszwans dit alles was knus. Ze ging andersom leggen tijdens het ketszwanssaugen zodat ik haar nog steeds kon vingeren, ketszwanssaugen deed ze ook heel lief en spelend waarbij ze de ballen niet vergat en daar vandaan met haar tong naar de top van ketszwans ging. Voor het ketse deed ze een aarbeienketsjas om zei ze en ik dacht; waar heeft ze het over? Toen die ketsjas erom zat zag ik wat ze bedoelde het was een rode ketsjas met waarschijnlijk een aardbeien smaak. Dit was een komisch moment. Ze kwam on top waar ik tijdens het ketse haar ronde heupen vast hield, doggie was het volgende standje gevolgd door wat vingeren en misionaris. De ketsbuisexplosie werd een feit in dit laatst genoemde standje terwijl ik een lekkere tongzoen kreeg van haar.

Het bleef gezellig en we maakte nog een praatje ze vroeg om mijn vrienden nu stonden te wachten om naar huis te gaan. We liepen naar de lockers uiteraard langs de bar waar we weer veel bekijks hadden en ook bij de balie bij de uitgang van een dame die niet de jongste meer was maar een heerlijk figuur heeft met flinke borsten en ik zag duidelijk dat ze bij Jana naar mij vroeg. Een volgend half uurtje met Jana moet uitwijzen of ze definitief door mag gaan voor het GTpoppetje.

Toen ik was gedoucht, aangekleed en klaar was om naar huis te gaan liep ze nog langs en kreeg ik nog een zoen.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (goed)

Jana is een schatje. Zeker geen sexbeest. Maar ga je voor de GFE, zoek haar dan op. Ze zal niet op je afstappen. Bij kennismakingspraatje is ze lief en geduldig. Zal niet aandringen om de sleutel op te halen. En ze praat tenminste normaal. Verademing bij al die gehaaide types.
      Wat betreft haar lichaam, alles klopt. Ze is petite, dus daar horen kleine tietjes bij. Alles prima. Honderd keer liever dan plastic.

Bij afscheid nog eens zoenen en nadien in de club nog vriendelijk oogcontact. Ze gaf zelfs nog een tip wie nog meer bij mijn smaak zou passen, erg aardig. De aardbeiengrap is blijkbaar standaard. Je moet zelf voor de "slagroom" zorgen.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (goed)

Afgelopen vrijdag door deze lieve jongedame heerlijk gepijpt, tot het einde, zonder condoom, onvoorstelbaar lekker. Sympathiek, lief, mooi figuur, ze lacht leuk en is zeer bedreven.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana(goed)

Daarstraks ook bij Jana geweest. 1 woord: super!

Blond, petite, superlief, pijpt onwaarschijnlijk goed, uitstekende sex. Zoals hierboven al vermeld, 1 minpuntje: kleine, slappe tietjes.

Ik ben zalig klaargekomen en ze ziet mij zeker terug!!

Kanariepiet
          Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana(uitstekend)

Deze namiddag een 2de keer met Janna gekamerd: was nog beter dan de eerste keer! Lief, intiem tongzoenen, zalige pijpbeurt en 3 rustige standjes, waarna ik spetterend ben klaargekomen.

Toppertje!

Commentaar

After some searching I found Jana. She suggested a trio with Tanja but I really didn't want a trio anymore as I have had bad experiences with trios. Many positive things have been said about Jana in this topic. All of them are true. She is super. I completely lost any sense of time . I flew up to heaven several times. Only coming back to earth several hours later when I was already on my way home.

The only thing I disagree upon with others are her breasts, a small B cup. Just natural and not so beautiful as her perfect body. But they are soft and firm and you can fondle them all the time and it is just a handful, the way I like them best.
              She started caressing me and then went on for a long time switching between a blowjob, a hand-job, licking and tickling my balls. We kissed a few times in between, like fire. She changed her body several times and I could enjoy every part of it. When I felt like coming, I warned her and we started of to several positions. I came quite good.
              Jana is a nice and mature lady. Next time I will see her it will be impossible to pass by her and not consider another session. We agreed that we will do a trio then, with Tanja as well because Jana says Tanja uses the same working routine as she does and so she will do only trios with Tanja. That sounds very reassuring to me and after tonight I know I can trust Jana as all what has been written about her is true and even a bit better. I wonder if anything can be better than last night but I trust her to play her magic once again.
              We spent more time than half an hour and less than an hour. I gladly payed for an hour because it seemed like several hours to me, so intense are the sensations she provokes.

Commentaar

Wegens gebrek aan nieuwe, interessante DVP's daarnet voor de 3de keer met Jana gekamerd.
                En ja hoor: opnieuw een uitstekende ervaring. Jana wordt langzaam maar zeker een zekerheid voor mij in GT.

We zijn begonnen met heel zacht, sensueel zoenen. Vervolgens gaf ze mij een super pijpbeurt. Eigenlijk pijpt ze te zacht voor mij, maar ergens doet ze iets, wat toch enorm geapprecieerd wordt door mijne Piet!

Neuken: cowgirl, hondjes, missio en afgemaakt met hondjes. Elk standje was uitstekend!

Jana is een superlief toppertje!

Commentaar

Mijn dagje GT daarnet gestart met Jana. Tja, wat kan ik nog zeggen: dit is echt wel een onwaarschijnlijk lief meisje, waar je een hele leuke babbel mee kan hebben en waarmee je zalig lekker kan neuken.

Het tongzoenen was super, het pijpen zacht, maar oh zo lekker. 2 keer cowgirl: wauw. Missio in 3 variaties: wauw. 2 keer hondjes: ja hoor: wauw!!! Ik geloof niet in GFE, maar moest ik dat wel doen, kwam deze ervaring met Jana zeker in de buurt!

1 woord: top!

KanariePiet

Commentaar

GFE bestaat! Ik ben gisteren nog een 2de keer met Jana op de kamer beland, voor een stomend uurtje en mijn beste ervaring ooit met een DVP!

Deze sessie had werkelijk alles: overvloedig tongzoenen, pijpen, aftrekken, beffen, 69, veel en lang neuken, alles met onwaarschijnlijk veel gevoel en dat het hele uur door.

Het pijpen was zalig als altijd en het neuken was werkelijk van het beste dat ik ooit heb meegemaakt. Vooral de cowgirls (4 keer!), zal ik nooit meer vergeten: wat een enthousiasme, wat een overgave, wat een gevoel!!!

Jana: bedankt! Jij bent top en onze kamergang was onvergetelijk!!

Commentaar

Net voor mijn eerste kamergang weer voor Jana gekozen en het mij uiteraard weer niet beklaagd.

Dit keer geen GFE experience, maar toch nog altijd uitstekend: tongzoenen, beffen, zalig pijpen, heel veel variatie tijdens het neuken... Het verloopt allemaal heel rustig en zacht, maar het voelt oh zo goed aan!!

Afgesproken om straks een trio te doen met haar en Tanja, maar eerst ga ik toch nog een DVP zoeken om eens hard mee te beuken.

FKK Van Gogh halen wordt problematisch

Commentaar

Vandaag weer 2 keer met Jana gekamerd. Is en blijft uitstekend. Al vrees ik dat er een zekere gewenning begint op te treden. De spanning is er vanaf.

Hoe dan ook: dit is een heel lieve, mooie meid. Ideaal voor de liefhebber van zachtere ervaringen.

Commentaar

Ondanks de schrik voor gewenning heb ik gisteren toch maar weer met Jana gekamerd. Ik vroeg haar of het mogelijk was om er eens een iets wildere sessie van te maken en ze verzekerde mij dat dat geen probleem zou zijn. Ik moet zeggen dat dat toch niet 100% haar ding is: ze hervalt regelmatig in haar rustigere, lieve aanpak. Desalniettemin was de kamergang een stuk 'ruiger' dan de vorige keren (ik heb bijvoorbeeld heel hard mogen doorbeuken bij hondjes) en ben ik met een oerknal klaargekomen.

Na deze sessie met Jana is er van gewenning weer even geen sprake meer

Tot volgend jaar lieve schat!

Commentaar

Deze namiddag voor de eerste keer in 2013 met Jana naar de kamer geweest. Wat dacht je: vuurwerk! Ik ga nu nog ff rusten en dan ga ik mijn dagje GT afsluiten met een uurtje Jana. Een beter einde kan je je immers niet indenken!

Commentaar

En ja. Vandaag uiteraard weer met Jana gekamerd. Het is en blijft een toppertje. Ik kan er zo van genieten hè! Knap, lief, doet moeite om je te plezieren.... Wat kunnen we nog meer wensen!? Straks toch nog maar eens op herhaling gaan!

Commentaar

Ter afsluiting van de dag daarnet voor de zoveelste keer met Jana gekamerd. Het was mijn 5de kamergang van de dag en toch kreeg ze Piet weer zonder problemen op oorlogsterkte. Cowgirl, missio, hondjes, regelmatig variëren ... en ik ben weer met een knal klaargekomen.

Top. Top. Top!

Commentaar

Ook weer eens met Jana geweest. Lief, lacht makkelijk, verleent een prima service. Zie mijn vorige post in dit topic. Het ging niet veel anders.
                                  Jana, du bist fabelhaft.

Commentaar

In december, na het lezen van recensies heb ik me voor de eerste keer aan haar gewaagd. Ze werkt al lang in GT en elke keer dat ik kwam had ik wat gemengde gevoelens om al dan niet met haar op te kameren, en uit"eindelijlijk was het er dan toch van gekomen. En met succes.
                                    Ze is ongetwijfeld en echte pro, maar ze lukt er toch vrij aardig in om je gelukkig te maken.

zo ook vorige donderdag. Ze was s'ochtends al aanwezig, maar dan voor lange tijd met iemand op kamer gegaan. In de namiddag had ze zich strategisch in het deurgat naar de tuin opgesteld en gaf me fysieke goede herkenningsimpulsen. Maar na mijn ontmoeting met Mimi moest ik wel wat recupereren.
                                    UIteindelijk heeft ze me opgezocht in de kino en hebben we lekker wat tegen elkaar geschrukt in een zetel met een leuke conversatie om uiteindelijk in de kamer te belanden.
                                    Waar ze vooral lief en teder omschreven wordt is het op een stomende vrijpartij uitgedraaid,die soms wel heel heftig en hard was.
                                    Ik mocht haar echt wel hardhandig hanteren. Dat ging van face fucking met haar hoofd ondersteboven aan de rand van het bed, kontlikken (wederzijds) en stevig pompen.
                                    Ik kwam heerlijk hard klaar. Zonder een grote ejaculatie, maar daarom niet minder heftig met mijn condoom is haar mooi kutje.
                                    nothing is what it seems - of toch wel ???

Commentaar

Na ongeveer een maand onthouding daarnet toch nog maar eens met Jana gekamerd. Hoewel het lang geleden was, kwam alles routineus en plichtmatig over. Maar... zelfs dan blijft een kamergang met Jana uitstekend. Ik heb me dan ook weer heel goed geamuseerd en ik ben lekker klaargekomen. Misschien ga ik straks nog eens op herhaling. Dit was toch niet 100% af.

Commentaar

Was je woensdag in GT kanariepiet?Ben er woensdag geweest en heb ook weer met Jana gekamerd.
                                        Vond dat ze er wat anders uitzag misschien door haar opgestoken haar maar de sessie met haar was meer als prima.
                                        Echte GFE met een lieve meid.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jana (Pol)

Deze lieve meid loopt nog steeds rond in GT. Ze is een paar kilootjes vermagerd (sinds de laatste keer dat ik haar gezien had) en zag er gisteren stralend uit!