Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sonja (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sonja (Pol)

Een heerlijk lijf en een leuk kopje. Tijdens de (lach)sessie besloten om er een trio van te maken. Ze zou het meisje halen die op de bank naast ons zat, vond ik zelf ook interessant want die zag er ook goed uit helaas was die bezet en kwam ze met Vivian terug. Daarna begonnen beide dames zich alle aandacht op mij te richten en werd ik heerlijk verwend. Helaas bekroop mij het gevoel dat er veel fakegekreund werd wat van mij helemaal niet hoeft. Verder werd ik erg professioneel naar mijn hoogtepunt gebracht waardoor ik toch met een slecht gevoel doch voldaan gevoel mijn laatste koffie opdronk. Technisch, zoals caligula het zou uitdrukken, was het prima, een dikke 8 zou ik zeggen, maar doordat de dames onderling Pools begonnen te praten ga ik de cijfertjes manipuleren om er een 7 van te maken.

Donderdagavond samen met vriend Johan naar GT. Voor Johan de "vuurdoop" dus spannend

Johan heeft met Julia en Zsuzsa de avond doorgebracht, ik zelf met Diana, Sonja en Anita.

Over Sonja: inderdaad een wilde dame die voor alles in is (FT, AV, NS, etc).

Was eigenlijk net pas klaar met Diana en had nog niet echt zin, maar Sonja begon mij al staande bij de ingang van de kino over te halen Ze kreeg me binnen no time "omhoog" en daar alle kamers alsmaar bezet waren, het geheel in de kino maar voortgezet. Johan zat voor me met Z, maar die had nix door

Zowel zacht als hard vindt ze leuk en ik ook, dus dat ging goed. PZC, 69, cowgirl, doggy, etc. en ook weer afgesloten met een FT. Errug geil, daarna ook niet gelijk de kino uit, maar rustig naliggen.

Kortom: wat minder een GFE, maar qua sex een topervaring, cijfer 8,5

Commentaar

Grappig om na MiniME mijn recensie met Sonja te kunnen schrijven (ja ik ben Johan...)!

Mijn tweede dame vrijdag 12-11 werd dus Sonja. Zoals vaker had MiniME daar weer de hand in......Ik zat rustig ff in de Kino, sigaretje roken, komt MiniME: 'Je moet zo ff toevallig langs de whirpool lopen, daar zit ik met Suzy en Sonja..... ).
      Dus nonchalant langs het water.......hilariteit uiteraard want die fijne vent had al natuurlijk aangekondigd dat ik langs kwam. De stemming zat er meteen in. Sonja dook meteen op me toen ik in het water gedonderd was (afstapjes en witlof gaan slecht samen...) en presenteerde een mooi mondje met een lekkere actieve tong. Goed begin
      Nog ff een discussie of we met z'n vieren zouden gaan of apart (Suzy voelt zich lekkerder bij 1 op 1 dus ook die was weer makkelijk i.t.t. Nana, zie aldaar).
      Op de kamer (3 geloof ik) eerste eens een sigaretje. Sonja neemt de tijd om ff te kletsen en houd op die manier ook lekker het initiatief (dat mag ik wel). Wat ik graag zou willen? MiniME had me nog iets van full service nageroepen bij ons vertrek, wetende dat ik AV-maagd was dus toen ik naar die mogelijkheid informeerde, compleet met achtergrond was het voor Sonja zo duidelijk als wat: AV zou het moeten zijn! of dat voor haar ook lekker zou zijn vroeg ik nog. 'Klar! ' zegt de schat en begint het spel met weer een heerlijke tongscène om na enige tijd (het ging zo releaxed allemaal dat je geen idee hebt van tijd) het eerste gummietje, met haar mond aan te brengen en me rustig tussen haar lipjes te leiden. We zouden afwisselend voor en achter doen vertelde ze me (goed dat het m'n tweede was, anders had ik er niks van gebakken). Na een korte tijd dus haar achterkantje ingeleid.......tja, dat is toch weer wat anders 8) !
      Om een al te lang verhaal kort te houden: we hebben diverse wisselingen gehad, ik heb zelfs een gummiwissel gehad, om onbekende reden overigens. Uiteindelijk kom ik achterin klaar terwijl ze reversed cow girl op en neer bewoog....... :P

Nog ff gekletst (+ evaluatie met tips voor een volgende keer), toen richting douche.
      Terug in de bar en ff later kwam ze bij MiniME en mij staan. Ik had m'n eerste les gehad zei ze en mocht terug komen voor een tweede, met daaraan gekoppeld (als ik een goede leerling ben) een examen.........joepie!

Sonja: :-* :-* :-*

Commentaar

Een beetje onverwacht richting Brüggen donderdag. Ik moest in Eupen zijn de morgen nadien, en da's ni zo ver, bovendien kan ik dan aldaar op hotel, das toch relaxer.

Ik kende er niemand, beetje geluisterd en zowaar op 2 belgen gevallen, maar die kwamen ook maar de tweede maal. Ik had een paar namen op een papiertje gekribbeld, alle 9+ scores, maar ja niet te vinden. Heb dan maar gewoon mijn gevoel gevolgd.

Sonia zag er errug lekker uit, slank, mooi blondje, perfecte kont, en toen ik erbij ging staan, waas het direct van "Gaan we in de whirlpool?". Doen maar. Ik was er dus nog nooit geweest, ik dacht ff kennismaken en relaxen, komt die me daar in de pool op de schoot zitten, en ondertussen zoenen, ik wist niet waar ik het had. Na 15 seconden een paal van hier tot ginder, en ik kon enkel nog kreunend van haal maar een sleutel.

Op de kamer wilde ze exact weten wat we gingen doen, en omdat ik nieuw was ging ze de prijslijst ff over. Ze is dus idd voor alles te vinden,. maar ik zei gewoon we zien wel, ze nam direct het initiatief.

Eerst lang pijpen, en toen deed ze met haar mond de rubber erom, en lekker neuken. Anaal werd nogeens aangeboden, maar heb ik maar gelaten, ze was heel nauw, nog meer spanning hoefde niet direct. Na een kwartiertje lekker ontspannen neuken, waarbij ze perfect aanwijtingen volgde, zodat er niet te vroeg werd klaargekomen, draaide ze zich om (we deden hondjes) en rukte het kondoom af, en begon me daar verwoed te pijpen, dat hield ik niet lang vol. Ik had goed gespaard : en ze liet me ff in de mond klaarkomen, en dan over haar lekkere tietjes. Nadien nog goed zitten lachen, ze plakte vol van boven tot onder. Echt een klassemeid, gewoon ff opkuisen met keukenrol en onder de douche. Ze is me nadien nog een paar keer lekker komen opgeilen, en ik heb serieus getwijfeld over een tweede nummertje, maar zo op de eerste trip...ik dacht laat ik maar eens vreemd gaan
        Ik heb me dan op russische Jana gestort, maar daarover later meer.

Commentaar

Mijn tweede keer in golden time was geweldig.
          Heelveel leuke meiden en niet te extreem druk, ben die avond 2 keer met sonja geweest ( 1 keer in de bios en 1 keer op een kamer).
          het begon eigenlijk al in de whirpool ik zat daar met een groepje landgenoten en sonja kwam er gezellig bij zitten en begon me daar toch een jonge op te geilen, toen ik uiit de whirpool stapte en haar vervolgens in de bios tegen kwam begon ze mij zo op te geilen dat ik gewoon niet kon weigeren, een lekker nummertje met pijpen, likken, zoenen en diverse standjes volgde. een half uurtje na de actie liep ik haar weer tegen het lijf in de bios en weer begon ze me in de ingang ontzettend op te geilen, maar deze keer moest ik echt ff passen.
          Tegen 12 uur kwam ze aan de bar naast me zitten en begon ze weer met dat heerlijk geil spelletje, ze zat me gewoon aftetrekken aan de bar en natuurlijk kon ik nu niet weer weigeren.
          Het gebeurd echt zelden dat ik 2 keer het zelfde meisje neem op 1 avond, maar sonja was het echt waard en als ik vanavond weer de kans krijg dan...........

Commentaar

De meest onverwachte bezoeken zijn vaak de leukste; zo ook gisteren (zondag). Na 'n weekje of twee begon het toch weer te kriebelen, dus stond ik om half zes in Vanessa's armen aan de receptie van GT. De dag ervoor als stand-in bouwvakker geacteerd, dus waren rug en ledematen wel toe aan 'n paar zachte vrouwenhandjes :.

De zondag is 'n prima dag voor degenen die niet zo van massale drukte houden. Was er vrijdag 'n wachtlijst om zelfs maar 'n kluisje te bemachtigen, gisteren was er volop ruimte. Dus geen wachttijden op kluisjes, kamers, of wat dan ook. Een overzichtelijk aantal ijsberen, 20 a 25 dames, kortom 'n prima dag om eieren te rapen in GT ;D.

Het grootste deel van de Poolse naaikrans was afwezig, zoals voorzien met Paasreces. Enkele aangename uitzonderingen waren Sonja en Stella. Na etenstijd kwamen Austin en Winex binnenwaaien, naar eigen zeggen 'n bioscoopje pikken. Kroatische Julia bleek ook aan hun aandacht niet ontsnapt ;D.

Tussen de bedrijven door nog met J&M gebuurt. Zodoende vloog de avond om, zelfs zonder op 'n kamer te zijn geweest. Maar Hollandmale zou zichzelf niet zijn, als-ie niet toch 'n kamerbezoek in gedachte had. En 'n daarbij passende dame uiteraard. De keus was snel gemaakt: het moest eindelijk Sonja maar 'ns worden :P.

Sonja en ik lopen mekaar al 'n tijdje te teasen. Laatst trof ik haar aan het eind van de avond, toen ze met haar blote venusheuveltje tegen me aan kwam staan ("mein höschen brauch ich hier sowieso nicht"). Helaas was toen mijn zak net leeg, letterlijk en figuurlijk. "Aber nächstes mal bist du dran." ;D. Alzo geschiedde gisteravond.

Sonja's blonde paardenstaart is nu 'n weelderige bos haar tot op de bips. Dat haar komt uit Indonesië, vertelde ze. Ik bleek zelfs de workshop te kennen waar het vandaan kwam. Sonja's blonde haar is ooit zwart geweest, en eigendom van Balinese meisjes die rondom de workshop wonen. De eigenaresse runt tevens 'n hotel. Van Bali heb ik trouwens nog 'n dik archief vol recensies, maar dat terzijde ;D.

Nu zijn er dames in GT aan wier haar je niet mag komen, extensions of anderszins: zo niet Sonja. Zoals in bovenstaande recensies te lezen, deelt Sonja AL haar vrouwelijkheden met haar kamergenoten. Dus mocht ik eerst op de bank en daarna op kamer 2 lekker in haar lange haardos woelen ;D.

Sonja is hierboven wel omschreven als 'n beetje wilde meid. Ze zou vooral veel geile seks in haar portefeuille hebben, en niet zo'n GFE-type zijn. Welnu, wat blijkt: Sonja is van alle markten thuis. Lekker vrijen op de bank, heel veel zachte tongzoenen op de kamer, samen douchen, kopje koffie na afloop aan de bar; Sonja doet het allemaal even graag. Als dat geen GFE is, dan weet ik het niet meer .

Sonja weet ook raad met 'n portie stevige seks. Vooral in standje 69, cowgirl en doggy gebruikt ze haar kontje goed; erg stimulerend. Maar de meeste tijd heeft Sonja kluivend op Hollandmale's stijve doorgebracht. Langdurig zonder handjes, nat en diep, dan weer met handjes en tongetje. Ondertussen vanonder haar mooie haardos geil aankijken; Sonja beheerst het hele spectrum :P.

Ze begon eerst zittend naast me, waarbij ik probleemloos haar beide gaatjes manueel mocht opvullen. Vervolgens kwam Sonja frontaal tussenbeens liggen. Tot slot lag ze aan de andere kant naast me, met 'n mooi zijaanzicht op haar snoetje en mondje. Sonja is niet bang van 'n beetje behangplak; tijdens m'n eindschot zoog en likte ze vrolijk verder. Resultaat: in haar mondje, om haar lippen en op haar wangen. Sonja vond MMT wel lekker, nou, ik ook ;D !

Na afloop samen gedoucht en koffie gedronken. Totaal 1 uur en 3 kwartier samen geweest, waarvan bijna 5 kwartier op de kamer. Ik had Sonja graag wat meer gegeven dan de 100 euro die ik nog had, maar ze vond het in orde. Hele fijne meid, ook 'n tijgerin in Kino, pool en tuin. Sonja is al 'n half jaar 'n vaste waarde in GT :P.

Commentaar

Zoals op geouwzwam al aangegeven hier nog een kort bericht over de reprise (na 12-11-04....... : ) met Sonja.
              Wederom de whirpool, dit keer vol Hollandse ijsberen, waar Sonja mij verschalkte. Omdat ik geen andere toppers zag was Sonja een overtuigde keuze .
              Zoals van haar bekend liet ze er geen gras over groeien en begon me vriendelijk en indringend haar aandacht te geven. Allengs trokken de collega's zich terug (met het nodige gelach), dacht ik, om vervolgens langs de kant te staan kijken naar de effectiviteit van Sonja's acties.
              Die leidde al snel tot de gedacht om de kamer op te gaan, hetgeen wonder boven wonder meteen kon (was later op de avoond wel anders).
              Aldaar (eerste houten huisje) eerst een sigaretje (een echte reprise tot zover) en wat gezellig gebabbel. Vervolgens eens gekeken wat we dit keer zouden doen. Dit keer heb ik me beperkt tot 'normal verkehr', zonder de A-variant. Je kunt er lang en kort over lullen: Sonja is zo goed en lekker geil dat je (althans ik) beslist plezier hebt met haar. Omdat ze ook op een prettige manier plaagt (ze maakt heel duidelijk dat zij 'aan de bal' is :P ) is het genoegelijk verpozen met haar...........mijn eerste en enige deze zaterdagavond 8)

Commentaar

Ach, die lieve Sonja, ik kwam haar tegen toen ze binnenkwam na zessen, en ze wist nog wie ik was, met naam en al. Ik zei dat ik zeker met haar nog naar de kamer wilde 's avonds, en dat hebben we dan ook gedaan.

Woorden schieten te kort, anderhalve meter hoog, met prachtige lange haren, en een en al dynamiet op de kamer. Nadat we eerst buiten op het verwarmde terras elkaar nog warmer maakten... Een Amerikaanse ijsbeer zag het lachend aan, en we babbelden wat toen Sonja de sleutel ging halen. Zijn mening was: de 2e keer dat met met dezelfde dame gaat is beter dan de 1e keer.

Bruut onderbrak ik het gesprek toen Sonja aan kwam wiegen. Later heb ik het gesprek, moe maar voldaan, kunnen voortzetten ;D. En zijn stelling bevestigd.

We hebben zowat alles gedaan wat de goden verboden hebben, en het was fabeltastisch! Sonja is een type dat er echt van geniet, en dan denk ik: waar heb ik dit aan verdiend... :P. We hebben ons feestje afgesloten met een wilde doggystyle, en daarna lekker liggen naknuffelen.

Volgende keer wacht ik haar op bij de deur, met een sleutel in de hand.... :P :P :P

Later zat ze in de pool met een ander willoos slachtoffer, en terwijl ze hem feilloos bezig hield, kon me nog een heerlijke lach toezenden. :-*

Commentaar

Deze dame valt in de categorie die mij niet aantrekt .. over het algemeen. Sonja valt niet in de categorie verfijnt en teder, maar meer wild en professioneel. Soms heb je daar behoefte aan en dan is zij de perfecte vrouw. Geen herhalingsgevaar, desondanks tevreden.

Commentaar

Ik zat buiten op een ligbed te kleppen met een ijsbeer uit zuid-holland, komt Sonja naar buiten, struint op me af, gaat naast me liggen en begint op haar eigen wijze mijn aandacht volledig op te eisen. Voor degenen die haar kennen, jullie weten wat ik bedoel ;D, de anderen komen daar nog wel achter.

We hadden nog een afspraakje van de vorige keer, en nu werd het tijd deze te vervullen. We hebben een uur lang elkaar flink verwend in de bungalow met spiegelplafond, deze keer met AV erbij. Cijfers blijven hetzelfde als vorige keer, en volgende keer? Dan gaan we verder waar we gebleven zijn.

Toppertje!

Commentaar

Tsja, wat moet een man daar nog over vertellen.....

Voor mijn laatste sessie gekozen voor een echte PRO. Ze liep met roze laarzen tot halverwege haar bovenbenen en een roze visnet-minirok ERRRRRUGGGGG HEET!!.

Sonja weet hoe ze je laatste druppel (bleek toch nog een hele reservetank in te zitten) eruit moet toveren.
                      Beetje met chocolade gespeeld (ondanks die kleine tietjes kan ze toch zelf haar tepels likken). Veel zoenen en me eigenlijk vooral oraal laten verwennen.

Sonja is misschien toch net iets teveel pro voor mij. Ze leest iedere wens van je ogen af (dat is natuurlijk fijn) maar spiegelt ook je hele gedrag.
                      Daarmee wordt na 10 minuten het zoenen fantasieloos, voorspelbaar, de passie gaat dan verloren. (daarom bij enthousiasme een 8)

8 uur de kamer op en er half 12 weer vanaf. Dat is met haar een marathon-sessie (je voelt je ook alsof je een marathon gelopen hebt) maar het was een mooie afsluiter.....

Commentaar

Over deze Sonja is al veel geschreven, zo te zien. Na mijn eerdere ervaring op deze dag met Natalja en mijn favorietje Tanya ;D, van haar maar eens geen recensie, dus na het eten deze Sonja eens mogen aanschouwen en inderdaad een lekker ding met hèèèèèèl lang blond haar, iets wat Koosje altijd leuk vindt :-*.
                        Met haar een tijdje gepraat en besloten om het maar in de partytent in de tuin te doen, aangezien de kamers volgeboekt waren en ik het in de blokhutten te warm vondt. Ja en dan gaat het gebeuren, pijpen alsof haar leven er van afhangt diep en zijdelings het is Sonja om het even en ze spoort je aan om je vooral niet in te houden ;D ;D. Daarna neuken alsof er een nieuwe Kamasutra moest worden gemaakt en last but not least ze wilde hem als toetje in haar achterste, en dat was Koosje nog niet tegen gekomen in GT. Een wel zeer prettige ervaring rijker nog een tijd met elkaar liggen napraten en kussen, om dan gezamenlijk richting de douche`s te verdwijnen 8) 8)
                        Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Na het eten zat ik uitgeteld op een bankje op het terras toen Sonja zich tegenover mij tussen 2 mannen nestelde. Ze droeg een zwart sexy jurkje maar geen slipje. Bovendien was het jurkje zo kort dat je haar gladgeschoren gleufje goed kon zien. Ze sloeg een badjas open en begon te pijpen. Tja, als je dat voor je ogen ziet gebeuren dan krijg je vanzelf weer zin. Even later trof ik haar in de Kino. We nestelden ons op dezelfde plek als waar ik met Tanya begon. Sonja heeft hetzelfde geile lijfje als Tanya. Vanwege mijn 3 hoogtepunten moest Sonja alle registers opentrekken maar dat deed ze dan ook. Na 3 kwartier likken, pijpen en neuken kwam de finale waarbij ik m'n laatste zaad op haar tong spoot.

VJ
                          Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sonja 3 (Poolse, blond) (8.5)

Donderdagavond tegen Sonja aangelopen. Deze zeer verleidelijke dame kwam naast mij liggen op één van de banken bij de whirlpool en dook zonder een woord te zeggen direct met haar mondje onder mijn badjas. Normaal ben ik niet zo weg wat deze directe aanpak maar Sonja bewerkte mijn kleine vriend zo lekker dat ik dat principe even liet varen. Vlak voor mijn hoogtepunt kwam ze weer boven en zei: Allo, ich bin Sonja, was machts du...? Sleutel gehaald en een tuinhuisje opgezocht. Een half uurtje later stond ik honderd euro armer, maar met mijn eerste AV ervaring rijker, weer buiten. Sonja is inderdaad voor zo'n beetje alles in en weet dit zeer overtuigend te brengen.

Commentaar

Ik kan al deze recensies alleen maar beamen. Tijdens mijn laatste bezoek (dateert al van eind september maar volgende week stuurt mijn baas mij in al zijn wijsheid opnieuw richting Venlo, en bijgevolg dus ook richting GT) lag ik buiten in de tuin na te puffen van drie intense sessies met Doro, Leyla en Christina toen er zich plots een vochtige warmte rond mijn lul bevond.
                              Het bleek het blonde kopje van SOnja te zijn die ijverig in de weer was om mijn lul op oorlogssterkte te krijgen. Normaal gezien ben ik niet zo te vinden voor deze directe aanpak maar ik was wel gecharmeerd door haar vastberadenheid. Toen ik haar vertelde dat ik reeds vier hoogtepunten achter de kiezen had en dus niet echt meer overliep van geiligheid zei ze met een monkellachje 'laat mij maar'.
                              Nou ik heb het geweten! Een groot uur later was ik 125EUR armer maar een waarlijk geweldige sexervaring rijker. Pijpen, neuken, beffen, vingeren, anaal, FT...noem maar op!!!
                              Normaal ben ik een vrij rustige jongen maar Sonja bracht toch mijn 'dierlijke kant' naar buiten. Mijn beste uurtje ranzige sex in GT tot op heden!!!
                              Do you see the beast? Have you got it in your sight?

Commentaar

Sonja was donderdag de eerste die mij wist te vangen. Erg simpel als je je al meer dan een week op GT verheugd, ga voor me staan en voel eens onder het berenvel, dat ze ook nog een lekker lijf heeft is dan alleen maar meegenomen.
                                Het was een leuke en lekkere sessie van 30min. Inderdaad wel zakelijk enzo, maar zeer zeker de moeite waard. Wat mij opviel was dat ze haar schoenen aanhield, dus geen tijd te verliezen.......

(ik ben van mening dat we hier allemaal op een fantastische manier gebruik mogen maken van prachtige meiden, dat zij er dan het maximale uit willen halen vind ik terecht.)

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sonja 3 (Poolse, blond) (uitstekend)

Gisteravond weer onderdak gezocht en gevonden in Golden Time.
                                  Het was een fijne avond. Met enkele medeijsberen goed ervaringen uitgewisseld en enkele mooie onderhoudjes gehad met enkele dames.
                                  Op een gegeven moment krijgen we Sonja zo ver dat ze gehurkt op de rand van de whirlpool gaat staan. Ze had weer mooie lange laarzen aan, een mooi lakleren pakje, één uit haar uitgebreide collectie en dan die mooie lange haren......
                                  Als je dan als man met je rug naar haar toe zit en je hoofd achterover op de badrand legt , hoef ik denk ik niet meer uit te leggen wat een fantastisch uitzicht ik toen had. Het duurde wat lang waardoor ik er én een stijve nek en een stijve aan overhield.Ik weet niet wie het meest heeft genoten, Sonja of ikzelf. Wat een toppertje.
                                  Even later gaat Sonja languit op de badrand liggen. Nog lekker wat gebabbeld, komt een dame langs en duwt Sonja bijna het bad in. Sonja helemaal nat, inmiddels dus ook aan de buitenkant...... We konden haar maar net tegenhouden, maar ...was het mooi geweest als we haar lekker in bad hadden laten kieperen.?? Het was te laat en mijn energie ontbrak om nog wat met Sonja te ondernemen, maar de basis voor een volgend kamerbezoek is inmiddels weer gelegd. Want dat is zeker, gá je met Sonja mee, zorg er dan maar voor dat je over voldoende energie beschikt, want als het aanSonja ligt, neemt ze liever geen genoegen met een beetje rustigjes aan.
                                  Weer een van die leuke dingen die de topsfeer in ons Golden Time paradijsje nog eens duidelijk onderstrepen. Sonja bedankt.

Gustomass fantaseert nog even verder.
                                  zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
                                    Want dat is zeker, gá je met Sonja mee, zorg er dan maar voor dat je over voldoende energie beschikt, want als het aanSonja ligt, neemt ze liever geen genoegen met een beetje rustigjes aan.
                                    ROFL. Ja Gustomass, daar kan ik je helemaal gelijk in geven. Zaterdagavond was ik toch best wel een beetje uitgeblust na een uur kennismaken met de GT in de persoon van Maya uit Nigeria. Ik heb iets met Afrikaanse vrouwen dus dat zat wel snor. Na het buffet zat ik in een hoekje voor me uit te staren en wat na te denken toen ik wat Pools gekwetter hoorde (ik heb ooit Russische taalles gehad dus ik versta het een verrekt klein beetje) en niet één maar twee paar grijpgrage handen onder mijn ijsberenjas zaten te friemelen. Ik kijk op en staar recht in de ogen van Sonja (die ik van de recensiebeschrijvingen herkende) en Olivia (er wordt in het archief een Olivia genoemd, maar ik weet niet of ze dezelfde is; deze was blond, sprak wat Duits en Engels en had een schitterend figuur met een opvallende navelpiercing). Er kwam nóg een dame bijstaan die me verleidelijk begon aan te staren, wat me de opmerking ontlokte dat ik nu echt duizelig werd van al dat vrouwelijk schoon om me heen. Nadat ze eindelijk ophielden met schaterlachen merkte Sonja brutaal op "Dan neem je ons toch alle drie mee?"
                                    Achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan, want anders had ik even aan de beademing gemoeten. Sonja en Olivia was sowieso al een hele handvol. Het werd een trio van anderhalf uur wat ik zeker niet licht vergeet. Eerst gaven ze een lekkere lesboshow en een langzame pijpbeurt die een ijsbeer in winterslaap met gemak wakker krijgt. Vervolgenswee keer AV met Sonja en lange cowgirlrit met Olivia, met als hoogtepunt dat Sonja doodleuk op mijn gezicht ging zitten zodat ik haar kon beffen. Daarna nog een rondje doggystyle, waarbij Sonja echt haar best deed om me af te maken. Maar ja, Maya was daar een dik anderhalf uur eerder al flink bezig geweest, dus voor de afsluitende FT hadden ze uiteindelijk vereende krachten nodig. Voor het volgende bezoek hou ik ze zeker in gedachten, al zorg ik er dan wel voor dat ik wat meer puf heb Dziekuje en Do widzenia Sonja en Olivia

Vanuit Cheops groet ik u,

De Sphinx
                                    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-03-06, 21:24. Reden: Tekst toegevoegd.........
                                    Words... don't come easy... to me

Commentaar

Bij mijn onverwachte bezoek vandaag,voor de eerste keer de kamer opgezocht met Sonja Natuurlijk kende ik haar verschijning wel maar nog nooit was het van een kamer bezoek gekomen Nou ik heb het geweten,ze nam van begin af aan gelijk het initatief en een dominante rol aan(positief) Dat is ook wel eens lekker. Ze heeft me eerst supers oraal verwend,en dat deed ze zo heftig dat al het bloed uit al me delen van me lichaam ontrokken werd Wat was dat goed. Vervolgens zij mij en ik haar in allerlei posities gelegd en er samen heerlijk van genoten. Ook haar lichaam trilde gewoon van genot Ze heeft me uiteindelijk oraal tot een heerlijke ontlading gebracht En ik moet zeggen dit is absolut een van haar specialiteiten. Het is er een die veel energie heeft en veel energie van je vergt
                                      Little Don Of Golden Time

Commentaar

Dit werd mijn 3e victory van 11 mei:

S' avond loop ik met sonny door de GT gangen en wierp een blik in de bios (trekt mij niet zo) en wil via de patio naar de bar lopen word ik door Sonja 3 (pools) vast gegrepen zij deed dat op een zo strategische wijze, door mij niet bij mijn lurven maar direct bij mijn gevoeligste plek te pakken waardoor ik alleen nog maar ja en amen kon uitbrengen (wat zijn ze toch gemeen die dames direct onze zwakke plek blootleggen) en met haar een rondje GT ging doen (letterlijk wel te verstaan). Ik begon met haar in de Tuin (buiten seks). In een achteraf hoekje in de GT-Tuin gaan we lekker op het geprepareerde neukschavotje liggen en gaat zij me daar pijpen en door het pijpen worden (helaas) ook die geile kut muggen aangetrokken en niet ik ….. want ik was de LUL en werd door minstens 21 muggen zwaar mishandeld en ook poging tot aanranding schuwden de muggen NIET , hierop hebben wij besloten een kamer op te zoeken! maar er was een wachtlijst van ruim 40 dames voor ons (MOZES KRIEBEL), dus dat werd niks voor die geile De Cock en Sonja wilde toch echt de inhoud van mijn zak hebben (wilde ik haar ook graag geven) en dat liet ze me meer dan duidelijk weten en schuwde geen methode om dit te bewerkstelligen en geen locatie liet ze onbenut naar later zal blijken en gingen we verder op rooftocht naar een geschikte wegtrek locatie ….. alles bezet wij voor de 2e keer alle gangen door tot ik op een moment tegen Sonja zeg (als grap eigenlijk) we kunnen ook de WC gebruiken maar dat mag natuurlijk niet! we liepen net voorbij de Kino en zij pakt mij beet en trekt mij de WC in (naast de Kino) ik nog onbewust van het snelle handelen laat mijn berenvel gewillig door haar verwijderen en geef me gelaten over aan hAAr vervolg pijpsessie, maar nu op de WC en dat was echt een te gekke gewaarwording waarbij zelfs De Cock even een traantje moest laten en ik vond het zo lekker dat ik maar niet klaar kon komen oa ook veroorzaakt door het gebonk op de WC deur wat toch tot behoorlijke afleiding zorgde (ondanks dat de WC deur duidelijk op slot zat en er echt niet geklopt had behoeven te worden door GOD weet wie (ik weet het nu 2H4Y, your excused mate!).

We zijn na ±20 minuten van de WC gegaan om toch maar een kamer te scoren om tot een rustig hoogte punt te gaan komen, daar was ik toch echt wel aan toe en is toch wat anders als wildplassen.

Wij van de WC en vele ijsbeer ogen op ons gericht en wij stoïcijns aan de kille blikken voorbij geschoten en er was idd een kamer vrij en hier lekker tot een goed einde gekomen.

Op de Kamer zijn we lekker verder gegaan met de PIJSESSIE en hebben even een pauze van 5 minuten ingelast om even tot rust te komen van alle commotie en dat heeft wel geholpen het werd een positieve uitslag !

1 : 0 voor Sonja Komt alleen door die WC sessie

Groeten,

De Cock.
                                        Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Na het een en ander gelezen e hebben op de site ben ik naar GT getogen. Ik had een paar namen in m'n hoofd omdat ik o.a. in was voor AV. Bij binnenkomst werd me verteld dat AV € 50 extra was. Ik dacht me te herinneren dat op deze site stond € 25, maar mocht de pret niet drukken.
                                          Eerst op zoek naar Melissa, maar die bleek er niet te zijn, Larissa ook niet.
                                          Toen liep ik Sonja tegen het lijf. Spontane meid, wellicht net iets ouder dan 26-29, maar daar ben ik niet zeker van.
                                          We hebben voor een half uurtje een blokhut genomen, alwaar ik haar kontje heb bereden.
                                          Ze heeft me vervolgens met haar handen klaargemaakt, terwijl ik haar kontje vingerde.
                                          Daarna nog even gepraat en afgerekend.