Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Christina (Gri)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Christina (Gri)

Gisteren op zoek naar een laatste dame voor de dag een rondje gelopen door GT en daar bij de Kino tegen een mij nog onbekende dame opgebotst. Niet te groot, niet, eh helemaal slank en met een flinke bos donker haar rond een knap gezichtje. Ze zei Christina te heten en oorspronkelijk Griekse te zijn, ze is overigens in Duitsland opgegroeid en spreekt vloeiend Duits en waarschijnlijk ook aardig Engels. Hoewel ze niet op mijn verlanglijstje stond, bleven we even praten en zie, het klikte, dus we besloten tot een langer samenzijn. Maar toen: 5 uur, de inmiddels welbekende 'Zimmerkrise' en we hadden er best wel zin in onderhand. En kijk : dan komt die tuin pas echt van pas. We zijn naar buiten gelopen en hebben zo'n driedubbele luchtmatras achterin bezet. Het is even wennen maar met wat beleid gaat het best. Christina ziet er goed uit (en profil zelfs echt knap, vind ik), is vriendelijk en aardig professioneel bezig. Terwijl ze mijn edele deel in hogere sferen hielp, bood ze me lekker haar poesje aan om mee te spelen. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt want die was heerlijk nat. Lekker een tijdje in 69 gelegen en daarna - begeleid door haar aanmoedigingen ('Fick mich, fick mich', gezien haar vochtige Muschi niet eens gespeeld, denk ik) een paar standjes gedaan, voorzover de matras het toeliet . Heerlijk klaargekomen in de frisse lucht en gezellig even samen gedouched.
    Aardige ervaring met een leuke meid en een lekker einde van een goede dag Brueggen.

Gisteren begonnen waar ik de vorige keer geeindigd ben: met Griekse Christina. Alleen: nu binnen in plaats van buiten, in de tuin zal er dit jaar niet meer inzitten, vrees ik. Christina herkent vroegere clienten en groet ze vriendelijk, wat ik wel sympathiek vindt, al kan ze soms een beetje pusherig zijn. Ik kreeg nog net de tijd voor een espresso en een broodje en toen moest ik er aan geloven. Nou ja, heel erg is dat ook weer niet. Met haar zwarte haren, knap gezichtje (klassiek Grieks profiel, lees Asterix maar...), nieuwe fraaie Italiaanse laarzen en een kustechniek van hier tot Athene heeft ze een streepje bij me voor. Op de kamer kwaliteit als vanouds. Alle standjes naar wens, en alles even vriendelijk; het is een waar genoegen op, onder en naast haar te liggen. Een vaste waarde, zoals we in Belgie zeggen.

Commentaar

Gisteren als eerste met Christine geweest. Wagon-Lits heeft gelijk: ze is niet de jongste en de dunste maar heeft naar mijn mening wel veel stijl en is erg classy. De service was meer dan behoorlijk en ze heeft alles in huis. Ze neemt de tijd en beult je zeker niet af (hoewel dat soms ook wel lekker kan zijn). Christine is niet gespeeld vriendelijk maar oprecht en opdringerig vond ik haar zeker niet, maar misschien komt dat de volgende keer wel.

Commentaar

Christina kwam voorbij toen ik samen met Flyer408 in het bubbeltjesbad lag te weken ... ze klampte Flyer aan, maar deze had reeds een andere dame gezegd dat hij na het bad naar de projectieruimte zou komen ... ineens was Flyer weg uit het bad, een paar minuten later kwam ik ook aan in de ciné ... ik zag Flyer en zijn dame zitten ... en Chrisina zat er zo alléén, toch maar gezellig ff naast haar gaan zitten ... zat nog geen twee minuten of ze was al bezig me te pijpen, SLEUTEL ;D, wat resulteerde in heerlijk samenzijn van 1,5 uur op kamer 7
        rustig,zacht, lief vooral van de orale kwaliten genoten dus serieus aan het 69-en geweest jaja Christina c u next time

en na deze heerlijke 1,5 uur was zag ik daar een bekende ijsbeer voorbij komen ... Caligula was ook aangekomen :

Commentaar

Al een aantal keren had ik bij eerdere bezoeken oogcontact met de 35-jarige Griekse Christina en toen bij mijn bezoek de 22e dat weer gebeurde had ik zoiets van 'we zullen zien'

Nadat ik besloot ondanks het oogcontact ff een wandelingetje te maken stond ze bij de Kino ineens voor me. 'Waar was je nou (op z'n Duits hoor)?' vroeg ze me vrolijk. Ze had me gezocht, vanwege dat oogcontact dus. Prima opening, heel vriendelijk en overtuigend neergezet (geholpen door een prettige fysieke toenadering). We besloten maar eens kennis te gaan maken en togen naar de bank in het atrium (achter de planten), alwaar we gezellige hebben zitten keuvelen en knuffelen. Toen de tijd daar was, was de sleutel er ook!
          In het zomerhuisje hebben we elkaar lekker verwarmd, na de barre tocht, en begonnen elkaar plezierig te verkennen.
          Met een heerlijk intiem samenzijn, waarin we elkaar op verschillende manier geproefd hebben, keerde ik voldaan barwaarts, waarna Christina me de hele avond vriendelijk bleef bekijken als we elkaar zagen. Bijna GFE, uitstekend voor een keer......en over een tijdje vast wel weer 8)

Commentaar

Gisteren even in GT geweest om het nieuwe jaar goed te beginnen. Er waren nog niet zoveel dames. Christina kwam wat te drinken halen achter de bar. Ze wenste me gelukkig nieuwjaar. Nadat ik een rondje had gelopen kwam ze me in de bioscoop tegen envroeg of ik zin had op een bank plaats te nemen. Dit gedaan en ze had al gauw mijn lul in haar mond. Lekker over haar tepels gestreken en toen maar besloten achterin op het bed te gaan liggen. Daar ging ze door met lekker pijpen en ik heb haar lekker gebeft. Zonder dat ik het in de gaten had zat het condoom erom en begon ze me lekker te neuken. Na een tijdje haar van achteren genomen en lekker klaar gekomen.

Commentaar

Aangezien er vandaag meer dames rondliepen dan heren, werd de keuze steeds moeilijker, maar voorpret is ook leuk toch? Uiteindelijk gekozen voor de donkerharige griekse Christina. Is niet de slankste, heeft niet de grootste borsten, is niet de jongste, maar had voor mij een bepaalde uitstraling waar ik wel op val.
              Ik begon natuurlijk weer met een verschrikkelijk goede openingszin: hoe heet jij? Maar ja, het begin was er.
              Het ijs was zeer snel gebroken en er ontwikkelde zich een heel leuk gesprek. Terwijl zij op de rand van de bank steeds dichter tegen mij aan kwam zitten en mij zwoel aankeek en het gesprek steeds meer gelach en lol opleverde, werd er op hetzelfde moment door iemand de verwarming vol aangezet en veranderde mijn velletje in een vel wat 5 keer zo dik aanvoelde.
              Toen zij zich ook nog eens voorover boog en mij heerlijk tongzoende en ik niet wist of ik in haar ogen moest kijken of naar haar borsten, begreep ik ook ineens waarom Greenpeace zich zo druk maakt over klimaatverandering. Zo'n snelle temperatuurstijging kan het menselijk lichaam niet aan zonder oncontroleerbare reacties. Toeters, bellen nam ik waar en ergens begon iets een eigen leven te leiden. SLEUTEL!!! was het enige wat ik nog uit kon kramen.
              Op de kamer aangekomen heerlijk gezoend, fantasties laten pijpen en zelfs nog tijd gehad om heel veel samen te lachen en te dollen. Ik weet nu ook dat in de lach schieten met je mond vol hilarische situaties oplevert. Christina deed zo verschrikkelijk haar best om de afgeproken prestatie te volbrengen (Ft) en ik deed mijn best om het niet te laten lukken, maar zoals zo vaak, werd ik weer eens door een vrouw verslagen en moest mij in haar mondje gewonnen geven. Daarna nog even serieus gepraat, afgerekend en ik dacht dat ik weer een hele goede ervaring erbij kon schrijven. Lekker mis, ze was nog niet klaar met me. Tijdens het eten bleef ze bij me in de buurt, werd voor een half uurtje weggehaald door een andere ijsbeer, nam met een tongzoen afscheid en keerde met een tongzoen weer terug en het praten en lachen en dollen ging weer verder. Wat er hierna gebeurde staat in 'Trio Claudia en Christina'.

Commentaar

Goede wijn behoeft geen krans. Christina heeft haar vaste fanclub en ik schaam me niet daar lid van te zijn. Goed, ze heeft bepaald niet het figuur van de modale Barbie -pop en ze is al (zichtbaar) wat ouder, maar ze heeft een prachtig expressief gezicht (als ze lacht is het ook echt) en haar attitude is meer dan gewoon vriendelijk, ook als je niet direct met haar een kamer induikt blijft je aardig tegen je, wat je niet van alle dames kan zeggen.

Naar goede gewoonte eerst even de bubbels ingedoken om lekker te ontspannen (en wakker te worden) en daarna naar een, oei, onverwarmd, tuinhuisje (foutje van de bedrijfsleiding, de sukkels). Tja, laat het dan maar aan Christina over om te zorgen dat het heel snel heel warm werd... ;D Wat moet ik nog meer zeggen? Een vaste waarde, heet dat bij ons in Belgie.

Commentaar

Christina is niet alleen in België een vaste waarde, maar ook voor intergames is een dag GT zonder Christina niet meer geslaagd te noemen. Direkt bij binnenkomst op een zeer prettige manier door Christina welkom geheten. Gezellig gebabbeld en het is precies wat Wagon-lits (ik heb zelf ook wat met treinen, zou het daar door komen?) zegt, ze is ook lief zonder dat er sprake is van een kamerbezoek.
                  Later op de avond een triootje gemaakt met Christina en Alex . Christina was weer toppie en Alex krijgt een eigen recensie omdat ze nieuw is.
                  Christina is en blijft voor mij persoonlijk een klasse vrouw.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bergverzet
                    Vandaag voor het eerst in GT geweest. Een bijzondere ervaring, dat moet gezegd. Wat opvalt voor deze 67-jarige nieuwkomer is:
                    Positief: de ongedwongen sfeer en de afwezigheid van animatie.
                    Negatief: de te harde muziek in de bar en de stank van de rokers. Ik ben nu eenmaal een niet-roker.

Bovendien valt op dat er wel erg veel erg jonge meisjes zijn, die toch nog niet veel ervaring kunnen hebben. Natuurlijk had ik wat namen in mijn hoofd geprent uit recensies van anderen. De praktijk is dan dat je toch maar om je heen kijkt en je oog laat vallen op wat je lijkt te bevallen. En zo is het ook leuker.
                    Mijn eerst ervaring in GT (na zeer veel andere ervaringen buiten GT) was met Cristina. Dit is een niet meer zo jonge Griekse. Gewoon erg vriendelijk, ongedwongen en lief. Zeker voor herhaling vatbaar.
                    Bergverzet gaf als gemiddeld cijfer een 8

Commentaar

Na het eten weer bij mijn oude vertrouwde vlam terecht gekomen. Wat een lieve, hartelijke, sensuele en gelukkig ook mooie vrouw is dit toch. De laatste 3 maal dat ik met Christina was, was het met een trio en intergames had besloten om deze keer zijn aandacht geheel en al alleen aan Christina te geven.
                      Intergames heeft hier absoluut geen spijt van gehad en is eerst met haar naar de Kino gegaan en heeft heeft daar een tijdje met haar doorgebracht. O, wat kan ze heerlijk zoenen en het lijkt, of ze bij ieder bezoek beter gaat zoenen (of ligt het er misschien aan dat je elkaar beter gaat leren kennen?).
                      Toen even snel de dorst gelest aan de bar en Christina de sleutel laten halen. Op de kamer ons eerst weer opnieuw aan elkaar voorgesteld en helemaal opnieuw begonnen.
                      Heerlijk met elkaar aan de gang geweest en spetterend klaar gekomen. Daarna wilde intergames zich eigenlijk gaan wassen, maar Christina had nog een verrassing voor intergames in petto. Eerst een gewone massage, daarna een gezichtsmassage. Ook dit aspekt beheerst ze zeer goed. Alles bij elkaar was het werkelijk genieten.

intergames

Commentaar

Brunchen met Christina begint langzamerhand een gewoonte te worden, maar wel een aardige. Ik was nog nauwelijks de barruimte binnen of ik werd al met een glimlach van mijn caffeine voorzien - tot meerdere malen toe - ik schat dat ze de volgende keer mijn broodje ook nog klaar gaat maken . Vervolgens een praatje, een massage en hoe kan ik dan nog een verzoek weerstaan om 'even' op te warmen in de Kino ?

Ooit - aan het begin van mijn leven als wandelaar - had ik als motto niet meer dan drie keer met dezelfde dame mee te gaan omdat ze dan te familiair zouden worden en de dienstverlening er onder zou gaan lijden (iets wat me in 'mijn' Aarschotstraat inderdaad overkomen is, vandaar), maar gelukkig weet ik nu wel beter. We kennen elkaar al aardig wat maanden, en het gaat eigenlijk steeds lekkerder.
                        Cijfers van laatste keer mogen blijven staan, scheelt me weer een invuloefening.

Commentaar

Ik ken Christina al enige jaren (labedo, dolce vita, beiden in dusseldorf) en ben nog nooit teleurgesteld. De vriendelijkheid en menselijke interesse zijn beslist niet gespeeld. Ik ontmoette haar op het terras en het voelde meteen vertrouwd. Een kamerbezoek was dan ook onvermijdelijk. Christina voelt precies aan wat een man wil, en geniet zelf ook.
                          Later op de avond merkte Christina op dat ik nog niet gegeten had en haalde spontaan een bord eten voor me. Vriendelijk en spontaan zonder enige opdringerigheid. Heerlijk gewoon.

Commentaar

Vandaag na de vele verhalen van Intergames toch maar een keertje zijn Christina geleend. Ben met haar de dag begonnen vandaag, en ik moet zeggen dat het vervelender kan.

Ze pijpt me al terwijl ik nog voor het bed sta, en dat doet ze echt geweldig. Pijpen kan ze onwijs wat mij betreft. Omdat ze de eerste was kwam ik natuurlijk weer veel te snel, zeker omdat ze haar kutje ook nog eens flink samen kan knijpen. Toen ik klaar kwam kneep ze ook nog een keer of drie haar kutje samen zo van ik ook, maar dat ging er bij mij niet in.

Voor de rest vooral een aardige lieve dame die nooit iemand zal afwerken en respect voor het vak heeft.

Voor HB weinig herhalingsgevaar, niet omdat ze niet goed was maar omdat HB over het algemeen toch op wat jongere dames valt. Zowel letterlijk als figuurlijk.

;D

HB80
                            Quality Fucker

Commentaar

Als nieuw lid van dit forum probeer ik mijn duit in het zakje te doen door kort mijn ervaringen te omschrijven met de dames waarmee ik totnogtoe op de kamer (of Kino ) was in GT.

Christina heb ik ontmoet toen ik buiten in een zetel wat zat te chillen. We raakten aan de praat (ze spreekt vlot Engels, gelukkig maar want mijn Duits is absoluut beroerd!) en na een kwartiertje lag ze in mij armen onder de stralende Duitse zon. Na een knuffel -en voorzichtige pijpsessie in de tuin ging het richting kamer. Daar trekt Christina alle registers open en pijpt me vol overtuiging richting mijn allereerst FT in GT! Terwijl ik klaarkom pijpt ze zachtjes verder, ze zet dus niet onmiddellijk een spurt in richting wasbak, maar laat me nog wat rustig nagenieten.
                              Na wat geklets over haar roots in Griekenland is het tijd voor de tweede ronde, waarbij Christina wederom enthousiast te werk gaat, pijpen, missionaris, beffen, cowgirl, doggy,... You name it, we did it. Lekker klaargekomen tussen haar borsten.
                              Christina is niet meer de jongste, maar ze heeft nog steeds de juiste looks én een ongelooflijke schat aan ervaring!

Do you see the beast? Have you got it in your sight?

Commentaar

Na een voorspoedige tocht richting Bruggen eerst even rustig wat gegeten aan de bar en daar welkom geheten door Doro (lekker, die knuffeltjes ) en Christina (lekker, nog meer knuffeltjes – hebben de dames soms wat onderlinge concurrentiestrijd ?). Christina won deze keer. Haar nieuwe haarstijl (steil en bruin geverfd) is even wennen - het ziet er minder, eh, Grieks uit, vind ik – maar haar service is nog als vanouds.

Besloten ‘even’ in de Kino te gaan zitten en er niet meer uitgekomen voor het einde van de sessie. Ik doe het niet met iedereen publiekelijk, maar met Christina gaat het meestal zo lekker, dat je de rest toch vergeet. Tjonge, mevrouw was in topconditie ;D . Een lekker begin van de dag met een oude liefde.

En zoals ik eigenlijk ook wel verwachtte: de after-sales service van Christina mag een voorbeeld zijn voor alle dames. Ze blijft je vriendelijk groeten en maakt af en toe een praatje bij het langslopen (goed, ik heb haar dan weer voor laten gaan bij het eten, en zo kom je weer te weten dat ze dol is op zuurkool, niet echt iets dat je van een dame met Griekse roots verwacht).

Cijfers van vorige keer mogen blijven staan - scheelt me zeer getyp.

Commentaar

Was gisteren weer als vanouds. Christina redde me bij binnenkomst van 'graaiende dames'. Na lekker wat in de avondzon gerelaxt te hebben, naar de blokhut. De remmen gingen aan beide zijden los. Christina weet echter in te schatten hoe ver te gaan zodat een vroegtijdig einde dan ook uitblijft. Het halfuurtje was dan ook goed gevuld met prima sex. Later kwam ze met nog wat masseren aan de bar. Ze is aanwezig maar nooit opdringerig. Na mijn tweede avontuur (zie Kyra) wist ik Christina nog meer te waarderen.

Erol

Commentaar

Ben dinsdag op het einde van de avond nog met Christina meegeweest , ze zag er ervaren uit en ik had geen zin in een tegenvaller dus koos ik niet voor iets wat ik mooier vond maar voor deze grieks/duitse , op de kamer alles goed je merkt dat ze ervaring heeft en weet wat ze doet. Prima ervaring en als je voor zekerheid kist ben je hier goed....

Commentaar

De dag (in deze, afgelopen woensdag) begonnen zoals menige andere in Golden Time: rustig een broodje en een espresso pakken, dit maal lekker zittend op het terras naar de dames in de tuin kijkend, en rustig eens aanzien wie er zoal actief waren. Het was een gemengde ervaring: sommige dames waren bijna aan de lopende band bezig (Kyra/ Kira ?), en andere hadden niets te doen, ondanks toch niet onverdienstelijke pogingen tot animatie.

Christina deed ook goede zaken, en had een van de party-tenten achterin de tuin in gebruik als hoofdkwartier. Menige ijsbeer werd er heen gesleept en kwam na een half uurtje tevreden glimlachend weer teruglopen. Nadat ze mij had ontdekt staakte ze de activiteiten even, plantte zich op mijn schoot en informeerde naar mijn welzijn. Wel, met Christina op je schoot is het welzijn van elke zich zelf respecterende ijsbeer natuurlijk wel verzekerd . Of ik ook zin had in wat gedartel in de frisse lucht ? Zeker weten !

Details zijn nauwelijks nog nodig met Christina’s reputatie. Je weet wat je aan haar hebt, haar dienstverlening is uitgebreid, ze heeft een prachtig lichaam en ze geeft zich voor 200%. Daarnaast is ze nog eens een van de vriendelijkste meiden in Bruggen, altijd in voor een glimlach of een praatje. Geen wonder dat ze een hoop vaste klanten heeft.

Commentaar

Ik ben nu drie keer met Christina geweest en eigenlijk nog geen enkele keer een recensie geschreven. Eigenlijk kan dat helemaal niet. Het waren wel twee verschillende dagen en op één dag ben ik maar liefst twee keer met haar gegaan. Het niet schrijven van een recensie komt voort uit het gegeven dat iedere keer als ik een recensie wilde schrijven er net één verscheen.
                                        Ik vind dit dus een heerlijke elegante dame waarmee je goede seks kan hebben. Prachtige zwarte haren en hele mooie ogen heeft Christina. Je kan goed met haar zoenen en ze kan heel goed haar handjes gebruiken om je op te vrijen, heerlijk die nagels over je lichaam. Ze voelt gewoon goed aan wat mannen lekker vinden.
                                        Christina gaat vijf weken op vakantie naar Griekenland, ik dacht eigenlijk de hele maand juli.

Groet Willem2

Commentaar

Het begint zo langzamerhand een gewoonte te worden – maar wel een leuke: zo gauw als ik in Bruggen binnenkom (vrij voorspelbaar rond het middaguur, overigens), kan ik er op rekenen welkom te worden geheten door Christina, compleet met knuffels en een kopje espresso. Lekker, zo voel je je echt Gast.

Het moge duidelijk zijn dat hier in een groot aantal gevallen een aanvullende sessie op volgt, want Christina is niet alleen uiterst vriendelijk, maar heeft veel meer in huis voor haar clientèle: een prachtig lichaam, goede techniek en, het belangrijkst in mijn ogen, een servicegerichtheid waar heel wat dames een voorbeeld aan mogen nemen. Ze weet uit ruime ervaring wat mannen willen en doet er alles aan, het ze naar de zin te maken.

Afijn, met het goede weer van afgelopen donderdag prijs ik mij gelukkig met de tuin van Golden Time, en nog meer met het feit dat het Management er nu drie tenten heeft neergezet. Heerlijk, rollebollen in de frisse lucht, en zeker met Christina is het altijd een feestje. Herhalingsgevaar: bijna 100% (kan ik onderhand makkelijk zeggen ;-)