Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (Pol)

Als tweede meisje Tanja gevraagd, vriendin van Sabine, beiden uit het Polen.

Tanja is 'n spontane, vrolijke meid van 26, halflang donkerblond haar, mooi slank gebruind lijfje en bovenal met mooie volle zoenlippen. Die spraken tot mijn verbeelding en dus vroeg ik Tanja of ze zin had om met mij de whirlpool in te gaan. Gelukkig had ze geen watervrees en wilde ze dat graag.

In de pool hebben we lekker 'n kwartiertje zitten vrijen. Flink tongzoenen en ondertussen lekker aan mekaar zitten graaien onder water. Daarna samen douchen, mekaar inzepen en afspoelen om vervolgens naar de kamer te vertrekken.

Op de kamer wist Tanja haar mooie mondje en lippen goed te gebruiken. Die zijn gemaakt om te kussen en -hoe kan het anders- flink aan 'n stijve te zuigen. Dat was ook de slotact tussen Tanja en mij. Daaraan voorafgaande: lekker tongzoenen, fijn aan haar borstjes zuigen, gewillige befpartij, goed neuken in cowgirl en doggy.

Tanja maakte het goed af, met haar mondje, tong, lippen en handjes. En dat ging hard; ik schoot haar lippen en kin zelfs nog 'n beetje onder. Tanja vond het niet erg, want ze doet ook FT als dat zo uitkomt.

Flinke stoeipartij met lekkere spontane meid die voor veel dingen in is en geen watervrees heeft, in beide opzichten ;D !
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-07-14, 17:42. Reden: woonplaats

Nu ik dan toch bezig ben zal ik ook maar even mijn nummer 1 van een recentie voorzien.
    Tanja is 29 jaar en ziet er oogverblindend mooi uit.
    Voor haar leeftijd heeft ze een perfect mooi strak lijntje met hele mooie borsten met punten erop die zeer snel reageren op elke aanraking.
    Op de kamer gooit ze echt alle remmen los waarbij haar franse kwaliteiten echt uniek zijn.........wat een hemelse ervaring,Tanja is voor mij de pijpkoningin van deze aardbol.
    Ook het andere werk heeft ze bij mij een streepje voor op andere meisjes.
    Ze is echt een meisje wat je moet versieren want ze zal nooit als 1e om de sleutel beginnen,ze wacht gewoon in de tuin op wat er komen gaat en slaat dan toe........en HOE :

Commentaar

Tanja lag eerst op een bank in de bioscoop, daarna ging ze achterin op het bed liggen en we hadden veel oogcontact, maar naast haar lag een ijsbeer zijn winterslaap te houden. Ik ging me maar eerst een pilsje halen. Toen ik terugkwam was de plek naast haar vrij. Ik ging daar liggen. ze begon meteen te kussen en lekker uit te dagen. Na korte tijd was mijn badjas verdwenen en was ze me heerlijk aan het pijpen, waarbij haar ton en lippen een draaiende beweging maakte waardoor je dacht dat je al meteen zou ontploffen. Na een tijdje was zij aan de beurt om lekker te likken en ze genoot er duidelijk hoorbaar van. Toen het kondoom erom was ging ze achterstevoren op me zitten en neukte me heerlijk. na een tijdje moest ik het werk overnemen en lag zij onder mij. Daarbij spoot ik ook mijn rubbertje vol. Al met al een spannende en leuke ervaring in de bioscoop, die voor herhaling geschikt is.

Commentaar

Toen ik die dikke zoenlippen zag, wist ik meteen dat die blonde meid Tanja was. Ze was verwonderd dat ik het wist. Ik koos voor een uurtje. Vooraleer naar de kamer te gaan, gingen we lekker zoenen en friemelen in de jacuzzi. Dan naar de kamer. Wat een pijpster! Ook erg aangenaam om haar te beffen, lekker frisse smaak. Neuken in meerdere standjes, o.a. doggy. Toen kreeg ik zin in anaal. En ja, kein problem. Afwisselend zacht sensueel en hard geneukt in dat kontje. Gezien haar uitzonderlijk pijptalent koos ik in haar mond klaar te komen. Nadien nog leuke babbel. Totale kost: 75 voor een uur, 25 voor FT en 50 voor anaal =150. Elke euro waard!

Commentaar

In de rij voor het eten fluisterde een andere bezoeker mij: die moet je hebben (maar dan in het duits) met de toevoeging dat alle Poolse vrouwen goed zijn. Hij wees daarbij op Tanja.
          Nou inderdaad die moet je hebben.
          Een hele slimme vrouw waar je echt mee kan lachen.
          Ze spreekt verschillende dialecten Pools op een erg leuke manier (ik spreek geen enkel woord Pools en toch hartelijk gelachen).
          Heeft al behoorlijk wat bij elkaar gespaart en goed belegt.
          Met haar begonnen in de wirlpool ze zij nog dat je daar niet mag sexen. Ik laat dus maar in het midden wat daar gebeurde maar geen sex.
          Daarna naar een van de huisjes. Het was er al behoorlijk fris dat wordt wat in de winter.
          Het is er toch wel warm geworden (voor ons beiden). En met de gezelligheid zie boven is dit een geweldige vrouw

Commentaar

op 29 september weer eens naar Bruggen geweest. Het was er gezellig druk. Als je een tijdeje niet bent geweest zijn er weer veel nieuwe gezichten. na een tijdje kijken toch weer voor Tanja gekozen. Naar een huisje gegaan en lekker met haar gespeeld, haar kutje lekker gelikt en toen heerlijk klaar gekomen. Daarna nog samen gedoucht.

Commentaar

Gisteren weer een hele dag in GT vertoeft. \\'s middags was het erg rustig en viel er niet zo erg veel te beleven. Dat is dus een goede tijd om te genieten van de sauna. Zo dacht Tanja er ook over en ze kwam er lekker bij zitten. Heb ik noh nooit eerder gezien dat er dames de sauna in gingen, maar vandaag toch meerder dames even binnen zien gaan om op de warmen.

Ik kende Tanja niet, dus kennis maken en daarna wat praten. Omdat er weinig te beleven was kwam het wel leuk uit en zijn we samen de whirlpool ingedoken na de sauna. Daarna de kamer opgezocht. Op de kamer liet ze mij kennis maken met haar kwaliteiten, er zijn er niet veel die een man zo goed weten te verwennen met haar mond. Niet meteen op het doel af, langzaam de spanning opbouwend. Gekmakend lekker. Ze was alleen jammer genoeg zelf niet in de stemming om er echt van te genieten. Duidelijk fake dus. Misschien dat ze de volgende keer wel los komt. Dat zou het helemaal kompleet maken.

Na de tijd nog even gekletst over de thuissituatie in polen. Nu begrijp ik ook goed waarom er zoveel Polen hier komen werken. Uit dit verhaal maak ik wel op dat ze het duidelijk voor het geld doet, maarja dat doen praktisch alle vrouwen in het oudste beroep van de wereld. Al zou je het soms niet zeggen

Omdat ze na de tijd iets teveel tijd vol maakte met haar problemen is de waardering iets gedaald

Commentaar

Vandaag toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en naar GT geweest. Bij de douches kwam ik Tanja tegen. Ze zei dat ze blij was om mij te zien, want er was vandaag weinig Kundschafft. na het douchen en een kopje koffie even rondgekeken en ik moet zeggen dat Tanja gelijk had. Toch maar voor haar gekozen en een uurtje geboekt. Nadat we op kamer 1 waren aangekomen hebben we eerst op allerlei manieren elkaar gepijpt en gebeft. Daarna een aantal standjes tot er een eerste explosie kwam. Ze vroeg of het nog verder ging en begon weer lekker te pijpen. Ze vond alleen de smaak van het kondoom niet lekker. Na een tijdje weer een nieuw kondoom erom en verder. Nu moest het van achteren en het liefst zo snel als een konijn. Na een tijdej van positie gewisselt en uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt. Een lekker uurtje

Oorspronkelijk geplaatst door Shadow
                Er staan een aantal Tanya's benoemd, maar ik weet niet zeker met welke tanya ik een lekke half uurtje heb beleefd.

Ze was volgens eigen zeggen eerst 26 jaar. Later toen het in het gesprek wat klikte en we aan bekentenissen toe kwamen, stelde ze dit bij tot 30 jaar oud. Ze had donker(half lang tot lang) haar en bruine ogen. Ik meende dat ze zei dat ze Pools was. Haar zusje zou ook in de GT werken. Ze is ongeveer 165 cm en heeft gewoon een lekker lijf.

De sex was goed. Ze pijpte lekker(zc), zoenen en meerdere standjes gewipt.
                (9 december 2004)
                Oorspronkelijk geplaatst door mauriceyep
                Ik vandaag genoten van een 26 jarige poolse met navelpiercing. Jammie Jammie. Rustig relaxed en super. Ze zij dat ze een zoontje had van 7 jaar, maar dat was aan haar strakke lijfje niet te zien.
                (13 december 2004)
                Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
                Gisteren de avond afgesloten met een quicky met Tanya.

Welke? Nou, ik kan de 2 Duitse Tanyas met zekerheid uitsluiten omdat ik die beide ken (van gezicht): één Duitse Tanya met bruin haar heeft een piercing tussen haar tanden(!ook wel Jaws genoemd!) en heeft een stevig figuur, de andere Duitse Tanya is de kleine opdonder uit PHG en fan van Caligula

Goed, deze Tanya komt met zekerheid ook uit Polen, loop ik al weken tegen het lijf in GT (lachen en groeten, maar verder nix) en lijkt ook nog eens op een ex van me. Ze is 1m62, heeft bruine ogen en haar haar, tsja, dat is te kenmerken als lichtbruin of donkerblond, het is vrijwel altijd opgestoken en ze gaat veel gekleed in een rood setje. Cup is B 70 schat ik in. Ze is/was goed bevriend met Sabine.

Na gisteravond weet ik nog iets meer: ze is oraal echt een mega topper! Zat in de kino om aan de verleidingen van Katherina te ontsnappen en wilde eigenlijk op huis aan, toen Tanya de kino binnenkwam en me (zoals vaker) vriendelijk toelachte. Heb haar toen toch maar even gevraagd naast me te komen zitten. Binnen 1 minuut had ze door haar orale werk MaxiME opgeroepen en binnen no-time eindigde dit in een FT (na de sessies met Renata en Carola zat er geen MMT meer in deze keer ) .

Daarna noch lekker even nagepraat en afgesproken dat we de volgende keer wat meer tijd nemen Ach, een vluggertje als dit is wel erg opwindend moet ik zeggen en het beloofd veel goed voor een volgende keer!

GFE gehalte laag, cijfer hoog (8).(18 december 2004)
                Oorspronkelijk geplaatst door Shadow
                Maandag 20 december in GT beland. Helaas waren er zeer weinig vrouwen. In eerste instantie heb ik toch een leuke tijd met Monique gehad(zie aparte recensie). Toen ik daarna met Monique aan de bar wat zat na te keuvelen, had ik continue oogcontact met Tanya. Ik had haar in het voorbij gaan al een aantal keer gegroet en ze kende me nog van de vorige keer.

Nu kwam Tanya ook bij Monique en mij zitten en zat ik vorstelijk tussen de twee dames. Tanya vroeg of Monique wat van me over had gelaten, waarop ik haar vertelde dat ik erg hard door Monique onder handen was genomen. Ik vroeg of Tanya mee ging in het bubbebad om daar even lekker op krachten te komen.
                Zo gezegd zo gedaan! In het bubbelbad kwam Tanya alweer lekker op me zitten en begon me heerlijk te zoenen. Dit resulteerde natuurlijk weer in een kamerbezoekje, waar Tanya mij heerlijk pijpte. Daarna heb ik Tanya uitvoerig liggen beffen. Na dit kutje geproefd te hebben, wilde ik Tanya heerlijk neuken. Echter toen ik met condoom om aan het neuken was, voelde dat niet lekker aan. Hij deed te veel pijn van Monique haar kunsten. Aan Tanya weer gevraagd lekker door te pijpen en in haar mondje gespoten.

In het begin was er enige onduidelijkheid over deze Tanya, echter ze is Pools, 30 jaar, ze heeft een kind, ze heeft bruin haar en ze heeft WEL een navelpiercing. Haar zus werkt ook in de GT. Ze had een leuk rood setje aan.(20 december 2004)
                Oorspronkelijk geplaatst door stano
                Gisteren mijn eerste bezoek op GT .... En mijn tweede ontmoeting daar was zonder twijfel met deze Poolse Tanya (donker blond haar en rood setje).
                Zij "jaagde" mij in de ingang van de kino en haar zoentjes waren zo goed dat ik direct gekocht was voor een beurt in de kamer.
                Deze meid pijpt fantastish .... ik moest haar remmen anders was ik na 10 minuten al klaar.
                Zij vertelde mij ook later dat haar zuster eveneens in GT werkt, dat zij verpleegster is van beroep en dat zij "spaart" om huizen te kopen en te verhuren in Polen en misschien ook in Duitsland.

Een tip : deze Tanya moet jij reserveren voor een derde of vierde beurt ... anders pijpt ze je veel te vlug leeg.(30 januari 2005)
                Laatst gewijzigd door goodbar; 06-02-06, 20:18.

Commentaar

Tanja was de afsluiter om klokslag 23:00 in hutje 18 buiten, Pfff een echte GFE wat kan dit kippetje pijpen he? Pfff lekker met neuken de jas volgespoten dus geen Mcnuggets over 9 maanden

Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
                  Ook gisteren was het weer errug relaxed in GT. Eerst een uurtje wat lekker op het (verwarmde!) terras gezeten (en de dames links laten liggen).

Daarna heel relaxed in de whirlpool en toen toevallig Tanya langs kwam, haar er bij gevraagd. Ze geloofde het eerst niet en dacht dat ik een geintje maakte (we lopen namelijk al maanden te lachen en te groeten, maar buiten 1 snelle kino sessie, nog nooit op de kamer geweest met elkaar) en geweldige heftige sessie gehad (die al flink ver ging in de whirlpool zelf, nee, wees niet ongerust, daar geen MMT gedaan hoor, maar uiteindelijk op de kamer wel hiermee afgesloten, en aangezien het de 1e keer van de dag was, vrij heftig ).

Ben blij dat ik (eindelijk) een keer een wat langere sessie met haar heb gehad, het cijfer gaat hierdoor ook gelijk wat omhoog.(7 mei 2005)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Randy
                  Ja, Tanya, de 3e van het Poolse Trio (Sabine & Nathalie)!

Ik had haar de vorige keren wel gezien (en zij mij ook, wow wat een mooie ogen, lekkere zoenlippen, en een fraai figuurtje!), maar het was er nog niet van gekomen.

Ik zag haar op een gegeven moment in de bar, en zei dat ik later absoluut met haar de kamer op wilde. Ik was net terug van Kate :P, dus eerst even bijkomen. Later zocht ik haar, en vond ik haar in de kino. Ze stond met een ijsbeer en een andere dame te praten, ik wenkte haar, en ze kwam meteen op me af (sorry ijsbeer!). Eerst flink elkaar opgewarmd in de kino, en toen nog flink gefeest op de kamer. Heerlijk!!! Ook veel lol gehad, en goede conversatie. Tanya kan alles! ;D En ook Tanya vergeet je niet als je haar later weer tegenkomt, ze begrijpt hoe het werkt.(12 mei 2005)

Oorspronkelijk geplaatst door PR
                  vandaag 25-07 even bij GT geweest, weinig ijsberen en meiden, na enige tijd met Tanja , volgens mij deze Tanja, geweest en het was fantastisch. Vorig jaar al eens met haar geweest , maar dat was m.i. plichtmatig.
                  Nu was het een en al explosie, prima zoenen, pijpen en diverse standjes, prima en genoten.Na de standaardpositie op doggystile afgemaakt. Nog even nagepraat over haar auto die gestolen was in Polen en haar dochter die ze ging ophalen.(25 juli 2005)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Randy
                  Onze Tanya is weer terug van vakantie, en ready to kill! Aan het eind van een enerverende dag had ik wel behoefte aan de vertrouwde aandacht en vaardigheden van Tanya. Een heerlijk uur met haar gehad, begonnen in de kino, toen toch de kamer opgezocht, en van elkaar genoten, afgeslotenmet lekker kunffelen en kletsen, en zelfs foto's gekeken . En daarna opgewekt en zeer voldaan de auto in.

Cijfers? Ach, is en blijft een 9. Heb het al eerder gezegd: een vaste waarde!(4 augustus 2005)
                  Laatst gewijzigd door goodbar; 06-02-06, 20:29.

Commentaar

Kan mij alleen maar aansluiten bij al deze lovende woorden over deze Poolse Tanja, lief mooi en super in de sex.
                    Gezien mijn eerdere ervaring deze dag maakte deze meid het in een keer weer plezierig en vergeet je een slechte ervaring snel, net als de meid haar naam waar ik mee was. >
                    Tanja straalt iedere keer weer als ik haar zag en nu dacht ik laten we eens van bil gaan, gezien de enorme drukte vanwege de römerparty gebeurde dit in de kino omdat er nergens ruimte was.
                    Geweldig heerlijk vrijen en ja dan dat pijpen daar wordt een ieder toch echt wel vrolijk van ;D.
                    Daarna verschillende positie`s ingenomen en de loopgraven goed opgevuld, met als eind resultaat alle soldaten op pad gestuurd :P :P. zeker voor herhaling vatbaar.
                    Beter een leven lang gewipt, dan een leven lang gewerkt.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (blond) (8.7)

Ook met Tanja me zaterdag nog even terug getrokken of was het nu afgetrokken, afijn we hebben ons in ieder geval goed vermaakt in de blokhut met nummer 14, het wordt zo langzamerhand zowat mijn eigen hutje.
                      Eerst lekker gezoend en gestreeld en daarna begon ze me heerlijk te pijpen, lekker langzaam en diep zonder handjes , daarna wat wisselende positie`s ingenomen en op en in style afgesloten met FT, dit gebeurde iets te over enthousiast en toen moest ze zonder meer haar ogen uitwrijven, waren het tranen of....
                      Het blijft met Tanja altijd een klein feestje en ik zal ook de volgende keer zeker van haar diensten gebruik maken .

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (blond) (8.7)

Tweede dame was Tanja , moest even zoeken in de lijst , maar dit is haar zeker , uit Katowice , sinds begin van GoldenTime in de club, haar vriendin is o.a. Natalja. Zij heeft het mij heeelemaal verteld. Ik schat haar een jaar of 30. Met Tanja had ik al wat oogcontact gehad , todat ze mij op een goed moment stevig greep , met een dikke tongzoen , en ik dacht "voila" , dat heb ik ff nodig ....
                        Niet veel later gingen wij naar die mooie blokhut , meteen links , met spiegels rondom - Tanja kun je wel nomineren in de top-tien van de Blasehase , ze is zeer heftig, ze had mij al bijna klaar toen ik haar naam nog moest vragen , maar wat maakt het uit , daarna hevig beffen en heftig geneukt , waar ik toch de brui aan heb gegeven , daarna weer terug naar blasen tot ene zeer explosieve FT .....

Daarna een gezellige chat , daar ontbreekt het haar bepaald niet aan, vloeiend Duits , ze heeft een lieve lach en gulzige lippen kun je wel zeggen , vertelde mij o.a dat haar vriendin Natalja is , die kennen wij ook .....
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja (blond) (uitstekend)

Draadje Tanya (Pools) aangepast , veel posts stonden onder Tanya (Duits) met de zilveren piercing tussen voortanden ...

Zij is vrij populair , een Blasehase , had gisteren haar donkerblonde haren los, terwijl zij meestal opgestoken haar heeft , zo vertelde zij.
                          Zij heeft een dochter van 8 jaar.
                          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanya (Pools) (uitstekend)

Deze poolse aantrekkelijke dame was mijn eerste keuze

Wij (de collega's en ik) zijn later aangekomen dan gepland en arriveerden iets na 19.00 uur in de GT en zijn na ons te hebben omgekleed direct naar de Bar getogen.

Hier viel mij direct een dame op met opvallende rode lingerie (bleek poolse Tanya), zij stond in de etensrij, bij mij werd toen ook direct de eetlust opgewekt en ben in de rij gaan staan om mijn honger te stillen want met een lege maag kan ik niet wippen .

Na het eten Tanya gewinkt om nader tot elkaar te komen want er moet toch iets gebeuren met mijn volle zak .

Heb de sleutel van een Hutje gevraagd en zijn samen naar de Hut gewandeld.

Lekker samen op bed gaan liggen en elkaar verkennen en verwennen.
                            Het eerste wat ze deed was mijn apparaat op oorlog sterkte brengen en dat staat idd veel beter en dat kan zij zonder handen maar dan heb je wel wat om handen........ wat ingewikkeld allemaal.

Ook doet zij verschrikkelijk lekker aan TZ (tongzoenen) en dat in combinatie met 'n PZC incl. CIM, dat is voor De Cock het einde, ja dat dat is dan ook direct het HP van mijn 1e date van deze prachtige 6e april . O ja vingeren mocht niet, ik wilde bij het beffen ook mijn vingers laten wapperen maar zij vroeg vriendelijk of ik dat niet wilde doen, geen probleem en heb toen lekker door gebeffdt.

Ben helaas niet aan het neuken toegekomen, dat probleem heb ik naar blijkt wel vaker .

Op naar de Volgende Dame en dat is geworden: Aicha een 21 jarige DuitsTurkse beauty en ik was het Beast .

Groeten,

De Cock.
                            Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Gisteren voor de tweede keer in korte tijd in GT wezen vertoeven. Ik had een klein
                              lijstje in mijn zak gestoken met namen van goed gerecenceerde dames (met name op het gebied van pijpen en FT). Helaas is het moeilijk de dames te herkennen als je nog een relatieve nieuwkomer bent in GT (ze zouden eigenlijk een naambadge moeten dragen). Dus naar eens links en rechts naar namen en herkomsten gevraagd. Na een uur of twee vertoeven voor de kino aangesproken
                              door een wat ouder (nou ja, zo'n eind 20) uitziende dame met lang donkerblond haar, en volle lippen. Bleek Tanja uit Polen te zijn. Deze was mij van een recentie
                              bekend als een buitencatagorie pijpster; dus maar een sleutel laten halen.
                              Het resultaat was inderdaad uitstekend. Deze dame kan pijpen als de beste. Zeer diep, langzaam en snel, met veel geluid en speeksel. Ook het omliggende gedeelte wordt niet vergeten. Heerlijk met haar nagels en tong over je ballen, en haar vingers langs je bilnaad. Vantevoren FT afgesproken, maar eerst nog even in diverse standen geneukt. Daarna gummi ab en abmachen maar. Gevraagd werk of
                              ik het langzaam of snel wilde..."nou beide maar". Hele lading in haar mondje ge-spoten. Een uitstekende cessie.
                              Een meid als Tanja lijkt mij in de praktijk beter dan al die ,geweldig uitziende, jonge dingen (klopt dit ?). Trouwens, ook al is Tanja iets rijper, ze ziet er wel geweldig uit.
                              Nog een vraag aan de ervaren GT gangers: In de bar zitten veel mooie meiden, maar gedragen zich niet zo aktief. Mijn ervaring is dat ze bij de ingang van de kino
                              wat meer initiatieven nemen (klopt dit ?).

NM. Ja dat klopt. De kino en de ingang van de kino zijn voor beginnende ijsbeertjes gevaarlijk terrein!
                              Overigens moet je dit soort vragen stellen in het algemene topic van GoldenTime in de rubriek 'Algemene Info Duitsland' en niet in het topic van een dame. Bovendien is dit daar al meerdere keren besproken. (L)
                              Laatst gewijzigd door Lalande; 29-04-06, 17:07.

Commentaar

Na haar een tijdje niet te hebben gezien haar gisteravond tegen het bevallige lijfje aangelopen. Na wat heen en weer geklets me weer laten verleiden door die lach en die stralende ogen. Zal het kort houden weer ging ik met knikkende knieën met een nog immer stralende Tanja van de kamer af, het blijft een lekker ding waar je maar geen genoeg van kan krijgen

Commentaar

Afgelopen dinsdag met dat mooie weer, eigenlijk bij toeval met Tanya naar de kamer geweest. Ik stond 's avonds op het terras met een paar beren te kletsen en op een gegeven moment stond ik er nog alleen met Tanya, we kwamen aan de praat en dacht me er met een praatje van af te maken omdat ik haar al veel vaker gezien had en vond dat ze niet binnen mijn doelgroep viel.

Eh eh mooi fout, het werd een van de beste sessies die ik in GT gehad heb. Eerst lekker op de schommel liggen knuffelen en toen het te intiem werd naar de kamer geweest, door jaren ervaring weet deze dame de mannelijke plekjes te vinden, heerlijk gewoon. En ja die lippen zijn gemaakt om te zoenen brrr

Debril die zijn bril bij deze sessie maar even afgezet heeft

Commentaar

Op wederom een warme en stralende dag even naar mijn favoriete plek in Duitsland gereden. Was nog lekker vroeg omstreeks 13.00 uur toen ik de auto voor de deur parkeerde op de "Vipplaats" en de deur voor me open gehouden werdt. Was natuurlijk nog erg rustig, wel al enkele bekende ijsberen aanwezig, volgens mij hebben die hun slaapzak voor de deur liggen om maar niets te missen. Afijn naar de tuin en op een ligbedje plaats genomen en lekker relax liggen luisteren naar wat muziek uit mijn MP3 spelertje en ondertussen de opbloeiende natuur tot leven zien komen, wat kan het leven toch mooi zijn. Ondertussen werdt er her en der wat arbeid verricht en dan niet alleen door de heren van de interne dienst die met de voorbereiding van de bbq bezig waren. Maar ja op een moment gaan de hormoontjes toch een beetje werken, zou wel aan de warmte hebben gelegen, dus op zoek naar wat avontuur en dus naar de kino.

In de kino getuige van een show van een man die geboeid en geblindoekt even onder handen werdt genomen, dus even op de eretribune, het bankje onder het raam plaatsgenomen en het schouwspel aangekeken, ja dan gebeurd er wel wat en dan is het fijn dat een jongedame als Tanya dit in de gaten heeft en aan mijn hopeloze blik constateerde dat hulp noodzakenlijk zou zijn. Ze kwam naar me toe en een korte tik op de bank nodigde haar uit om gelijk maar wijdbeens over me heen te gaan zitten. Ze vroeg wat ik van het schouwspel vondt maar nog voor ik kon antwoorden zat haar tongetje al diep achter in mijn mond, en Koosje heb nu eenmaal geleerd dat je met een volle mond niet mag praten en dus maar terug zoenen, en zoenen dat kan je aan Tanya wel overlaten, trouwens de rest ook . Hup lingeriesetje uit en ze begon aan het klusje, diep en lekker nat en lang pijpen afwisselend met en zonder handjes, brrrrr heerlijk, maar aangezien Koosje geen zin in een FT`tje had haar gevraagd om er maar op te gaan zitten, dus rubbertje eromheen en als een volleerd amazone haar ritje in draf gereden. Toen Tanya opgepakt, ja dat zijn vrouwtjes die nog te tillen zijn, en haar achterover op het bed tegenover ons gelegd en in missionaris houding het rubbertje volgespoten, nog even nageknuffeld en toen douchen en eten want de bbq draaide op volle toeren, kan je je nog iets beters voorstellen om zo te moeten werken, ja het blijven kutklusjes maar iemand moet het doen, Tanya tot de volgende klus.

Commentaar

Gisteren 6 september was het precies 1 jaar geleden dat Gustomass voor het eerst de porrten van Golden Time Gate mocht betreden.
                                      Dat er intussen ruim 60 herhalingsbezoeken mochten volgen kon niemand toen geloven.
                                      Op moment van dit schrijven kan Gustomass zelf ook niet geloven dat ie Poolse Tanya in al die bezoeken zomaar een héél jaar lang onberoerd heeft gelaten. Behalve enkele maanden terug een héél fijn gesprek met haar, waarbij ik vanwege andere prioriteiten op mijn lijstje haar toch even heb weten af te houden, maar wel met de belofte dat ééns de dag zou komen dat Gustomass zou mogen genieten van Tanya.....
                                      Omdat Gusto's vaste Chica d'Espagna even andere zaken aan haar mooie hoofd had, heeft Gusto noodgedwongen een alternatieve tijdsinvulling moeten "zoeken" . Nou dat zoeken was niet moeilijk, een keuze maken was des te moeilijker, .....totdat Gusto in de deur van Kino naar Atrium door een vriendelijk lachend meisje geholpen werd bij zijn keuzeproces..
                                      Ze stond daar een beetje onwennig en een beetje verwonderd dat ik haar aansprak... Ze wist ons gesprek van máánden terug nog maar al te goed te herinneren en had me niet verwacht, gezien mijn af en toe wat monogame gedrag in GT. Wie houdt elkaar nu het meeste in de gaten , wij de dames of de dames ons. Antwoord zal wel nooit komen denk ik.
                                      Al snel enkele glaasjes Golden Time Champagne erbij gehaald en ons op deze heerlijke zomers avond genesteld in een bank onder de parasols, die nu de bijna volle maan uit ons zicht hielden.
                                      Heerlijk gepraat, gekust met Tanya. Sjonge wat een heerlijk begin van dit jubileumschatje wat Gustomass zichzelf kadoo had gedaan.
                                      Een klik waarop je hoopt en waarvoor je ooooh zo dankbaar bent als je hem mag voelen.
                                      Een beetje praten en lekker tongzoenen, daar had Tanya gelukkig niet genoeg aan. Eerst deed haar handje op semi onopgemerkte wijze wat onderzoekswerk waarna de badjes al snel wat verder opzij geschoven werd. Tanya maakte op een rustige, erotische manier plaats om haar volgende acte de presence te kunnen praktiseren.
                                      Het was heerlijk , geweldig, Gusto nam van vreugde haar borstjes even vast, waarna die in notime van haat Bhtje werden verlost.
                                      Omdat Samira toch wel te dicht bij zat, dacht gusto zich wat meer op zijn gemak te voelen op een heerlijk bedje. Een sleutel was zó bemachtigd, noem het "het doordeweeksevoordeel"
                                      In Hutje 12 hebben we alles vanaf het begin weer opgepakt.
                                      Elke seconde genieten, het leek wel bijderzijds.
                                      Heerlijk tongzoenen, heerlijk haar borsten mogen genieten en heerlijk haar poesje mogen likken. Heerlijk, heerlijk heerlijk.
                                      Het kwam niet tot een orgasme, heb er niet echt naar toe gewerkt en Tanya was niet van zins om ook maar iets te faken. Eerlijk is toch heerlijk zeg ik dan maar.
                                      Snoepen is lekker, maar Tanya had veel meer in haar mars.
                                      Gusto moest maar eens rustig gaan liggen, opdat ze haar pijp-, lik en teaswerk op dit late uur nog éénmaal mocht praktiseren. Het gelukkig slachtoffer mocht Gusto deze keer zijn.
                                      Tanya wist een afwisseling te realiseren, geweldig. Niets werd vergeten, keer op keer. een heerlijk pantertje dat daar heerlijk een halfuurtje met je bezig is. Al gauw sprak ik de enige woorden die er gevallen zijn in de hele sessie, "Tanya, ich möchte gerne eine ganze Stunde bei dir, Bitte" .
                                      Geen antwoord in woorden, maar haar antwoord wist ze me haar mond op een veel fijnere en geraffineerde manier te geven.

Heerlijk gewoon als je zo evrwend mag worden, opbouwen naar een climax, weer rustig even de afdaling inzetten en voor je het weet weer in de pedalen voor de volgende beklimming. Ben je zo fijn bezig, wil je graag over tot neuken omdat je voelt dat dat ook lekker zal zijn. Maar, hoe kan je Tanya vragen om het onderdeel pijpen te beeindigen als ze er zo'n geweldige sessie van maakt.
                                      Maar het leven is hard soms, en nu ook kleine Gusto. Automatsich, zonder vragen werd kleine Gusto gevangen in een rubbertje van plezier en werd de volgende etappe ingezet. Heerlijk cowgirl ondergaan, waarbij dit poppetje wel erg lekker reed. De spiegels zijn gelukkig gedurende de hele siessie niet gesprongen, hoewel ik er niet van opgekeken zou hebben als er wel wat gerinkel te horen geweest zou zijn..

Op zijn hondjes het volgende bergpaadje opgegaan, om Tanya toch niet alle werk te laten doen. Heerlijk een lang stuk gereden, waarbij het uitzicht geweldig was. Haar lekkere kontje, kleine Gustomass die zich telkens maar weer wilde verstoppen en dan dat zicht in die spiegels, die geluiden die ze maakte, even de handjes erbij, enkele vingernageltjes zetten Gusto op scherp, waarna het eindschot gewoon niet lang meer op zich kon laten wachten. Heerlijk gewoon, maar mijn ideetje om het haar dmv pijpen en likken te laten afmaken, tja daarvoor wil Gusto zich nog graag eens een uurtje aan Tanya beschikbaar stellen.

Wat een Jubileumkadotje zeg.
                                      Nog heerlijk nagepraat, veel over haar te weten gekomen en in de geruststellende gedachte dat je te maken hebt mogen hebben met een echt mens, met een goed mens dat weet wie, wat en waar ze is, uiteindelijk toch maar ons hutje verlaten ...
                                      Zo werd een niet geplande wending toch nog een heel mooie erotische afsluiting van deze toch weer 11 uren durende GTDay.

Tanya, heel erg bedankt meisje. Je was geweldig..

Hasta la vista, Gustomass.
                                      Laatst gewijzigd door gustomass; 08-09-06, 01:04. Reden: 6 moet 60 zijn
                                      zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Oke, bij deze dan alsnog het verslag van mijn ontmoeting met Tanya.
                                        Was afgelopen zondag in GT en had het genoegen om wederom een tijdje te vertoeven met de Poolse Tanya.
                                        Na mijn eerdere ervaringen maar eens besloten om een tijdje me met haar op te sluiten en dit gebeurde dan ook in blokhut 12.
                                        Bij Tanya is zoenen ook echt zoenen dus vol op de platte bek en met haar tongetje diep in mijn keel, lekker als ze zo voluit kussen. Daarna begon ze me tussendoor heerlijk nat en diep te pijpen, heb haar enkele malen moeten afremmen anders was het zaakje ontploft voor ik er erg in zou hebben gehad. Haar ondertussen stevig mogen vingeren, nee niet gebeft zoals de meeste weten mag ik dat niet van mijn toezicht . Daarna in cowgirlzit een tijdje gereden en afgemaakt in doggystyle . Nog een tijdje liggen napraten en lekker liggen strelen, iets te lang want toen we daarna terug gingen was het eten zoals zo vaak al op, dus maar iets besteld. Gelukkig is de service van dit soort dames van een ander kaliber, "lees veel beter"dan van GT. Denk dat we beiden ons kostelijk een uurtje of anderhalf vermaakt hebben, Tanya je bent een toppertje en tot de volgende keer.

Tanya, Bardzo mi milo pana

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Tanja 2 (Poolse, blond)

Afgelopen week weer eens in GT geweest. Ondanks de vakantietijd toch nog een mooie line up en met het warme weer volop in de tuin genoten van heerlijke buitensex. Wat is dat toch altijd een geil gezicht om zo links en rechts in de tuin stelletjes lekker met elkaar bezig te zien. Mij wind dat in ieder geval altijd erg op. Ik heb nog weer eens navraag gedaan maar niemand kan mij zeggen waar de Poolse Tanja is gebleven. Ze schijnt al maanden niet meer in GT te komen. Weet iemand of ze ergens anders aan het werk is, of is ze voorgoed naar huis gegaan? Ik mis haar eigenlijk best wel, dit was echt een kanjer in het geven van orale verwennerij maar ook gewoon een leuke meid.

N.M. Om een vraag te stellen geen recensieformulier invullen alsjeblieft. Daar bezorg je de mod alleen maar extra werk mee.