Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Mai Lin (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Mai Lin (Thai)

Tja, Meylin.... Dit vind ik nou moeilijk om onder woorden te brengen wat ik van haar vind. Alleen een beschrijving van de technische details van het samenzijn met haar, is niet voldoende. Dus ik zal proberen uit te leggen, waarom ik vind dat Meylin een bijzondere vrouw is.

Allereerst wil ik stellen, dat er bij Meylin sprake moet zijn van een wederzijdse "klik". Zij is niet een vrouw om even vlug over heen te gaan. Daar kun je in de bar al achter komen, door eerst eens een praatje met haar te maken. Kom je er dan achter, dat de "klik" er niet echt is, ga dan niet met haar naar een kamer.

In de kleedkamer, kwam ik haar de eerste keer tegen toen ze, samen met Kim net binnenkwam. Zij liep voorop en omdat ik zoveel goede verhalen over Kim had gehoord en ik daarom al besloten had met Kim naar de kamer te gaan, hoopte ik stiekem dat zij Kim was. Ik liet het niet merken, maar was enigszins teleurgesteld, toen Extince over de andere dame zei: "dat is Kim, grijp je kans".
    Dat ik me niet laat kennen en toch eerst met Kim naar kamer ben gegaan, neemt niet weg dat ik ook al had besloten, nader kennis te gaan maken met Meylin.

Mijn sessie met Kim heb ik uitvoerig elders beschreven en had dusdanig veel energie gevergd, dat ik een tijdje nodig had om te herstellen.
    Dus eerst lekker aan de barbecue gezeten en nadien goed zitten uitbuiken, toen Extince eindelijk weer terug kwam van zijn urenlange afspraak(je) met hongaarse Mati. Ik zat op een bankje links van de bar en had al een paar keer vluchtig oogcontact gehad met Meylin, toen Extince opeens zei: "nou dan zal ik jullie wel even koppelen". Hij pakte mijn en haar hand en legde die in elkaar. Zowel Meylin als ik wisten even niet wat we met die situatie aanmoesten en keken elkaar wat hulpeloos aan. Extince zei nog iets in de trant van, dat jullie goed bij elkaar passen en ging toen staan babbelen met Kim.
    "Wie gehst", kon ik met moeite uitbrengen. "Gut, und bei dir?" antwoordde ze gelukkig. We stelden ons aan elkaar voor en toen was de ergste verlegenheid verdwenen. Er ontstond een leuk gesprek met haar en al vlug had ik het gevoel of ik haar al jaren kende! De "klik" was er dus...

Meylin heeft een hele warme, sensuele uitstraling en is in staat om je het gevoel te geven, voor even alleen op de wereld (met zijn tweeën welteverstaan ) te zijn.

De sessie met haar op de kamer heb ik min of meer in een roes doorgebracht. Zeker een half uur hebben we al zoenend en knuffelend in elkaars armen gelegen en alle sexuele handelingen die hebben plaats gevonden, gebeurden volledig automatisch. Nogmaals, alsof we elkaar al jaren kenden, wisten we zonder iets te zeggen, elkaar tot een fantastisch hoogtepunt te brengen.

Na de "daad" hebben we nog een hele tijd in elkaars armen liggen bijkomen, lekker babbelend over van alles, afgewisseld met diverse zoenpartijen.

Kortom een fantastische ervaring, met een hele lieve vrouw, waar ik zomaar verliefd op zou kunnen worden, ware het niet dat ik verstandig genoeg ben, om het niet zover te laten komen.
    Maar in GT weet ik dat ik in elk geval één of twee uurtjes, (of meer ) stapelverliefd op deze lieve dame kan en mag zijn...

Groet, Jaccoone
    Laatst gewijzigd door Lalande; 30-06-08, 15:07. Reden: passage verwijderd op verzoek van de schrijver

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Mai Lin (uitstekend)

Na vrij lange tijd weer eens naar GT getogen en het was top. Erg veel dames en nog meer ijsberen en veel nieuwe gezichten. Ik heb nooit eerder zó veel vrouwelijk schoon rond zien banjeren in de club.

Bij binnenkomst had ik al vrij gauw een paar oriëntaalse dames op het oog en in het bijzonder een meisje dat topless rondliep. Mooi figuurtje, prachtige borsten en een zachtaardige maar tegelijkertijd ondeugende uitstraling. Ze beantwoorde mijn steelse blikken met quasi verlegen glimlachjes.

Het bleek Mai Lin te zijn. Ik was bij binnenkomst al aardig opgewonden en besloot na een colaatje meteen met haar de kamer in te duiken.

Het was een prima halfuurtje. Mai Lin had wel aan de knoflook gezeten, maar na wat gezoen stoorde dat al niet meer. Voor het overige is ze een meisje volgens de beste Thaise traditie met veel zorg, vriendelijkheid en schattige complimentjes.

Ik heb haar nog wel even gevraagd hoe haar naam gespeld moet worden en dat bleek dus "Mai Lin" te zijn.

Aanrader!
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 14-03-09, 10:00.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Mai Lin (uitstekend)

Vandaag was Mai Lin in GT, ze zat eenzaam tegenover de bar, terwijl iedereen in de rij stond voor het eten. Na even gebabbeld te hebben besloten om naar een hutje (met airco!) te gaan. Het is een lieve vriendelijke meid die niet op de klok kijkt. Ondanks dat er een 'klik' was, was de sessie niet super, maar net bovengemiddeld. Al met al een leuke sessie, maar waarschijnlijk geen herhalingsgevaar

Commentaar

Paar maanden terug zag ik haar ook zitten. Naast haar zat de wat oudere Thaise Lulu. Na wat geloop en geschuif was ik ze even kwijt. Toen ik in de kino op het lage matras lag schoven ze een voor een naar binnen op het grote matras achterin. Het zou mijn eerste schot worden dus ik ging er lekker tussen liggen. Zalige BBBJ waarbij Mai Lin wat passiever was dan Lulu. Beetje frummelen en stelen en een kamer voor een uur met beiden (=2 * 100).
        Zalig laten masseren en daarna gefocussed op Mai Lin. Beetje DATY, missionaris en doggy en klaar was Boris. Nog tijd zat, goede nabehandeling (massage) van beiden. Mooi feestje.

Commentaar

Na een klein jaartje de kamer met deze Thaise maar weer eens opgezocht. Was het eigenlijk 2 weken geleden al van plan maar toen verscheen opeens Mew op het toneel en die moest uitgeprobeerd worden.

Zat op me gemakkie te bubbelen in het 'zwembad' toen ze langs kwam. Haar geroepen en verteld dat ze een sleutel kon halen.
          Ze ging eerst nog even iemand met liefdesverdriet troosten in de sauna.

Op de kamer was ze even vriendelijk en vrolijk als voorheen.
          Op haar gemak is ze aan een stokslobbersessie begonnen. Gelukkig voor mij was het m'n derde kamergang want anders had ik dat mondje vol geblazen.

Daarna het rubber erom en kon het wip gedeelte beginnen.
          Ze wilde liever niet bovenop starten omdat het dan volgens haar wat pijn zou doen maar na haar even te hebben ingereden lukte dat ook wel.
          Na verschillende standen door te hebben genomen me witte smurrie in het plastic gelanceerd.

Met een de kamer weer verlaten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ace2
            Volgens mij is ze deze week weer begonnen
            Heb vorig jaar oktober nog met haar mogen kameren. Een geweldige GFE gehad en had het gevoel dat er nog veel meer in zat. Wat een lekker lijf heeft ze en een lief karakter. Kan iemand mij vertellen of ze er nog is, heb al een tijdje niets meer over haar gelezen. Jammer maar ik zie dat de Thaise kolonie redelijk weer is aangevuld.

Tijd voor een volgende GT sessie droom er nu al van!
            I go for a top GFE!!!

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Mai Lin (archief)

Is sinds een paar dagen terug in GT.
              The only things that counts in life are;
              fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
              X