Bochum, Freudenbergstrasse 39, Rosa (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Rosa (Pol)

Na de lunch ging ik voor de 2de ronde ( 2de rond Anita ). Ik zag haar al een paar keer voorbijlopen ( geheel naakt ). Toen ben ik bij haar op de bank gaan zitten. Ze heette dus Rosa, een slanke dame van denk ik 26-28 jaar en blond haar. Een nette verschijning. Na over koetjes en kalfjes gepraat te hebben ( hebben jullie toch geen interesse in )gingen we naar de open ruimte kamers . Nou ze begon te zoenen en likte heel mijn lichaam op een manier dat ik ervan trilde. Daarna nam ze hem in haar mond en bleef ongeveer 15 min. pijpen waarbij ze niks vergat, ook niet mijn ballen. Daarna haar een befbeurt gegeven waarbij ze mij eerst probeerde weg te duwen want ze kwam bijna en toen ze kwam drukte ze tot ze klaar kwam. Daarna pijpte ze mij weer en het jasje eromheen gedaan. Nou ik het het hele bed benut en zowat alle kamsutra standjes gedaan tot ik het niet meer hield en het jasje volspoot. Wat een verschil met Anita. Deze Poolse Rosa is TOP. Het koste € 50,- maar ik heb haar € 50,- fooi gegeven omdat we 45 minuten bezig waren geweest. Ik weet dat het ver weg is maar ik kom bij deze dame terug

Bochum, Freudenbergstrasse 39, Rosa

Met de bedoeling het kransje aan favoriete dames uit te breiden komt Blauwebeer, na een aantal omzwervingen, bij Rosa aan. Als zij haar naam noemt hoort hij dadelijk een belletje rinkelen, want ze staat op zijn to-do-lijstje, en hij besluit zich knus naast haar te nestelen.

Het kan ééntonig klinken, maar ook dit vrouwtje heeft de magische woorden ‘kamer’ of ‘sleutel’ niet op het puntje van haar tong liggen. Een leuk intiem gesprek, een heerlijke zoenpartij en haar indringende ogen zorgen ervoor dat dit alles uiteindelijk naadloos in een kamerbezoek overvloeit.

Op de kamer ontpopt zij zich verder tot een kloon-Russinetje, gevoelig, sensueel en zacht, maar net iets meer professioneel. Zij haalt een hoog niveau op het vlak van heerlijk zoenen en pijpen, van beffen en vingeren kan zij eindeloos genieten, en bij het neuken is zij zeer enthousiast, misschien met net iets te veel gekreun, maar dit kan de pret niet drukken.

Haar naservice is tevens bijzonder goed, ook daarom verdient zij een 8,5/10 en dit maakt dat zij in Blauwebeer’s top-5 van de beste dames terechtkomt. Enerzijds leuk, anderzijds misschien vermoeiend te weten dat die 5 vrouwtjes zich dan nog eens onder één dak bevinden …

Blauwebeer

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Rosa (uitstekend)

Gisteren weer eens langs gegaan om te kijken wat er allemaal weer is. Na een flinke file in de vroege middag net voor 1200 uur binnen. Entree 30 euro. Eenmaal in de zaal zag ik Rosa zitten....ze glimlachte al. Gauw erbij zitten, en wat gebabbeld. Ze gaat volgende week een week op vakantie. Nou een kamer gauw opgezocht....en ze besprong mij zowat . Flink pijpbeurt gekregen zc, heb haar daarna lekker gebefd wat haar goed beviel...ze was al vochtig voordat ik eraan begon te likken.......daarna was ze helemaal nat. Ze wilde mijn pik in haar hebben, maar ik plaagde door hem nog niet erin te steken ( wat voor mij ook moeilijk was om hem eruit te houden ). Na wat geplaag toch erin want ik hield het zelf ook niet meer........ . Daarna missionars, hondjes van opzij noem het maar op...... Alle hoeken heb ik gezien en zij ook. Daarna het condoom volgespoten en heeerlijk voldaan, nou geloof mij zij ook. Ze bedankte me met een dikke tongzoen. Dat alles voor 50 euro ( heb haar nog 20 fooi gegeven ) met de entree is dat 100 euro en ben toch 50 minuten bij haar geweest. Dus valt het wel mee. Een echte GFE.
      Ben daarna even gaan uitrusten, saunatje gepakt achterin en toen ik weer terug ging ( wilde eigenlijk gaan )zag ik een paar mensen bezig in de kino....Werd weer opgewonden en een beetje rondgekeken, maar zag niks wat mijn smaak was.
      Tot ik Rosa weer zag en ze lachte weer......je raad het al. We gingen voor de 2de ronde, en het was weer ZALIG. We kwamen er allebei bezweet uit de kamer ....... Jammer dat het zover weg is anders ging ik er zeker vaker naar toe.
      Trouwens volgens mij zijn ze een airco aan het plaatsen, want ik zag al een plafond airco units hangen. Laat de zomer nu maar komen want die airco hebben we straks zeker nodig

Commentaar

Vrij weinig resencies van slanke Poolse Rosa. Zij is nochtans nooit zonder werk. Zij neemt tijd voor haarklant, eerst om te praten, dan om te knuffelen op de bank. Ze komt zich dicht bij haar klant strijken , terwijl ze hem als een lieftallige minnares streelt en zoent. Ze opent zijn badjas en zakt al likkend tussen zijn benen om zijn harde prik zacht en volledig in haar mond te nemen. Zijn ballen krijgen een grondige wasbeurt met de tong. En dit alles op de bank in aanschouw van ieder die wilt zien. De klant vraagt zelf om naar de kamer te gaan, waar het hele ritueel wordt overgedaan. Naar de klok wordt niet gekeken. Dit is wat men GFE noemt.

Commentaar

Vandaag werkte Rosa en ik heb het geweten. Nadat ik klaar was met Lia kwam ik Rosa tegen. Ik denk aanvallen. Ze herkende me nog . Het was weer lekker genieten op de kamer lekker langzaam pijpen en zo zalig en ze vergeet geen plekje. Alles lekker rustig ook verschillende standjes. Gewoon alles SUPER. JAmmer dat ze niet zo vaak meer werkt. MAar ja een belletje doet wonderen....hahaha

Commentaar

Deze dame hadden Extince en ik allebei al langere tijd in het oog. Nadat ze hem al eens had verteld even geen tijd te hebben in verband met een afspraak, moest ik wachten tot we huiswaarts zouden keren voor ik haar eindelijk kon schaken.

Na op de bank plaats genomen te hebben, begonnen we al vrij snel aan een lekkere tongzoenpartij. Hierbij werd mijn badjas wat geopend en daalde haar hand af. Ze vroeg of ze me op de bank mocht blasen en daar had ik geen enkel bezwaar tegen. Dit was van een zodanige kwaliteit dat ik haar al snel toefluisterde naar de kamer te willen.

Op de kamer zijn we heerlijk verder gegaan met zoenen, en langzaam ons in een heerlijke 69 gepositioneerd. Hier hebben we beiden van genoten. Vervolgens zij even on top verder, waarna ik het heerlijk in missionaris heb afgemaakt.

Hierna nog even lekker nagebabbeld, waarbij ze me vertelde zo druk te zijn geweest met vaste klanten omdat ze vandaag 3 weken met vakantie gaat.
            Dick31
            EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Ben vandaag weer in de buurt van Bochum, dus even langs Freude 39. Ik zag Rosa op de bank zitten en dan moet je snel zijn, anders is ze zo weg. We hebben een kamer gevonden, en ze begon meteen te zoenen. Wat doet ze dat lekker rustig. Zalig ging ze naar beneden en ik kreeg een heerlijke pijpbeurt. Ik heb haar daarna langdurig gebeft totdat ze begon te schokken en ze kwam . Ik was weer aan de beurt, ze begon weer heerlijk te pijipen, toen nam ze een condoom en begon mij te rijden. Wat een heerlijke dame.Helemaal nat, ik hield het ook niet lang meer. Ik moest in haar mondje komen , nou daar heb ik geen moeite mee en ben dan ook heeeerlijk klaargekomen. Wat is dit toch een lekker wijf die zeker niet opvalt. Ik ben er ook bijna 45 minuten geweest. Heb haar dan ook 100 euro gegeven die dubbel dwars waard is.

Commentaar

Ik had haar wel eens zien zitten, mooie slank figuur en een beetje rossig springerig half lang haar, vriendelijke uitstraling en een paar mooie billen. Ze zat in het voorste gedeelte bij de ingang en bleef vriendelijk naar me glimlachen.

Vond haar leuk en ben naast haar gaan zitten. Ze vertelde me dat ze ongeveer twee dagen per week werkt op dagen dat ze echt zin heeft, nou dat heb ik geweten.

Ze begon me voorzichtig te zoenen wat al snel heerlijke diepe tongzoenen waren. Ze begon er zacht bij te kreunen en haalde mijn inmiddels harde pik tevoorschijn die ze uiterst subtiel zachtjes begon te strelen wat een super gevoel gaf. Ze vroeg me of ze mocht blasen, overbodige vraag natuurlijk. Op dat bankje begon ze me super te pijpen, echt erg lekker, lange halen met een heerlijke zuiging, billetjes omhoog zodat ik heerlijk haar kutje kon vingeren... ik gaf aan maar een sleutel te gaan halen en we verkaste naar 1 van de kamers naast de ingang.

Terwijl ik nog stond begon ze me heerlijk te pijpen, ik werd geiler en geiler. Ze trok me op het bed en daar werd gepassioneerd verder gezoend. Ze gaf aan dat ze geil was en dat kon ik aan haar lichaam en natte doos merken. Ik liet twee vinger in haar glijden wat kreunend werd ondergaan, langzaam daalde ik naar beneden af en begon haar te likken, ze trok haar benen omhoog en opende zich volledig en gaf zich over aan m´n tong, dat is zo geil. Ze werd echt drijnat, het vocht trok haar bilspleet in en ik stopte voorzichting een vinger in haar kont, wat met gekreun werd ontvangen, daarna nog twee vingers in haar spleet en het feest was compleet. Ze kreunde en gilde het uit, tong op haar klit terwijl ze schokkend heen en weer gleed over mijn vingers. Ik voelde alles samentrekken. Ze was helemaal in trance, na een tijdje werd ze rustiger en keek me geil aan en zei dat het super was en dat ze meerdere keren gekomen was.

Nu is het jou beurt, ik ging liggen en ze nam mijn weer keiharde pik in mijn mond. Doordat ik al lang een harde pik had was hij wat gevoelig geworden. Ze begon me met veel gevoel weer te pijpen, nat met lange halen waarbij ze heerlijk zoog. Ze keek even naar me en zei dat ik klaar mocht komen onderwijl haar tong flitsend langs mijn eikel laten gaan. Ik voelde een orgasme opkomen dat wil je niet weten, het was eigenlijk te gevoelig maar ze nam mijn pik met een zuichend geluid weer diep in haar mond. Ik kwam met een geweldige kreet echt zo ongelovelijk klaar. Ik spoot alles achter in haar gulzige mondje en zag letterlijk sterretjes. ik gaf nog net aan dat ze moest stoppen het was te gevoelig en bleef schokken.

Ze moest lachen en zei dat we elkaar nu wederzeids goed hadden bevredigd.

Top meid!

vos

Commentaar

Vandaag bij Rosa weer geweest en het was weer SUPER. Eerst werd ik zowat helemaal schoon gelikt. Daarna zo geil geworden en werd ik zo lekker gepijpt dat ik haar wel moest nemen. Wat is dit toch een wereldse dame. Zo met gevoel en met zoveel liefde.....of is dat omdat ik een vaste klant ben . Daarna heb ik een herlijke massage gehad ( zelfs in slaap gevallen ). Toen ze klaar was werd ik weer gepijpt en voor de 2 de ronde gegaan. Wat een dame . Ik heb haar 20 euro fooi gegeven voor de super service. Het uurtje kost 100 euro.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Rosa (Pol)

Heeft iemand deze dame nog gezien ?

Commentaar

Aan het werk...
                    X