Bochum, Freudenbergstrasse 39, Gabriella (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Gabriella (Roe)

Vandaag weer even in Bochum vertoeft bij Freude 39. Na een ontbijtje (lees brunch) een rondje gemaakt. Daarbij zag ik een mooie slanke meid zitten die ik nog niet eerder was tegen gekomen. Ook niet vreemd want ik denk dat ik een gemiddelde van eens in de 2 maanden net haal. Ze zat op de gang voor het wellness deel. Gevraagd of ik naast haar mocht komen zitten en daarna ze lekker te zoenen en alvast een hand ter verkenning naar het zuiden te sturen. De verkenning was blijkbaar positief bevonden want niet veel later zakte ze ook met haar mondje af naar de gevonden locatie. Daarna nog een beetje gezoen en toen ging ze een sleutel halen.

Op de kamer was ze erg vriendelijk en alles liep gewoon goed. Ze pijpt lekker, je kan overal gewoon aankomen en ze kon ook heerlijk rijden. Dat laatste net even te goed want het rubbertje was alweer zeer vlot gevuld.

Als ik nog terug kom in Bochum* staat ze zeker hoog op het "to-do" lijstje.

* Ik twijfel een beetje om nog echt terug te gaan. Misschien een keer opzoek naar een FKK die wel het zelfde heeft qua fanatisme van de dames, maar niet in een "umweld-zone" zit.
Aan het werk...
X