Bochum, Freudenbergstrasse 39, Beatrice (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Beatrice (Roe)

Afgelopen zondagmiddag in Freude gekozen voor een (voor mij) nieuwe dame die op de bankjes in de gang richting wellness zat. Ze was regelmatig bezet en gaf op de bank steeds een aardig oraal voorspel weg. Ze bleek Beatrice te heten, een jaar of 25, zwart kort haar, slank en lekkere tietjes. Ze is afkomstig uit Roemenië en werkt sinds een maand in Freude. Beatrice spreekt weinig Duits dus de conversatie ging in het Engels. Een korte conversatie want ze begon al snel te zoenen. Dat deed ze enigszins voorzichtig, wat wel jammer was. Daarna vroeg ze of ik een blowjob wilde, wat ik uit beleefdheid natuurlijk niet heb afgeslagen. Ze pijpte prima, gevarieerd en lekker diep. Altijd een bijzondere ervaring om in het zicht van voorbijgangers gepijpt te worden. Na vijf minuten haalde ze een sleutel en gingen we naar een tegenover gelegen kamer. Daar lekker zoenen (inmiddels met iets meer tong),een tweede langere pijpsessie, daarna heb ik haar smakelijke poesje gebeft, vervolgens nog wat gezoen en gepijp, tenslotte afgemaakt in diverse standjes. Een prima eerste ontmoeting met Beatrice. Ik voeg haar toe aan mijn favorietenlijstje, niet bovenaan maar ze staat wel in mijn persoonlijke Freude top 10.
Aan het werk...
X