Bochum, Freudenbergstrasse 39, Roxanne (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Roxanne (Roe)

Deze dame is nieuw in Fr39, werkt er enkele weken en mag zich meteen al tot de toppers rekenen. Lang zwart haar, mooie donkere ogen een heel lieve lach, prachtig jong figuurtje met mooie echte naturel c-cup borsten. Klein schoonheidspukkeltje boven haar lip, maakt haar helemaal af!

Ik had haar gespot in de sauna voor bij de ingang, hier lag ze lekker te luieren. Meestal zit ze op de bankjes in het voorste gedeelte, zo vertelde ze me.

Daar een aantal voor mij bekende toppers niet aanwezig was, voor deze dame gekozen, geen spijt van gehad, ze geeft je het optimale gfe gevoel.

Heel lief met haar gekletst in de sauna en toen haar uitgenodigd op een bankje in de cinema. Na wat voorzichtige tz-en werd het steeds heftiger, heerlijk laten pijpen en daarna een kamertje opgezocht. Daar weer opnieuw begonnen met nu heel uitgebreid TZ en daarna haar heerlijk strakke kutje verwend. Ze liet zich lekker gaan en ik kon haar heerlijk likken en voorzichtig vingeren (met 1 vingertje, ze is echt superstrak).

Daarna opnieuw pzc en haar in missio gewipt (mc). Ze doet heerlijk mee en is echt super strak, wat dan ook heerlijk aanvoelt (sommige dames hebben helaas zo'n ruim gaatje dat je nagenoeg niet voelt dat je er in zit). Ben lekker klaargekomen....nog een beetje zitten kletsen en toen afgerekend.

Hoewel ik de algemene kwaliteit van de club langzaam terug vind lopen (zie mijn reactie in het algemene topic van deze club) is dit wel weer een heel positieve aanwinst ! Hehaling? Jazeker !

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Freude 39, Roxanne(uitstekend)

Ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven al staat. Ze zat afgelopen zaterdag in het voorste gedeelte en was een van de meest "aangeklede" dames. Superkort rokje en een BH. Maar toen ik naast haar op de bank plaatsnam, had ze geen enkel bezwaar tegen wat meer "openheid". Heerlijke borsten. Flink tongzoenen en daarna ook heerlijk nat en diep pijpen op de bank.

Na een flink voorspel naar een kamer gegaan en daard e zaak werkelijk heerlijk voortgezet. Pijpen en beffen. Heerlijk vingerde ze zelf ook even waarna ik volop de zaak mocht voortzetten. Likken, met 2 vingers diep in haar poes en uiteindelijk heerlijk liggen neuken.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Roxanne(uitstekend)

Ja, wat kan ik hier nog aan toevoegen, bovenstaande recensies spreken voor zich.. Kende haar niet, ook niet direct de knapste, maar een hele lieve uitstraling, en dat niet alleen, ze is gewoonweg heel sociaal en geeft je een goed gevoel, ook nadat je met haar gekamerd hebt.
      Is voor alles in behalve anaal, deze girl next door uit Roemenie die naast het Duits de Engelse taal redelijk beheerst voor ook een goed gesprek vooraf..

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Roxanne(uitstekend)

Ben ruim twee weken geleden op een woensdag weer in Freude 39 geweest, de saunaclub waar ik al bijna 10 jaar kom. De eerste sessie was met Roxana (volgens mij is dat haar naam, en niet Roxanne). Ik zag haar kort na mijn binnenkomst rondlopen, maar helaas was een andere bezoeker mij voor. Na een half uur was ze terug op haar vaste plek (op een bank tegenover de bar) en greep ik mijn kans. Roxana staat altijd garant voor intensief zoenen op de bank, gevolgd door een lekker lange orale opwarmsessie. Daarna op de kamer een half uur uitstekende seks, met opnieuw een uitgebreide pijpsessie, ik heb haar heerlijk gelikt, en veel tongzoenen tussendoor. Tenslotte afgemaakt met diverse standjes. Roxana blijft één van mijn favoriete dames in Freude.

Commentaar

Aan het werk...
        X