Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lisa (Alg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lisa (Alg)

Zie mijn bericht over de club in "Duitsland Algemene Info".

Gelokt door de mooie foto's van Susi wilde ik wel eens kennismaken met de club en met deze schone in het bijzonder. Van tevoren even gebeld; ja, Susi was er (op maandag is ze er overigens doorgaans niet, geloof ik).

Susi heeft een vriendelijk en leuk gezicht, ze is alleen iets steviger in de heupen dan op de foto's. Ook lijkt ze me iets ouder dan de 26 jaar die op de site van La Luna staat, maar daar heb ik verder niet naar gevraagd. Haar borsten, cup D, zijn echt en fenomenaal. Precies zo mooi als op de foto's.

Eerst even een beetje kletsen op de bank. Susi is een zachtaardige, tikkie verlegen meid, maar ze kletst gezellig mee. Ze is afkomstig uit Noord-Afrika.

Op de kamer was het helemaal prima. Ze houdt van een beetje knuffelen en doet haar best. Tongzoenen was aanvankelijk een beetje voorzichtig, maar werd gaandeweg heftiger, zeker nadat ik oraal van haar had gesnoept.

Ze nam initiatief, PZC was goed en vervolgens kroop ze bovenop me en bracht mijn inmiddels keiharde paal vlotjes naar binnen. Ze is behoorlijk strak, maar was inmiddels drijfnat geworden, dus ook het neuken liep gesmeerd.

Wel heel spannend, zonder jasje wippen, en ik moest een paar keer stoppen om niet te snel te komen. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt en vlak voor het zingen de kerk uitgegaan.

Herhalingsgevaar is aanwezig, misschien ook eens met een van de twee bloedmooie toppers die ik zag rondlopen, maar dat NZC doe ik maar beter niet meer. Beetje te link.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 21-06-09, 19:09.

Lisa, haremmeisje uit 1001 nachten

Op Duitse fora had ik veel goeds gelezen over deze jonge Noord Afrikaanse schone. Prachtig lichaam en GFE service waren de belangrijkste karakteristieken. Ze werkt in Freude sinds 2 maanden. Ik ben er vrijdag speciaal voor naar Freude gereden. De thekevrouw heeft ze mij aangeduid, maar een medeloper was mij net voor. Zo'n drie kwartieertjes gewacht en het was mijn beurt. Lisa zegt van Algerije te komen. Ze is 27 jaar en heeft inderdaad een prachtig lichaam. Ronde vrouwelijke heupen en kontje, prachtige D - cup borsten, eerder klein, en die diepe mooie bruine amandelogen. Ze lijkt recht uit een harem van 1001 nachten te komen. Op de bank blijft ze eerder schuchter, alleen wat knuffelen, geen gepijp of gekus. Eens op de kamer vormt ze zich om tot een hete maitresse. Hoewel moet gezegd worden dat het tongzoenen niet diep is,de tongetjes worden eerder buitenmonds gedraaid. Wat ze echter met haar tong tussen mijn benen uitstak was gewoon meesterlijk te noemen. Pijpen, snel en traag, hard en zacht werd afgewisseld met ballenlikkenen zuigen, likken van de binnenzijde van de dijen. Ik nam haar over mij heen voor een 69. Haar clitje was erg hard onder mijn tong en haar kutje werd sappig. Toen ik haar kontje ging verwennen, trakteerde ze me meteen met hetzelfde: haar tongetje ging rond en in mijn aars draaien. Het werd een waanzinnige traktatie van mijn gevoeligste plaatsen. Omdat ik toen ging klaarkomen, legde ik haar op haar rug en ging ik haar beffen. Toen ik na die rustpauze zeker was om niet meteen klaar te komen, schoof ik mij op met mijn prik tussen haar schaamlippen. Na een tijdje droogneuken liet ik mijn eikel zachtjes in haar kutje glijden. Warm en sappig voelde het aan. Ze bekeek me vol verlangen recht in de ogen. Ik begreep dat ik verder mocht en duwde mijn paal helemaal in haar grotje. Met haar heupen bewoog ze in alsof ze een buikendans voor mij deed. Haar kutspieren masseerden mijn geslacht, en er volgde eenechte explosie. Alleen spijtig dat ik mij van haar moest terugtrekken en op haar buikje klaarkomen. We hadden toen nog een kwartiertje over en na wat geknuffel en gezoen, kwam ze op mij zitten en gaf een erotisch spektakel met haar prachttieten. Mijn paal schoof tussen haar schaamlippen en gleed er opnieuw zo in. Massage met haar kutspieren en zachte strelingen van mijn lichaam hadden vrij snel het beoogde resultaat. Een tweede super orgasme (opnieuw niet in haar).
    Minpuntje was bij het afrekenen. Ze vroeg mij of ik wist wat ik moest betalen. Ik zei 150 euro (1uur + extraservice). Neen 200 zei ze, want ik was twee maal klaargekomen. Ze geeft een GFE, maar blijft dus wel een businessvrouwtje.
    Volgende keer zal ik mij tevreden ged stellen met de super orale verwennerij van een half uur. Dit is echt de reis waard. En daarvoor kan ze maar 50 euro voor aanrekenen, of niet?
    NB: in de Duitse fora las ik dat Lisa eerder in AO club La Luna werkte als de Tunesische Susi!

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lisa(uitstekend)

ja ben er weer geweest, was top, als van ouds
      heerlijk lang tong zoenen en ruim een half uur gepijpt, wilde eigenlijk haar mondje vullen, wilde ze zelf ook
      maar ja haar poesje neuken zonder condoom ...... daar lag toch mijn voorkeur
      dus toch haar op de rug en heerlijk langzaam mijn blanke pik er in, haar ogen keken we vol verlangen aan!
      ja fick mich schats....
      spuiten in haar dat mag niet meer, ook al heb ik haar in la luna vaak vol gespoten!
      dus op har volle tieten dan maar.

100 euro lichter maar wel bijna een uur zalig sex.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lisa(uitstekend)

Lisa was begin dit jaar 2 maanden vrij. Naar familie geweest en uitgerust. Nu weer aan het werk.

Ik kwam haar in de namiddag tegen, voorin, waar ze altijd zit. Knap als altijd. Arabische afkomst...mooie donkere haren en ogen. Prachtig lichaam met c-d cup (puur natuur).

Sex is uitstekend. Lisa houdt van teasen. Helaas weten veel dvp's niet wat dit is en rammen er meteen op los. Lisa niet, die kan je heel rustig heerlijk opwinden en naar een fantastisch hoogtepunt brengen.

Details vertel ik verder niet, dat blijft prive. Als je vaker met haar kamert en je respecteert haar, dan krijg je steeds betere service. Bij sommige dames is dat juist andersom, maar Lisa begrijpt wat een man lekker vindt.

Ze is trouwens 1.58m, dat vindt ze zelf nogal klein....ik zeg: "klein maar fijn!"

Commentaar

Aan het werk...
        X