Bochum, Freudenbergstrasse 39, Camellia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Camellia (Roe)

Deze Roemeense dame met gitzwart haar had ruim een maand terug nog blond haar. Zwart staat beter en komt meer overeen met haar natural kleur.

Camellia zat achterin bij de sauna in de buurt. Is gewoon een lekker geil wijf. Open blik, lacht heel lief. Beetje gezet, zeker niet dik, echte borsten, heerlijk zacht.

Haar pijpkwaliteiten zijn buitengewoon, haar TZ is zeer enthousiast en passioneel, ze blijft maar doorgaan.....heerlijk !

Op de kamer doorgegaan in standje 69. Ze bleef maar doorgaan met heerlijk pijpen (zc) en werd zelf lekker geil. Moest haar remmen, want wilde ook nog even missio, want een genot....condoompje helemaal volgespoten.

Toppertje, dit was mijn 2e bezoekje bij haar....er volgen er nog meer !
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 06-02-11, 10:05. Reden: Waardering dienstverlening op verzoek van schrijver aangepast.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Camellia(uitstekend)

Nog maar eens naar Bochum.Ik was speciaal gegaan om de gekende Putri eens te ontmoeten , maar deze jongedame was niet te bespeuren. Idem voor de Thaise lady's. Na 2 uren rondwandelen en moeten vaststellen dat er niet veel soeps was naar mijn goesting zag ik achteraan een stoot die later Camellia bleek te heten.Ze was bezig aan een drankje in de bar achteraan samen met 2 Engelstalige wandelaars.Laat in de namiddag werd het mandje met de bananen aangevallen door een horde meisjes en dit had gevolgen. Toen ik me nogmaals naar achter begaf zat Camellia daar in het midden van de zetel, benen open en met een geopende banaan gekende lik-movements te maken. Geil ! Ik liet me direct in de zetel vallen en na een 5 sec kennismaking van onze namen zat haar tong al in mijn mond.Wat kan dit meisje kussen. 5min later daalde ze af , ging op haar knieen zitten en begon me daar serieus te pijpen. De jongedame naast haar vroeg om een trio , maar dat zag ik niet zitten.Het voorspel duurde zo een kwartiertje om dan voortgezet te worden in de kamer. Camellia is goed in het teasen en opgeilen en ondanks dat ze normaal body-wise niet direct mijn type is wist ze me zeer goed te bevallen.Er werd niet geneukt want mijn conditie was niet in die mate goed na 3 uren rijden met de wagen en no-food. Dus werkte Camellia het af mondmatig en mocht ik alles deponeren in haar mondje. Een 2de opflakkering wist ze nog te bewerkstelligen maar een 2de orgasme was niet aan de orde. In elk geval is deze dame bevallig en zal ik haar zeker nogmaals bezoeken.Klassebak !Wat me niet beviel aan mijn bezoek was het eten of beter het tekort en de kwaliteit.

Commentaar

Camellia werkt hier nog steeds en haar service is nog steeds van top niveau. Ze heeft me weer tot een heerlijk gfe hoogtepunt gebracht. Veel TZ, standje 69 en uiteindelijk in missio klaargekomen, heerlijke meid !

Commentaar

Afgelopen zaterdag, rond de klok van half vier, stapte ik de Freude binnen. Het was vrij druk met ijsberen, en jammer genoeg waren er maar weinig dames. Maar de geduldige clubganger weet dat dit vaak ieder moment kan veranderen, en ook hier bleek dat zo te zijn. Na een half uurtje rondwandelen, bankzitten en koffiedrinken zag ik een mooie meid, gebruind, lang donker haar, prachtige borsten en dito billen de zaal binnenlopen. Zij was duidelijk wat rijper dan het gros van de dames. Ze stak de grote zaal over en liep in de richting van de sauna. Zo op het oog leek zij wel een latina, en dus besloot ik eens kennis te maken met deze milf. Zij bleek geen latina te zijn, maar uit Roemenië te komen en heette Camy. Even over wat koetjes en kalfjes praten en hoppa, Camy nam het initatief direct over en begon smakelijk te tongzoenen. Nu, daar zei ik geen nee tegen. 'Sleutel' wist ik nog net in het Duits uit te brengen. Daar zei zij natuurlijk geen nee tegen.
        In één van de kleine kamertjes, waarvan de muren niet tot aan het plafond doorlopen, zetten wij ons liefdesspel voort. Ik moet zeggen dat Camy een erg lekker wijf is en weet hoe ze een kerel moet verwennen. Normaal ben ik nooit zo van de Roemeense dames, maar voor Camy maak ik graag een uitzondering. Uitermate goede GFE/PSE-sex, lekker vurig, prachtige vrouw die begrijpt dat een vrouw gewoon lekkere tieten en een kont hoort te hebben. Herhalingsgevaar: groot.
        Men have two emotions: Hungry and Horny.
        If you see him without an erection, make him a sandwich.

Commentaar

Aan het werk...
        X