Bochum, Freudenbergstrasse 39, Amber (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Amber (D.Rep)

Amber kende ik nog niet, ze werkt nog niet zo lang in Freude en alleen van donderdag t/m zaterdag. Ze droeg vandaag een visnetpak, wat niets aan de verbeelding overliet. Ik ging eens kennismaken, ze sprak goed duits, was heel vriendelijk en begon uit zichzelf te zoenen, en goed ook.
    Na een heftig intermezzo met Mell, kort daarvoor, zou het voor haar lastig worden om de juiste snaar bij me te raken, ik was wat verwend, maar moet eerlijk zeggen dat ze het wel in zich heeft. Er werd op de bank lekker diep voorgepijpt, ik kreeg steeds meer zin in haar. Het half uurtje op de kamer was gewoon een wilde maar tegelijk zachte vrijpartij. Haar pijpwerk getuigde van ervaring en gevoel voor detail. Ze lag lekker onder me te genieten van iedere stoot, haar zoengrage mondje zocht telkens de mijne. Om het doosje nog nauwer te maken deed ze haar benen bij elkaar, zodat ik mezelf heerlijk in haar engte leeg kon schieten. Met haar ga ik graag nog eens op herhaling.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.
Aan het werk...
X