Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lilly (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Lilly (Dts)

Deze keer vanwege wat vrije dagen kon ik op woensdag naar Freude 39 afreizen. Hoewel een aantal toppertjes er niet waren, toch een voldoende bezetting met heel leuke meisjes (ca. 25- 30). Zo heb ik voor het eerst Noi gesproken en gezien (beeldschone Thaise), denk dat ik de volgende keer haar toch meeneem naar een kamer.

Bij mijn 2e kamerbezoek gekozen voor Lilly, een beeldschone Duitse (halfbloed Libanees, zoals ze zelf zei). Ze heeft een beetje krullende volle bos met zwart haar (halflang, geen kroeshaar, maar wel erg volle bos). Verder een heel klein beetje mollig (absoluut niet dik, maar wel lekker gevulde vormen). Heel erg mooie volle bosten C/D cup puur natuur. En niet te vergeten een beeldschoon rond gezichtje met donkere ogen en opvallend mooie lippen. Ze hield zich op achter bij de sauna bankjes en soms naast de Kino.

Ik had haar uiteraard al een paar keer gespot en maakte bij de bar achterin tijdens het tappen van een kopje koffie kennis met haar. Van dichtbij is ze nog mooier en zie je dat ze nog erg jong is (ik schat een jaar op 20 - 22).

Na wat geklets bij de bar zijn we op een bankje gaan zitten. Daar werd het contact al snel intiemen en kon ik haar een paar lekker TZ-tjes geven. Ook werd ik er vervolgens al lekker opgewarmd daar een beetje lekker pijpwerk (zc). Alles was nog niet volle overgave, maar zeker genoeg opwindend om naar een kamer te gaan.

Op de kamer aangekomen kon ik haar lekker opwarmen, heellijk TZ haar tieten verwennen en vervolgens heelijk gelikt en gevingerd. Inmiddels was ze hier behoorlijk geil van geworden en was ik vervolgens aan de beurt. Lilly kwam nu helemaal los ! Haar pijpkwaliteiten zijn bijzonder goed en ze heeft me dan ook heerlijk klaar laten komen. Tussendoor komt ze lekker op je liggen op te tongen en met haar (geschoren) poesje over pikkemans te rijden.

Kortom weer een topervaring er bij en voor herhaling vatbaar.
Aan het werk...
X