Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jasmin (Dom)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jasmin (Dom)

Vandaag kennis gemaakt met Jasmin, vriendelijke dame, stevig voorspel op de bank en snel een sleutel gehaald. Vroeg meteen of met twee vrouwen wilde. Nee, bij de eerste ronde is dat nog echt niet nodig . Of ik een uur wilde. Nee, ook dat hoeft bij de eerste ronde nog niet. Prima zuigbeurt gekregen, maar ze gaf aan een beetje moeite te hebben met de, eh iets grotere maten, en of ze het dan oraal af kon maken. Vooruit dan maar, als ze er pijn bij hebben is het ook geen fun. Valt me wel eens vaker op, dat het postuur van de vrouw soms onevenredig is aan de grootte van haar doos. Met haar mond was ze bedreven genoeg, sabbelde lekker door en gaf geen kik op het moment supreme .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jasmin (goed)

Zoals ik in het algemene deel beschreef lekkere sex met deze dame, maar geen top. Voor een Latijnse vond ik haar wat gereserveerd, hoewel er wel veel mocht: overal aan zitten zoenen. Ze stelde me meteen voor dat ik in haar mondje mocht klaarkomen voor 25 extra. Niet op ingegaan. In diverse posities lekker gesext en ruim binnen half uurtje het hoogtepunt bereikt. Daarna nog wat gebabbeld en gespeeld met haar lekkere lichaam.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jasmin (goed)

Vandaag nog eens uitgebreider kennis gemaakt met deze dame. Erg lieve meid die wel van een grapje houdt, haar pijpkunsten zijn bijna op het briljante af. In doggy klaargekomen, daarvoor haar uitgebreid oraal bewerkt, waarbij ze mijn hoofd ongeveer fijndrukte bij de climax.

Commentaar

Aan het werk...
      X