Algemene Info Freude39

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Freude39

Naam: Freude39

Adres: Freudenbergstrasse 39, Bochum.

Telefoonnummer:+49 234 8939464

Website: http://fkkbochum.com/

Aard: FKK.

Openingstijden: Zo - do van 10:00 - 01:00 uur, vrij + zaterdag van 10:00 tot 02:00 uur.

Prijzen:
    Entree: tot 11.30 en vanaf 21.30 u: € 9,99
    Van 11.30 tot 21.30: € 19,99

De prijzen van de dames: € 30 voor 20 min, € 60 voor 40 min, € 80 voor 60 min.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 09-01-18, 21:03.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Freudenberg

Ik wil er nog aan toevoegen dat er een paaldanspodium is gemaakt in het midden van de gezamelijke ruimte, waar alle tweezits- banken staan. Verder is de bioscoop en de sauna alleen nog bereikbaar via een gang aan de linker-zijde van het pand. De doorgangen aan de rechterkant en in het midden zijn afgesloten.
    Groet, Jaccoone

Commentaar

Bochum, Freudenbergstrasse 39, Freudenberg

Blauwebeer doet zijn openingsronde, en inderdaad, als snel blijkt dat zijn ganse top-3 afwezig is, zelfs Nana is niet aanwezig, met dit mooie weer misschien wel in GT te vinden.
      Waarom is hij niet lekker in één of andere tuinstoel in Brüggen gaan liggen?

Een groot aantal bekende gezichten, maar ook weeral nieuwe snuitjes.
      Naast Poolse Lara - maar met haar wil een gesprek zelfs niet echt vlotten -, zijn er nog Poolse Sylvie, Braziliaanse Daniëlla, en nog een klein blond, vermoedelijk Duits meisje.
      Er zijn, omwille van het goede weer minder vrouwtjes dan anders, naar schatting toch nog een 30-tal.

Twee zeer goede sessies met respectievelijk Olga en Linda, en twee goede sessies met Cindy en Claudia doen Blauwebeer beseffen dat hij thuis ook een tuin en stoelen heeft, en dat hij daarvoor helemaal niet naar Brüggen hoeft.

Blauwebeer

Commentaar

Voor het eerst in jaren weer eens naar de Freudenbergerstrasse gereden. Het pand is een stuk groter geworden, doordat ze de (destijds discutabele) club ernaast hebben overgenomen. Het was voor mij een stuk 'jeugdsentiment'. Zoals meerdere vaste bezoekers ben ik in het begin van dit millenium me bewust geowrden van het FKK-principe via clubs als Villa Romantika en Grimberg. Later volgde Freude 39 (gevolgd door PHG, GT en Bernd).

Mijn indrukken? Het is groter, maar eerlijk gezegd wel 'meer van hetzelfde'. Grootste voordeel is dat er gemiddeld aantrekkelijkere dames lopen. Nadeel vind ik dat het pand niet meer van deze tijd is. Geen daglicht, geen airco, geen whirlpool, geen tuin, etc. Aan de andere kant geeft dit wel een lekker sfeertje.

Mijn ervaringen? Gemiddeld niet slecht, maar de verschillen waren groot. Allereerst met Ellen/Helen een klassieke optickfick uitgekozen. Ik had beter moeten weten, maar op de bank begon ze al te klagen over de slechte ventilatie en het gebrek aan airco. Toch mee naar één van de peeskamertjes van het aanpalende pand. Kort samengevat;het was fastfood. Je denkt dat je er zin in hebt en tijdens het eten en na de tijd weet je wel beter. Herhalingsgevaar 0%.
        De tweede rond ging met Nuy. Een kleine Thai. Dit was de andere eind van het scala. Helemaal top.

Conclusie? Freude wil, qua prijsstelling, mee op het niveau van PHG/GT, maar heeft de faciliteiten niet op dat niveau. Het niveau van de dames is, vanuit mijn zeer kleine, compleet selectieve steekproef, niet consistent. Door goed op te letten kun je jezelf voor mijn foutje behoeden. Ik zal het pand in het vervolg mijden bij warm weer (door het platte dak en het gebrek aan ventilatie is het dan een echte saunaclub).
        Ik kom er gegarandeerd nog weer eens terug. Mede omdat het voor mij relatief eenvoudig te bereizen is.

Jester

Commentaar

Ben onlangs naar de Freudenbergstrasse geweest en het viel me niet tegen moet ik zeggen. Deze tent heeft als nadeel dat je niet echt een bar hebt waaraan je met collega-ijsberen of dames kunt socializen. Op zich is dat altijd wel gezellig. Ook het ontbreken van een tuin en terras is minder.

Het heeft echter ook een voordeel. De dames zijn verplicht zich op de vele vele sofa's te nestelen. Ze mogen niet animeren dus je moet zelf op pad. Een soort van window shopping, maar dan in een erg grote ruimte. In het begin heb je zoiets van: stink ik naar de zweet ? Maar als je eenmaal weet dat de dames je niet eens mogen aanspreken, dan heeft het wel iets ****igs: stuk of 40 (!!!) vrouwen met vragende ogen of je aub niet bij hen wil komen zitten. Wow.

Kortom: erg leuk om een keer mee te maken. Vele mooie vrouwen. Gewoon een keer doen !

Commentaar

Ook ik kwam vroeger vaker op de Freudenbergstrasse 39.
            Moet zeggen dat de prijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan daar.
            Je bent nu minimaal 50 euro kwijt voor een wippie of hoe je het noemen wil + de entree zit je al op 80 of 100 euri voor 1 rondje draaien.
            Nee, 2 jaar terug kon je ook een nummertje (20 minuten) voor 20 euro krijgen. De entree was toen 25 of 30 euri.

Ik ga er niet meer heen gewoon omdat het te duur is.

THEI..

Commentaar

Eerst was ik wat ontgoocheld vast te stellen dat het "dessous"-dag was (woensdag). Vele meiden liepen toch naakt of quasi naakt rond. Mijn eerste meid was Rosa: zoals hier elders beschreven inderdaad top, tweede was een roodharige slanke Slowaakse met flinke boezem:zat op een zetel in het verhoogde gedeelte. Puik pijpwerk waarna zij zich in haar mondje liet neuken tot in erin klaarkwam. Ik wist niet of ik een derde beurt aankon, tot ik Charlotte tegen het lijf kwam. Ik ken deze blonde Oost Eoropese van in Venus in Essen. Ge-wel-dige sessie gehad: zie mijn verslag onder Charlotte.

Commentaar

Ook ik ben sinds lange tijd weer eens in Bochum geweest en kon concluderen dat de club grondig gerenoveerd is. Er zijn mooie nieuwe kleedruimte's ingericht en nieuwe douches. Ook heeft alles een lik verf gehad, waardoor het geheel er een stuk frisser uitziet. Jammer blijft dat de club geen tuin en/of wirlpool of zwembad heeft, maar de dames die er lopen vergoeden een hoop! Het was gisteren (zaterdag) wel erg rustig, zowel met dames als met Ijsberen. Wel heb ik Olla (voorheen Olga) weer ontmoet, die weer terug is in de FKK Freudenberg. Een uitstekende sessie mee gehad, die toch veel langer duurde dan gepland...
                Groet, Jaccoone

Commentaar

Wederom een bezoekje gebracht aan deze heerlijke club. Ik moest voor familie-zaken in doetinchem zijn en omdat dat vlug geregeld was, wilde ik weer vlug terug maar Amsterdam rijden, maar iets liet mij de verkeerde kant op rijden en voor ik het wist stond ik weer aan de poort....
                  Twee heerlijke sessies gehad, één met de voor mij bekende Poolse Olla en één met de voor mij nieuwe Lana, uit Brazilië.
                  Tussendoor genoten van het wederom uitstekende eten en ook nog een beetje ervaringen uitgewisseld met andere aanwezige Hollandse ijsberen.
                  Kortom, weer een geslaagd middagje freude.
                  Groet, Jaccoone

Commentaar

Tsja.

Onder de bezielende leiding van Jaccoone, die vaste klant bij deze club is, ben ik samen met hem en Extince een bezoekje aan dit Bochumse paradijs gaan brengen. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik er nu van moet vinden. Eerst maar eens een beschrijving.

De club is naast de A40 gelegen, op een soort industrieterrein met een Lidl, een Renault-dealer en dergelijke bedrijven. Je laat je er met een taxi naar toe rijden, stapt uit en belt aan. De deur gaat open en je staat meteen al in de club: rechts van je een kast met handdoeken en badjassen, en recht vooruit de Theke, die je bereikt door als het ware een gedeelte van de club over te steken. Je ziet er al volop naakte meiden rondlopen.

Nadat je entree hebt betaald (de prijs, € 30 of € 50, is afhankelijk van het tijdstip) loop je de trap af naar de nogal spartaanse kleedkamer. Pluspunt is dat de douches, die weliswaar niet heel luxe zijn uitgevoerd, volop warm water geven, net zolang als je zelf wilt. Dat zijn we bij andere clubs wel anders gewend. Het clubmanagement zou echter weer wel kunnen overwegen om de dispensers eens te vullen met wat beters dan de vloeibare pompstationstoiletzeep uit de jaren '50 die er nu in zit. De slippers die ze er hebben staan op een roestig huishoudrekje en zijn nog kletsnat van het afwaswater waarin ze hebben gelegen. De verscheidenheid aan maten houdt niet over en wat er wél is ligt dwars door elkaar. Dit moet dus beter kunnen.

Als de badjassen eenmaal aan zijn loop je weer naar boven en kom je weer in de club zelf. De club heeft een zeer groot oppervlak en overal staan sofa's. Het licht is gedempt en als je ogen eenmaal gewend zijn kun je overal dames zien zitten. Ik moet zeggen dat het grote aantal dames en de verscheidenheid van dit aanbod een absoluut pluspunt van deze club is. Op veel van de sofa's zitten zeer schaars geklede meiden, in allerlei soorten en maten en dus voor ieder wat wils.

Via een kleine deur in de zijkant kom je vervolgens in het gedeelte dat de clubleiding onlangs heeft overgenomen. Er zit daar een kino, de verschillende kamers, en een saunaruimte, met douches. Whirlpools en koudwaterbaden hebben ze er jammer genoeg niet.

Een absoluut nadeel is dat de club drooggelegd is, dwz je kunt er enkel bronwater, koffie en thee, cola, cola light en fanta te drinken krijgen. Alcoholische dranken zoals bier zijn er dus niet te krijgen (in Duitsland!). Terzijde: ik zag sommige dames vodka bijschenken uit een fles die op een strategische plek uit het zicht was weggezet. Deze faciliteit is, voor zover ik het heb kunnen zien, niet voor de gasten.

Ook de prijsstelling is wijkt af van wat we in andere clubs gewend zijn. Een half uur is € 50 en een vol uur is geen € 75, maar € 100. Persoonlijk vind ik dit laatste overigens volkomen logisch, maar de IJsbeer die op de penning is moet hier wel rekening mee houden.

Daarnaast is het de dames blijkbaar niet toegestaan om te animeren. Sommigen vatten dit kennelijke verbod zodanig ernstig op dat ze zelfs geen oogcontact met je maken, en als halve autisten maar wat voor zich uitstaren.

Je moet dus zelf het initiatief nemen en op de dames afstappen. Zelf heb ik daar nooit zo'n probleem mee, maar voor de wandelaar die wat verlegen is zou het prettig zijn als de dames iets meer ontvankelijke interesse zouden betonen. Nadeel is van dit beleid is overigens weer wél dat twee van de vier dames met wie ik mij had afgezonderd meteen op de kamer begonnen te zeuren of ik niet een uurtje wilde blijven. Erg vervelend.

Ronduit slecht is de catering. Je hoeft echt geen hogere hotelschool te hebben gehad om te kunnen bedenken dat drie lullige rechauds met warm voer, die niet of te weinig worden bijgevuld, voor tachtig man zo leeg zijn. Voor degenen die, zoals ik, op de kamer waren toen er werd opgediend was er weliswaar nog wat salade, maar de broodjes die daarmee gecombineerd iets van een alternatief zouden kunnen opleveren waren eveneens op (en bleven ook op). Rond de klok van negen wordt een niet al te grote schaal met belegde broodjes (belegd met reuzel, naar plastic smakende kaas van de Lidl en slachtafval) opgediend die eveneens binnen de kortst mogelijke keren leeg is. Ook al vanwege de afwezigheid van een lekker biertje vind ik een entreeprijs van 50 euro daardoor in feite te hoog.

Door de afwezigheid van bier en een echte bar is de club minder geschikt voor de IJsbeer die ook op zoek is naar de gezelligheid met de mannen onderling, zoals dat in bijvoorbeeld GT, PHG of YY weer wel het geval is.

Ook merkwaardig is dat veel kamers gevormd worden door vier aaneengeplaatste wanden, die niet tot het planfond doorlopen (een beetje zoals sommige Amerikaanse kantoorruimten zijn opgebouwd). Je kunt dus stelletjes naast je te keer horen gaan. Een buitenruimte is er niet en de zaak zelf is erg donker, verstoken van alle daglicht.

Het wordt tijd voor een slotconclusie. Het management slaagt er in om een groot en divers aanbod van aantrekkelijke dames te brengen en daarvoor verdient het alle lof. Uit deze beschrijving mag echter blijken dat het concept van deze club je wél aan moet staan, wil je het er naar je zin hebben. Maar ook als je dit een prettig concept vindt blijf er toch nog een aantal verbeterpunten over voor het management.

Tip: als je na vertrek uit de club de taxi naar de Bermuda3eck (Südring) neemt zit daar niet enkel een Burger King, maar ook vele café's en een prima turks eethuis (Gülün) dat tot 5 uur 's ochtends open is!

Groet, Knave
                    Men have two emotions: Hungry and Horny.
                    If you see him without an erection, make him a sandwich.

Commentaar

Afgelopen vrijdag inderdaad met gewaardeerde wandelbroeders en medelevensgenieters Jaccoone en Knave88 naar saunaclub Freude 39 geweest . De club ligt aan een doodlopende weg die er speciaal naar is vernoemd: de Freudenbergstrasse. Knave88 had als hoofdnavigator de hele reis tot in de puntjes geregeld (nogmaals mijn complimenten, ik waardeer dat zeer) en alles bij elkaar was het met een highspeed internationale trein (ICE) en een lokaal boemeltreintje een kleine 2.5 uur van Amsterdam CS naar het station van Bochum waarvandaan Freude 39 in een zucht te bereiken is per taxi.

Knave88 heeft in de voorgaande post al een gedetailleerde beschrijving van de club gegeven dus dat zal ik hier niet herhalen. Hij heeft overigens gelijk in zijn kritische kanttekeningen, die zaken zijn mij ook opgevallen (een sportschool sfeer én bouquet () in de doucheruimte, geen alcoholische drankjes, een povere catering en de afwezigheid van een centrale bar waar je met medeijsberen wat kunt converseren). Toch had ik daar persoonlijk niet zo’n moeite mee. Ik eet namelijk nooit veel in een saunaclub, alcohol en seks gaan bij mij slecht samen en als de douches warm en schoon zijn, ben ik snel tevreden . Die centrale bar miste ik overigens wel...

De club had een rustige ambiance, zonder overheersende stampmuziek. Wat mij zeer beviel was dat de dames óf in Eva kostuum liepen óf zeer schaars gekleed waren. Dat maakte de sfeer, in combinatie met het bewust sterk gedempte licht, zeer erotiserend . Overal door de uitzonderlijk ruim opgezette club heen zaten dames rustig voor zich uitkijkend op comfortabele rode tweezits zitbanken, te wachten tot een ijsbeer zich bij hen zou voegen. Er werd helemaal niet geanimeerd, maar sommige dames zochten wel oogcontact, lachten uitnodigend of zwaaiden wat wanneer ik langsliep. Maar er waren er ook waarvan de mimiek nog het meest weg had van die van een etalagepop .

Voor de verlegen ijsbeer vergt dit wel wat courage: het is aan jou om op een dame af te stappen en te vragen of je naast haar kunt zitten. Het bankje waarop een dame zit is zeg maar haar etalage, haar dienstenwinkeltje. Dit verplicht je tot niets: mocht je bij nadere kennismaking met de dame niet verder willen gaan (dit is mij eenmaal overkomen), dan kun je het gesprek beëindigen zonder haar voor het hoofd te stoten. Voor mij geen probleem, maar wanneer je je daar opgelaten over voelt, kan dit beperkend werken. Er waren veel dames aanwezig op vrijdagmiddag en het gezelschap was gemêleerd: er waren Duitse, Poolse, Roemeense, Thaise, Dominicaanse en Braziliaanse dames aanwezig . Van MILF tot erg jong: eentje was slechts 19 jaar. Van woest aantrekkelijk tot schier onaanlokkelijk. Van petite en fijngebouwd tot volslank.

Wat ik zeer opwindend vond, was dat er op de zitbanken in de openbare clubruimte al begonnen kon worden met de actie met de dame naar keuze. Zo begon de bekoorlijke maar bovenal bloedgeile Thaise Celine () mij tijdens het kennismakingsgesprekje al vol te zoenen, trok mijn ijsberenvel los (nadat ze daar subtiel toestemming voor had gevraagd) en begon me diep te pijpen terwijl ze heerlijk tegen me aan schuurde. Je moet ertegen kunnen: seks met vele toeschouwers maar eerlijk gezegd... ze maakte me helemaal gek ik stond het met plezier toe. Ook de geraffineerde en wellustige Duitse Janice begon mij na een leuk tweegesprek op de bank passievol te zoenen en mijn lijf te strelen. Dit element vond ik spanningverhogend. Deze actie telt overigens niet mee als tijd op de kamer en is daarmee feitelijk een 'extraatje' van de DVP aan jou als gast. Wanneer je haar vervolgens kiest, is er niets meer verschuldigd dan de tijd op de kamer. Wanneer je hierna besluit toch niet met haar naar de kamer te gaan dan zou ik haar altijd iets geven (up to you...).

Ik ben uiteindelijk met drie dames geweest en op zich was die beperkte steekproef wisselvallig te noemen. Eén ervaring was niet meer dan matig (met de Poolse Mascha), de andere twee ervaringen (met de Thaise Celine en de Duitse Janice) waren niet minder dan weergaloos. Vandaar mijn conclusie dat het toch voor herhaling vatbaar is . Die twee uitstekende ervaringen behoren namelijk tot de beste die ik op saunaclub gebied heb meegemaakt. En er liepen nog genoeg dames rond met wie ik graag even op het bankje zou willen zitten... wordt dus zeker vervolgd! De recensies van de dames volgen nog.
                      Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Zoals beide heren hiervoor al hebben beschreven, stond het afgelopen weekeinde in het kader van een bezoek aan mijn (nog steeds ) favoriete club in Bochum. De reis er naar toe, met het openbaar vervoer, was wederom perfect geregeld door Knave88! Ook het hotel, waar we hebben overnacht, was prima. (langs deze weg, nogmaals bedankt voor de uitstekende planning. )

Dan de club zelf.
                        De min-punten zijn al door de beide heren hierboven genoemd, ook het door mij altijd als prima ervaren eten, was deze keer van een beduidend minder niveau. Het lijkt wel of ze erop hebben bezuinigd en als dit de norm voor de toekomst is, moet ik Knave88 helemaal gelijk geven, met zijn opmerking over de entreeprijs.
                        Verder vind ik dat ze iets moeten doen aan de luchtkwaliteit in de gezamelijke ruimte. Het is er af en toe gewoon benauwd.

Wat betreft de dames, heb ik eindelijk weer het genoegen gehad, dat ik twee geweldige sessies mocht hebben met mijn all-time favorite, de Thaise Noy. (Ja, Extince, ik ben dolverliefd op deze dame... )
                        Ook een mindere ervaring gehad met de Poolse Sandra, maar dat hoort er ook bij..

Al met al, was het weer een heerlijk weekend, het was zelfs zo leuk (en dat vergeten beide heren hiervoor te vermelden ) dat we de ochtend voor de terugreis naar Amsterdam, nog terug zijn gegaan naar de club! Zo slecht was het er dus niet...

Groet, Jaccoone

Commentaar

Inmiddels samen met Jaccoone tussendoor nog een keertje teruggeweest en Freude 39 vereerd met een Blitz Krieg bezoek . Dat wil zeggen op één dag heen en weer naar de club, hetgeen neerkwam op een uurtje of acht effectieve speeltijd binnen. Ik begin de bijzondere sfeer van deze FKK club nu echt te waarderen. Mijn hand van kiezen was ditmaal ook zeer gunstig: met 3 dames naar de kamer geweest en alledrie waren het ab-so-lu-te topervaringen. Een zeer hoog service niveau en geloofwaardige, onthaaste seks. Met name de Wit-Russische heerlijkheden Nelly en Lola hebben een plaatsje in mijn wandelaarshart veroverd . Maar ook de tijd met latina Aline was zeer wel besteed. En er waren nog zeker vier andere dames die ik graag zou willen ontmoeten...

Wie houdt van een rustige sfeer zonder poeha of pretentie, mooie schaarsgeklede dames, een goed gesprek voorafgaand aan de seks, langdurig opgewarmd worden met sexy voorspel en wie niet terugdeinst voor inleidende openbare sekshandelingen op een zachte tweezitsbank, is hier aan het juiste adres. Mijn beste club bezoek tot nu toe ! Dat de faciliteiten onderdoen voor die van modernere clubs -dit is beslist waar- doet hier niets aan af. De dames waren heerlijk en seks was waanzinnig lekker! En daar kom ik voor. Herhaling gegarandeerd.
                          Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Ik kan niet anders, dan beamen wat Extince geschreven heeft, voor mij is dit al jaren mijn favoriete club, niet in de laatste plaats natuurlijk vanwege de aanwezigheid van Noy, mijn favoriete DVP.
                            Helaas ontbreekt idd. een fatsoenlijke "natte" ruimte en een buitenplaats, maar de aanwezigheid van zo veel prachtige dames, met een ongekend, hoog serviceniveau, vergoed een hoop, zo niet, alles.

Ook het eten was weer op het niveau wat ik in Bochum gewend ben. De vorige keer was kennelijk een negatieve uitschieter...
                            Kortom, zoals Extince al zei, herhaling gegarandeerd!
                            Groet, Jaccoone

Commentaar

Was gisteren, vrijdag, voor het eerst in deze club. Op weg ernaar aarzelde ik, het is nogal ver weg als je uit het westen van nederland komt.
                              De nieuwe club fungarden in emmerich, direct over de grens achter arnhem, had ik ook nog niet bezocht. Ongeveer 100 km dichterbij en dat op vrijdagmiddag is toch wel aantrekkelijk. Toch maar doorgereden naar bochum.
                              Was er om ongeveer 4 uur.
                              Even wennen bij binnenkomst. Het is zo donders schemerig dat het moeilijk is de dames goed te kunnen zien. Zoals eerder geschreven, de dames zitten op tweezitsbankjes in een grote, overigens goed ingerichte grote kamer.
                              Ik bedoel hiermee het volgende. Wil je de dames bekijkken dan zul je toch regelmatig een rondje moeten maken. Als de kamer een grote open kamer, zaaltje eigenlijk, is, dan is het alsof je over een podium loopt, elke beweging die je maakt wordt door ieder gevolgd.
                              Gelukkig is dat hier niet het geval. De zaal is zo handig ingericht met pilaren en andere meubelen dat je meer het gevoel krijgt door verschillende met elkaar in verbinding staande open zaaltjes te wandelen. Uitstekend.
                              Overigens, als je wat beter zicht op de dames wilt hebben ga je gweoon in de buurt van de eethoek zitten. Daar is meer verlichting dus je ziet wat beter hoe de dames eruit zien. ook in de omgeving van de ontvangstbalie is er mer licht.
                              Over de dames: een groot aantal uitermate aantrekkelijke dames. Allemaal wat ouder hetgeen ik positief bedoel. De meeste zo'n 25 jaar en niet van de prille 18 a 20 jarigen. Echter vrouwen dus en niet puppies.
                              Heb ik al gezegd dat er een heel aantal prachtexemplaren rondlopen?
                              Inrichting is prima.Eten uitstekend. Inleidende aktiviteiten zijn geen vergelijk met bernds in Hennef.
                              Wil je iets verdergaande openbare aktie alvorens naar de kamer te gaan, ga dan naar de kino. Is rustiger en daar zijn de dames tot veel verdergaande aktie bereid.
                              Ik heb me prima vermaakt. Dames kennen hun vak.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fleurfleur Bekijk bericht
                                Was gisteren, vrijdag, voor het eerst in deze club. Op weg ernaar aarzelde ik, het is nogal ver weg als je uit het westen van nederland komt.
                                De nieuwe club fungarden in emmerich, direct over de grens achter arnhem, had ik ook nog niet bezocht. Ongeveer 100 km dichterbij en dat op vrijdagmiddag is toch wel aantrekkelijk. Toch maar doorgereden naar bochum.
                                Was er om ongeveer 4 uur.
                                Wellicht is het een idee, om met anderen uit het "westen" samen te rijden. Ondergetekende komt bijv. uit Amsterdam.
                                Ook een mogelijkheid is, reizen met de trein. Vanuit Amsterdam is er een prima verbinding met Bochum. Met een taxi ben je met 10 minuten in Freude.

Even zomaar wat ideetjes...
                                Groet, Jaccoone

Commentaar

Een Dame Van Klasse

Het is nog geen vierentwintig uur later. Op mijn netvlies brand het beeld van een slanke buik met een liefelijk kleine navel. De kleur van de huid doet denken aan vakanties in exotische landen. Harde tepels tooien mooie borsten en priemen naar de hemel. Handen met zorgvuldig gelakte kleine nagels proberen houvast te vinden, dan eens bij de borsten, dan eens op de venusheuvel, dan eens aan mijn handen. Als ik de focus van mijn ogen verplaats dan zie ik een mooi hoofd dat soms de rust gevonden lijkt te hebben, en soms even heen en weer schudt. Aan weerszijde van de slanke neus twee licht bruine kijkers die heen en weer rollen of soms worden afgedekt door oogleden.

Af en toe voel ik een lichte spierpijn in mijn kaken, alsof ik op een te zoet zuurtje heb zitten zuigen. Maar dan voel ik weer die licht zoete smaak op het puntje van mijn tong en weet dat het geen zuurtje was. Ik voel het zachte gekriebel van zorgvuldig bijgewerkte krulhaartjes onder mijn neus. De zachte huid van dijen doet mijn wangen gloeien.

Ik kan een lichte glimlacht niet onderdrukken als ik die partij lipjes zie, met aan de bovenkant het levende bewijs van genot en aan de onderkant de ingang tot eeuwig genot.

Ik knipper met mijn ogen.

Ik zie een meer dan perfect lichaam dat naast me licht.

Ik draai mijn hoofd om en kijk naar buiten,
                                  Het regent,

gelukkig.

Het is donderdag als Extince mij vraagt om mee te gaan naar Freude. Een uitspanning die ik meestal links laat liggen ten faveure van GT en PHG. Hoewel de service van de dames in Freude meestal uitstekend is vind ik de aankleding van de club toch dermate pover dat ik daar liever niet vertoef.

Ik heb me dus laten overhalen.

Amper aanwezig in Bochum heb ik meteen de stoute sloffen aangetrokken en ben ik op een schone dame afgestapt die luistert naar de naam Justina. Een zeer aangename kennismaking die ons echter van de topic van dit draadje afbrengt.

Na Justina zat ik daar met knave88 in een hoek van de zaal onze ervaringen uit te wisselen, komt daar een super mooie Brasliera naast ons zitten. Wat ik ook probeer om non-verbaal contact te krijgen; geen reactie. Weinig Zuid-Amerikaans naar mijn idee. Ze zal zich wel te mooi voelen om ook service af te leveren.

Met een protesterende mannelijkheid besluit ik toch mijn jachtveld te verleggen en beland uiteindelijk bij een allervriendelijkste Ina uit Albanië. Als ik met haar naar de kamer ga beloof ik Extince nog een recensie over haar te schrijven. Naar later zal blijken wordt de drang daartoe overvleugeld door andere ervaringen.

Een paar uur later – ja het is bevallen met Ina – zit ik met dezelfde Extince op de bank door te nemen wat zijn prooi gaat worden. Weer zit ik in de buurt van de oogverblindende Braziliaanse. Ik ben nog even heel blij dat ik voor Ina ben gegaan, maar dan komt er een ijsbeer naast haar zitten die blijkbaar meer weet dan ik. Weldra zie ik wat hij wist.

Er ontspeelt zich een ware sensuele pornofilm, zoenen, strelen, teasen, pijpen, diep pijpen, zacht pijpen, nat pijpen, teasen, zoenen, strelen en een sigaretje. Ik weet mij geen houding, ik baal van de verloren tijd – hoe goed – ook bij Ina. Ik blijf kijken, aan de ene kant aangetrokken door de pure porno van dit mooie gebruinde lijf dat zich om dat lichaam heen strengelt, aan de andere kant om te zien hoe lang deze dame die ik kort daarvoor nog als hooghartig, koud en zelfingenomen had bestempeld deze gratis service blijft verlenen. Na, wat wel een eeuwigheid lijkt te duren vertrekt ze met de gelukkige ijsbeer naar de kamer.

Mijn besluit staat vast.

Om mijn kans niet mis te lopen wacht ik deze schoonheid meteen bij de trap op en vergezel haar naar de bank alwaar we kennis maken. Het klikt gelijk als ik vertel dat ik enkele keren in Brazilië ben geweest en nog wel in Olinda, vlak bij Recife. We kletsen nog zo wat door waarbij ze absoluut geen haast maakt om ter zake te komen. Maar als ze dan terzake komt, wauw.

Ter afleiding kijk ik maar snel naar buiten,

Het regent,

gelukkig.

Waar het begon eindigde het ook bijna. Haar fellatio is van dusdanig kwaliteit dat ik me moet inhouden om niet meteen op de bank de huig van haar mooie mond te bevlekken. Na een eeuwigheid die te kort duurde staan we op, probeer ik mijn gevoel met de mantel der liefde te verbergen en zoeken we een kamer op.

We zijn amper vijf minuten verder of ik moet de hakken in het zand zetten en de tanden op elkaar. Ze ligt op me, mij te zoenen. Haar venusheuvel drukt op mijn geslacht en ze danst de samba, en al mijn zaadcelletjes dansen mee en willen met haar feestvieren.

De hakken van mijn sloffen zijn blijkbaar niet toereikend om in het zand te zetten. Het lukt me slecht om het ritme van de Samba af te zwakken tot dat van de Pagode.

Innig zoenend draai ik me om en leg haar op haar rug en verlos mijn mannelijkheid van een te grote druk. A zoenend en strelend verken ik haar lichaam, haar tepels reageren dankbaar op mijn tongstrelingen en zullen de komende twee uur een getuigenis van ons genot zijn.

Als ik verder afdaal geeft deze dame zich geheel aan mij over, of misschien moet ik zeggen “aan zichzelf over”. Er komt geen obligaat gekreun naar boven, ze ligt daar heerlijk.te genieten. Af en toe klampt ze me vast, af en toe rolt haar hoofd opzij.

Wat heerlijk is het innig gevoel van samenzijn, van verstrengelde zielen van innig genot. Ik geniet van haar genot, zij geniet van hetgeen ik haar geef, ik geniet van het vertrouwen dat ze me geeft.
                                  Als ik me voor de zoveelste keer weer op de regen heb geconcentreerd merk ik dat mijn kaken pijn doen.

Na een ruim een uur besluit een vinger te hulp te roepen. Al snel gebaart ze me dat twee toch beter is. En zo geeft ze zich nog enige tijd aan mij over.

Ineens schikt ze op. Ze is al twintig minuten te laat voor een afspraak buiten de deur.

Als uit een trance ontwaakt de samba danseres weer en weet feillos de juiste toon op de juiste snaar aan te slaan en elke cel in mijn lichaam op het juiste ritme in beweging te brengen.

De hardheid van mijn geslacht voelt aan als edelmetaal. Na tien minuten diepe orale kunsten neemt ze plaats op mij. Ik verzoek haar om op mij te gaan liggen. Al kussend danst ze met haar vrouwelijkheid over mijn genot heen. Het tempo gaat omhaag en de samba maakt plaats voor de oer drum uit donker Afrika. Haar inzet kent geen grenzen. Het donker Afrika driegt plaats te maken voor vuurwerk in een donkere nacht. Ik besluit haar neer te leggen en in een rustigere lepeltje-lepeltje houding de paringsdans voort te zetten.
                                  Buiten regent het nog steeds.

Ze probeert zich af te zetten tegen de muur, haar handen grijpen om zich heen, ze grijpt naar haar genot en gaat hevig te keer. Ik stoot door. Dansende samba rokjes gaan over in ontploffend vuurwerk, elke slag van de drumstick is weer een witte explosie van fel licht in een donkere nacht, onze lichamen beven, ik kom zuurstof te kort, mijn oren suizen van de ontploffingen, mijn ogen zien sterren.

Als we verstrengeld in elkaar armen liggen is het een mooie zwoele nacht waarbij we op het strand naar de sterren kijken.
                                  Buiten regent het,

gelukkig.

Toch glimlach ik weer als ik aan Michelle denk.

Gran Turismo
                                  Laatst gewijzigd door Lalande; 31-03-08, 18:22. Reden: privacygevoelige passage verwijderd

Commentaar

Ben er afgelopen vrijdagmiddag geweest. Van de verbouwing merk je niks. Met een week of drie moet die af zijn (in het oude 'kroeg'-gedeelte achterin worden whirlpool en sauna gebouwd) wordt gefluisterd. Luiken gaan nu bij mooi weer open waardoor er zowaar daglicht in de grote ruimte valt zodat je ziet wie er op de banken zitten i.p.v. dat je ernaar moet raden...dat was wel een meevaller. Twee goede sessies gehad trouwens (Justine uit Tsjechie en A... uit Polen).

De zaak is er ten opzichte van mijn laatste bezoek (behoorlijke tijd geleden) goed op vooruit gegaan. Douches zijn opgeknapt. Grootbeeld-tv's vervangen door plasma's aan de muur, paaldans-podium in het midden van de zaak (werd overigens geen gebruik van gemaakt, maar wat wil je met >28 graden). Frisdrankautomaten vervangen door koelkasten met flesjes (wel rommelig dat de lege kratten er dan naast blijven staan, maar goed). Aanbod nog onveranderd: voor ieder wat wils!

Commentaar

Ben er geweest. Het blijft behoudens een deel van het linkerdeel, waar daglichttoetreding is, een donker hol. De verbouwing heeft tig kamers opgeleverd. Maar ook die met spaarzame verlichting. Hygiene op de matrassen is twijfelachtig ... Ik had een leuke romeense die pas 3 dagen actief was. Deed het best goed. Maar jammer dat veel dames zijn gericht op sne resultaat ook al heb je, zoals ik, een uur afgesproken.
                                      Conclusie: nee, met de entree van 50 euri en 50 euri voor de dame vind ik het een te dure tent.

Commentaar

Na 2 uur in de auto gezeten te hebben onderweg nog even friet met een bratwurst gescoord kwamen we in de regen in het wat depressief ogende Bochum aan op een industrieterrein. Freudenberg heeft geen buitenfaciliteiten en is niet supermooi van binnen, het sauna/wellness gedeelte is daarintegen wel fraai, smaakvol en uitgebreid en heel belangrijk, schoon!

HEt eten vond ik niets bijzonders, maar was er ook wat laat bij, dus een volgende keer (ja die gaat zeker komen) zal ik dat nog even goed testen

Gemoedelijke sfeer met vooral eenzame ijsberen van 40+ en hier en daar een verdwaalde dertiger. Prima tent verder, goede sfeer en vooral prima dames. Ik begreep dat het er vandaag wel erg rustig was, maar ik heb 2 prima sessies gehad en bij de betere saunaclubervaringen qua dames zaten. Ok, ik mis het eten en uitgebreide mogelijkheden en aankleding van Yin Yang maar de dames van Freudenberg winnen het met gemak al blijft Michelle (Yin Yang en ook GT/Living Room) nog mijn favoriete saunaclub dame, maar het is voor mij duidelijk dat de inzet en kwaliteit van de Freudenberg dames het met gemak verder winnen en dan wil ik wel in een mindere entourage lopen

Jammer dat het 2e half uur ook 50 Euro is daarintegen is het eventuele voorspel op de bank ook inbegrepen in de prijs en wordt die tijd niet gerekend
                                        Laatst gewijzigd door Lalande; 14-09-08, 23:02. Reden: niet-relevante passage verwijderd

Commentaar

Zoals door anderen al gemeld was ik dus gisteren ook voor het eerst in deze club. Uiteraard had ik dit topic al doorgenomen zodat ik enigzins voorbereid was op het avontuur dat mij te wachten stond.

Bij binnenkomst vond ik het eerst vooral donker. Na echter van de thekenfrau de sleutel van het kleine kluisje boven en het grotere kluisje beneden te hebben ontvangen maar naar beneden gegaan waar een schone kleedkamer ons wachtte. Voor het toilet waarschuwde Jaccoone me dat het naar Diesel kon ruiken, maar dat viel mee. Heeft te maken met de Heizungsoil die gebruikt wordt om de zaak te verwarmen.
                                          Na ons omgekleed en opgefrist te hebben, kreeg ik van Extince, Knave en Jaccoone een rondleiding. Hierbij viel op dat mijn ogen snel wenden aan het gedimpte licht. De uitstraling is heel uniek en leuk in zijn foutheid. De banken en schemerlampen maken het tot een fout bordeel, waarbij het danspodium in het midden een schril contrast vormt. Gek dat het nooit gebruikt wordt he, als er niet geanimeerd mag worden.
                                          Het vernieuwde wellness gedeelte ziet er goed uit. De sauna vond ik goed, de temperatuur in het Turksbad wat minder en de erlebnisdusche is een aparte ervaring. Duurt misschien wat lang, maar geeft je wel alles wat je voor een goede saunagang nodig hebt.
                                          Het eten is niet speciaal, maar wel voldoende en ook in voldoende mate aanwezig. Ook is er genoeg fruit voorhanden, waardoor ik door de bananen steeds beter in vorm kwam in de loop van de dag.
                                          Al met al een aparte club, waar we een aparte dag hebben beleefd. Ik heb gezien dat Frankkinky Jaccoone heeft thuisgebracht, ga er vanuit dat dit ook met Extince is gebeurd.