Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mandy (Bral)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mandy (Bral)

Mell met dubbel ll....zoals ze zelf aangaf.

Mell is zeker een toppertje... Voor mij (en 3 vrienden) de eerste keer in FunGarden (zat. 10 mei)

Vrij direct na binnenkomst is deze nieuw Ijsbeer met Mell voor een half uurtje naar de kamer gegaan en zeker geen spijt! Het meisje moest wel op bed staan om met mij (staand) te zoenen gezien ons lengte verschil...

Dit meisje kijkt niet op de klok en alles is mogelijk... tongen, beffen, pijpen (zc),

Echt een geweldige wip met haar... Erg tof dat de meiden ook relaxt blijven doen nadat je op de kamer geweest bent!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-09-10, 18:19. Reden: Aanpassing.
    "You can't lie to a liar because of all the lies"

Re: Emmerich - FunGarden, Tackenweide 22, Mell (uitstekend)

Wederom met Mell geweest... Gewoon een lekker geil ding... Zie ook de recensie hierboven! Echt een toppertje... Wat mij wel opviel is dat ze niet naar leeftijd kijkt... Ook voor de "oudere" heren is Mell te porren!!

Nogmaals een toppertje...

Minpuntje vind ik persoonlijk de lichaambeharing op de bovenlip en de benen.
    "I only say this once... And I make you an offer you can't refuse!"

Commentaar

College,
      Gisteren met mijn "VRIJ" kaartje naar FG geweest. De reis was hopeloos, daar er een aantal vrachtauto's gebotst waren net achter Arnhem. Maar de lust overwon het van de file. FG ligt op een industrieterrein en is van binnen niet zo modern en open als VV. De tuin met schommelstoelen en achterin de BBQ met een eethuisje zijn, zeker met dit broeierige weer, een verademing. Echter, de dames zitten/liggen bijna allemaal binnen, dus daar moet je zijn.
      De dames (circa 15) zijn overwegend van oosteuropese afkomst (klein, donker haar en ogen). En niet al te actief, vond ik. Nadat ik een tijdje bij een dame had gezeten (haar naam heb ik na 3x vragen nog niet verstaan, en het gesprek kwam niet lekker op gang), zag ik (naar later bleek) Mell binnenkomen die aan de bar ging zitten. (Mell is een Braziliaanse dame van 28 jaar en zo'n 2 maanden in FG werkt) Tijd voor mij dus om een nieuwe cola te halen. We zijn snel naar een kamer gegaan en hebben heerlijk liggen vrijen, alle plaatsen geinspecteert en het heerlijk afgemaakt.Ze genoot zichtbaar. Bij het afscheid nemen in de gang kwam ze nog naar mij toe en vroeg me wanneer ik weer kwam. En spontaan begon ze weer te tongen. Een heerlijke dame, waarvoor ik zeker terugkom.
      Laatst gewijzigd door Lalande; 03-07-08, 16:50. Reden: privacygevoelige passages verwijderd

Commentaar

Emmerich - FunGarden, Tackenweide 22, Mell

Onder het mom "beter laat dan nooit" hier nog mijn verslag van bezoek aan FunGarden in juli.
        Dankzij de tombola actie zelfs nog geen entree hoeven betalen, nog bedankt hier voor!
        Ik had de mazzel dat het een heerlijke zonnige dag was. Het was heerlijk zitten met een potje bier in de tuin. Zowaar heb ik er ook nog best wat doorloop van wandelaars vernomen, daar het over het algemeen erg rustig is in deze club. Eten was prima. indien trek werd er een stukje vlees voor je op de BBQ gelegd. Andere warme vlees was ook prima in orde, maar heb speciaal op Mell gewacht. Duurde even maar heb gezellig met diverse wandelaar DVP zitten ouwe****en.
        Mel zag er weer heerlijk uit! Met benodigde drinken maar snel met haar een kamer met bubbelbad opgezocht. Eenmaal in bad heerlijk door haar schoon gesopt, geen plekje werd overgeslagen
        Op gegeven moment hield ik het niet meer en op het bed doorgegaan. Mell is lief en neemt ook initiatief. Haar orale werk is van prima kwaliteit, zc. en ballen worden ook heerlijk verwend. Na diverse standjes op mijn verzoek in haar mondje klaargekomen (meerprijs).

Was al met al weer prima bezoek, Mell is een toppertje! Ik ga hier binnenkort zeker weer naar toe.

Commentaar

Zaterdag avond voor het eerst naar Fungarden geweest. Zag Melle met haar eveneens braziliaanse collega Fernanda. Had goede berichten over haar op hookers gelezen. Dus er naar toe gegaan. Lekker gekletst. Toen het moment dat ik weleens wilde weten of ik met haar naar de kamer kon. Ze wilde het liefst samen met Fernanda. Dat wilde ik eigenlijk niet dus zei dat ook: misschien een volgende keer, maar niet deze eerste keer al. Ik zei dat ik alleen met Melle wilde. Dat was ook goed, hoewel Melle toch steeds weer melde dat ik best met hen beiden naar boven kon. Daar werd ik een beetje flauw van. Haar prijs voor alleen bleek 100 euro voor een uur of 60 euro voor half uur voor p&n en zoenen. Omdat bij de entree was verteld dat de gewone prijs 80 resp. 50 euro is wilde ik hier niet aan. Het gesprek bleef steeds ontspannen en plagerig: ik kon toch wel wat meer betalen omdat ze uit brazilie kwamen, het land waar ik zelf zo graag kom? Uiteindelijk werd ik het beu en ben ik maar weer aan de bar gaan zitten. Ik wil niet onderhandelen over de prijs, zeker niet de eerste keer. Kreeg het idee dat ze dat wilde uitbuiten. De dames achter de bar, bij wie het later toch even ter sprake kwam snapten het niet. Behalve dan dat zoenen niet standaard zou zijn. Volgens andere berichten hier op de site is dat echter normaal kennelijk geen probleem. Omdat ik ook geen leuke andere dames zag, ik had het toen eigenlijk ook wel gehad, ben ik teleurgesteld vertrokken: wel 50 euro entree betaald, 2 koffie gehad en verder niets meer gedaan. Nadenkend in de auto terug naar huis bedacht ik dat de zaak eigenlijk best wel mijn entree (deels) terug had kunnen betalen omdat ze volgens deze site toch al veel met vrijkaarten lijken te werken. De nieuwe bazin (ze zei dat ze sinds 4 maanden nieuw in deze business was) achter de bar was ook niet amused om gelijk een nieuwe klant weer te verliezen. Hoewel ik nog wel wat twijfel denk ik inderdaad dat ik beter niet weer heen kan gaan. De zaak is best leuk en de dames achter de bar waren best welbegrijpend. Maar dit komt natuurlijk niet weer goed, omdat zij dit met Melle gaat bespreken. Een volgende keer zou niet meer zo spontaan zijn als ze mij zou herkennen. En bij andere clubs is zoenen wel standaard inbegrepen en hoeft gelukkig niet onderhandeld te worden. Dus kan ik daar ook heen. Lijkt een geval van 'jammer maar helaas'. Ben wel beniuwd of andere zelfde ervaringen hebben met haar, want zag bij ander recensies ook prijzen staan van 100 euro per uur in plaats van 80. Maar dat kan natuurlijk een extra tip zijn. Ik moet kennelijk service invullen, dus maar buitensex gevinkt.

Commentaar

Dit weekend naar Fungarden geweest. voor het eerst na lange tijd. was vooral benieuwd naar Mell. Fernanda kende ik al. Ik had geluk ze had tijd voor me. Afgesproken voor een uurtje a € 100. Die prijzen kende ik al van vele andere dames enige tijd geleden. Maar wat er voor werd geboden was niet zo standaard. Goed en heel lekker kussen. En die tong kon no veel meer. Pijpen zonder was een genot. Daarna even missionaris maar vervolgens bereed zij mij en ik kan nog net even doggy style. Maar dat uitzicht op die fantastische kont deed me eerder komen dat verwacht. Jammer, echt niet ze verwende me vervolgens pijpend en likkend zolang dat ik nog maals kwam en wel vol in de mond. Die 100 euro was wel besteed. Een echte GFE, a hoewel ik heb nog nooit een vriendin gehad die zo goed is.

Commentaar

Mandy

Na een rondje gelopen te hebben zag ik deze dame zitten in het achterste gedeelte naast de bioscoop. Ze zat te babbelen met een fraaie donkere dame en zei me vriendelijk maar verleidelijk gedag. Ik zag haar in het donkere hoekje niet zo goed maar zag dat ze een fraai lichaam uit. Toen ik naar haar toe liep kwam daar ook nog een mooi vriendelijk en brutaal gezicht te voorschijn met zuid amerikaanse trekken en dito lichaam met fraai lang licht gekruld donker haar.

Ik besloot ter plekke om maar gauw naast haar te gaan zitten en ze stelde zich voor als Mandy uit Brazilie, 28 jaar. Ze sprak een redelijk woordje nederlands omdat ze een jaartje in nederland had gewoond. Ze vleide zich tegen me aan en gaf me een zoen die gelijk uitmonde in een geweldige zoenpartij, mijn god wat kon ze geweldig zoenen. Wat een lippen en die tong ging maar rond, echt geweldig. Ze knoopte mijn badjas open, haalde mijn harde lul tevoorschijn en kroop schrijlings boven op me. Ze bleef geweldig zoenen en ging heel mijn gezicht en nek af, het was overweldigend, wat een begin.

Na een tijdje vroeg ze me of ze maar een sleuteltje moest halen en daar ging ze me achterlatend met een kloppende pik, we verkasten naar 1 van de nieuwe kamers in het achterste gedeelte.

Ik ging liggen en ze kwam er boven op liggen en drukte haar schaamheuvel tegen mijn pik aan, ondertussen weer geweldig zoenend, ze gaf aan het heerlijk te vinden.... Wat een temperament had ze, echt geweldig en super geil, ik kwam echt in een roes met haar. Ik legde haar op haar rug en ben naar beneden gegleden naar haar fris geschoren poes, ook al een fraai exemplaar, dat lichtbruine lichaam, heerlijke billen,strak maar toch weer niet te... echt top. Ik begon haar te likken, lang op alle mogelijke manieren, ze steunde, kreunde, trilde, draaide het was geweldig, ze zat tegen het klaarkomen aan. Zoen me, vroeg ze weer, ik weer naar boven waarbij weer een geweldige zoenpartij volgde en ik moest oppassen niet zo in haar natte doos te glijden.

Ik ging op mijn knien naast haar gezicht zitten, ze pijpte me heerlijk met lange diepe natte halen terwijl ze zichzelf vingerde, echt zo geil... Ik wil dat je me neukt zei ze ( in het nederlands). Wij weer zoenen maar ik dacht, ik stop em er niet zo in, ze kroop naar beneden en begon me weer vreselijk lekker te pijpen, erg nat, mijn ballen, alles werd afgelebberd. Weer mijn pik in haar mond terwijl ze met een vinger licht mijn ster beroerde, ik voelde mijn zaad borrelen en dacht ok laat maar gaan. Ik gaf aan zo klaar te gaan komen waarna ze enorm begon te zuigen... ik kwam geweldig klaar in haar mond, ik schreeuwde het uit zo heftig spoot ik terwijl ze een vinger in mijn kont probeerde te stoppen maar dat was teveel. Ik smeekte haar te stoppen. Ze richte zich op en toen gebeurde er iets wat je niet vaak meemaakt maar ze slikte alles door, waarna ze me weer een zoen gaf, zo, zei ze die zijn weer weg...

Ik gaf aan dat ze niet klaargekomen was, nee zei ze maar ik had nog lekker willen neuken. Op een 1 of andere manier maakte me dat weer geil, na wat geknuffel en getong kwam mijn pik toch weer een beetje omhoog. Ze keek me verlekkerd aan en zei, gaan we toch nog neuken? Ze begon me weer te pijpen en er kwam weer wat beweging in. Ik vroeg haar een condoom er om te doen wat ze deed en ging toen gehurkt boven mijn pik zitten die nog niet geheel in topconditie was maar toch kreeg ze hem erin. Ze begon me echt heerlijk te bereiden, lekker haar doos tegen me aanschurend, dan weer in volle galop. Ze gaf aan het erg lekker te vinden... ondertussen hield ik die gewelige billen in mijn handen terwijl ik mijn pik in en uit haar fraaie poes zag glijden...

Ik draaide haar op haar rug, Ze pakte een dik kussen en legde die onder haar billen. Ik gleed weer diep in haar en ze trok me helemaal tegen zich aan, benen om me heen geslagen heb ik haar diep geneukt, erg geil, na een paar minuten kreunde ze, ooh ik kom daarna riep ze dat nog een keer terwijl ze zich tegen me aanduwde en draaide met die billen. Dit was genoeg voor mij om ook diep in haar samentrekkende kutje te spuiten, wauw!

Bezweet lagen we uit te hijgen, dat was een tijd gelden dat ik zo snel achter elkaar klaar gekomen ben. We kwamen tot de conclusie dat dit niet zoveel gebeurde tussen mensen die elkaar nauwelijks kennen en dat we het snel maar weer een keer over moeten doen.

Geweldige meid, ze verteld er pas sinds drie weken te werken, ik hoop dat ze nog even blijft. Ik ben volkomen afgeserveerd weer naar huis gereden. Ze had me zo te grazen genomen dat ik niet meer aan andere dames ben toegekomen.

Wees lief voor haar.
              Vos
              Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-07-10, 16:35.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mandy (aka Mell) (uitstekend)

Wat gebeurt er als je een ijsbeer die noglangnietuitgewandeld is een opdracht in het Ruhrgebied geeft en als hij is aangekomen zegt: 'oh we zijn je morgen pas nodig'? Juist, dan belt ie 22 minuten later aan bij het grootste bordeel in de omgeving . Eerst even poolshoogte genomen, waarbij ik het idee kreeg dat het milfgehalte hier wat aan het toenemen is. Desalniettemin waren er nog voldoende exotische schoonheden die wel door mijn keuringseisen heenkwamen. Redelijk veel dames, maar niet veel bekenden voor me, tot mijn oog viel op Mell. Ze zat gezellig met een paar andere latina meisjes te kleppen toen onze blikken elkaar kruisten. Spontaan staken we de hand naar elkaar op en namen we samen een onbezet bankje in beslag. Ze was lang in Brazilie geweest, paar kilootjes aangekomen, maar wel goed verdeeld over de plaatsen die ons bij een vrouw het meest interreseren. De borsten wat steviger geworden en die billen nog lekkerder dan ze al waren. Het praatje ging als vanzelf over in van die lange diepe vraatzuchtige tongzoenen, waardoor ik noodgedwongen het voorpijpen op de bank moest afwimpelen, ik stond echt op het punt om de badjas ter plaatse open te spuiten. Terwijl ze de sleutel haalde kon ik even tot mezelf komen.
                Voor het bed stonden we lang ineengestrengeld, haar zoentechniek zou voor astmapatienten levensgevaarlijk zijn, maar persoonlijk kan ik er niet gauw genoeg van krijgen. Om er extra lang van te genieten haar eerst maar eens goed gebeft, tot ze me aan mijn weinige haren omhoogtrok om meteen weer door te zoenen. Haar pijpwerk was als vanouds, zeldzaam lekker, de gevoelige plekjes zachtjes likkend, het orgasme lag de hele tijd op de loer, alleen door af en toe aan Neelie Kroes te denken kon ik de boel nog binnen houden. Is dat nare mens toch nog ergens goed voor .
                Mell trok een condoom over mijn erectie, zette zich op me en begon eerst langzaam, maar daarna steeds sneller te rijden. Ik pakte haar stevig beet en we maakten een draai van 180 graden. Lang lag ik op haar te stoten, zo'n prachtige ronde bil in de hand, die onverzadigbare tong de hele tijd in m'n mond. En telkens weer in de spiegel kijken naar dat neu, eh copulerende stel dat daar bezig was. We spraken tussen de zoenen door af om het feest oraal te completeren. De gummi ging eraf, ze ging er zo bijliggen dat ik alles goed kon zien en begon weer zacht te zuigen en te likken, het tempo gestaag opvoerend tot er geen houden meer aan was en ik mezelf diep in haar mond leegschoot. Ze zoog gewoon door of er niets gebeurd was, liet uiteindelijk de kwak over mijn edele delen uitlopen, kwam overeind en begon meteen weer te tongen, de geile deugniet. We lagen lekker lui nog wat na te kletsen, wat was het weer fijn met haar.
                Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Mandy (aka Mell) (uitstekend)

Waar is die Brazilliaanse Mell toch? Ik hoor zie of lees niets meer van haar.
                  Is er meschien iemand die wat meer weet van haar,waar ze nu werkt.
                  Of is ze er mee gestopt?

Commentaar

Aan het werk...
                  X