Bochum, Freudenbergstrasse 39, Kinga (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Kinga (Pol)

Kinga is een mooie poolse vrouw, niet een heel knap gezicht wel een fraai lichaam.
    Brede heupen, lange benen, mooie stevige borstjes cup a/b en werkt net 2 dagen in Freude. Ze is nog nieuw in het geschaeft. Ze is heel aardig en doet er ook alles aan om je te plezieren maar op een natuurlijke manier en niet overdreven.

In de bios zei ze dwingend na 1 minuut smalltalk, kiss me en dat deed ze zelf zo lekker en vurig dat ik meteen verkocht was. Ik wist meteen dat het een goede sessie met haar zou worden, ze ging er echt helemaal voor.

Op de kamer, ging het vurige kussen door, daarna zeer lekker pzc, aftrekken en een body to body massage en in 2 standjes geneukt waarbij ze heel goed meedeed en er passie inzat. In missio lekker aan haar knabbelend en tongzoenend met haar geneukt. Mocht haar in doggie hard nemen en zo tot een heerlijk orgasme gekomen. Ze schreeuwde de tent bij elkaar.
    Omdat ze nieuw is kan ze er zelf nog van genieten en dat maakte de ervaring voor mij ook veel intenser. Categorie GF6.

Na afloop nog ontspannen een sigaretje met haar gerookt en wat gekletst wat moeizaam is, ze spreekt slecht duits en engels. Maar dat zal wel goed komen. Haar nichtje heet Sandra en werkt ook in Freude vertelde ze nog.

Hopelijk kruisen onze paden nog eens.

Ook met klanten zal het wel goed komen, haar service is van een hoog niveau en een aanrader.
Aan het werk...
X