Bochum, Freudenbergstrasse 39, Sandra (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Sandra (Pol)

In de Kino zaten een aantal dames, alle donker haar en pools. In de hoek zat een fraaie dame met een ondeugende uitstraling, middellang stijl bruin haar, mooi figuur en fraaie borsten.

Ze zat me een beetje uit te dagen en ben naast haar gaan zitten. Ze stelde zich voor als Sandra, 26 jaar en inderdaad uit polen. Ze begon me echt lekker te zoenen en knoopte ondertussen mijn badjas open en zakte naar beneden en nam mijn inmiddels harde pik lekker in haar mond en beggon mijn echt goed te pijpen. Ze nam mijn ballen in haar mond en keek me geil aan. Inmiddels voelde ik dat ze nat werd, erg geil daar zo op dat bankje. Ze begon me weer te zoenen en vroeg me of ik geen zin had in een trio met haar vriendin erbij. Ik twijfelde omdat ik het met haar al zo naar mijn zin had en vroeg aan haar wie dat was, dat was kasha die naast haar zat en die zag er ook geil uit alhoewel ik sandra iets knapper vond. Ik stemde toe en zei vroeg kasha erbij die me gelijk ook vol begon te zoenen terwijl ik door sandra weer werd gepijpt, dit was erg geil en ik vroeg om een sleutel, Sandra ging die halen terwijl Kasha mij lekker diep begon te pijpen. Wij daarna met z'n drieen naar de kamer.

Ik vroeg of ze elkaar ook leuk vonden ( kleine onderhandeling over de prijs) waarna ze elkaar vol begonnen te zoenen, wat een lekker gezicht is dat toch. Ik erbij waarbij we met z'n drieen aan het tongen waren, wauw! Ze zakten af naar mijn pik waarbij ze gezamelijk mijn pik en ballen begonnen te likken. Sandra begon me weer heerlijk te zoenen en zei dat ze het erg geil vond en vroeg me of ik haar wilde beffen, dat heb ik maar gedaan . wat een heelijk kutje, lekker nat en ze gooide haar benen goed omhoog zodat ik er goed bij kon, kasha was mij ondertussen heerlijk aan het pijpen. Sandra kwam omhoog en duwde kasha achterover en begon haar te beffen. Ze gooide haar billen omhoog en ik duwde een paar vingers in haar drijfnatte doos, shit wat was dit geil, kashe mijn pik weer in haar mond, sandra die haar vriendin aan het beffen was en ik een paar vingers in haar kut..... say no more.

Sandra vroeg wie ik eerst wilde neuken en gaf aan dat zei dat was. terwijl ik met kasha aan het zoenen was, beide kutjes achterlangs aan het vingeren was werd er een condoom om gepijpt door sandra, ik keek even naar beneden en zag dat ze voor me was gaan liggen en haar benen bijna in haar nek had gelegd en haar benen maximaal had gespreid, kasha pakte mijn pik en bracht die bij haar vriendin naar binnen, soepel gleed ik tot de wortel dat hete natte kutje in, top! ik begon sandra te neuken terwijl we weer met z'n drieen aan het tongen waren, ze bewoog geil haar heupen op en neer terwijl mijn pik diep in haar kut zat, dit ging ik niet volhouden, ik vroeg haar mij klaar te neuken en ze bewoog nog wat meer.. terwijl twee tongen in mijn mond zaten kwam ik schokkend klaar, dit was echt super geil.

beetje nagekletst en geknuffeld en bij afscheid kreeg ik van elk nog een dikke tong zoen.

helemaal top dit, aanrader!

vos.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Sandra (uitstekend)

In Freude voel je je soms als een kind in een speelgoedwinkel! Sandra (wist toen haar naam nog niet) had ik al gespot maar het blijft moeilijk een keuze te maken. Eerste sessie met een oude bekende (zie andere recensie) en tijdens de lunch zag ik haar met een blonde collega. Ze had een lieve uitstraling en was verder uitstekekend geproportioneerd! Na een glimlach te hebben uitgewisseld moest eerste de maaltijd d.m.v. een kopje koffie verwerkt worden. Later trof ik haar in de Kino en stelde me aan haar voor en vroeg of ik naast haar mocht komen zitten. Sandra vond het prima en begon me eigenlijk direct heerlijk te zoenen toen ik naast haar zat. Ze knoopte het IJsberenvel los en begon me heerlijk te pijpen. Sandra liet er geen gras over groeien en ik verzocht haar een sleutel te gaan regelen.
    In de kamer weer heerlijk zoenen en vrijen. FZC was top en met haar bovenop de boel afgemaakt. Poolse Sandra ziet er lekker uit en levert een prima prestatie.

Commentaar

Aan het werk...
    X