Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nicole (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nicole (Dts)

Na twee matige sessies met oostblokdames wandelde ik een rondje door de club, om eens te zien of er nog leuke dames waren voor een herkansing. In het zithoekje achter de bioscoop zag ik een donker meisje zitten, in een geanimeerd gesprek verwikkeld met een collegaatje. Het collegaatje in kwestie had mooi lang haar in een paardenstraart, een hesje met luipaarddessin, een verrukkelijk geproportioneerd lichaam, en een knap gezichtje. Toen ik langsliep vroeger ze waar ik heen ging. even voetbal kijken, antwoordde ik naar waarheid. Die dag werd Bochum Bayern Munchen gespeeld en ik wilde toch wel eens zien hoe dat ging, van Duisburg tot Bochum had ik tenslotte tussen de Bayern-supporters in de trein gezeten. Na de samenvatting op Sky Sports liep ik snel weg uit de kino, voordat het bakkes van Van Gaal in beeld kwam. Ik ging naast het meisje met de paardestaart zitten. Zij bleek Nicole te heten en is gewoon Duits. Sommige van de Duitse dames in Freude willen nog wel eens een tikje ordinair zijn, zo niet Nicole: een leuke en gezellige meid, die veel lacht en die net zo goed een secretaresse of serveester in een trendy bar zou kunnen zijn. Ze werkte nog maar een paar dagen in Freude.

Na wederzijdse kennismaking kwam Nicole dicht tegen mij aan zitten, en al snel zoenden wij elkaar. Haar zoenwerk is zeer goed, en ik stelde dan ook voor om een sleuteltje te gaan halen. Op de kamer zetten wij de kennismaking voort. Haar pijpkunsten zijn uitstekend. Het neuken zou daarentegen met nog iets meer passie kunnen, maar over het algemeen genomen kijk ik terug op een zeer geslaagde sessie. Nicole heeft het in zich om tot de absolute top in Freude door te stoten.
    Men have two emotions: Hungry and Horny.
    If you see him without an erection, make him a sandwich.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nicole (uitstekend)

Volkomen mee eens

Commentaar

Aan het werk...
    X