Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maya (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maya (Hon)

Gister voor het eerst in m'n leven naar een club geweest, in dit geval VV. Ik stond bij binnenkomst gelijk al in gesprek met een wandelaar die met een big smile en een sigaar rondliep, ik had geen idee dus met praten doe je ervaring op. (De tien euro kortingsbon accepteerden ze niet..tot 1 sept stond erop maar goed. Aan de bar een colaatje besteld en kwam in gesprek met Maya, 21 lentes jong, echt een knap ding. Na wat gepraat over het weer en over de videoclips op de tv gingen we naar de kamer. Ik was onzeker maar deze dame is een schatje, een beetje zoenen en toen uit de kleren..ze is een engel! Op haar rug een tattoo van een engelvleugel.. Echt heerlijk zoenen en toen ging ze aan het werk lekker pzc en aankijken en daar kwam ik voor, niet intiem gegaan, ze maakt het af met flinke halen Volgende keer zeker intiem! Toen weer gauw in de auto verder met werken..

Graag uitsluitend tijdsduur en kosten vermelden van de sessie met deze dame, niet van het hele bezoek aan VV. Aangepast in formulier. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 30-08-09, 10:51.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Maya (Hongaarse) (goed)

Vandaag voor het eerst in VV geweest. Het is een eindje rijden, maar dan heb je ook wat. Heel relaxed een paar uurtjes hier. Lekker in de sauna, whirlpool, eten, drinken en natuurlijk...... de dames.

Maya was de eerste vandaag, een lieve meid. We ontmoetten elkaar bij het ontbijtbuffet. Ze is open en vriendelijk en vertelde me, onwennig als ik was, hoe het er in VV aan toe ging.

Op de kamer was het wat minder. Nog steeds heel aardig, maar het franse deel was wat plichtmatig. Verder een redelijk standaard behandeling.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Maya (Hongaarse) (goed)

maya ontmoet in freude in bochum.

mooie en aardige meid maar toch een slechte sessie.

zoenen matig, ik hou van zoenen en niet een tongetje wat alleen maar wat heen en weer schiet. pijpen was aardig, beffen weer erg gecontroleerd.

heb het niet afgemaakt, ze was verbaasd dat ik niet klaar wilde komen. heb haar keurig betaald en gelaten voor wat het was. ze is overigens wel erg aardig maar ik vond het passieloos.

ze is dus verkast naar freude.

vos.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maya (Hongaarse) (voldoende)

Deze dame gister meegenomen naar een kamer: 1e keer dat ik een mindere (zeker niet slechte) ervaring heb in een FKK club. Maya valt op door haar blanke huid, blonde haren, maar vooral door haar prachtige borsten (B cup met puntige tepels). Ze houdt zich op in het voorste gedeelte van deze club.

Alles wat we afspraken deed ze, Tz, beffen en nmc. Ook haar borstjes heerlijk gelikt, prachtige tepels ! Toch was er geen passie, alles een beetje te professioneel, geen klick. Beffen liet ze nauwelijks toe, werd er zeker niet geil van (zij niet en ik ook niet ).

Lekker maar geen herhaling !

Commentaar

Aan het werk...
        X