Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nadine (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nadine (Dts)

Na een enerverende week op het werk moest ik even stoom afblazen, en dus reisde ik naar Bochum af. Ik arriveerde nog vóór twaalven maar zag er al volop dames op deze dessous-dag rondlopen. Na een eerste rondje te hebben gemaakt ging ik op één van de banken aan de zijkant van de grote hal zitten. Het duurde niet lang of op de bank die er naast stond ging een dame zitten. Ze had halflang donker haar, een knap gezichtje, en vrij grote borsten die voor zo'n jong meisje al flink hingen. De dame was rond haar middel en op haar bibsje en dijen iets mollig. Wij werden slechts gescheiden door een laag tafeltje waarop een plant en een asbak, dus ze was als het ware gewoon naast mij gaan zitten, zonder dat ik haar daartoe overigens had uitgenodigd.

Het gesprek ging ongeveer als volgt:
    Dame: Hallo, ik ben die Nadine, wie ben jij?
    Ik: Ik heet Knave, waar kom jij vandaan?
    Dame: Uit Duitsland, wat ben jij een lekker ding zeg, waar kom je vandaan?
    Ik: Uit Holland, helemaal uit Amsterdam.
    Dame: Wist je dat ik ontzettend van tongzoenen houdt? En ook van pijpen. Hou jij ook van tongzoenen?
    Ik: Nou zeg, jij laat er ook geen gras over groien.
    Dame: Ja maar ik vind jou zo'n lekker ding, ik word helemaal nat en ik wil sex.

Nadine weet dus heel goed hoe je een salesgesprek moet voeren. Omdat dergelijke ondernemerszin, zeker in deze tijden, niet onbeloond moet blijven nam ik haar mee naar de kamer.

Het is lekker sexen met Nadine en ze pijpt bijzonder goed. Het zoenen is zonder meer uitstekend, en ze heeft een lekker lijf om je aan vast te houden. Op haar inzet is helemaal niets af te dingen. Toch kwam de sessie als enigszins mechanisch over, misschien doordat Nadine, net als tijdens het gesprek op de bank, meteen naar de vierde versnelling schakelt; lekker rustig vrijen was er niet bij. Toch aarzel ik niet bij een volgende gelegenheid opnieuw met haar te gaan kameren, daarvoor is ze veel te lekker.
    Men have two emotions: Hungry and Horny.
    If you see him without an erection, make him a sandwich.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nadine (goed)

Ik ben vandaag ook bij deze dame geweest. Ziet er lekker uit, alleen op de kamer is het snel afwerken voor de hoogste prijs. Na 2 lichte likjes vroeg ze of ik in haar mondje wilde klaarkomen of over haar borsten. Dan kwam er 25 euro erbij dus totaal 75 euro. Ik in een geile bui ja gezegd eigenlijk wetende dat als ze dat gaan vragen, je vraagt om problemen. En ja haar na een paar keer stoten vroeg ze of ik al bijna kwam. Nou dat is heel wat minder. Ze begon wat te trekken en toen ik kwam, ging het meer langs als in het mondje. Dit is voor mij een grote afkanpper. Bij deze dame in ieder geval NOOIT meer . Toen ik haar wilde beffen stonk ze onder ook nog terwijl ze van te voren even weg ging om haar op te frissen zei ze.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nadine (voldoende)

Ik heb vandaag ook (een) Nadine ontmoet. Klopt deze was ook Duits, zo rond de 22 á 25 en niet hoog. Maar deze was blond en toch wel minimaal slank te noemen. Dus ik weet niet of er 2 rondlopen. Maar als dat zo is gaat dit over de slanke blonde.

Was niet echt overtuigend, vroeg op de bank zonder enig voor plezier of ze een sleutel kon halen (had ik haar overigens heel de dag nog niet zien doen, maar het zijn vaak ook de ijsberen die dat niet willen). Had toen op dat moment eigenlijk al weg moeten lopen. Maar ja, vlees is zwak en ik neem normaal gezien altijd iemand die ik nog nooit eerder heb gehad om de dag af te sluiten.

Op de kamer deed ze een redelijk potje pijpen, maar wel recht toe recht aan. Dit gelde eigenlijk ook voor het neuken zelf.

Ze maakte ook echt van die bijgeluidjes die haar nooit een Oscar op zullen leveren, bij mij een redelijke afknapper.

Is ze slecht ? Nee, maar ze is ook niet bijzonder. Er lopen betere dames rond in Bochum.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Nadine (voldoende)

Deze blonde dame had ik onlangs ook voor een kamergang uitgenodigd ondanks dat ze in de sofa allesbehalve zinnens bleek enig voorproefje qua zoenen of dergelijke te vertonen. Kon ik nog wel begrijpen, in de kamer bleek dat ze qua service eigenlijk matigjes bleek te zijn. TZ afstandelijk,zonder enthousiasme. PZC oké maar niet echt gedreven, ietwat op automatische piloot. Ook meer intiem was deze slanke Duitse eerder middelmatig te noemen, niet passief of dergelijke, maar echt loskomen zat er toch niet in. Allesbeschouwd een matige sessie (naar Freude normen zeker) en bijgevolg een minimaal risico op herhaling, bijna herleidbaar tot 0%...éénmalige investering zonder spijt, maar eigenlijk eentje om niet lang bij stil te staan...

Commentaar

Aan het werk...
        X