Bochum, Freudenbergstrasse 39, Diane (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Diane (Roe)

Het kan ook zijn dat het Diana moet zijn, maar zag deze naam al bij een Cubaanse dame staan, vandaar Diane..
    Deze vlotte 21 jarige, niet al te grootte Roemeense met een fraaie natuurlijke C cup borsten heeft mij vandaag in extase gebracht...
    Eerst even rond gekeken, heel kort met een Hollander genaamd Bart gesproken, maar toen die op jacht ging werd het voor mij ook tijd.
    Zag haar zitten, in het middenstuk van het grote gedeelte, en een lief en vrolijk koppie, met alles in de juiste proporties.
    Toen we even de formaliteiten als afkomst enz. hadden uitgewisseld, ging ze gelijk over tot het tong zoenen en mijn kleine vriend stak gelijk zijn kop op. Dat was een teken voor Diane om toe te happen en na een tijdje werd het tijd om naar de kamer te gaan.
    De aanval werd gelijk geopend en werd door haar op een heerlijke manier verwend (behalve anaal kan ongeveer alles) en kwam ze helemaal los toen opa haar begon te beffen...wat was ze geil.. Ze kronkelde om mij heen, hongerig naar wat er naar binnen zou schuiven en toen ze al beffend bijna klaar kwam greep ze het laatste moment aan om mijn piemel, zonder rubbertje in haar drijfnatte geschoren poes te stoppen waardoor ze soppend klaar kwam en opa ook Nadien heerlijk nagenoten en na 10 min. begon het minnespel opnieuw en voor het uur om was loosde opa voor de 2de keer, maar wel in haar welgevallige mondje.
    Het was zo lekker dat ik na een massage van een uur en een warme goed verzorgde hap, haar nogmaals mee naar een kamer nam om verwend te worden door haar tong die over mijn hele lichaam ' rolde'. Haar deep troath deed de rest.... en.... het is absoluut geen klokkijkster!
    Lieve Diane, het was fantastisch en het herhalingsgevaar heel groot.

Wandelaars, behandel haar met liefde en respect, jullie krijgen er veel voor terug!

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Diane (Roemeense) (uitstekend)

ik heb gisteren ook het ware genoegen gehad met deze dame te kameren. het is inderdaad een hele aardige meid en de sex is super bij haar. ik had jammer genoeg de tijd niet om langer te blijven daar een dame op me stond te wachten om te vertrekken maar ik ga het de volgende keer zeker goed maken

Commentaar

Aan de theke frau vroeg ik Diane aan te duiden. Toevallig bleek het de meid te zijn die mij had binnengelaten en mij met haar prachtige bruine spermageile ogen had aangekeken. Diane is inderdaad vrij klein, zo'n meter 55 schat ik. Mooie borstpartij, en dan die ogen. Het was woensdag (dessous dag) en ze droeg een lingerie setje. Ik ontdeed haar van har BH reeds op de bank. Knuffelen en tongzoenen (met haar tongetje uit de mond, op de kamer heb ik aangespoord tot diepe tongzoenen, wat ze dan ook graag deed). Op de kamer dus getongd, laten pijpen en dan gebeft. Zoals hier door opa 57 reeds verteld werd, wordt Diane hier danig van opgewonden dat haar sappen stromen. Als je dan met je stijve over haar clitje wrijft, gebeurt het onvermijdelijke: je schuift je prik zomaar in haar natte kut en je krijgt een ongelooflijke explosie samen. Ik ben anderhalf uur bij haar gebleven. Dit is wat men een GFE noemt.
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 25-05-09, 18:22. Reden: Zuivere speeltijd in formulier aangepast aan tekst

Commentaar

Dankzij opa ben ik ook eens langs geweest.
        Dus van hier uit alvast thx opa!

Omdat ik haar niet kende meteen naar haar gevraagd.
        En je kent ze. meteen vroegen ze naar naar haar.
        En ja hoor ze kwam. Ze zei ik ga zo naar huis.
        Dus dacht, ...
        Ben blij dat ik meteen naar haar gevraagd had.
        Snel uitgekleed, me gewassen en naar boven.
        Even zitten praten en lekker gepijpt zc, toen naar de kamer.
        Even gekust. Niet echt bijzonder.
        Haar lekker borstjes gekneed en gekust en zo me weg gevonden naar haar poesje. Ze deed lekker mee. Was niet druk geweest zei ze.
        Dus ze was lekker geil....
        Ze kwam lekker klaar door haar zichzelf de laatste minuut te vingeren. Ik was mezelf toen aan het aftrekken boven haar.
        Vond ze zeer geil.
        Ik moest gaan liggen en voor dat ik wist zat ze boven op.. en ja hoor.
        Zc .... Dacht ... ok, dan maar doorgaan.
        Ben 2 x klaar gekomen
        50 euri
        dus voor mij was het een geslaagd wip.
        Was wel even bang.
        Maar tot nu toe niks aan de hand.
        Liepen ontzettend mooie meiden rond.
        Dus ga zeker een keer terug

Commentaar

Zag deze dame aanvankelijk aan voor een latina. Toen ik de middagmaaltijd (kippetjes, wat toepasselijk) gebruikte zag ik haar afscheid nemen van een oudere heer en ze trok een gezicht een gezicht dat weinig tot de verbeelding sprak nadat ze zich omgedraaid had. Ze was blij dat de buit weer binnen was. Ze merkte dat ik haar betrapte (pis niet in de pot waar je uit eet) en een glimlach was mijn deel. Eerst even de warme maaltijd laten zakken. Even later zat ze in mij gezichtsveld en ze deed haar best mijn aandacht te trekken. Uiteindelijk met succes. Op de bank super TZ en snel naar de kamer. Wat wordt deze meid heet tijdens een befbeurt met een orgasme tot gevolg. Daarna een super pijpbeurt gehad terwijl ze lekker tussen mijn benen zat en me geil bleef aankijken. Uiteindelijk is ze lekker op me komen zitten. Zonder aandringen deed ze het rubber om. Ik herken de opmerking dat ze zonder rubber op je komt zitten dus niet, gelukkig maar want het zou zonde zijn als dit pareltje verloren gaat.

Commentaar

Diana is een mooi meisje, figuur neigt ernaar om wat steviger te worden. Ze is vriendelijk en correct, de service is zonder meer goed te noemen, maar ik kreeg er niet echt een GFE gevoel bij, daarvoor toch net iets te profi. Ze zoende heerlijk maar bij het pijpen vroeg ze meteen of ik mit Aufnahme wilde. O.K. maar we gaan eerst wel even neuken hoor. Dit gebeurde in missie, waarbij er lekker diep doorgezoend kon worden. Ik had het zo af kunnen maken, maar ik had haar iets beloofd, dus ging de jas weer uit en begon ze weer zachtjes te likken en te zuigen. Met haar techniek had ze in no time de mond vol. Saillant detail, de tissuerol was van het bed gerold. Was best vermakelijk om haar met bolle wangen al zoekend om zich heen te zien kijken. De kwak verdween in de afvalbak en het feestje was weer voorbij. Herhaling? Waarschijnlijk wel.
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 01-09-10, 16:01. Reden: Recensie en recform samengevoegd
            Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
            En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Aan het werk...
            X