Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maria (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maria (Bra)

Vandaag voor de tweede keer in Bouchum geweest en heb besloten dat dit mijn stam sauna wordt. Als eerste met Maria uit Brasilie naar de kamer geweest. Eerst een lekker voorspel op de bank. Vervolgens op de kamer verder gegaan. TZ zonder enige terughoudenheid. Ik heb haar lekker gebeft. Pijpen doet ze zc en lekker diep. Vervolgens ben ik heerlijk in haar klaargekomen.

Maria ziet er heerlijk uit. Bij haar krijg je een echte GFT ervaring.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 06-09-08, 16:20. Reden: formulier verbeterd

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maria 2 (Braziliaanse, bruin haar) (uitstekend)

Als derde heb ik vandaag met deze Maria gekamerd. Dit is werkelijk een toppertje. Hier kan alles, behalve anaal, maar daar is Geilaard toch geen vorostander van. Maar het overige is allemaal dik in orde. Ze zoent als de beste, ook reeds op de bank. Daar ook reeds uitvoerig gepijpt door deze dame. Ze is denk ik wel ruim in de 30 maar heeft een fantastisch lichaam. Prachtige borsten, een strak kontje, een glad geschoren kutje, een echte "hard body".

Begonnen op de bank, maar na een zeer uitvoerige en diepgaande kennismaking toch maar naar een kamer gegaan en daar verder gegaan met zoenen, beffen, vingeren en uiteindelijk haar heerlijk geneukt met haar benen omhoog : een ware spreidstand.

Commentaar

Bochum, Freudenbergstrasse 39, Maria 2 (Braziliaanse, bruin haar) (uitstekend)

Ook ik heb van deze heerlijke dvp mogen genieten. Misschien wel de mooiste body, alles ziet er perfect uit, prachtige rondingen, oogverblindend mooi ! En alles is echt, geen sili's ! Ze loopt als 1 van de weinigen helemaal spiernaakt rond, ze snapt natuurlijk zrlf ook wel dat ze een geweldig figuur heeft !

Zoenen en pijpen als de beste (begon al op het bankje), daarna op een kamer achterin verder gegaan. Een vol uur genoten van alles wat lekker is (behalve anaal, omdat ik dit zelf niet lekker vind).

Alweer zo'n FKK toppertje !

Commentaar

Aan het werk...
      X