Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (Thai)

Instrumentarium

Naast Noy, Celine en Putri fladdert er nóg een Zuidoost Aziatisch vlindertje door deze geweldige FKK saunaclub. Ik ving haar in mijn vlindernetje toen ik ´s ochtends de grote ruimte binnenliep. Ze zat rustig op een bank en haar kalme uitstraling trok me aan. Met zo´n uitstraling heb je bij mij geen animeerkunsten nodig. In het voorbijlopen keek ik haar aan. Een beeld van mooie donkerbruine ogen en lippen als waterbedden brandde zich op mijn netvlies. Haar spitse neusje het centrum van een vrouwelijk gelaat. De mondhoeken van haar sensuele mond trokken licht omhoog . Maar ze zei niets. Toen ik even later een tweede maal langsliep, keek ze me weer uitnodigend aan waarop ik me naast haar neerzette. Ze lachte vriendelijk. "Me Jane...", zei ze terwijl haar hand lichtjes haar borstbeen toucheerde. Ik besloot de voor de hand liggende grap over te slaan en stelde me gewoon voor. Jane komt uit het noorden van ´het land van de glimlach´ en is iets groter dan je zou verwachten bij een Thaise. Aangezien ik veel van Thailand heb gezien, kwam het gesprek snel op gang. Keuvelend over de plaatsen waar ik geweest ben, kwam ze lekker tegen me aan zitten. We keken in elkaars ogen en streelden wat terwijl de conversatie ons bij de tempels van Ayutthaya bracht .

Jane boog voorover en begon mij te zoenen. Om eerlijk te zijn moest ik daar wel even aan wennen . Ze zoende met een wijd opengesperde mond waarbij haar tong als een soort poortwachter schermend de strijd aanging met mijn smaakorgaan. Een wat onbeheerste start, niet helemaal congruent aan haar bedaarde uitstraling. Ik beantwoordde haar met een rustige zoenstijl waarbij ik haar lippen probeerde te vangen en na enige tijd genoten wij een trage, zuigende zoenpartij. Een compliment voor haar aanpassingsvermogen, ze volgde zonder problemen en buitte de erotiserende gave van haar lippen goed uit. Dit Thaise vlindertje zakte verder omlaag en begon mij vol te pijpen. Ze ging goed diep al was het net geen deep throat. Genietend van deze schaamteloze handeling liet ik mijn hand over haar slanke lichaam glijden. Het bevoelen van haar schitterende billen was een sensuele ervaring op zich . Korte tijd later liepen we naar een kamer vooraan in de club. Daar begon ze me weer vol te zoenen en zocht ze voortdurend mijn mond op. Sexy Jane ontdeed haar voeten van haar zwarte sandalettes, liet haar slipje zakken en schopte het aan de kant. Ik likte de tepels van haar natuurlijke B-cup en kuste haar hals. Zij speelde uitvoerig met mijn tepels en begon aan een uitmuntende fellatio.

Energiek doch met gevoel draaiden haar tong en lippen kleine cirkeltjes langs de bovenkant van de schacht, het toompje en de top. Dit herhaalde ze lange tijd met onaflatende overgave. Een eenvoudige doch effectieve orale verwenning waarbij ik mijn hoogtepunt ternauwernood kon afwenden . Ze duwde hierbij haar billen omhoog en ik speelde met haar vrouwelijkheid. Na het aanbrengen van een condoom kwam ze op mij zitten waarbij we stevig in de weer gingen. Jane bood een doggy aan die ik vriendelijk afsloeg en in de missionarispositie zou ik mijn climax vinden. Ze speelde lekker met mijn tepels en keek me lustig aan toen ik in de lonkende leegte viel. Al met al een geile ervaring waar ik geen enkele aanmerking op kan bedenken. Jane is een mooie Thaise met veel inzet die zich richt op het genot van haar gast, terwijl ze ook zelf mee probeert te genieten. Door haar positieve instelling, haar orale gave en haar energie leek ze me een prima kandidate voor een trio met de ervaren en ontremde Putri. Dat trio heeft inmiddels ook plaatsgevonden en ze bood gedegen tegenspel aan natuurkracht Putri. Later meer hierover . Jane heeft misschien nog niet de ervaring, maar heeft er wel het instrumentarium voor om een teugelloze passie in haar sessies te leggen. Bij vlagen zag ik dit al gebeuren. Eens kijken hoe zij zich gaat ontwikkelen...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (uitstekend)

Ik ben ondertussen al verschillende malen met deze oosterse schone naar de kamer geweest. Het elke keer weer een feest.
    Een heerlijk voorspel op de bank om vervolgens helemaal los te gaan op de kamer met haar.
    Heerlijk zoenen, pijpen en natuurlijk neuken in verschillende standjes
    Ik ben zeer benieuwd naar een trio met samen met Noy.

Commentaar

ik was gisteren in freude en tot mijn grote blijdschap zag ik dat jane weer terug was van vakantie uit thailand en ze vertelde mij dat ze net maandag weer begonnen was. nou dan maar gelijk gebruik gemaakt van dit toppertje samen met haar collega noy. nou het was weer helemaal als vanouds met deze 2 dames. de sex was echt super en die noy die kan zuigen echt niet te geloven. ongeveer vergelijk baar met een 2000 watt stofzuiger. jane is aanwezig van maandag tot een met donderdag
      noy is er meestal op dinsdag woensdag donderdag en zaterdag en soms op vrijdag toppie

Commentaar

Na mijn ervaring met Putri even wat gegeten en een sauna genomen.

Toen ik terugliep vanuit de sauna zag ik Celine en Jane zitten in het hoekje naast de bios. Ik ging naast Celine zitten en we raakten aan de praat. Ondertussen kwam er een andere ijsbeer bij Jane zitten maar deze wimpelde de man af. Hierop vroeg Celine of ik zin had in 2 dames. Nu had ik toevallig daarvoor net zitten denken dat ik in Duitse clubs nog nooit een trio had gehad!!!
        Dat werd dus wel eens tijd, dacht ik zo!!!

Celine en Jane zijn aardig ingespeeld op elkaar en weten elkaar goed aan te vullen en af te wisselen. Ik heb een geweldig half uurtje op de kamer beleefd met deze 2 dames.

Voor herhaling vatbaar!!!

Commentaar

Tegen sluitingstijd strikte ik een hele mooie thaise dame in het buffet, ja ze ging nog wel met me naar een kamer. Een sleutel krijgen was lastig want de thekefrau had al afgesloten , kino had ik geee zin in zij ook niet uiteindelijk toch een sleutel gevonden.
          Toen we samen naar de kamer liepen viel me pas goed op hoe knap ze was. Door het netjurkje kon ik alles goed bekijken. Ze heeft een heel mooi gezicht, een strak atletisch lichaam, lange benen, mooie volle heupen, schitterende borstjes en een super zachte geoliede huid en vollle prachtige lippen.
          Ze voelde zeer zacht en rook heerlijk naar kokosolie

Jane was heel relaxt, sensueel en rustig en gaf me meteen een lekker gevoel. Op de kamer viel ze aan, het is een sexual predator. Heerlijk met haar liggen knuffelen en tongzoenen zonder haast, pijpen zc was zeer lekker, soms ging ze weer over in bodymassage en zoenen en daarna ging het pijpen en aftrekken weer door. Geweldig. Ik heb haar lekker tussen de borsten geneukt ondertussen kuste ze me als een wilde. Ze voelt precies aan wat je lekker vind.
          Ze had me aardig geil gemaakt met haar lichaam en uitstekende voorspel, dus een wilde neukpartij volgde.
          Ze heeft het met volle inzet afgemaakt met haar mond.. mit aufnahme Dat was een tijd geleden... was vergeten hoe lekker dat is
          Ze zoog alles eruit en spuugde het in een servetje.
          De overtreffende trap van uitstekend, ben nog een beetje van de wereld wat een vrouwtje en dit was met tijdsdruk want de club ging dicht, de thekefrau schreeuwde... feierabend een paar keer.
          Ik ga haar binnenkort weer bezoeken, deze dame is drugs hier raak ik aan verslaafd.
          Ik wilde haar graag beffen maar hadden geen tijd komt de volgende keer, hoop ik.

Commentaar

Ik had haar al vaker zien zitten, mooie thaise dame, lang en een mooi figuur en knap gezicht.

Na mijn slechet ervaring met maya naast haar gaan zitten, ze begon me heerlijke te zoenen, ook werd mijn pik heerlijk op de bank in haar mond genomen, ze pijpte erg lekker. Sleutel werd gehaald.

We verkasten naar een kamer naast de ingang, ze was erg vriendelijk en begon me weer heerlijk te zoenen en te pijpen. Standje 69 werd ingenomen, heerlijke billen heeft ze. ik heb haar omgedraaid waar ik haar lang heb gelikt, ze smaakte fris en zoet met een mooi kutje met mooie smalle lippen.

Daarna nam ze mijn pik weer in haar mond. Ik pakte mijn harde pik terwijl ze me verder pijpte, spuit maar lekker zei ze, Ik voelde het uit mijn tenen komen, toen ik spoot nam ze mijn pik weer diep in haar mond terwijl zeme helemaal leeg zoog, shit, ik zag sterretjes.

Ze heeft me daarna nog zeker een kwartier heerlijk gemasseerd. Ik viel bijna in slaap.

geweldige lieve en mooie thaise.

vos.
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 18-05-10, 18:47. Reden: Updgrade dienstverlening.

Commentaar

Na mijn sessie met Rosa wandelde ik naar het achterste gedeelte en ben daar even op een bankje gaan zitten. Ik hoorde verschillende genotsgeluiden van de kamers komen en dacht dat er meerdere koppels elkaar aan het verwennen waren. Ik vind dat wel wat hebben....

Het werd steeds heftiger, gekreun, geklets van lichamen tegen elkaar, aanmoedigingen en ten slotte een heer die door het geluid ging, daarna wat gelach. Na verloop van tijd kwam een heer met een gelukzalige lach van 1 van de kamers, gevolgd door Jane en Putri.... Dit inspireerde me enorm en dacht zal ik dat ook eens gaan proberen. Jane gaf me een fraaie glimlach bij het voorbijlopen.

Later zag ik ze staan bij de frisdank koelkast in het voorste gedeelte naast de Theke. Ik liep naar ze toe en vroeg of ze naast me daar wilden komen zitten. Putri vroeg nog of ik twee vrouwen wilde wat ik bevestigde.

Er volgde een sessie die ik nauwelijks kan beschrijven, nog nooit zo meegemaakt maar ik zal een goede poging wagen....

Ik dus neer daar naast de frisdank koelkast in een hoekbank. Putri klom tegen me aan en begon me gelijk vol te tongen, hoppekee gelijk los. Haar tong dwarrelde door mijn mond, mijn badjas werd opgeknoopt en ik voelde een warme mond van Jane over mijn harde pik glijden, dit was de openingssessie, ok..

Putri likte mijn tepels en toen kon ik eens naar Jane kijken die me heerlijk aan het pijpen was. Ze wisselden dit af, Putri nam mijn pik in haar geile mondje en Jane begon me ook vol te tongen met die mooie lippen van haar. Geil om te voelen wat het verschil is tussen de dames hoe ze pijpen en zoenen. Dit alles op dat bankje, ik in het midden en aan elke kant een fraaie dame, beide de billetjes omhoog zodat ik naar hartelust mijn vingers kon gebuiken en in beide natte poesjes kon laten glijden.

Na een tijdje maar een sleutel gevraagd en naar een kamer verkast naast de ingang waar het heerlijk koel was door de airco die daar hing.

Ik stond nog voor het bed toen de dames mijn pik beide weer onder handen namen, Ze zaten op hun knien voor me en mijn pik werd aan beide kanten door een mondje en tongentje verwend, ik liet em zo tussen die twee mondjes heen en weer glijden. Dit was echt een super geil gezicht. Ik zag over mijn eikel twee tongentjes flitsen terwijjl hun tongen ook elkaar verwenden, dan gleed ik weer het ene mondje, dan weer de andere in. Ik had ik elke hand een paar fraaie billen en liet mijn vingers in hun natte spleetjes glijden, kreunende geluiden, dit was echt te gek. Putri richte zich op en begon wild mijn tepels te likken, pakte mijn hand en dirigeerde die naar haar kont, de bedoeling was duidelijk, ze wilde een vinger in haar kont wat ik natuurlijk graag deed, ze werd helemaal wild en begon me weer te pijpen. Bij Jane liet ik mijn vinger ook in haar kont glijden, volgen jullie het nog?......

Ik werd echt gek, ze trokken me op bed en gingen verder met waar ze mee bezig waren, Putri duwde mijn benen omhoog en begon mijn billen te likken en te zuigen terwijl Jane met diep en nat aan het pijpen was. Putri likte min scrotum en ging verder naar mijn aars, een ongekende sensatie... dit was echt te gek. Jane die klom in 69 over me en een paar geweldige billen en kutje werden over mijn mond geschoven. Vanaf dat moment ben ik het overzicht, voor zover ik dat al had, kwijtgeraakt. Ik voelde van alles, tongen, zuigende mondjes, niets werd overgeslagen, pik, eikel, ballen, scrotum, aars, ik dacht dat ik gek werd.

Toch werd er nog een tandje bijgezet, iets wat ik nog nooit had gedaan, terwijl ik een hoop gelik en gezuig voelde werd er ook nog een vinger in mijn kont gestopt. Ik ben daar normaal niet zo van maar nu... waaauw! echt te gek. Ik voelde mijn zaad borrelen en die vinger bereikte mijn prostaat. Ik gaf aan klaar te gaan komen en ik ging af als een raket! Ik heb me nog nooit zo heftig voelen spuiten, echt te gek. De dames vonden het prachtig en gaven aan het ook erg geil te vinden.

Jane klom van me af en terwijl ik lag bij te komen zag ik dat ze haar gezicht en lichaam aan het reinigen was. Ik was zo heftig klaargekomen dat ik haar helemaal ondergespoten had. Putri keek me geil aan en vroeg of we het nog een keertje zouden doen. Ik heb aangegeven dat er voorlopig even geen muziek meer in zat. Dit was 1 van de geilste ervaringen die ik heb meegemaakt, dit werd door de dames met een glimlach ontvangen en ze gaven aan dat ze graag voor herhaling beschikbaar zijn en dat ze het zelf ook super geil hadden gevonden.

Ze gaan in augustus en september op vakantie ( 1 in augustus en de andere in september)

Heren dit moet je een keer meegemaakt hebben, ik heb er een liefhebberij bij

vos

Commentaar

Gisteren ook kennis gemaakt met deze dame. Het was een goede ervaring alleen vind ik dat Putri nog iets meer met passie werkt. Asl je word gepijpt komt ze lekker op je zitten zodat je haar lekker kan beffen. Toen ik mijn vinger in haar gaatje stopte werd ze helemaal wild. Toen ik haar moest neuken wilde ze hem in haar kontje. Ik moest haar anaal nemen en die was nog steeds lekker strak. Wat is en blijft dat toch lekker, heb het jasje daarna toch weer helemaal volgespoten .

Commentaar

Na Mim even in de sauna geweest en een lekkere douche genomen alvorens terug te komen in de grote zaal en Jane te spotten.
                  Naast haar gaan zitten en al snel zaten we lekker te zoenen. Jane snel een sleutel laten halen voor een kamer.
                  Op de kamer bij het zoenen en strelen begon Jane echter opzichtig fake te kreunen, haar snel mij laten pijpen om haar stil te krijgen.
                  Ik mocht haar deze keer echter niet vingeren. Condoom erom en Jane duwde eerst nog wat gel in haar poes waardoor ik nauwelijks iets voelde bij het neuken. Niet lang geneukt dus en gevraagd of Jane weer wou pijpen, op deze manier uiteindelijk klaargekomen over haar lichaam en borsten.

Eerder 1x een trio gedaan met haar en Celine waarbij Jane mij uitstekend beviel en ook andere recensies allemaal positief. Dit was echter een teleurstellende ervaring met Jane.

Eind augustus gaat ze overigens 2 weken met vakantie.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (schlect)

I'm a bit late with this, but have to agree with GK's report.I sessioned with her after reading her positive reports and would rate her as a WOFTAM (Waste of fucking time and money), for all her enthusiasm (or lack of!) she could have been an English girl!

Lots of fake moaning, mechanical BBBJ, pussy full of lube (ugh!!)First Thai I've struck out with for a long time. Oh well, can't win them all.

Sad really , as she is a looker.

"A Looker" = a girl (or boy for some) very much worth looking at. Thanx for the review, Kiwi. (A)

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (goed)

Prachtig lichaam, bijzonder groot en elegant voor een Thaïse (zij komt uit het Noorden). En een gezichtje om verliefd te worden. Als de prestaties niet zouden meevallen, zou het in elk geval een geslaagde optikfick worden. Dus ik ernaast gaan zitten toen ze eindelijk vrij was. Leuke babbel, gevolgd door zeer aangenaam tongzoenen. Een blaaskoncertje op de bank, en op naar de kamer. Het verliep allemaal aangenaam en vlotjes, zonder over een topprestatie te kunnen spreken. Beetje gefacke, vond ik, vooral bij het beffen van dat p-r-a-c-h-t-i-g foefje. Zo'n perfect kontje wou ik wel wat intenser beleven: anaal? ok. Ben (te vroeg)in haar kontje klaargekomen in missionaris terwijl we vrij intiem kustten. NB: Als men extra's zoals anaal kiest in Freude, kunnen de kosten snel oplopeen.

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Jane (goed)

Ben over twee weken ook eens met Jane op de kamer verzeild. Eigenlijk wou ik Celine eens weer zien maar die was er niet. Toch moet ik kiwi69 hier gelijk geven. Wat een hoop gefake deze dame, ze blijft wel vriendelijk maar van enig enthusiasme is geen sprake. Eerst de kleine show op de bank, die veelbelovend was (doch van kussen heeft ze geen kaas gegeten, net een ventilator die je aan het kussen bent en ze kan er totaal geen gevoel in leggen) en dan de kamer op waar het pijpen lekker verder ging, even haar gebeft maar door de vele gel hier snel mee gestopt. Daarna zij lekker op mij maar toen begon het gefake, fake is er altijd natuurlijk, maar deze dame kan echt niet acteren. Daarna overgegaan in missi en toen was ik net een zak zout aan het neuken, dan maar condoom eraf en in haar gezicht klaargekomen. Absoluut geen herhalingsgevaar met deze dame.

Commentaar

Aan het werk...
                        X